free 28. oktober 2010 Prijavi Deli 28. oktober 2010 Slisi se vzdpodbudno. da. strinjam. strinjam. intuicje se ne da nauciti. strinjam, intuicije se en da poglabljati, se pa da uporabnika izpiliti, ce se tako izrazim. ne strinjam da zgolj z izkusnjami, saj mislim, da se jo da razvijati predvsem s tem, da razvijamo samega sebe. izkusnje pa so lahko v pomoc, predvsem pa se mi zdi pomembna samopriprava. No, jaz mislim da ni problem v zavesti, temvec v pomanjkanju le te, kot sem ze napisal. Zavest pomoje ne more biti napacna, dobra ali slaba, temvec predvsem koliksno zavedanje je. Tudi podzavest ob tem igra svojo pomembno vlogo. Se vedno ne razumem povsem kaj ste mislili z; "..torej nauciti se najprej na podzavestni ravni kako se uciti?" ----- Morda res v doloceni meri, a o tem bom presodil sam zase, v kaj in kam se spuscam in koliko je to zame pomembno, ter kaj vse bom uposteval v svojem ucenju, ter ali ima zame pomen ali ne. Povsem razumem in mi je razumljivo, da nekdo postavi napacno vprasanje v okivru tega kar bi se rad naucil oz. kar je njegov namen.Ce se trije pogovarjamo kako bodo skuhali kosilo, bi verjetno sledilo logicno vprasanje kdo od njih bo sel nabavit hrano in ne kaj je po Tv-ju ane. Ampak se vedno obstaja vzrok zakaj je nekdo vprasal kaj bo po tv-ju nemesto kako dobiti hrano. Seveda pa ucitelj preceni ali je vprasanje pomembno ali ne glede na zastavljen cilj. Da, znati postavljati primerna vprasanja se mi zdi smiselno. Le ta lahko postavlja zgolj oseba ki je primerno samomotivirana spoznavati in razumeti oz. se uciti. Da. strinjam, prepoznavate dolocene vzorce. Ali je prepoznavanje tocno ali ne, pa naj presodi posameznik sam. --------------- No, to se mi zdi primerno poudariti, da to velje zgolj za okvirje v katerih pocuju Budo in ne sirse! Zanimivo! Zakaj ne zdruzuje obeh preucevanj? Da, k takemu razmisljanju se tudi sam nagibam v svoje mpsianju tuel na forumu -v splosnem mi je precej zanimiva vasa filozofija, v veliko tockah se najdem; ceprav pa v nekih tockah ne vidim stika z njo, saj se razhaja z mojimi dosedanjimi prepricanji in spoznanji.Predvsem kar se tice nasilja. Zame kot sem povedal predstavlja raba nasilja znak sibkosti. Sicer ne vedno in zmeraj zaradi okoliscin zivljenja, a v splosnem menim, da v kolikor je clovek dovolj pameten, se z nasiljem ne sooci, saj se mu zna kot moder clovek preventivno izognit. In to vsem oblikam nasilja. Da, preden lahko nekega učenca pričnemo karkoli resnega poučevati je potrebno prvo odkriti kateri principi in znanja so nekega specifičnega učenca dejansko primerna in potrebna. Neko specifično učenje je neusklajeno z učencem, kadar ni v skladu z njegovimi dejanskimi trenutnimi potrebami. se intuicija ne more poučevati niti se je ne da naučiti, intuicija je ali je pa ni. Intuicije se ne da poglobiti z raznimi učenji, temveč se jo da zgolj razvijati z izkušnjami. V skladu z učenji Budo - a, problem človeka ne leži v njegovi Podzavesti, temveč v njegovi zavesti ----- Kar se zadeva vašega vprašanja o naravi samega vprašanja bi vam prvo želel sporočiti, da se osebno preveč radi spuščate tako na metafizično kot tudi na fundamentalistično - ontološko raven določenih tematik, pri čemer pa pogostokrat poizkušate bodisi metafizičen bodisi fundamentalistično - ontološki aspekt nečesa prenesti na neko širšo raven oz. le tema dodati pomen, ki ga nimata. Nič kolikokrat sem se osebno srečal z najrazličnejšimi primeri, ko mi je bodisi član moje šole bodisi moj učenec ali pa laik postavil vprašanje iz področja Budo - a, na katerega odgovor dotični posameznik še ni bil pripravljen.Posledično hitro pridemo do ugotovitve, da tekom spoznavanja in preučevanja Budo - a posameznik zelo pogostokrat postavlja napačna vprašanja in ne sprašuje tistega kar bi moral. Ena izmed najpomembnejših nalog vsakogar, ki poučuje Budo je tudi, da usmerja učenca v pravo smer, da bo znal postaviti pravilna vprašanja. temveč zgolj da mu poizkušam pokazati, da sem prepoznal vzorec, ki sporoča, da se posameznik sam zavedno ali nezavedno tlači v neke kalupe. Na posamezniku samemu pa je kako bo razumel mojo informacijo in kaj bo le s to tudi naredil. ----------------- Kot prvo osebno ves čas govorim o konceptu bolečine, ki ga razume in obravnava Budo znotraj in za potrebe sveta, katerega Budo tudi preučuje. V tem pogledu večina ljudi ve o bolečini ravno toliko kot o nasilju, torej praktično ničesar. V skladu z učenji Budo - a .... Upoštevati moramo, da se Budo primarno ukvarja s konceptom kensho, medtem ko se s konceptoma : satori in Satori primarno ukvarja ena izmed vej budizma. Za sam konec bi želel le še omeniti, da sta posameznik in družba eno. Posameznik je družba, družba je posameznik. Citiraj free Blog Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
KoryuBudo 28. oktober 2010 Avtor Prijavi Deli 28. oktober 2010 Pozdravljeni To nekako ze od zacetka pocnem. A se ob tem tudi vkljucujem, ker me zanima. Do nekaterega vasega razmisljanja sem skepticen in se z njim ne strinjam. V celoti ali zgolj deloma.Odprli ste temo na forumu, ki je namenjem predvsem izmenjavi stalisc, mnenj, izkusenj, znanja, itn. Zato mislim, da moje mnenje v kolikor ni podobno vasemu ne bi smelo predstavljati oviro, temvec prednost, saj je s tem tema sama aktivna, kar je verjetno vas namen, ce ste v zelji temo odprli za pogovor. Tako ne vidim smisla v tem, da vam odobravam v vsem kar napisete. Vidim pa smisel v tem, da povem svoje mnenje. Eventuelno tudi zato, da mi morda podate vase recimo drugacne argumente, ki bi mi dali mislit in ustvarili drugacno percepijo od sedanje.Je pa vprasanje ali ste tudi vi odprti za drugacno mnenje od vasega! Namrec po vasem odzivu sodec vas dojemam, da vam je tesko sprejet drugacno mnenje kot zgolj tega, ki ga ste ga izoblikovali skozi vaso filzofijo, da vam je nasploh tezje sprejmat in tezje ne biti v vlogi ucitelja. Mnenje pac. Vsekakor locujem vojno od mira. Kako strogo je odvisno od okoliscin. V splosnem pa seveda ju locujem.Verjetno tudi vam ni vseeno ali zivite v miru ali vojni kajne! Ali pac? Pravim da v teoriji ni problem ne razlocevat, v praksi pa bi izbrali ziveti v vojnih razmerah verjetno predvsem ljudje, ki se niso nasli smisla ziveti v miru.Torej tudi vi imate moznost izbirati ali ziveti v vojni ali ne v miru. Ocitno ste izbrali mir, ceprav poucujete v borilne vescine, ki v osnovi stremijo k uporabi le teh v okviru konflikta.Lahko bi recimo ucili Taichi, kate ipd, ki menda predvsem stremijo k hramoniziranju energije v organizmu, auri, kakor nekateri pravijo.Torej predvidevam, da v praksi tudi vi locujete vojno od mira. V praksi je tudi razlika ali imate pred seboj tekmeca, borca, ali pa ga nimate ker ste sami, neglede na teoreticno drzo.V vojni je neprimeren prisoten odnos, katerega konflikt se resuje skozi agresijo in tezke posledice. Tako seveda je velika razlika med vojno ali mirom in mislim da je RAZLOCEVANJE tako zelo potrebno in tudi nujno!Lahko pa govorimo o stanju duha, ki je prisoten enako neglede na to, ali je vojna ali mir. Primerno razlocevanje pa je komponenta zavesti! Ni bil pogovor o nasilni diplomaciji temvec zgolj diplomaciji kot nacinu resevanja konfliktov, ki presega fizicni ali skrajni konflikt.Zatorej je sila kot taka bolj kot ne odvec. In vec ko usmerjamo energijo v orozje, silo, borbo, obrambo itn, vec obstaja moznosti, da bomo le te tudi uporabili. Kljub temu da je diplomacija recimo strastna v svojem prepricevanju in zagovarjanju stalisc ter interesov, se ne pomeni, da preseze meje in se interese pricne resevati na drasticen nacin oz. na fizicni ravni v obliki fizicnega nasilja ali vojne kot take.Namen diplomacije je resevanje konlfliktov na miren nacin!Tako je preprosto: Ce bi vec energije dajali primernemu izobrazevanju, resevanju konflikotv s pomocjo zdrave pameti, mediacije, sporazumnega odlocanja itn, manj bi potrebovali orozje, fizicno borbo in fizicno obrambo. Torej o tem je bilo govora. Vi pa sedaj omenjate nasilje v diplomaciji.Cetudi nekdo custveno, celo agresivno vpliva na osebo na mentalni ravni, da uvidi drugacno moznost in sprejme drugacne odlocitve od zeljenih, v takem primeru morda cilj opravicuje sredstva. Odvisno od okoliscin.Posledice dolocenih odlocitev so lahko velikanske in oseba z dolocenimi prepricanji lahko kasneje uvidi, da so bila zmotna in, da je bilo primerno pustiti si prepricati s strani osebe, ki je imela drugacna prepricanja in argumente od njegovih.Preprosto, ce bi vlomilec napadel vas dom in imel orozje s katerim bi vam pretil, bi morda uporabili mentalno prepricevanje in eventuelno tudi silo, da preprecite njegov namen.Kasneje bi vam vlomilec bil morda celo hvalezen, da ste mu pomagali prepreciti namen. Tako bi bilo v tem primeru mentalno ali celo fizicno nasilje najverjetneje primerno. Diplomacija pa bi morala stati in vcasih tudi stoji na konkretnih, dokazljivih argumetnih, dokazih in trditvah, ki jo podkrepijo. V diplomaciji, v kolikor imata osebi drugacni stalisci pomeni, da ti stalisci eventuelno zagovarjata predvsem, ce ne tudi izkljucno na mentalni ravni. Z razumom. Z znanjem, argumenti, za katerimi stojijo izkusnje, prepricanja, praksa, dokazi, mnozica ljudi, to ali ono. V kolikor si ob tem dopustimo tudi custveno kompomento, ki lahko prinasa jezo, veselje, zalost, uporabo moci, visanje glasu, itn, se seveda lahko vprasamo ali uporabljena sredstva upravicujejo pot do zeljenega, do cilja in namena. Ali je nase pocetje dovolj kul, da si dopuscamo reagirati ali celo zavestno uporabljati dolocne energije. Ali nasa strast v zagovarjanju morda ni le plod nase lastne podazvesti in prepricanj, ki smo si jih ustvarili in ne posegajo v osnovne clovekove vrednote ter svobodo. Torej ali nasi argumetni v dilomaciji stojijo na trdih tleh in primernih motivih.Razlocevati med zagovarjanjem stalisc s pomocjo custvene in mentalne ravni