Živjo! Vsekakor, za vse, ki hočejo potovati v Turčijo, nikar s "specialistom za Turčijo" agencijo Ponte. Sama sem se opekla. Že kmalu sem vplačala celoten znesek za all inclusive konec septembra v Konakliju, ker sem dobila 10% popusta. Cena se mi ni zdela prepoceni, ker ima Ilirika enake. Vendar se je izkazalo, da je bilo prelepo da bi bilo res. Prejšnji teden so mi poslali obvestilo, da so odpovedali vse lete v Turčijo zaradi premajhnega števila prijav. Halo?! Zdaj mi je zasmrdelo. Takoj sem šla v Ljubljano in zahtevala nazaj denar (gladko sem zavrnila ko mi je hotela uturiti enak aranžma od Ilirike). Obljubila je da sredi tedna nakažejo na tekoči račun. Sredina tedna je tukaj, denarja ni, je pa nova obljuba, da bo konec tedna nakazano. Zvedela pa sem v eni drugi agenciji, da je šla firma Ponte v franže, enako kot lansko leto. Tudi ta agencija ima probleme ker so prodajali Pontejeve aranžmaje, denarja ni, počitnice pa so odpovedali tudi samo 2 dni prej. K sreči imam jaz dovolj časa, da najdem nove. Upam le na denar... Ima kdo podobne izkušnje? Kako ravnati v tem primeru? Kam se obrniti (pisala sem že informativni mail na Zvezo potrošnikov)? LP P.S. Ja v Turčijo nameravam letos