Verjamem,toda če bi bila na mojem mestu in bi morala čez vse to kar sem šla jaz,bi sigurno spremenila mnenje. Ponavadi profesionalnost nekega podjetja pride do izraza takrat,ko pride do kakšnega nesporazuma.Takrat se pokaže vsa veličina in razsežno,ter strokovnost. Verjetno morate biti sama v svojem salonu zelo korektna in poštena do strank,če ne bi imela salon verjetno že zaprt. Tudi sama imam salon in so stranke vedno na prvem mestu. Glede na to,da se akcija ki smo jo objavili že počasi izteka,prodali smo čez 500 kuponov,stranke pa še do danes niso bile obveščene in me še vedno kličejo domov na privat telefon. Si predstavljate kaj pomeni če ste na porodniški z majhnim dojenčkom in vam od jutra do večera zvonijo telefoni tri mesece,ker pa ste korektna do strank (ki v tem primeru niso res nič krive) telefone dvigujete in se jim opravičujete za neprijetnosti in urejete termine.Prepričana sem,da nebi bili zadovoljni, če po treh mesecih nebi nihče prevzel odgovrnosti za tako šlamparijo in ne glede na to,da pišete in prosite naj kaj ukrenejo,zadeve ne odpravijo. In verjetno ni vseeno,če se dogovoriš da lahko vsaka stranka zase porabi dva kupona,objavijo pa,da jih lahko porabi 5.Na koncu pa proti vaši volji pošljejo kupcem maile,da je V VAŠEM SALONU PRIŠLO DO POMOTE in ko jih upozoriš,da ne želiš da blatijo vaš salon v imenu svojih napak ignorirajo na celi črti vaše želje. Na koncu pa prosiš za izvod svoje pogodbe(že to je čudno,da ti najprej pošljejo pogodbo in želijo,da jo ti prvi podpišeš-nato pa oni),dobiš pa pogodbo,ki jo nisi podpisal in je vidno izrezano in predelano v vseh tistih segmentih,ki so ključni za dogovor,vaš podpis pa laično preskiniran. še vedno sem šokirana,kaj si vse nekateri dovolijo. Zato sem se odločila,da stopim,do odvetnika. Odločila sem se za Čeferina,ki ima zagotovo dovolj izkušenj z razno-raznimi...in sem dobila res dober nasvet kaj in kako. Na srečo imam vse kar sem napisala tudi na papirju in lahko vsak sam vidi,da zadeve res niso niti pribljižno speljane kot bi morale biti in da je pogodba,kot so rekli vidno "štukana". Me pa veseli,da ste imeli dobro izkušnjo in vam moje res ne privoščim. Se mi zdi pa prav,da opozorim ljudi na tovrstne izkušnje,saj ko sem sama iskala po spletu,nisem zasledila nobene takšne situacije,ki bi me opozorila na kaj moram bit previdna.in bi bila vesela. Zato je to bolj namenjeno tistim,ki jih želim opozorit na previdnost in ne zato,da bi blatila koga,ki bi zadevo doro speljal.nimam te navade, sama raje pohvalim kot kritiziram.