cloveka, ob kateri je prisotna zavest ali se vedno zdrava pamet, je verjetno razlika med mentalnim nasilnim prepricevanjem, v katerem ni prostora za socutje in zavest. A tudi za prepricanji lahko stojijo trdni dokazi ali konkretne izkusnje. Odvisno pa, kako jih bomo naposled zagovarjali in predstavili. hm....dober argument , a vseeno ne zadosten! (da diplomacija vedno vodi v vojno, ce temelji na konceptih mentalnega nasilja!?)V tem primeru jo verjetno ne moremo vec imenovati diplomacija, temvec pretveza oz. kvazi diplomacija, saj je sama diplomacija kolikor vem, namenjena resevanju konfliktov na miren nacin. Ce pa je namen ze vnaprej jasen, torej dovoliti si uporabiti silo, pa ne govorimo vec o diplomaciji, temvec pripravah na vojno in zagovarjanju interesov prek kvazi diplomacije, torej z vojno.Tako je diplomacija zgolj nacin komuniciranja z nasprotnikom, ne pa diplomacija kot taka v svojem bistvu in namenu. Preobzezna tema morda, morda pa tudi ne. Vcasih je nekaj "preobsirno", ker ne znamo preprosto povedat ali pa nimamo razciscenih pojmov. odvisno. -------------------------------------- Drugi pregovor pravi: "Kar mislis to ustvarjas!" in se en: "Kjer so tvoje misli, tam si ti!" Torej ali mi pravite da odlocanje o sebi prepustim stroki? Mar ni etika in morala tisto o cemer naj bi se spraseval vsak clovek najprej sam!? Ze zaradi potrebe. Namrec ce se nehamo sprasevat o etiki in morali, bi se najverjetneje vrnili nazaj v obdobje primatov, kjer je bil edini zakon mocna roka in trda kost ter kamen.Tako nikakor ne bi prepuscal odlocitve o eticnosti in moralnosti poucevanja borilnih vescin zgolj strokovanjakom, saj bi s tem dopustil, da o mojih staliscih in zivljenju odloca nekdo drug. Sebe pa bi prikrajsal za ustvarjalno in kreativno razmisljanje in raziskovanje samega sebe. Po domace povedano, bi postal ovca! Upam da si tega ne zelite, ceprav me na momente vi z vasim (za moje razumevanje) trdnim sledenjem dolocenim naukom to spominja. Recimo da verjamem vasim zagotovilom. Kljub temu pa to, da mi nekdo rece da pazi, se ne odgovori na vprasanja, ki se ob tem porajajo. Med katerimi je tudi: videti smisel ucenja borilnih vescin, namesto ucenja recimo temu vescin, ki niso nemanjena borbi ali obrambi, temvec zgolj krepitvi telesa in duha. Ne razumem vas zakaj pravite, da Koryu Budo ni namenjen sirsim mnozicam, ce javno pozivate ljudi k udelezbi? Itaq da se ne bodo udelezlil vsak, kot se tudi ne treniranja kaksne druge borilne vescine. V cem je torej razlika? Hkrati ste omenili, da zelite znanje Koryu Budo prenesti v ta zahodni svet....itn. Torej, ce razumem, se lahko uci Koryu Budo nekdo le na podlagi vase izbire? No, temu pa ne verjamem. Namrec verjamem. da je mozno biti v stanju miru, kjer ni misli, a vpliv podzavestnih strahov, nagona, travm, potlačene agresije ali frustracij zelo dvomim, da je mozno izljuciti, se posebej v situaciji. ko gre za zivljenje. Jaz bi rekel, da so zgolj zmanjsani na nek nivo, ki ga zavestno preslisimo, ne pa da so tudi povsem izkljuceni. Mnenje pac. Edina pot!? Kolikor se spomnim, ste me zgoraj ocenili kot nekoga, ki prevec stremi k absolutisticnemu in determinizmu, sedaj pa vidim, da ste pravazaprav govorili o sebi. Omenili ste, da je edina pot, ter, da edino kar je absolutno je sprememba. Torej ni logicno, da je "Učenja in znanja Budo - a so edina Pot, ki omogočajo slehernemu posamezniku, da varno spozna, preučuje in nadzira tudi najtemnejše aspekte njegove osebnosti". Mislim da ste v tej trditvi prevec zafiksirani. Ne morem pa vam tega zagotovo trditi, dokler sam ne spoznam te resnice, ki je sedaj zgolj moja teorija da temu ni tako. Namrec vse religije, vse borilne vescine, vse tehnike in nacini ter ucitelji le teh lahko trdijo isto. Dokazilo trditve je posameznik, ki je znotraj dolocenih pravil uspel to tudi uresniciti. To tja, pa smo zgolj ovcke, ki verjamemo nekaj kar je izkusil nekdo drug in kdaj tudi spoznamo kaksno lastno resnico.Torej mi pravzaprav govorite to: Ce je (tudi za vas) absolutno razsvetljenje visek tega kar lahko clovek doseze, pravite, da je to mogoce zgolj z Koryu Budo. Ali je temu tako? Zanimiva teorija Jaz bi rekel, da je primerno nadzirati le tisti del nas, ki je ogrozujoc in skodljiv do nas samih, torej tudi do okolice; v kolikor pa ta nadzor postane nase breme ali celo omejitev, da bi bili dovolj odprti za tisto kar ne poznamo, pa se mi ta nadzor ne zdi vec smiselen.Ponavadi je veliko nadzora v vojski, uniformiranih ustanovah. In veckrat je tam tudi najmanj svobode ter duha.- Duha pomoje clovek ne more nadzorovati! Lahko se mu zgolj pusti (ne prepusti), da deluje skozi nas. Se ga "goji" oz. se nas goji na nacin, da mu dajemo prostor.Obenem pa, ce bi clovek hotel nadzirati vse, bi najverjetneje postal popolnoma nesvoboden, torej ravno obratno od tega kar si verjetno Koryu Budo prizadeva.Nenadzirano se manifestira kdaj morda tudi zato, da spoznamo; in morda ne toliko zato ker ga nismo nadzorovali. Mislim da je kljuc v spoznanju, ozavescanju in ne nadzorovanju le tega. Nadzorovati je potrebno nas same, ker nismo dovolj predani primernih energijam. Narobe ste me razumeli oz. ocenili: jaz dopuscam doloceno obliko nasilja, v kolikor jo okoliscine zahtevajo. Pomeni, ce me kdo napade fizicno, se bom najverjetneje fizicno tudi branil. Odvisno. Ne dopuscam in nikakor ne odobravam pa nasilje v obliki uporabe orozja za masovno unicevanje, recimo.In seveda nikjer nisem trdil, da dopuscam mentalno in duhovno nasilje, to ste zame zakljucili vi sami. O tem ali je nekdo mentalno nasilen, duhovno nasilen, subtilno energetsko nasilen itn, odloca vsak zase... a kot sem vam povedal, ce nekdo oceni, da je nekdo do njega mentalno nasilen in zato uporabi fizicno nasilje, se lahko prvi nanasa na duhovno energetsko nasilje in se je zato branil z mentalnim nasiljem. Eventuelno. Kdo je upravicen do sodbe kdo ima prav? Ali imamo zakone, ki opredeljujejo kaj je mantalno nasilje? Verjetno le deloma. A to se ne pomeni, da je lahko vsakdo fizicno nasilen, ker si je "izmislil" ali evenetuelno, ker je bil do njega nekdo mentalno nasilen.Ko bomo kot druzba dovolj zreli, ne bomo potrebovali dolocenih zakonov vec. A se nismo tam in zato se vedno potrebujemo zakone, ki kaznujejo ficino nasilje, kljub evenetuleno neopredeljenem mentalnem nasilju.Najprej pa bi morali sploh razumeti in znati definirati kaj je to mentalno nasilje in ga kot definicijo vpeljeti v vsakodnevno prakso odnosov ter zakone.Sicer pa le temu "kljubujemo" z izobrazevalnim programom, etiko, ceprav je ta bolj kot ne ze sam po sebi preveckrat nadvse mentalno nasilen V praksi torej ne morem it do direktorja xx firme, ker imajo ob cesti postavljen gigantski pano z njihovo reklamo, ki se zagrizeno vsiljuje v podzavest in zavest vsakega mimoidocega voznika in njegove sopotnike; ter mu dat dve okol kepe, ker bi to bilo pac nasilno in sodno preganjajo dejanje. Kljub temu, da je pano mentalno nasilen, smo si kot druzba ustvarili merila na podlagi skupnih odlocitev oz., stanja nasega zavedanja. Ta pa scasoma spreminjamo in prilagajamo, opuscamo ter dodajamo prav tako na podlagi stopnje nasega zavedanja.Torej sem podal konkreten primer, kako mentalno nasilje dopuscamo vsakodnevno, med tem ko nekatero fizicno hvalabogu ne. Seveda pa, dokler bo nek pano z neko vsebino zgolj meni mentalno nasilje, drugemu cloveku pa ne, je potrebno vsklajevati mnenja po diplomatski, mirni poti.Torej gre predvsem za vsklajevanje razlicnih potreb. V tem primeru predvsem med zdravje in ekonomijo. Zivimo v druzbi kjer je nasilje prisotno. Manj kot v kaksnem kriminalnem mestu juzne amerike hvalabogu, a vseeno.Zato mislim, da konkretno poznamo zgolj del nasilja s katerim zivimo od malih nog.Veliko ga lahko vidimo vsak dan po televiziji. To ni neopazeno, temvec je prisotno v nasi zavesti in podzavesti.Nasilja je pravzraprav v nasi druzbi ogromno. In hvalabogu ni zelo veliko fizicnega nasilja in vojn.Sicer pa nasilje povzorcajo razlicne okoliscine zivljenja; od ekonomsko socialnih razlik do druzbeno kulturnih ter verskih razlik ter izobrazevanje samo.Da bi to preprecili nujno potrebujemo najprej zakone, pravila, omejitve, biblije, korane, koryu bude, bontone, bla bla ... in sele nato lahko pricnemo v tem vsaj minimalno skuliranem okolju razvijati in spoznavati samega sebe in s tem spreminjati ter opuscati razlicne ustvarjene omejitve.Ali preprosto, dokler smo se dovolj divjaki, potrebujemo omejitve svojih potencialov, ki jih ne znamo uporabit sebi in drugim v koristne namene.V kolikor z omejitvami pretiravamo, se temu upre duh! Ta se omejitvam itaq nekak upira, a ko bo v nasih zivljenjih prevladalo vec zdravega duha, tudi omejitve ne bodo vec potrebne.Tako nekateri narodi ali ljudstva dolocenih zakonov ali omejitev enostavno ne potrebujejo, ker nekatere okoliscine v njihovi skupnosti zaradi spoznanja ali prepricanj preprosto ne nastajajo. Strinjam da je preucevanje nasilja smotrno in lahko koristno pocetje. Odvisno do namena in tega kaj z naucenim naprej.Ne strinjam pa se, da je nasilje del clovekove narave!Nasilje je zame zgolj nacin, ki se ga posluzujemo za lastno prezivetje, predvsem zaradi pomanjkanja zavesti in znanja.Vec ko imamo znanja in zavesti, manj potrebujemo uporabljati nasilje.Je zgolj moznost, ki jo lahko uporabimo ali ne. Ponekod se vedno nujna za prezivetje. A najprej je potrebno definirat kaj je to nasilje in kaj zgolj uporaba moci za prezivetje.Skozi zgodovino smo morali uporabljati nasilje nad zivalmi, ki smo jih ubili, da smo lahko jedli in tako preziveli. Danes to ponekod ni vec potrebno.A se vedno smo in celo mnogo bolj nasilni do okolja v katerem zivimo in s tem posledicno do samega sebe. No, ne vem kdo koga ne razume ali noce razumeti. Mislim da preprosto govoriva o nekaterih razlicnih prepricanjih.Vam se zdi smiselno bolecino podrobno preucevati zaradi