Guru Brahma Guru Vishnu Guru Devo Mahešvara Guru Sakšat Param Brahma Tasmai Šri Gurave namaha Načelo guruja je velika skrivnost, v mnogih pogledih celo za guruja samega. Različna besedila in tantre govorijo o guruju z veličastnimi besedami (mnogokrat celo bolj veličastno kot o devatah). Vendar besedila ne govorijo o guruju kot o osebi, temveč o pojavu imenovanem "guru". Kljub temu obstaja oseba guru, ki jo sadhak dojema na najvišji način globokoumnega "gurujevskega načela", kar se kaže tudi
Ženske so dobre tantrike in so že po naravi primerne za to pot. To še posebej drži za šakte, ker so ženske utelešenje Šakti. Tantra marga se ukvarja z utelešenimi lastnostmi manifestiranega obstoja, zato lahko ženske uporabijo svoje moči in naravna nagnjenja v duhovno korist. Številne duhovne poti se trudijo potlačiti ženske energije v prid bolj "trdnemu", hladnemu in brezstrastnemu pristopu. Slednje lastnosti sicer morajo biti prisotne v sadhakih obeh spolov, vendar strogo podrejanje tem načelo
Izvor tantre je nedualistično bistvo, od koder se rodi v pojavno obliko. Besedo "tantra" pogosto prevajajo kot "tkati" in sadhak tke prvobitno resničnost z pojavnim izrazom svoje biti. Zato bi morali na išto gledati kot na "jaz", na pitho kot na osebni prostor in na razširjen izraz/okolje. Mantra je seme (bidža) tistega, kar nekdo vzgoji v pojavno obliko, hkrati pa je tudi subtilna vibracija te resničnosti. Oblika jantre je oblika osebe – tako na subtilen kot na "posveten" način. Da smo lahk
Tantrično delo je usmerjeno k rezultatom, vendar se mora posameznik truditi. Presenetljivo je, da mnogi, ki želijo delati nekaj svojega, pogosto imenujejo ta duhovni pristop tantričen. Na misel mi pridejo številni drugi duhovni izrazi (pravzaprav, noben duhovni izraz ni nujen), ki nudijo več »svobode« kot »tantra«. To je zato, ker je od vseh poti tantra nedvoumna glede delavnosti, iz stališča tradicije pa je hkrati zelo strukturirana in obredna. Verjetno se mnogi z manj resnimi namerami radi ist