Skoči na vsebino

strelka

D član
  • Št. objav

    360
  • Član od

  • Zadnji obisk

Zadnji obiskovalci

1.453 ogledov profila

strelka - Dosežki

LN Veteran

LN Veteran (15/15)

  • Prvi teden končan Redko
  • Mesec dni kasneje Redko
  • Eno leto zraven Redko

Nove značke

22

Ugled člana

  1. O, to je bilo pa hitro! Hvala! se to dadobiti pri nas v Ahatu npr., dajo še ta teden razveselimo...
  2. Nosorog, prosim, lahko poveš za mojo sodelavko, kateri kamen ji sede. rojstni dan ima danes , torej, 20.3.1957, 8:15, Trbovlje. Hvala za tvoj trud!
  3. strelka

    Lunin koledar

    Jaz ga tud pogrešam , marsinega namreč Sem ga imela tri leta zapored, potem pa kupila od eme, sam me ni prepričal - tako, da sem eden uzmed kupcev - če bo oz. ko bo
  4. Ko sem prebirala literaturo o avtizmu, sem večkrat opazila omenjeno, da so bili otroci z avtizmom najprej diagnosticirani kot gluhi, tako da to ni nič nenavadnega...., čeprav meni ni šlo v glavo... Je pač tako, da se otrok ne odziva, če ga pokličeš po imenu, če mu rečeš karkoli, kot da te ni, enostavno te ignorira..., mojemu so na boben igrali, pa ne vem kaj še - nič. JAsno, da vsak pomisli, da je gluh. Če pa zasliši papirček od bonbona, se pa takoj ozre, pa je zraven lahko še tak hrup. Dobil je odločbo, tako da ima tri ure tedensko pomoč specialnega pedagoga. Ostalo pa v skupini, malo prilagajamo, pa gre. Itak je ful priljubljen, ostali otroci ga imajo radi, njegovo drugačnost so brez težav sprejeli.
  5. Ja, saj se res lahko vidiš v posameznih značilnostih. Vsi smo kdaj ''avtistični'', vendar pa ne moremo govoriti, da imamo avtizem. Če nam je kdaj slabo, še nismo kar noseči Avtizem je motnja za celo življenje, se pa verjetno v odrasli dobi motnja kaže kako drugače. Dr. Templin Grandin (ne vem če sem pravilno napisala) je verjetno najbolj znana avtistka. Prav zanimivo je brati njen pogled od znotraj na avtizem. Ona pravi, da še vedno potrebuje ob sebi nekoga, ki ji posamezne situacije razloži (takšne, ki so nam samoposebi umevne), ni sposobna partnerskega odnosa (po nekaterih podatkih je le 3% oseb sposobno živeti v partnerski zvezi) ipd.
  6. Hoj! Jaz sicer nisem avtor tega, vendar po moje lahko, ker itak ni več aktualna. Veš, je pa res - vse se morajo naučiti. In kar se meni zdi fascinantno, tisto kar se nauči, ne pozabi. AMpak naučiti pa se morajo stvari, ki se nam zdijo samo po sebi umevne, ali se jih naučimo z izkušnjami, pri otrocih z avtizmom pa tako žal ne gre. Lp
  7. Pa še kako je pomembna diagnoza - moj fantek z avtizmom, ki ga imam v vrtcu, je po prvih pregledih, prišel z diagnozo OBOJESTRANSKO NAGLUŠEN!!!! Dobil je slušni aparat! Starši so bili zbegani, a če reče strokovnjak..., so začeli že res razmišljati, kaj pa če določenih zvokov res ne sliši ipd. Jaz sem bila 100 %, da sliši in če bi bil to moj otrok, bi tudi strokovnjake poučevala o simpomih avtizma in mu postavila diagnozo. Sama sem avtizem sumila že veliko prej in diagnoza je tudi eno veliko olajšanje. Za starše tudi v smislu, da z njihovo vzgojo ni nič narobe, da otrok ni nevzgojen, nesramen... ampak ima avtizem. Strokovnjak, ki po odločbi dela z otrokom, mora tudi vedeti kaj mu je. Pri otroku, ki ima govorne motnje brez avtizma, je delo z njim drugačno kot pa z otrokom, ki ima avtizem. Pa še nekaj - nekateri starši rečejo, saj ima moj otrok tudi avtistične značilnosti, pa ni avtist. AVtizem imaš ali pa ga nimaš. Prof., ki je vodil seminar o avtizmu je dal simpatično primerjavo z nosečnico. ALi si noseča ali pa nisi. lp. Pa še en link: http://www.avtizem.org/sl/index_slo.html