vam znanega razloga, meni pac manj, ker te potrebe pac nimam, kot tudi nimam razlogov za to; in hkrati me preucevanje bolecine tudi ne izpoljnjuje. Kljub temu se z doloceno bolecino sooca verjetno vsak posameznik tega sveta.Se povsem strinjam, da je bolecina iz tega stalisca pozitivna. - Torej kot opozorilo, da prenehamo z dolocenim pocetjem ali se umaknemo ipd, da ne poskudujemo svoje telo. (recimo od ognja). Tega nikjer ne zanikam, kakor najbrz tudi noben clovek na zemlji ne. Kaj menite o hoji preko zerjavice? Sicer pa sva govorila o ravnovesju... nakar pravite, da "bistvo ravnovesja ne leži v njegovi vzpostavitvi, pač pa v njegovem vzdrževanju in pravilnem prilagajanju potrebam"; jaz pa sem rekel, da je tudi njegova vzpostavitev enako potrebna kot samo vzdrzevanje, ker bolan clovek mora najprej ozdraveti da lahko naprej dela, ustvarja, zivi.Argumenta temu niste podali. lep pozdrav Lepo pozdravljeni, Sodeč po vaših odgovorih ste prišli do zelo napačnega zaključka o mojem namenu zakaj sem odprl temo na tem forumu. Moj namen ni izmenjava mojih mnenj, stališč, znanj in izkušenj o Koryu Budo - u z laično skupnostjo niti ni moj namen debatirati o vsem mogočem s predstavniki laične skupnosti, temveč je moj namen izključno malce več spregovoriti o Koryu Budo - u in le tega tudi predstaviti v majhni meri laični skupnosti. V kolikor ste podrobno prebrali moje prispevke sem odgovarjal izključno na tista vaša vprašanja, ki se navezujejo bodisi na Koryu Budo bodisi na Budo nasplošno ter sem vam tudi vedno odgovarjal izključno v vlogi predstavnika stroke. Nimam pa nikakršnega namena z vami ali s komerkoli debatirati o čemerkoli drugem kot zgolj o Koryu Budo - u ali Budo - u ali s komerkoli tukaj deliti svoja osebna prepričanja, stališča ali mnenja. Namreč poizkusite razumeti, da imam osebno preveč najrazličnejših obveznosti, da bi si lahko privoščil, da bi s slehernim posameznikom na najrazličnejših forumih debatiral o splošnih zadevah ali zadevah, ki se ne zadevajo moje stroke. Sem pa pripravljen odgovoriti na določena splošna vprašanja laične skupnosti, ki se navezujejo moje stroke, torej Koryu Budo - a. Temo na tem forumu sem odprl kot doshu, torej kot predstavnik stroke, s čimer sem dal vsem bralcem vedeti, da bom v tej temi in ostalih dveh, katere sem odprl na tem forumu, vztrajal pri tem, da bom izključno zgolj predstavil v neki majhni meri kaj Koryu Budo je ter da se ne nameravam spuščati v kakršnekoli razprave, ki niso povezane s Koryu Budo - m ali Budo - m nasplošno. Očitno ste to nadvse pomembno dejstvo nekje spregledali. Osebno bi vam svetoval, da na vse tri moje teme, katere sem odprl na tem forumu gledate kot na kratek brezplačen predstavitveni seminar o Koryu Budo - u, ne pa kot na odprto debato o najrazličnejših vaših stališčih, mnenjih in prepričanjih. In ker osebno nimam nikakršnega namena kogarkoli poučevati Koryu Budo in Budo preko tega foruma, pač na določena vaša vprašanja ne bom odgovoril. Kar se zadeva vašega vprašanja o naravi etike in morale poučevanja Koryu Budo - a, bi vas želel vprašati kako se lahko sploh sprašujete o naravi slednjih o nečem kar niti ne poznate? S tovrstnim vprašanjem se upravičeno lahko ukvarja izključno stroka, glede na to da ima dovolj predhodno potrebnega znanja. Priznam, da bi vam lahko odgovoril tudi na to vaše vprašanje, v kolikor bi osebno želel z vami izmenjevati svoja osebna prepričanja, mnenja, razmišljanja, znanja, izkušnje ter z vami voditi debato odprtega tipa. A glede na to da je moj namen izključno predstavljati Koryu Budo in Budo kot predstavnik stroke, se pač v to debato ne nameravam niti ne želim spuščati z vami. Res je, da se je v zadnjih desetih letih Koryu Budo pričel postopoma odpirati tudi širši javnosti in res je tudi, da sodim med tiste predstavnike stroke, ki smo se odločili, da bomo poučevali Koryu Budo tudi na bolj splošni ravni ter tudi nekaterim predstavnikom širše javnosti omogočili dostop do nekaterih znanj in učenj Koryu Budo - a. Toda to ne pomeni, da bom v svojo šolo sprejel kogarkoli le zato, da bom povečal mesečni finančni priliv svoje šole. Upoštevati morate, da za razliko od predstavnikov novodobnih zahodnih borilnih sistemov in borilnih športov moja šola ni odvisna od mesečne članarine njenih članov. V enem izmed svojih predhodnih prispevkov sem nadvse podrobno obrazložil in predstavil koncept stopenj napredovanja in sistem poučevanja znotraj Koryu Budo - a, ko sem spregovoril o vlogi in pomenu začetnika, kohai - ja, sempai - ja in bodočega doshu - ja. Res je, da ima sleherni predstavnik naše laične skupnosti možnost, da se sooči z resnim in strokovnim preučevanjem Koryu Budo - a v okviru moje šole, a to še ne pomeni da bo s tem imel avtomatsko pravico do vseh mojih znanj, učenj in izkušenj, katere sem osvojil tekom svojega preučevanja Budo - a in Koryu Budo - a. Nikar ne pozabite, da znotraj Koryu Budo - a obstaja veliko število t.i.: "wall of silence". Glede na to, da še vedno ne razumete navideznega paradoksa, da Koryu Budo ni namenjen širši javnosti, četudi so nekatere šole Koryu Budo - a odprle svoja vrata tudi za predstavnike laične skupnosti, mi dovolite da vam le tega malce podrobneje razjasnim. Kot prvo bi želel izpostaviti, da je še vedno večina šol Koryu Budo - a t.i.: "zaprtega tipa", kar pomeni da laična skupnosti načeloma niti ne ve za njihov obstoj. Nekdo lahko vstopi v tovrstno šolo izključno zgolj na osnovi pisnega priporočila njegovega predhodnega instruktorja, kateri je prav tako tudi budoka Koryu Budo - a, a poučuje borilne veščine v sklopu ene izmed številnih smeri Gendai Budo - a (na primer: Aikido, Shotokan karate, Kendo, ...). Primarna naloga budoka - e, ki poučuje borilne veščine v sklopu ene izmed številnih smeri Gendai Budo - a je prav ta, da prepozna potencialne perspektivne učence, kateri so se izkazali za vredne, da se lahko pričnejo seznanjati z znanji in učenji Koryu Budo - a ter le te seznaniti z obstojem ene izmed šol Koryu Budo - a v njihovem okolju in jim zagotoviti priporočilno pismo. Ko učenec izve za obstoj ene izmed šol Koryu Budo - a zaprtega tipa in prejme od svojega trenutnega instruktorja priporočilno pismo lahko zaprosi za vstop v omenjeno šolo. Pri čemer pa ima doshu, ki vodi šolo Koryu Budo - a vso pravico, da tovrstnega učenca odkloni. A tudi, v kolikor doshu dovoli vstop tovrstnemu učencu v njegovo šolo se bo moral sleherni novi učenec prvo dokazati, da je vreden njegovega truda in da postane njegov učenec. V praksi načeloma le eden od desetih izbranih učencev dejansko vstopi v eno izmed tovrstnih šol Koryu Budo - a zaprtega tipa. To je tradicionalni pristop k poučevanju Koryu Budo - a, kateri je v praksi od samega začetka Koryu Budo - a ter katerega se bo tudi v bodoče držala večina šol Koryu Budo - a. Posamezniki, ki pa smo se odločili, da bomo v skladu z odredbami Dai Nippon Butoku Kai - ja odprli vrata svojih šol tudi širši javnosti pa se moramo za razliko od naših kolegov, kateri vodijo šole zaprtega tipa soočati s predvsem drugačno situacijo. Kot prvo se načeloma soočamo s posamezniki, ki sodijo med popolne začetnike, kateri načeloma nimajo nikakršnih dejanskih pravilnih predstav o Budo - u ter v celoti sami voditi proces selekcije svojih članov, kateri pri naših kolegih, ki vodijo šole zaprtega tipa primarno leži na njihovih sempai - jih, ki poučujejo borilne veščine v eni izmed šol Gendai Budo - a. Teoretično moramo dovoliti vstop v naše šole slehernemu posamezniku, ki to želi ter mu omogočiti dostop do nekaterih znanj in učenj Koryu Budo - a. Nakar lahko vodimo selekcijo članov svojih šol izključno na osnovi posrednega izločanja posameznih članov. V kolikor nek član naše šole ne krši kakšnega izmed pravil naših šol zapisanega v statutu naše šole, le tega nimamo pravice izločiti iz naše šole. Kar pa ne pomeni, da nimamo na voljo drugih, bolj subtilnih oblik izločanja naših članov. Poleg tega moramo za razliko od naših preostalih kolegov neprestano testirati svoje člane preden le ti dejansko postanejo naši učenci. Na drugi strani smo se tudi odrekli pravici do diskretnosti, ki omogoča našim preostalim kolegom, da njihove šole diskretno obstajajo in delujejo. Za razliko od njih moramo mi tudi reklamirati svoje šole, kar je sicer v nasprotju s tradicijami, a nujno potrebno za dosego zastavljenih ciljev in izpolnitev odredb Dai Nippon Butoku Kai - ja. A nikakor se s tem, ko smo odprli vrata svojih šol širši javnosti, nismo odrekli naši temeljni pravici in dolžnosti, da sami izbiramo koga bomo sprejeli za svojega učenca in kaj bomo koga tudi dejansko poučevali. Ta pravica in dolžnost je skupna tako nam kot tudi našim kolegom, ki vodijo šole zaprtega tipa. Pri čemer pa bi želel znova izpostaviti, da šole Koryu Budo - a odprtega tipa ne ponujajo storitev kot to ponujajo na primer razne šole novodobnih zahodnih borilnih sistemov ali borilnih športov, pač pa privilegij. Privilegij, ki omogoča posamezniku, da prične spoznavati in preučevati Koryu Budo in Budo. A kot velja za vse privilegije velja tudi za tega, da si mora posameznik le tega prvo zaslužiti, pri čemer pa nimam v mislih njegovega simbolnega prispevka v obliki mesečne članarine, temveč z njegovo predanostjo učenjem in znanjem Budo - a. Da, učenja in znanja Budo - a so edina Pot, ki omogočajo slehernemu posamezniku, da varno spozna, preučuje in nadzira tudi najtemnejše aspekte njegove osebnosti. Tako kot je tudi na drugi strani fizika edina pot, ki nam omogoča spoznati in preučevati fizikalne naravne zakonitosti ali kemija kemične ali matematika matematične. Matematičnih zakonitosti ne moremo spoznati ali preučevati preko bioloških zakonitosti ali drugače povedano biolog ne more biti tudi matematik, v kolikor seveda se primerno predhodno izobrazil v obeh vedah. Zavedati se moramo, da je Budo prav tako strokovna veda kot so to na drugi strani