Skoči na vsebino

Politika


Silica

Recommended Posts

daj spravi se pucat...pa pusti politiko...sicer pa veš kak pravijo...bolj z veseljem pucaš...bolj se sam spucaš...fajn je včasih malo zena najt....v glancanju podahttp://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/em45.gif

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

..

daj spravi se pucat...pa pusti politiko...sicer pa veš kak pravijo...bolj z veseljem pucaš...bolj se sam spucaš...fajn je včasih malo zena najt....v glancanju podahttp://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/em45.gif

 

...Ampak to res drži...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/OK2.gif

In thanks za poriv...k res moram...mladina pride danes domov...in potem ....marsikaj papa...

Pol je sam še zen lajf....http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/laugh.png ...politika itak takrat čist odpade....http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/sing.gif

...Tako kakor ima vsak glas barvo in višino ... ima vsaka tišina register in globino.
Tišina enega človeka se razlikuje od tišine drugega ... in ni enako zamolčati eno ime- kakor zamolčati drugo ime ... (R.J)

https://www.youtube.com/watch?v=BoZ28PHarzM

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

matr...morm bit malo on fire...vse me na sex asociira...pol pa boljše da se raznoraznih komentarjev vzdržimhttp://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/em45.gif i need zen...in sex



matr...morm bit malo on fire...vse me na sex asociira...pol pa boljše da se raznoraznih komentarjev vzdržimhttp://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/em45.gif i need zen...in sex

ups...ta zen in sex....mi je čist iz nekega notranjega dvogovora ušelhttp://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/ylflower.gif

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

....ihhhh ja.... dec k dec...na ti še enga ..http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/tongue.png ......

...Tako kakor ima vsak glas barvo in višino ... ima vsaka tišina register in globino.
Tišina enega človeka se razlikuje od tišine drugega ... in ni enako zamolčati eno ime- kakor zamolčati drugo ime ... (R.J)

https://www.youtube.com/watch?v=BoZ28PHarzM

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Dobro vprašanje, kdaj je človek bil bolj človek,

pod redečo zvezdo ali pa zdaj pod sveto trojico nad triglavom...

Prav te dni se najbolj vidi manipulacija in nevrotičnost ljudi...

A mislite, če bi se bogovi med sabo pogovarjali in se spraševali

le kaj je narobe z ljudmi na zemlji, ki že 1001 let ponavljalo ena in ta iste vzorce

obnašanja...Verjetno bi se metali od smeha....ali se pa mogoče šli kdo ima boljšo kolonijo...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/tongue.png

dReAM

 

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Ni večjih bukslov od volivcev socializma.

 

 

...O, so...so...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/tongue.png ...

...Tako kakor ima vsak glas barvo in višino ... ima vsaka tišina register in globino.
Tišina enega človeka se razlikuje od tišine drugega ... in ni enako zamolčati eno ime- kakor zamolčati drugo ime ... (R.J)

https://www.youtube.com/watch?v=BoZ28PHarzM

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Tole o šolstvu je zelo res. Pri nas imajo vsi polna usta govorjenja o spodbujanju ustvarjalnosti, potem pa kot učitelj hočeš res ustvarjalno delat z mladino in jih spodbudit, da sami kaj raziščejo in mislijo s svojo glavo, se pa izkaže, da je to skoraj misija nemogoče - naletiš na sto in eno oviro. Evo ,in ker se ne dam in kar teram svoje, so mi letos naprtili inventuro, najbolj dolgočasno, rutinersko, idiotsko početje (ki bi ga lahko delal kdorkoli od učiteljev, ki poleg tega, da hodijo v razred, ne delajo a ma ništa) ravno v čas, ko sem imela raziskovalne dejavnosti iz dijaki v polnem teku in res nisem imela cajta za popisovanje košev za odpadke in grabljic za praskanje za ušesi.http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/icon_smile_evil.gif http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/icon_smile_evil.gif http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/icon_smile_evil.gif Ampak, bogami, bom še kar plavala proti toku, ker se mi zdi grozno, da bi vsi ustvarjalni učitelji stisnili rep med noge. http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/vitez.gif

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Tistemu komentarju o šoli moram pristavit še tole: zvračanje krivde za stanje družbe na šole, znanost, ... ekonomske ustanove, je le golo izmikanje. Vse to smo mi sami, vsak prispeva - tako ali drugače. Niso pomembne ustanove kot take, pomembno je s kakšno zavestjo živimo in delujemo. Edina učinkovita metoda za spreminjanje sveta je spreminjanje lastne zavesti.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Šolski sistem producira pridne konzumente,

ki so še posebej za vse kar je "novo" v smislu IN....