  8. Hej, seveda ne bom doktorirala, tisto je bil HEC!! Ja, avtizem je vseživljenska motnja in ne trdim drugače. Vzroki žal še niso znani, genski dejavniki so pa so verjetno ključni (moje mnenje). Da prerastejo..., morda sem se nekoliko nerodno izrazila. Se pa težave pokažejo kako drugače...., npr. pred meseci je jokal in se držal za ušesa, ko je slišal določen zvok, pesem ipd. Potem, čez nekaj časa ne več. Se je tega navadil? Prerastel? Sigurno pa se z obravnavo zmanjšajo. Z ostalim kar si napisala, se strinjam. Naj samo še dopolnim - prizadene področje govora, socialne interakcije in imaginacije- kar pa pomeni prisotnost stereotipnega vedenja, aktivnosti, gibov, interesov... Težnja k istosti, vedno enako... To kar si napisala o ponavljanju fraz, besed - eno je eholalija (otrok ponovi kar sliši), ki ima tudi komunikacijsko vrednost (npr. boš čokolado?- v bistvu odgovor, da jo bo), eno pa zapomnitev določenih fraz, besednih zvez (npr. reklame, moj fantek ''citira'' Pikija iz risanke ipd), ki jih govori izven konteksta. lp.
  9. Pozdravljeni! Že dolgo nisem pisala, ampak tokrat se pa moram oglasiti. Nekaj kvazi informacij ste napisali, pa mislim, da se otrokom z avtizmom godi krivica No, tole ne bo držalo. Pregled urina se izvaja na Norveškem, pomanjkanje beljakovine pa prav zares ne povzroča avtizma. Vzrokov še niso odkrili. veliko otrok z avtizmom pa ima povečan gluten ali kazein, potrebujejo dieto. Vendar se z dieto le omilijo vedenjske težave. Avtizem NI duševna motnja!! SO pa lahko (70 %) ljudje z avtizmom tudi duševno prizadeti. Na vozičku prav gotovo niso zaradi avtizma, tuki je še kakšna druga okvara... Bom kdaj drugič še kaj napisala, zdaj grem spat! Sicer pa delam že tretje leto s fantkom, ki ima avtizem in sem skoraj že ''doktorirala'' - toliko v zagovor, ker sem malo pošinfala vaše poste
  10. Pa tole me tudi vedno pojezi, ne vem če ste že omenili, ker nisem vsega brala: Hvala ZA vožnjo (npr) in ne NA vožnji. Večkrat se sliši, je pa hrvaško (se mi zdi )
  11. Tnx. Ane? Po tako dolgem času, ma se vidi, da je luna v levu
  12. Pa še mal moje hvale, no Včeraj dopoldne pojedla dva kivija in banano, pol pa sam še voda. Počutim se čist u redu, no ja, mogoče bom šla malo prej spat , ampak PONOSNA sem pa ful nase. Bravo jst!!
  13. Pa to sem jst :xx!: !!In res sem zadnje čase bolj down kot up. Sicer sem drgač značajsko bolj vesele narave. In koliko časa bo še tole zoprno obdobje?
  14. Pozdravček še od mene! Moram priznati, da sem lena ko fuks kar se risanja simbolov tiče... le tista dva nosim v denarnici , bom poskušala bit bolj pridna. Moram pa napisat kaj mi je včeraj moja hči, gimnazijka rekla. Že kar nekaj časa uporablja simbole za učenje, niti ne vem katere vse, vem, da ima vse knjige in zvezke polepljene in včeraj pravi, da je ugotovila, da odkar uporablja simbole, še ni nobene kontrolke pisala mnaj kot pet. A ni to fascinantno? Sploh se je v tej konferenci poboljšala, nekaj testov pisala celo 100 procentov. Me je tole spodbudilo, da bom zdaj še jaz bolj aktivna .
×
×
  • Objavi novo...