fizika, kemija, matematika ali biologija. Vsaka od njih preučuje specifične aspekte našega stvarstva in družbe in temeljijo na njih specifičnih strokovnih temeljih. Kot že mnogokrat do sedaj ste znova malce po svoje interpretirali tisto kar sem vam želel sporočiti. V svojem prispevku sem eksplicitno poudaril, da kar se zadeva Koryu Budo - a se le ta ukvarja izključno primarno s konceptom: kensho in v veliko manjši meri in veliko kasneje s konceptom: satori, medtem ko je Satori izključno v domeni budizma. V kolikor se znova ponovim koncept: kensho ustreza temu kar bi na zahodu rekli: spoznanje o čemerkoli, medtem ko koncept: satori ustreza temu kar bi na zahodu rekli: globoko spoznanje o nečem, medtem ko koncept: Satori (z veliko začetnico) ustreza temu kar bi na zahodu rekli: razsvetljenje. Koryu Budo se v noben pogledu ne ukvarja z razsvetljenjem le to je izključno v domeni budizma. Kar se zadeva vašega trdnega prepričanja, da ne verjamete, da je nasilje del človekove narave me niti ne preseneča, saj se to vaše prepričanje odraža skozi vse kar ste do sedaj povedali. A zavedati se morate, da je stroka Koryu Budo - a prišla tekom njenih večstoletnih tradicij in temeljitega preučevanja nasilja do malce drugačnih ugotovitev, katere lahko tudi vedno znova dokaže z njenimi strokovnimi metodami. A v kolikor bi želeli to bi vam za začetek svetoval, da pričnete malo manj razmišljati ter začnete aktivno delati. Kajti vsa učenja in znanja Budo - a je moč osvojiti zgolj s treningom in z dejansko vadbo. Pri čemer pa tudi upoštevajte dejstvo, da zahtevnejši kot bosta vaš trening in vaša vadba več znanj in učenj Budo - a boste dejansko osvojili. A v kolikor boste poizkušali osvojiti katerokoli znanje ali učenje Budo - a brez primernega treninga in vadbe boste zgolj zapravljali vaš in moj čas. Glede vašega vprašanja o naravi bistva ravnovesja mislim, da sem vam več kot dovolj podrobno obrazložil zakaj v skladu z učenji Budo - a bistvo le tega ne leži v njegovi vzpostavitvi, pač pa v njegovem vzdrževanju in pravilnem prilagajanju trenutnim potrebam. A v kolikor se znova ponovim, sleherno ravnovesje, ki doseže točko vzpostavitve prične v istem trenutku izginjati oz. prehajati v nekaj drugega, zaradi česar je potrebno, da polagamo našo pozornost predvsem na vzdrževanje in pravilno prilagajanje ravnovesja trenutnim potrebam. Za konec pa bi želel še enkrat poudariti, da moj namen objavljanja mojih prispevkov na tem forumu ni, da bi se vam ali komurkoli drugemu kakorkoli dokazoval ali vas prepričeval v karkoli. Moj namen je izključno spregovoriti nekaj malega o Koryu Budo - u ter vam le tega tudi v majhni meri predstaviti. Nikakor pa ni moj namen, da bi kogarkoli karkoli poučeval o Budo - u preko tega foruma ali debatiral o čemerkoli kot o tem kar sem pripravljen spregovoriti o Budo - u. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
KoryuBudo 29. oktober 2010 Avtor Prijavi Deli 29. oktober 2010 Slisi se vzdpodbudno. da. strinjam. strinjam. intuicje se ne da nauciti. strinjam, intuicije se en da poglabljati, se pa da uporabnika izpiliti, ce se tako izrazim. ne strinjam da zgolj z izkusnjami, saj mislim, da se jo da razvijati predvsem s tem, da razvijamo samega sebe. izkusnje pa so lahko v pomoc, predvsem pa se mi zdi pomembna samopriprava. No, jaz mislim da ni problem v zavesti, temvec v pomanjkanju le te, kot sem ze napisal. Zavest pomoje ne more biti napacna, dobra ali slaba, temvec predvsem koliksno zavedanje je. Tudi podzavest ob tem igra svojo pomembno vlogo. Se vedno ne razumem povsem kaj ste mislili z; "..torej nauciti se najprej na podzavestni ravni kako se uciti?" ----- Morda res v doloceni meri, a o tem bom presodil sam zase, v kaj in kam se spuscam in koliko je to zame pomembno, ter kaj vse bom uposteval v svojem ucenju, ter ali ima zame pomen ali ne. Povsem razumem in mi je razumljivo, da nekdo postavi napacno vprasanje v okivru tega kar bi se rad naucil oz. kar je njegov namen.Ce se trije pogovarjamo kako bodo skuhali kosilo, bi verjetno sledilo logicno vprasanje kdo od njih bo sel nabavit hrano in ne kaj je po Tv-ju ane. Ampak se vedno obstaja vzrok zakaj je nekdo vprasal kaj bo po tv-ju nemesto kako dobiti hrano. Seveda pa ucitelj preceni ali je vprasanje pomembno ali ne glede na zastavljen cilj. Da, znati postavljati primerna vprasanja se mi zdi smiselno. Le ta lahko postavlja zgolj oseba ki je primerno samomotivirana spoznavati in razumeti oz. se uciti. Da. strinjam, prepoznavate dolocene vzorce. Ali je prepoznavanje tocno ali ne, pa naj presodi posameznik sam. --------------- No, to se mi zdi primerno poudariti, da to velje zgolj za okvirje v katerih pocuju Budo in ne sirse! Zanimivo! Zakaj ne zdruzuje obeh preucevanj? Da, k takemu razmisljanju se tudi sam nagibam v svoje mpsianju tuel na forumu -v splosnem mi je precej zanimiva vasa filozofija, v veliko tockah se najdem; ceprav pa v nekih tockah ne vidim stika z njo, saj se razhaja z mojimi dosedanjimi prepricanji in spoznanji.Predvsem kar se tice nasilja. Zame kot sem povedal predstavlja raba nasilja znak sibkosti. Sicer ne vedno in zmeraj zaradi okoliscin zivljenja, a v splosnem menim, da v kolikor je clovek dovolj pameten, se z nasiljem ne sooci, saj se mu zna kot moder clovek preventivno izognit. In to vsem oblikam nasilja. V kolikor resnično želite razumeti kaj pomeni, da se mora nek posameznik prvo naučiti na podzavestni ravni kako se učiti se boste morali začeti aktivno ukvarjati z Koryu Budo - m. Kajti le preko dejanskih treningov in vadbe boste lahko prišli do razumevanja posameznih učenj in znanj Budo - a, kar sem že omenil v svojem zgornjem prispevku. Kakršnokoli nadaljnje razpravljanje na to temo brez dejanskega aktivnega treninga in vadbe je nadvse nesmiselno početje. Vsa učenja in znanja Koryu Budo - a veljajo zgolj znotraj okvirjev Budo - a in osebno ves čas govorim izključno o Budo - u samemu ter vam in ostalim uporabnikom tega foruma želim predstaviti tako Koryu Budo kot tudi Budo. A to ne pomeni, da učenja Koryu Budo - a in Budo - a niso aplikativna tudi na ostalih aspektih posameznikovega življenja. A moj namen ni spregovoriti ali celo razglabljati o tovrstni tematiki. Glede tovrstne tematike sem pripravljen odprto in podrobno spregovoriti izključno z mojimi učenci in predstavniki ostalih smeri Koryu Budo - a ter njihovimi učenci, ne pa tudi s predstavniki laične skupnosti. Budo se je omejil na primarno preučevanje koncepta: kensho izključno iz razloga, ker je slednji vitalnega pomena za svet, katerega preučuje Budo. Budo preučuje ekstremne pogoje človeške družbe, v katerih želi posamezno budoka - o primarno in predvsem ohraniti pri življenju oz. da zaključi specifičen spopad s čim manjšimi poškodbami. Poleg tega pa se Budo dobro zaveda intervala znotraj katerega deluje in nima nikakršnega namena posegati izven le tega. V določeni manjši meri se Budo kasneje, ko enkrat budoka doseže stopnjo doshu - ja prične ukvarjati tudi s konceptom: satori, pri čemer pa je tovrsten posameznikov satori vedno primarno vezan na njegovo primarno sledenje Budo - u. Tovrstni satori - ji so vedno vezani na poglobljeno razumevanje specifičnih učenj, znanj, konceptov ali tehnik Budo - a. Budo se ne ukvarja s posameznikovim iskanjem razsvetljenja ali odrešitve, pač pa z iskanjem posameznikovega ravnovesja v trenutku nenehno spremenljive sedanjosti v njenih najbolj ekstremnih pogojih - spopadu. Zaradi česar v Budo - u preprosto ni prostora za koncept: Satori (razsvetljenje). V kolikor posameznik išče Satori se tovrsten posameznik mora odločiti za vedo, ki se s tem ukvarja in to ni Budo pač pa ena izmed vej budizma. Brez zamere, a vaše stališče, da je uporaba nasilja v večini primerov znak posameznikove šibkosti govori zgolj o tem kako slabo dejansko razumete resnično naravo nasilja. Pri čemer pa je spodbudno vsaj to, da ste izpostavili, da uporaba nasilja ni vedno znak šibkosti zaradi okoliščin življenja. Kar se zadeva uporabe nasilja je uradno stališče Koryu Budo - a, da je znak posameznikove šibkosti edino posameznikova neprimerna uporaba nasilja. Posameznik neprimerno uporabi nasilje vsakič, kadar z njim želi obraniti njegov prizadeti ego ali preko le - te doseči določene koristi, kakršnekoli že. Na drugi strani pa uradno stališče stroke Koryu Budo - a jemlje kot znak posameznikove šibkosti tudi posameznikovo nezmožnost ali nesposobnost uporabe nasilja, kadar je le - to upravičeno. Kadar posameznik ne odbrani uspešno samega sebe, ko je dejansko ogrožena njegovo eksistenca, njegova prepričanja ali načela. Kadar posameznik zaradi svojega neznanja borilnih veščin ne želi ali ni sposoben odbraniti nekoga drugega, ki je napaden. Ali kadar poizkuša neuspešno odbraniti nekoga drugega, ki je napaden, a zaradi svojega neznanja borilnih veščin s tem spravlja le sebe in napadeno osebo v še večjo nevarnost. Vse to so znaki posameznikove resnične šibkosti. Omenili ste tudi, da ste mnenja, da se moder posameznik zna izogniti vsem oblikam nasilja, s čimer pa se tako jaz ne morem strinjati z vami. Čeprav bi vam istočasno želel sporočiti, da me veseli, da imate tovrstno mnenje, saj mi s tem več kot jasno sporočate, da se z nasiljem na vašo srečo niste ravno veliko srečali v vašem življenju. Kar posledično pomeni, da so določeni posamezniki in posameznice v naši družbi še vedno sposobni zagotoviti vašo relativno kvalitetno varnost, s tem ko se oni izpostavljajo različnim oblikam nasilja. Po drugi strani pa bi želel na tem mestu tudi izpostaviti dejstvo, da zaenkrat živimo še vedno v relativno zelo varni državi, za kar gre zasluga predvsem kvalitetnemu delu določenih državnih služb ter majhnosti naše države. A ker sta naša država in družba tudi del širše evropske skupnosti, v kateri se porast kriminalitete eksponentno dviguje, je postopen dvig tovrstnih negativnih vplivov moč zaznati