Skoči na vsebino

lila2

NeČistZačetnik
  • Št. objav

    4
  • Član od

  • Zadnji obisk

Informacje profila

  • Spol
    Bejba
  • Kraj
    lj

lila2 - Dosežki

StaraŠola

StaraŠola (4/15)

2

Ugled člana

  1. Sem samo podala svojo slabo izkušnjo pri kuponkotu...ne vem lunatik kaj te tako bode pri tem kam greš po pravno pomoč. to da čeferin zagovarja samo barabe,kot praviš in tiste,ki so krivi je neumnost in očitna nevednost.Verjetno nisi bil nikoli tam in imaš utis iz televizje.ali pa strah pred zloglasnimi odvetniki.v življenju sem se naučila,da brez svoje osebne izkušnje ne trosim okoli nesnage in ne kritiziram,če zadev ne poznam najlažje je popljuvat vse po vrsti.govorim iz svojih izkušenj,ki jih pa imam.sicer pa imam izkušnje,da take odgovore pišejo tisti,ki očitno privoščijo to kar se je pripetilo ali pa zagovarjajo tole firmo in bi radi moj komentar spljuvali ali pa nametali malo peska v oči,da se preusmeri pozornost. Še vedno ne spremeni da je kuponko neprofesionalen do konca in je treba ljudi opozorit preden pride do česa,ker kuponko odgovornosti zagotovo ne bo prevzel,temveč jo bo skušal prevaliti na vas,da si umije roke...po treh mesecih namreč-nobenega pojasnila,nobene odpravljene napake,nič.stranke še vedno kličejo na osebni telefo in očitno je,da jim malo mar...
  2. x:)xOČITNO NE.imajo pa hvala bogu veliko kilometrine...prijateljica študira pravo,pa me je napotila k njim-poslušam stroko.
  3. Verjamem,toda če bi bila na mojem mestu in bi morala čez vse to kar sem šla jaz,bi sigurno spremenila mnenje. Ponavadi profesionalnost nekega podjetja pride do izraza takrat,ko pride do kakšnega nesporazuma.Takrat se pokaže vsa veličina in razsežno,ter strokovnost. Verjetno morate biti sama v svojem salonu zelo korektna in poštena do strank,če ne bi imela salon verjetno že zaprt. Tudi sama imam salon in so stranke vedno na prvem mestu. Glede na to,da se akcija ki smo jo objavili že počasi izteka,prodali smo čez 500 kuponov,stranke pa še do danes niso bile obveščene in me še vedno kličejo domov na privat telefon. Si predstavljate kaj pomeni če ste na porodniški z majhnim dojenčkom in vam od jutra do večera zvonijo telefoni tri mesece,ker pa ste korektna do strank (ki v tem primeru niso res nič krive) telefone dvigujete in se jim opravičujete za neprijetnosti in urejete termine.Prepričana sem,da nebi bili zadovoljni, če po treh mesecih nebi nihče prevzel odgovrnosti za tako šlamparijo in ne glede na to,da pišete in prosite naj kaj ukrenejo,zadeve ne odpravijo. In verjetno ni vseeno,če se dogovoriš da lahko vsaka stranka zase porabi dva kupona,objavijo pa,da jih lahko porabi 5.Na koncu pa proti vaši volji pošljejo kupcem maile,da je V VAŠEM SALONU PRIŠLO DO POMOTE in ko jih upozoriš,da ne želiš da blatijo vaš salon v imenu svojih napak ignorirajo na celi črti vaše želje. Na koncu pa prosiš za izvod svoje pogodbe(že to je čudno,da ti najprej pošljejo pogodbo in želijo,da jo ti prvi podpišeš-nato pa oni),dobiš pa pogodbo,ki jo nisi podpisal in je vidno izrezano in predelano v vseh tistih segmentih,ki so ključni za dogovor,vaš podpis pa laično preskiniran. še vedno sem šokirana,kaj si vse nekateri dovolijo. Zato sem se odločila,da stopim,do odvetnika. Odločila sem se za Čeferina,ki ima zagotovo dovolj izkušenj z razno-raznimi...in sem dobila res dober nasvet kaj in kako. Na srečo imam vse kar sem napisala tudi na papirju in lahko vsak sam vidi,da zadeve res niso niti pribljižno speljane kot bi morale biti in da je pogodba,kot so rekli vidno "štukana". Me pa veseli,da ste imeli dobro izkušnjo in vam moje res ne privoščim. Se mi zdi pa prav,da opozorim ljudi na tovrstne izkušnje,saj ko sem sama iskala po spletu,nisem zasledila nobene takšne situacije,ki bi me opozorila na kaj moram bit previdna.in bi bila vesela. Zato je to bolj namenjeno tistim,ki jih želim opozorit na previdnost in ne zato,da bi blatila koga,ki bi zadevo doro speljal.nimam te navade, sama raje pohvalim kot kritiziram.
  4. moram vas opozorit na zares slabe izkušnje pri spletnem portalu kuponko. odločila sem se za reklamo in podala ponudbo,napake z njihove strani so se kar vrstile...objavili so mojo osebno telefonsko številko, namesto poslovne,kar pomeni da je linija skoraj pregorela-jaz pa tudi,ker sem mlada mamica,doma na porodniški in se mi je od telefonov od 7h zjutraj naprej skoraj zmešalo.nato so objavili, da vsak lahko koristi 5 kuponov, namesto za število kot smo se dogovorili.ko sem se želela pogovorit s šefom sem naletela na arogantno osebo ki ni imel nobene želje in namere napake nekako odpravit in prevzet kakršno koli odgovornost.Imam celo zmešnjavo in samo škodo.Seveda ljudje,ki so kupone kupili,niso nič krivi. skratka napake že več kot po mesecu niso odpravljene.odnos porazen,neprofesionalen-brez besed. zadeve so šle tako daleč,da verjamite nočete vedeti...raje se izognite če imate to možnost. če je imel še kdo slabe izkušnje,me res zanima...sem čisto šokirana,da res obstajajo taki "poslovneži".če ne doživiš, nebi verjel.
×
×
  • Objavi novo...