tudi že v naši družbi. V kolikor želimo ohraniti našo relativno visoko stopnjo varnosti v naši družbi je dolžnost slehernega posameznika tudi, da se primerno izobrazi tudi na področju njegove lastne samoobrambe. Kajti zavedati se moramo, da kadar se bomo srečali z nasiljem, ko nas bo nekdo na primer želel oropati, bomo v tistem trenutku največkrat intimno sami z našim napadalcem. Takrat ne bo z nami predstavnik policije ali katerekoli druge državne službe, ki skrbi za varnost v naši družbi, ki bi nas lahko zaščitil. Ne. Takrat bomo le mi in naš napadalec in le od nas samih je odvisno ali bomo v dotični situaciji postali žrtev nasilja ter kasneje breme družbi, ko bodo porabljena dodatna davkoplačevalska sredstva za razrešitev naše nezmožnosti in nesposobnosti, da se odbranimo, medtem ko bi bila lahko le - ta uporabljena za kaj bolj družbi koristnega. Ali pa bomo v tistem danem trenutku uspešno odbranili sami sebe in svoje premoženje ter s tem izpolnili našo občo državljansko in človeško dolžnost. Sleherni posameznik, ki meni, da se je moder človek sposoben izogniti sleherni obliki nasilja, s tem istočasno negira obstoj problematičnih posameznikov v naši družbi. Posameznikov, ki so zavrgli in se odrekli spoštovanju slehernih družbenih zakonov, pravil, normativov ter etičnih in moralnih načel. Posameznikov, kateri uporabljajo svojo prestano zaporno kazen za njihova kazniva dejanja kot sredstva za dvig ugleda in vpliva v njihovi srenji. Posameznikov, ki preprosto zgolj uživajo v uporabi nasilja in v izživljanju nad njihovimi žrtvami. Posameznikov, ki brez slehernega moralnega ali etičnega zadržka nekomu drugemu vzamejo življenje le zato, da mu lahko ukradejo par evrov, katere potrebujejo za naslednjo dozo mamil. Poleg tega pa posamezniki, ki so mnenja, da se je moder človek sposoben izogniti sleherni obliki nasilja prelagajo svojo dolžnost, da se odbranijo pred problematičnimi posamezniki, katere sem ravnokar omenil, na celotno družbo. S čimer pa se nezavedno a priori odločijo, da bodo postali žrtve, v kolikor se bodo srečali s tovrstnimi problematičnimi posamezniki naše družbe. Preprosto zaradi tega, ker ne storijo ničesar na področju njihove samoobrambe. Koryu Budo želi v prvi osnovi slehernega posameznika ustrezno pripraviti prav na njegovo morebitno srečanje z enim od problematičnih predstavnikov naše družbe. Pri čemer pa seveda vsi upamo, da se ne bomo nikoli v življenju srečali s tovrstnimi problematičnimi predstavniki naše družbe. A to naše upanje ne sme biti naš osebni izgovor, da se ne izobrazimo ustrezno na področju lastne samoobrambe. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
free 3. november 2010 Prijavi Deli 3. november 2010 Pozdrav Vas namen ni izmenjava mnenj, znanj in izkusenj o Koryu Budo, kot pravite, a to pocnete ze skozi celotno temo. vsaj kolikor jaz vidim da precej. S tem ko predstavljate vasa stalisca, govorite deloam tudi o samem Koryu Budo. Torej o znanjih ki jih imate prav tako.Verjetno niste mislili, da boste odprli temo, ki jo bodo drugi samo brali in nicesar komentirali?Meni izgleda, da se vam je malce tezje odlocit zakaj sploh ste odprli temo. Namrec v enem odstavku pisete nasprotne si stvari.Prav tako so deloma v vasem pisanju tudi vasa prepricanja in ne zgolj ponavljanje nekih naukov. Pa tudi ponavljanje teh bi bilo zaradi lastnega prepricanajo tem ,da so tega vredni, recimo. Saj, debatirava predvsem o Koryu Budo, kar je smiselno v okviru naslova teme. Ce lahko odpirate teme na forumih, kjer je namen jasen - izmenjava mnenj v okviru podanega naslova teme, torej ocitno imate cas zato. A to tudi vspodbujam.Nekaterim ljudem na forumu, ki so odpirali teme je bilo malce tezje priznat, da jih odpirajo predvsem zato, da so promovirali njihovo dejavnost.Torej ce odpirate temo je nespametno pricakovat, da se nanjo ne bo kdo odzval. Ste pa bili vsaj toliko vljudni, da ste odgovorili na zastavljena vprasanja. Glede na to kar ste napisali, se lahko sprasujem. Pravzaprav se lahko sprasujem cetudi nic ne bi napisali kajne. Tudi dvomim lahko, ce to zelim. Ja, to mi je povsem razumljivo iz vasega predhodnega pisanja, a dejstvo je, da vasa sola pac ocitno je javna! In to zelo javna, glede na to, da jo tule oglasujete.Kar se tice drugih sol, pa me niti ne zanima sedaj oz. sem spraseval za vaso solo in ne druge tovrstne sole. Paradoksov je izgleda kar precej. No, to mi je postalo razumljivo ze iz prebranega. Namen je isti - izlociti ucena uradno ali s pomocjo subtilnega nacina, nima dosti veze. Rezultat je isti. Tako krsite lastna pravila, a zgolj "neuradno". Tako nekateri ljudje lahko gredo cez dolocena pravila in jih spoznajo kot potrebna, nekdo pa pac nakatera tezje razume kot potrebna, koristna ali smotrna, oz. jih razume prej kot nesmiselno omejitev. Jap, ziher je "EDINA" pot! Uciteljev in prerokov, ki so zatrjevali, da je njihova pot edina in prava pot, je bilo v zgodovini clovestva precej.V tem casu osvobajanja iz uklescajocega sistema razmisljaja, v katerem prinasajo nove tehnologije vec zavesti, tudi skozi povezovanje v skupnostih, je res pogumno do vas, da si upate govoriti o "EDINI" poti. Po vsem kar je svet izkusil, kar lahko preberemo, vidimo, obcutimo, smo izkusili in glede na kolicino zavesti ljudi.Ze sama prepricanost v EDINO pot, ki jo imate, vas postavlja v absolutisticno in deterministicno razmisljanje, prav tisto ki ste ga v lastne odsevu videli v meni.Namrec, ce verjamete v eno in edino pot, je vase razmisljanje zame tocno to! - Absolutisticno in deterministicno.Koliko drugacnih poti pa ste osebno spoznali, da z lahkoto trdite, da je Koryu Budo po edina prava pot? Ali ste to pot spoznali dovolj dobro, da lahko to trdite tudi zase in druge ljudi? Ali je nasilje del clovekove narave ali ne, verjetno prek pogovora na forumu ne bi mogla pridet do konkretnega zakljucka.Moje mnenje pa je, da je resnicna cloveska narava tista, kjer je njegova dusa. Torej njegov notranji jaz, ki ga clovestvo sedaj zivi premalo.Tako pa ima clovek tudi svojo osebnost. Ali je ta predana notranjemu ali visjemu jaz, dusevnosti, pa je tisto, kar je verjetno namen in naloga vseh ljudi na svetu.In ne notranji ali visji jaz, temvec zgolj osebnost je lahko destrukitvna! Obratno pa notranji jaz, ali prava clovekova narava vedno stremi k konstruktivizmu, saj dojema cloveka in clovestvo kot eno in ga ne locuje. Torej ni podvrzena locevanju, kot je to lahko osebnost, ki ni predana visjemu jaz. In tako vsaj v mojem razumevanju narava cloveka ni in nikoli ne bo nasilna; saj je lahko nasilna zgolj njegova osebnost, ki zivi v lastni kroznici nepovezano, loceno, nezavedno in predvsem omejeno v lastnih prepricanjih. In to je moje prepricanje. ---------- S tem se deloma strinjam a nekatere naravne zakonitosti za nas se vedno veljajo. To pa pomeni, da lahko ravnovesje do ene tocke prilagodimo in vzdrzujemo glede na okoliscine, ki so po eni strani precej staticne. Letni casi, prehrannjevanje, pitje tekocine, spanje itn.Jaz na to gledam preprosto: Dokler se clovek vedno znova vraca nazaj k temu, da mora svoje ravnovesje znova vzpostavljati do njemu zeljene ravni, je le to prav tako pomembno, kot ohranjati ga, torej ohranjati ravnovesje v neki konstanti. Realno. Ob tem pa se seveda kamot vprasamo kaj optimalnost sploh je! Mislim, da ta vsekakor ni staticna, temvec prilagojena posameznikovemu namenu bivanja v doloceni reinkarnaciji. Torej ne nekaj, kar bi lahko vkalupili in rekli, da je za vse ljudi enako. Ceprav neke osnovne potrebe bi moral vsakdo imeti zagotovljenje, da se lahko razvija na nivojih, ki zahtevajo vec kot le golo prezivetje. Lepo pozdravljeni, Sodeč po vaših odgovorih ste prišli do zelo napačnega zaključka o mojem namenu zakaj sem odprl temo na tem forumu. Moj namen ni izmenjava mojih mnenj, stališč, znanj in izkušenj o Koryu Budo - u z laično skupnostjo niti ni moj namen debatirati o vsem mogočem s predstavniki laične skupnosti, temveč je moj namen izključno malce več spregovoriti o Koryu Budo - u in le tega tudi predstaviti v majhni meri laični skupnosti. V kolikor ste podrobno prebrali moje prispevke sem odgovarjal izključno na tista vaša vprašanja, ki se navezujejo bodisi na Koryu Budo bodisi na Budo nasplošno ter sem vam tudi vedno odgovarjal izključno v vlogi predstavnika stroke. Nimam pa nikakršnega namena z vami ali s komerkoli debatirati o čemerkoli drugem kot zgolj o Koryu Budo - u ali Budo - u ali s komerkoli tukaj deliti svoja osebna prepričanja, stališča ali mnenja. Namreč poizkusite razumeti, da imam osebno preveč najrazličnejših obveznosti, da bi si lahko privoščil, da bi s slehernim posameznikom na najrazličnejših forumih debatiral o splošnih zadevah ali zadevah, ki se ne zadevajo moje stroke. Sem pa pripravljen odgovoriti na določena splošna vprašanja laične skupnosti, ki se navezujejo moje stroke, torej Koryu Budo - a. Kar se zadeva vašega vprašanja o naravi etike in morale poučevanja Koryu Budo - a, bi vas želel vprašati kako se lahko sploh sprašujete o naravi slednjih o nečem kar niti ne poznate? S tovrstnim vprašanjem se upravičeno lahko ukvarja izključno stroka, glede na to da ima dovolj predhodno potrebnega znanja. Priznam, da bi vam lahko odgovoril tudi na to vaše vprašanje, v kolikor bi osebno želel z vami izmenjevati svoja osebna prepričanja, mnenja, razmišljanja, znanja, izkušnje ter z vami voditi debato odprtega tipa. A glede na to da je moj namen izključno predstavljati Koryu Budo in Budo kot predstavnik stroke, se pač v to debato ne nameravam niti ne želim spuščati z vami. Glede na to, da še vedno ne razumete navideznega paradoksa, da Koryu Budo ni namenjen širši javnosti, četudi so nekatere šole Koryu Budo - a odprle svoja vrata tudi za predstavnike laične skupnosti, mi dovolite da vam le tega malce podrobneje razjasnim. Kot prvo bi želel izpostaviti, da je še vedno večina šol Koryu Budo - a t.i.: "zaprtega tipa", kar pomeni da laična skupnosti načeloma niti ne ve za njihov obstoj. ... V kolikor nek član naše šole ne krši kakšnega izmed pravil naših šol zapisanega v statutu naše šole, le tega nimamo pravice izločiti iz naše šole. Kar pa ne pomeni, da nimamo na voljo drugih, bolj subtilnih oblik izločanja naših članov. Da, učenja in znanja Budo - a so edina Pot, ki omogočajo slehernemu posamezniku, da varno spozna, preučuje in nadzira tudi najtemnejše aspekte njegove osebnosti. Kar se zadeva vašega trdnega prepričanja, da ne verjamete, da je nasilje del človekove narave me niti ne preseneča, saj se to vaše prepričanje odraža skozi vse kar ste do sedaj povedali. A zavedati se morate, da je stroka Koryu Budo - a prišla tekom njenih večstoletnih tradicij in temeljitega preučevanja nasilja do malce drugačnih ugotovitev, katere lahko tudi vedno znova dokaže z njenimi strokovnimi metodami. ---------- Glede vašega vprašanja o naravi bistva ravnovesja mislim, da sem vam več kot dovolj podrobno obrazložil zakaj v skladu z učenji Budo - a bistvo le tega ne leži v njegovi vzpostavitvi, pač pa v njegovem vzdrževanju in pravilnem prilagajanju trenutnim potrebam. A v kolikor se znova ponovim, sleherno ravnovesje, ki doseže točko vzpostavitve prične v istem trenutku izginjati oz. prehajati v nekaj drugega, zaradi česar je potrebno, da polagamo našo pozornost predvsem na vzdrževanje in pravilno prilagajanje ravnovesja trenutnim potrebam. 1 Citiraj free Blog Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
free 3. november 2010 Prijavi Deli 3. november 2010 Strinjam. A ego je v tem svetu in nasih zivljenih nadvse prisoten. Nosilec ega je nasa osebnost. Ali je ta dovolj predana visjemu jaz pa je odvisno.Tako braniti svoje telo pred recimo napadalcem je hkrati braniti svojo osebnost. Kar pa ni nujno povezano z nasim egom. Da, lahko je znak sibkosti, odvisno za kaksne okoliscine gre predvsem.Da, lahko jih gledamo iz nivoja omejenega bivanja in ozkosti kot sibkost; a iz nivoja sirsega razumvavnja cloveka pa pac ne. Namrec zakaj, nekdo se morda ni naucil nekih borilnih vescin, ker pac ni imel te moznosti, ne primernih pogojev, ne okoliscin itn; a to se ne pomeni, da se ni razvijal tocno tako, in tocno v tistemu namenu njegove inkarnacije kot je bilo zanj najbolj primerno.Namrec ce bi bilo poznavanje Koryu Budo za mnoge ljudi kljucno za bivanje in razvoj, bi se ga ucili povsod. Otroci pa se ne bi rojevali tam, kjer tega znanja ni. A se kljub temu, ker se ucimo tudi cesa drugega, preko drugacnih poti, za nas pomembne zivljenjske lekcije v doloceni inkarnaciji, dolocenim starsem in v dolocenem okolju. I belive so.Tako na nivoju trenutnega bivanja, ko je nekomu pomembno da se zna branit, to lahko drugemu sicer je prav tako pomembno, a zavedajoc se, da je vedno nekdo boljsi, vedno nekdo ki zmaga, po drugi strani nesmisleno pripravlajt se na obrambo. Hkrati pa ce oseba dela v svojem duhu bivanja, nenasilno zivljenje, ob tem pa je napadena s strani nasilneza, lahko to razume kot lekcijo ucenja.V skrajni sili, ko oseba umre zaradi nasilja drugega, kar lahko neglede na to ali pozna Koryu Budo ali ne, se oseba ponovno reinkarnira in nadaljuje svoje poslanstvo.Tisti, ki pa je neupraviceno napdal, pa bo moral verjetno se mariskaj izkutiti ,da bo dojel, da njegovo pocetje ni bilo primerno in usklajeno z njegovim notranjim bitjem, duso.Tako ce potegnem crto, ni pomembno ali znamo borilno vescino, temvec ali zivimo skladno s samim seboj, svojim notranjim bitjem, visjim jaz, duso.v kolikor pa nas treniranje borilne vescine izpolnjuje, razveseljuje, da je nase bitje bolj radostno, pa se toliko bolje. A nekdo bo to radost zivel morda na drugacne nacine. Skozi vrtnarstvo, glasbo, umetnost, pomoc itn.In tu se srecava spet z vprasanjem o edini poti. Tako morda uvidiva, da je le ta predvsem takrat, ko sledimo samemu sebi, ne pogojeno s pravili, prepricanji, okvriji o tem kaksna naj bi ta bila.Namrec kot ste sami podobno rekli: edina stalnica je sprememba!Vse kar je vezano, postane prepricanje. Tako tudi to, kaj je Koryu Budo, kaj prinasa, ter vsa pravila ki jih zraven potegnete. Predvsem pa je pomembno kaksen je nas odnos do pravil! - ali jih razumemo kot omejevanje ali kot pripomocek. -------- Zakaj se ne morete strinjat z mano? Zakaj nekateri ljudje ne priklicejo v svoje zivljenje potrebe po izkustvu nasilja? Morda zato, ker nimajo dolocene karme, ali pa tudi zato, ker dolocenega izkustva ne potrebujejo. V sodobni druzbi pa se itaq vsi soocamo z raznolikimi vrstami nasilja, ki smo jih sprejeli kot nekaj normalnega, ali celo samoumevnega za ceno drugih "ugodnosti" (recimo reklame za manjso ceno gledanja televizije).Mislim da se pametni clovek zna in tudi namenoma cimbolj ogne vsem oblikam nasilja. Ne razumem zakaj se z menoj ne morete strinjat? Torej menite, da je nespameten, ce se nasilju izogiba? No, to je po eni strani logicno, po drugi pa precej naivno razmisljanje. Namrec ce bomo vse povprek ucili borilnih vescin, bodo med temi ki se jih naucijo tudi kriminalci in ne zgolj zrtve.Obenem pa se vcasih pogum v dolocenih okoliscinah lahko prevesi v neumno junastvo, saj ljudje, s tem nekateri kriminalci nosijo verjetno tudi strelno orozje.Ce zelimoohraniti rlativno visoko varnsot v druzbi nam ne bodo pomagalo znanje borilnih vesicn, temvec zdrav vzgoja ljudi v primerne solidarnostnem in eticno-morlnem duhu bivanja; predvsem pa primerne socialno-ekonomske okoliscine, ki bodo zagotovile vsem ljudem minimalne osnovne pogoje za bivanje; s tem moznost izobrazbe, zdrave hrane in strehe nad glavo. Tako se na dolgi rok vasa varianta "klin s klinom" nikakor ne more obnesti, ker temelji na nasilju, premoci v kateri je eden vedno mocnejsi od drugega, ker se v druzbi ze vnaprej ustvarja razlikovanje, dva bregova, dobri in slabi, kriminalci in zrtve! Med tem, ko v sirsem kontekstu vemo da so neredko kriminalci tudi zrtve okoliscin nestabilne in nezdrave druzbe v kateri zivijo.Tako misel o preventivi vzgajanje ljudi, da se bodo znali branit sicer ni slaba, ce ne bi imela za svojo osnovo strah in sprenevedanje o tem, da je potrebno resevati stvari na bolj globalni ravni.Seveda pa je verjetno primerno, da recimo nek policist opravlja svoje delo zanj in druzbo cimbolj varno. A ob tem se ve, da policistov ne bi potrebovali, ce ne bi bilo kriminalcev ane. Torej ce je dolznost VSAKEGA posameznika da se izobrazi v samobrambi, pomeni tudi dolznost vsakega kriminalca. Namrec tudi ti so posamezniki te druzbe, ki jih ne moremo lociti od nje.Danes je nekdo policist, jutri pa ze kriminalec, oseba ki je pristala na robu druzbe in se v njej ali njemu tezkih okoliscinah zatece v neprimerne aktivnosti. To je tesko nadzorovati v sistemu kjer vlada socialno-ekonomski kaos, recimo. Ce k temu dodam se rasno nestrpnost, ki je vse vecja, in srecamo dve versko in rasno razlicni osebi, ki obe obvladata borilne vescine, lahko nastane se vecji kaos. Ljudje se spreminanjo. Danes nekdo govori o visku etike, jutri pa ga zivljenje porine v okoliscine, ko stori neumnosti. Zato je predvsem potrebno ustvarit pogoje kjer se dolocene skrajne okoliscine nimajo pogojev ustvarjati ze zaradi tega, ker ljudje imajo tisto zagotovljene dolocene potrebe. Koryu Budo tega ne zeli, temvec to verjetno zelijo ljudje ki interpretirajo dolocena ucenja. Predvidevam. Kot pravim, problematicen posameznik lahko nekdo postane tudi kasneje, ko ze marsikaj zna. Se enkrat v razmislek: Tam kje so nase misli, tam smo mi. Ce klicemo po nasilju in s nanj pripravljamo, bo morda ta tudi prisel.Ce se vsi pripravljamo na vojno, bo na svtu vsaka drzava imala ogromno orozja in ogromno nukleranih glav in vse ljudi bodo ze od malih nog ucili borilen vescine. Tudi bodoce kriminalce.Lahko pa nihce nimam orozja in se nihce ne uci borilnih vescin, temvec to energijo rajsi usmerimo preventivno v to, da v druzbi ne bo vec posameznikov, ki bi prisli na rob in se zatekali k kriminalu oz. bi bilo teh cim manj. Ali imate doma pistolo? Pusko? Mitraljez? Top? Bombo? Letalo? Nuklearno glavo? ... zakaj ne? Kdaj se bo torej tekam med dobrimi in slabimi koncala? Namrec, ce se bomo sli to igro premoci se naprej, se lahko vrnemo nazaj v cas hladne vojne! Danes pa ta "igra" poteka malce drugace kajne.Tako pravzaprav na teh straneh ucite neke globoke modrosti Koryu Budo, nato pa v nekaj drugih odstavkih "povozite" samega sebe in svojo poprejsnjo filozifijo. da je znak posameznikove šibkosti edino posameznikova neprimerna uporaba nasilja. Posameznik neprimerno uporabi nasilje vsakič, kadar z njim želi obraniti njegov prizadeti ego ali preko le - te doseči določene koristi, kakršnekoli že. Na drugi strani pa uradno stališče stroke Koryu Budo - a jemlje kot znak posameznikove šibkosti tudi posameznikovo nezmožnost ali nesposobnost uporabe nasilja, kadar je le - to upravičeno. Kadar posameznik ne odbrani uspešno samega sebe, ko je dejansko ogrožena njegovo eksistenca, njegova prepričanja ali načela. Kadar posameznik zaradi svojega neznanja borilnih veščin ne želi ali ni sposoben odbraniti nekoga drugega, ki je napaden. Ali kadar poizkuša neuspešno odbraniti nekoga drugega, ki je napaden, a zaradi svojega neznanja borilnih veščin s tem spravlja le sebe in napadeno osebo v še večjo nevarnost. Vse to so znaki posameznikove resnične šibkosti. -------- Omenili ste tudi, da ste mnenja, da se moder posameznik zna izogniti vsem oblikam nasilja, s čimer pa se tako jaz ne morem strinjati z vami. A ker sta naša država in družba tudi del širše evropske skupnosti, v kateri se porast kriminalitete eksponentno dviguje, je postopen dvig tovrstnih negativnih vplivov moč zaznati tudi že v naši družbi. V kolikor želimo ohraniti našo relativno visoko stopnjo varnosti v naši družbi je dolžnost slehernega posameznika tudi, da se primerno izobrazi tudi na področju njegove lastne samoobrambe. Sleherni posameznik,.....Koryu Budo želi v prvi osnovi slehernega posameznika ustrezno pripraviti prav na njegovo morebitno srečanje z enim od problematičnih predstavnikov naše družbe. Pri čemer pa seveda vsi upamo, da se ne bomo nikoli v življenju srečali s tovrstnimi problematičnimi predstavniki naše družbe. A to naše upanje ne sme biti naš osebni izgovor, da se ne izobrazimo ustrezno na področju lastne samoobrambe. 1 Citiraj free Blog Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
KoryuBudo 3. november 2010 Avtor Prijavi Deli 3. november 2010 Lepo pozdravljeni, Kot vidim še vedno niste razumeli ničesar o čemer sem govoril in tisto malo kar ste vendarle uspeli razumeti ste povsem napačno interpretirali na osnovi vašega neznanja tako o Budo - u, Koryu Budo - u kot tudi o nasilju samemu. Kar pa me tudi ne preseneča glede na to, da ste predstavnik laične skupnosti. Ves čas na vztrajate pri vaši iluziji, da se da nasilje preprečiti z uporabo "nenasilnih" sredstev, medtem ko sem se jaz te iluzije že zdavnaj otresel, tako kot tudi vsi ostali, ki poklicno preučujejo ali preprečujejo nasilje ali pa vsi, ki so se kadarkoli dejansko srečali z nasiljem. Na drugi strani imate nadvse velik osebni problem s tem kaj Koryu Budo dejansko preučuje ter da je njegova primarna funkcija, da usposobi posameznika, da bodisi preživi dejanski spopad bodisi naredi vse kar je v njegovi moči, da spopada tudi njegov napadalec ne preživi, v kolikor ni sposoben sam preživeti spopada. Podobno kot veliko ostalih predstavnikov laične skupnosti, ki razmišljajo podobno kot vi, želite nekako "preskočiti" ali zanemariti samo bistvo Budo - a in Koryu Budo - a ter brez slehernega treninga pričeti spoznavati globlja učenja obeh slednjih. Verjemite mi, da vam vaša visoka moralna in etična načela ne bi bila v nobeno korist, v kolikor bi se srečali z množičnim morilcem ali s predstavnikom kakšne poulične tolpe, katera bi vas oba preprosto zgolj iz užitka tako mučila kot na koncu tudi ubila ter se pri tem nadvse zabavala. Takrat bi vam edino koristila vaša znanja borilne veščine ter vaša zmožnost in sposobnost, da le te tudi uporabite brez zadržkov ali predsodkov. Kar se zadeva tega ali je Koryu Budo edina pot, ki omogoča posamezniku, da varno preučuje najtemnejše plati človeške narave, mislim da sem že dovolj podrobno spregovoril. A glede na to, da zaenkrat nimate še nikakršnega namena, da bi pričeli z dejanskim treningom, vadbo in aktivnim preučevanjem Budo - a niti ne pričakujem, da boste to razumeli ali doumeli. Na tem mestu vam lahko dam le še en praktičen primer tega kar sem želel sporočiti s predhodnim stavkom. Nobena druga veda vam ne bo omogočila, da varno spoznavate in preučujete kako se braniti pred napadalcem oboroženim z nožem, pištolo ali kakšnim improviziranim orožjem ali kako se braniti pred napadom večih posameznikov na vas istočasno kot le Budo. In da Budo poučuje tudi kako pravilno uporabljati pištolo, katera še vedno sodi med civilna orožja, medtem ko istočasno preučuje tudi uporabo ostalih strelnih orožij, katere pa seveda ne poučuje pripadnikov civilne družbe. Na tem mestu bi želel dodati zgolj še to, da celoten trenutni vojaški in policijski koncept uporabe pištole, ki se strokovno i.: Close Quarter Combat temelji na učenjih Budo - a ali če želite Wushu - ja (Wushu je kitajski ekvivalent za Budo) ali na katerikoli drugi tradicionalni borilni veščini. Kar se zadeva problematičnih posameznikov naše družbe vam bom tokrat izjemoma podal eno svoje lastno mnenje. Osebno sem trdno prepričan, da v trenutku, ko se nekdo odloči, da bo zavrgel sleherne družbene normative, etične in moralne zakone, zakone ter predvsem ko se odloči, da bo podlegel njegovi najslabši naravi, osebno tovrstnega posameznika ne obravnavam več kot pripadnika naše družbe in mu niti ne priznavam nikakršnih pravic, ki pripadajo ostalim pripadnikom naše družbe. Osebno se sprašujem ali lahko takšnemu posamezniku, ki se prične obnašati kot podivjana žival sploh še lahko rečemo človek in ga kot takšnega obravnavamo ali bi bilo bolj ustrezno, da bi ga obravnavali kot to kar v resnici je - žival. Dandanes živimo v času, ko se ima sleherni posameznik laične skupnosti vsaj do neke mere izobraziti na področju lastne samoobrambe in v kolikor se odloči, da se ne bo naj tovrstni posameznik tudi sam nosi posledice svoje odločitve in naj le te nikar ne prelaga na preostalo družbo, v kolikor se bo nekoč srečal s problematičnimi posamezniki naše družbe. Priznam pa, da ni ravno lahko odkriti kvalitetno šolo, ki poučuje efektivno samoobrambo. A v končni fazi do nobenega kvalitetnega znanja nikoli ne pridemo po lahki poti. Glede na to, da mi ne zastavljate nikakršnih vprašanj več, s pomočjo katerih bi lahko predstavil še kakšno osnovno zadevo glede Budo - a in Koryu Budo - a preostalim uporabnikom tega foruma, zaradi česar sem vam v končni fazi tudi odgovoril na določena vaša predhodna vprašanja ter ker na vsak način želite doseči to, da bi spregovoril o globljih učenjih Budo - a in to celo javno, sem nekako mnenja, da sva najin pogovor zaključila. Vam osebno pa svetujem, da se odločite za kakšno jogo ali kaj podobnega, kar bi bilo veliko bolj primerno za vas glede na vaš način razmišljanja. V kolikor pa bi se želeli resnično seznaniti z učenji Koryu Budo - a in Budo - a pa bi vas vabim v svojo šolo, kjer vam bom postopoma omogočil dostop do tovrstnih znanj in učenj, ko bom seveda osebno ocenil, da ste na posamezno znanje in učenje pripravljeni. V kolikor pa imate še kakršnokoli splošno vprašanje glede Koryu Budo - a pa mi ga le pogumno zastavite in v kolikor bom ocenil, da je tudi v interesu moje šole in mojega namena predstavljanja Koryu Budo - a širši javnosti vam bom nanj tudi z veseljem odgovoril, kot sem vam vedno do sedaj na tista vaša vprašanja, ki so se zadevala najinih skupnih interesov. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
free 4. november 2010 Prijavi Deli 4. november 2010 Pozdrav tudi vam Se opravicujem, saj sem delal veliko slovnicnih napak (menjava crk, ki jih delam, kadar sem utrujen). No, to kdo zivi v iluziji, vi z vasimi ali jaz z mojimi prepricanji, bom prepustil presoji eventuelnega posameznega bralca tule.Verjetno pa se na nivoju zavedanja mnozic v realnosti srecava nekje na sredini.Zakon privlacnosti deluje, ce verjamete ali ne. Jaz sem jasen primer tega v tej vasi temi. Seveda se ga da, saj se to izvaja v praksi! Zakaj je v skandinavskih dezelah kjer je ekonomski standard najvisji, toliko manj nasilja kot recimo v kaksni drzavi in mestu juzne amerike? - to je ze povsem laicen dokaz, da se prav z nenasiljem, da preprecevati nasilje. Prav tako vemo, da v vzgojno-izobrazevalih ustanovah katere morajo obiskovati razlicni prestopniki, po svetu kot tudi pri nas ze dolgo casa poteka delo osvescanja ljudi preko strokovnih delavec in socialnih sluzb in take skupine niso vedno neuspesne. Jah, verjetno mi res ne bi bila v korist, meni osebno.Nasilje bo se dolgo casa, a nacin kako se ga resiti je tisti v katerem se v mnenju ocitno razhajava.Ne vem, ce vam je kdo ze govoril o karmi, ceprav je zelo netrdno govoriti o njej, bom vseeno podal kar se zdi smiselno meni: Nekdo ubije cloveka. Karma menda ne deluje takom da oseab dozivi zob za zob in zato tistega ki ga je ubil, nekoc ubije njega. Recimo v naslednjem zivljenju, ce verjamete v reinkarnacijo. Temvec deluje tako, da tej osebi nekdo v naslednjem zivljenju ubije zelo drago osebo. Tako recimo zelo trpi, ker je izgubil nekoga, ki mu je bil nadvse drag. Na tak nacin spoznava zakaj je zmotno ubijati. Torej ne na nacin zob za zob, (ceprav eventuelno tudi lahko), temvec skozi ucenje, skozi moznost opazovanja, trpljenja, bolecine. Tako ker cuti, dojema, se poglablja v zakaj. Namen in smisel je nadvse jasen - to je ozavestiti! In ce bi jaz pac umrl, kaj pa naj. Vcasih je to najlazje , pac umreti. Tezje se je soocati z bolecino, se poglabljati, razumeti, sprejemati, odvrzti iluzije, ker se nam rusijo koncepti prepricanj in se tako znajdemo v vakumu, ko ne vemo vec kdo smo in kam gremo in kaj ima smisel. In vse to ima dolocen namen in smisel o katerem sedaj ne bom govoril. Lahko znam zelo dobro borilno vescino, pa so napadalci stevilcno nadmocni, ali pa ima nekdo enostavno pistolo. In kaj sedaj? In in ce umrem in bi se iz dogodka, napada vsaj nekdo kaj naucil, ozavestil, potem to ne vsaj bi bilo zaman. Tistega ki ne zivi, je strah umreti. Tistega, ki polno zivi pa ne. Ker je z bogom in mu je prakticno vseeno, ker Ve!Kaj ve, pa ve le tisti, ki je z bogom Itaq sem v teoriji tule zdej "pameten" v praksi pa bi me verjetno noge hitro nesle - zvizzzzzzzzzzz ce bi le imel moznost. Ampak to se vedno ne spremeni mojega mnenja in prepricanja. ____________________ Kar se tega tice, nimam kaj komentirat, ker sem dejansko totalni laik in tudi ne morem trditi da je temu tako ali da temu ni tako. Vam pa verjamem, da Koryu Budo to uci in da ste nekatere ljudi sposobni nauciti braniti se in tako potrditi del tega kar Koryu Budo uci. Tako si potrditi da je vase delo smiselno, ker potrjuje vasa prepricanja o zivljenju in svetu. Tudi o tem tesko govorim, ker sam se nisem spoznal cloveka, ki bi se 24 ur dnevno obnasal kot zival in padel z zavestjo nazaj na stopjno razvoja cloveka pred recimo nekaj 10 milijoni let oz. v cas, ko smo bili primati in sele zaceli razvijat svojo korensko cakro. Ne recem pa, da to ni mozno.Zanimiv je recimo starejsi film "Alter states", ki nazorno kaze prehod cloveka v druga stanja zavesti in celo vracanje na nivo nazavednega. Priporocam ogled za boljse razumevanje druge pozornosti. Predvidevam, da lahko clovek pade v maji (svetu iluzij) v stanje neke podosebnosti, celo ostane v podzavesti in se ne zna vec vrnit v zavedno stanje. Postane sizofrenik.Lahko pa mu morda celo prevladajo vsi zivalski nagoni pred vsakrsnim humanim, cloveskim delom, ki nas razlikuje od povprecnih ljudi in tudi nekaterih zivali - v socutju, ljubezni itn.Osebno sem ze videl kako clovek znori in pretepe drugega cloveka. Danes znanost in psihoterapija to zna razloziti in primerno opredeliti ter tudi povedati vzroke za to. Menda. Tako se tudi sooca s takimi izzivi in jih zdravi na dolocene bolj ali manj uspesne nacine. Alternativa to od nekdaj pocne.Danes so zanimive menda terapije z delfini, glasbo ipd. - Z namenskim vnasanjem v zivljenje cloveka dolocene mirne, socutne, satvicne energije, ki ga priblizujejo njegovemu resnicnemu bistvu, in ga s tem tudi preoblikujejo; preoblikujejo njegovo osebnost in odzivanje na svet izven njega.Nekateri to preprosto pocno z meditiranjem. Osebno sem imel in imam moznost gledali kako meditacija vpliva na cloveka.In tako kot vi menite, da bi ucenje Koryu Budo bilo dobro kot preventiva, da se bodo ljudje znali braniti, bi jaz lahko morda rekel, da bi v kolikor bi meditiranje postalo del nase vsakdanje kulture, lahko mocno spreminjalo druzbo v kateri zivimo. Recimo. - A ni vse za vsakega in tudi vedno ne. Predvsem pa zivi skupaj mnogo razlicnih generacij, ki se med seboj precej razlikujejo, kar pomeni da nosijo razlicne strahove, imajo razlicne prioritete in razlicna prepricanja o svetu in zivljenju. Skupek celotne zavesti clovestva je to kar imamo. Ne morem trdit, a menda so pozdravili tudi ze ljudi, ki so v nekem lastnem procesu in odzivu na okolisicne zivljenja storili hude zlocine. Ljudje se ozavestijo kadar imajo pogoje zato in si to zelijo. Nekateri hudi zlocicni menda v zaporu spoznajo, da nihova dejanja niso bila primerna. Verjetno vsi to spoznajo sele skozi poglabljanje v lastna dejanja, v sebe, v lastno zivljenje, nekateri tudi skozi vero, religijo, v iskanju sebe, boga itn. Verjetno je tako za nekatere ljudi zapor edina resitev in moznost ter prostor, kjer imajo vsaj malo moznosti, da se zacnejo poglabljati vase. Saj bi jih energije, okolica izven zapora se naprej premetavala levo desno in nikoli ne bi pristali v samopoglabljanje, temvec prej na cesti pod strelom nekoga njim podobnega. (ce banaliziram).In ja, nekaterim tudi zapor vec ne more pomagati do mere kot bi to zelela vecinska druzba ali oni sami znotraj sebe.Taki ljudje se bodo verjeto v naslednji inkarnaciji rodili v taksnih pogojih, kjer bodo spoznavali dolocene okoliscine, s tem imeli moznost videti ter razumeti zakaj.In to pocnemo vsi. Vsi smo se rodili v dolocene okoliscine kjer se ucimo, spoznavamo, probamo razumeti in se soocamo z dolocenimi izzivimi, ki nas priblizujemo k namenu lastnega bivanja. K vecji zavesti. Tako oseba, ki se odloci zavreci vse moralne okoliscine, bo verjetno nekoc (morda drugem zivljenju) morala spoznati kaj to pomeni zanj obratno - ko bo osebi, ki mu bo pomenila na svetu vse, nekdo prizadejal hude bolecine ali celo smrt, zaradi tega, ker je ovrgla moralne okoliscine, kot je to nekoc storila sama. On sam pa bo ob tem zelo prizadet in uvidel nesmisel zavracanja moralnih vrednot na njegovi stopnji razvoja.Verjamem, da vsak izmed nas slej ko prej spozna, da ni nadmocen nad namenom bivanja! Nad smislom bivanja, ki verjamem da ima sirsi pomen. Verjamem, da celo samomor ne more prepreciti samo iskro namena duse. Kajti ce dusa biva in se ne iznici, verjetno ima njeno pot in namen ter prostor v etru obstojecega. Ljudje umirajo na cesti, ker jih povozi avto, ker jedo neuzitne gobe, ker jih zadane kap, ali celo zaradi bolj banalnih stvari. Kaj se bomo potem bali nasilja, ko pa se moramo predvsem bati lastnega nerazumevanja. Zakaj prelaga odgovornost na ostalo druzbo, ce se ne zna braniti? To je vendar nesmisel. Namrec potem bi lahko tudi rekli, da druzba prelaga odgovornost in celo posledice lastne neucinkovitosti nanj, ker se borilne vescine mora sploh uciti, da lahko prezivi; namesto da bi se ukvarjal z necem kar ga razveseljuje recimo.Saj vescine ne bo uporabil za lov zaradi hrane, temvec za boj z drugim soclovekom, s katerim nista znala usvariti zdravega in harmonicnega odnosa, ter tudi takih pogojev bivanja! Tako je torej jasno kje je problem! Ne v neznanju borilnih vescin, temvec nerazumevanja in nesocutju! Namrec ce se gremo vsi ucit borilne vescine, se lahko gremo tudi zob za zob vsakega lincat na licu mesta, zaradi eventulenega zlocina, ki ga je storil. Brez da se vprasamo po razlogih zato. Med tem ko vemo, da je clovek zaradi dolocenih pritiskov zmozen zateci se v obrambi tudi v drasticne aktivnosti, ceprav dejansko nima zelje nikomur skoditi. Tako stori nekaj kar sicer ne bi. Storil pa je, ker ni videl in znal drugacne poti in nosil v sebi dolocena prepricanja in strahove. Vemo kaj lahko naredi cloveku samota. Cloveku ki ga je druzba na nek nacin odrinila, ker je drugacen, ker ni po njeni namisljeni podobi. Taki ljudje se lahko soocajo s hudimi notranjimi boji, do mere ko ne vedo vec kaj je prav in kaj ne. Tako nekaterim pomaga vsaj to, da se zatecejo k moralnim naukom raznih verskih nacel (ne lazi, kradi, ubijaj, itn), da ne gredo prek meje, ko so posameznikov znotraj sirse druzbe nevarni.Tako religija lahko pomaga ljudem, da niso vec barabari. Lahko jim tudi skodi v doloceni interpretaciji. Potrebujejo jo na doloceni stopnji razvoja. Ko jo bodo prerasli in bodo cutili potrebo o osvobajanju od nje v duhu (ne egu), pa jo bodo zaceli opuscati. To ponavadi vedno poteka skozi transformacijo in notranje ter tudi zunanje napetosti. Transformacija skozi koflikt.Konflikt je in bo, ker je del spremembe. Tudi Koryu Budo in tako vse doktrine tega sveta so in bodo podvrzene spremembi. Doktrina pa so lahko za nekoga doloceni koncepti v veliki meri, za nekoga pa istocasno sploh niso doktrina, temvec se vedno potreba in pripomocek. Tako so tudi zato konflikti v svetu. Pac stvar razvoja. ---- Prav lepa hvala za vabilo in ves vas trud in sodelovanje.Sam veckrat nekako najlazje osvescam skozi pisanje in odgovarjanje nekomu drugemu. Pravzraprav kot da gre za nek prostor, ki ga ustvarjava drug za drugega in v katerem se lahko izraziva, ker imava na drugi strani sogovornika oziroma samega sebe. Lepo pozdravljeni, Ves čas na vztrajate pri vaši iluziji, da se da nasilje preprečiti z uporabo "nenasilnih" sredstev, medtem ko sem se jaz te iluzije že zdavnaj otresel, tako kot tudi vsi ostali, ki poklicno preučujejo ali preprečujejo nasilje ali pa vsi, ki so se kadarkoli dejansko srečali z nasiljem. Verjemite mi, da vam vaša visoka moralna in etična načela ne bi bila v nobeno korist, v kolikor bi se srečali z množičnim morilcem ali s predstavnikom kakšne poulične tolpe, katera bi vas oba preprosto zgolj iz užitka tako mučila kot na koncu tudi ubila ter se pri tem nadvse zabavala. Takrat bi vam edino koristila vaša znanja borilne veščine ter vaša zmožnost in sposobnost, da le te tudi uporabite brez zadržkov ali predsodkov. ____________ Nobena druga veda vam ne bo omogočila, da varno spoznavate in preučujete kako se braniti pred napadalcem oboroženim z nožem, pištolo ali kakšnim improviziranim orožjem ali kako se braniti pred napadom večih posameznikov na vas istočasno kot le Budo. Kar se zadeva problematičnih posameznikov naše družbe vam bom tokrat izjemoma podal eno svoje lastno mnenje. Osebno sem trdno prepričan, da v trenutku, ko se nekdo odloči, da bo zavrgel sleherne družbene normative, etične in moralne zakone, zakone ter predvsem ko se odloči, da bo podlegel njegovi najslabši naravi, osebno tovrstnega posameznika ne obravnavam več kot pripadnika naše družbe in mu niti ne priznavam nikakršnih pravic, ki pripadajo ostalim pripadnikom naše družbe. Osebno se sprašujem ali lahko takšnemu posamezniku, ki se prične obnašati kot podivjana žival sploh še lahko rečemo človek in ga kot takšnega obravnavamo ali bi bilo bolj ustrezno, da bi ga obravnavali kot to kar v resnici je - žival. Dandanes živimo v času, ko se ima sleherni posameznik laične skupnosti vsaj do neke mere izobraziti na področju lastne samoobrambe in v kolikor se odloči, da se ne bo naj tovrstni posameznik tudi sam nosi posledice svoje odločitve in naj le te nikar ne prelaga na preostalo družbo, v kolikor se bo nekoč srečal s problematičnimi posamezniki naše družbe. Priznam pa, da ni ravno lahko odkriti kvalitetno šolo, ki poučuje efektivno samoobrambo. A v končni fazi do nobenega kvalitetnega znanja nikoli ne pridemo po lahki poti. -- Glede na to, da mi ne zastavljate nikakršnih vprašanj več, s pomočjo katerih bi lahko predstavil še kakšno osnovno zadevo glede Budo - a in Koryu Budo - a preostalim uporabnikom tega foruma, zaradi česar sem vam v končni fazi tudi odgovoril na določena vaša predhodna vprašanja ter ker na vsak način želite doseči to, da bi spregovoril o globljih učenjih Budo - a in to celo javno, sem nekako mnenja, da sva najin pogovor zaključila. Vam osebno pa svetujem, da se odločite za kakšno jogo ali kaj podobnega, kar bi bilo veliko bolj primerno za vas glede na vaš način razmišljanja. V kolikor pa bi se želeli resnično seznaniti z učenji Koryu Budo - a in Budo - a pa bi vas vabim v svojo šolo, kjer vam bom postopoma omogočil dostop do tovrstnih znanj in učenj, ko bom seveda osebno ocenil, da ste na posamezno znanje in učenje pripravljeni. V kolikor pa imate še kakršnokoli splošno vprašanje glede Koryu Budo - a pa mi ga le pogumno zastavite in v kolikor bom ocenil, da je tudi v interesu moje šole in mojega namena predstavljanja Koryu Budo - a širši javnosti vam bom nanj tudi z veseljem odgovoril, kot sem vam vedno do sedaj na tista vaša vprašanja, ki so se zadevala najinih skupnih interesov. Citiraj free Blog Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Recommended Posts
Pridruži se debati
Objaviš lahko takoj in se registriraš kasneje. Če si član, se prijavi in objavi pod svojim računom.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.