Za vse kar je pozitivno, za vse kar je FUN, za vse kar je dobro za posel....

Tudi "zdravo življenje" je marketing....vse je marketing šit! Od seksa do abc...

dReAM

 

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

kako se pa spremeni lastna zavest,če ne veš da je kaj sploh narobe z njo ker je okoli osebe miljarda istih kopij ki prihajajo iz izobraževalnih centrov. Tisti pa ki je malo drugačen ga pa izločijo.mogoče bi to držalo na začetku ustanavljanja šolskega sistema zdaj pa imamo že preveč enakih kopij da bi se lahko vzpostavlja neka pozitivna zavest. zato moramo spremeniti učne centre....da bodo naši otroci lahko že imeli drugačno zavest in ne da morajo pol ko odrastejo čez miljon pekelj da sploh lahko dojamejo kaj je narobe z njimi....pa še takrat ne dojamejo....

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

recimo zares ljudje ki so naredili kaj sprememb v svetu od največjih znanstvenikov,vsi niso šli skozi učni proces skozi ustanove...a ni to malo čudno?to meni dokazuje da niso ljudje tistivsega krivi.ker kot otrok si primoran hoditi v šolo.Ampak so krivci ustanove....

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

kako se pa spremeni lastna zavest,če ne veš da je kaj sploh narobe z njo ker je okoli osebe miljarda istih kopij ki prihajajo iz izobraževalnih centrov. Tisti pa ki je malo drugačen ga pa izločijo.mogoče bi to držalo na začetku ustanavljanja šolskega sistema zdaj pa imamo že preveč enakih kopij da bi se lahko vzpostavlja neka pozitivna zavest. zato moramo spremeniti učne centre....da bodo naši otroci lahko že imeli drugačno zavest in ne da morajo pol ko odrastejo čez miljon pekelj da sploh lahko dojamejo kaj je narobe z njimi....pa še takrat ne dojamejo....

 

kaj pa, če bi tkole probala razmišljat:

nič ni narobe s tvojo zavestjo.

in ni je treba spreminjat.

bi blo pa mogoče fajn, če bi se ta zavest razvijala... od kjer je zdaj... naprej proti tam, kjer misliš, da bi bilo najbolj prou, da bi bila...

in na tej poti se ne ozirala na okoico več, kot je nujno potrebno...

sploh nimam besed... miiiissslllmmmmmm....
Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

 

kaj pa, če bi tkole probala razmišljat:

nič ni narobe s tvojo zavestjo.

in ni je treba spreminjat.

bi blo pa mogoče fajn, če bi se ta zavest razvijala... od kjer je zdaj... naprej proti tam, kjer misliš, da bi bilo najbolj prou, da bi bila...

in na tej poti se ne ozirala na okoico več, kot je nujno potrebno...

 

oprosti nisem te razumela,kaj hočeš povedat...

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

oprosti nisem te razumela,kaj hočeš povedat...

 

Jaz pa. Razvoj zavesti očitno zelo različno pojmujemo. Eni mislite, da mora zavest priti od zunaj, da morajo biti za razvoj zavesti izpolnjeni zunanji pogoji, drugi to dojemamo kot notranji proces, ki se lahko odvija v takih ali drugačnih okoliščinah. Okoliščine in človek in njegov razvoj zavesti je kot kura in jajce - kaj mora biti prej? Narobe postavljeno vprašanje. Oboje gre z roko v roki, ker ljudje s svojo trenutno zavestjo ustvarjamo svoje okoliščine, ki povratno vplivajo na naše izkušnje. Premik v zavesti se začne v tistem trenutku, ko se usmeriš od iskanja krivca v okoliščinah v spreminjanje svojega zavestnega izkustva okoliščin, takšnih, kakršne pač že so. To je v resnici premik zavesti. Da se premakneš iz ozkega ego-gledanja "dobro-slabo, krivec-žrtev, sistem - posameznik žrtev sistema" v videnje celote in povezav na višjih ravneh. Za razvoj zavesti ni ključno, kaj se dogaja okoli tebe, ampak je ključna notranja odločitev. Ko pišeš o velikih znanstvenikih, ki niso hodili v šole te moram malo popravit: zelo zelo malo je bilo takih. Večina jih je hodila, je pa res, da niso bili navdušeni nad njo, najbrž je sploh niso nevemkako potrebovali, razen tistih osnovnih informacij, ki so jih itak rabili, da so lahko sploh z nečim povezali svoja odkritja in jih ljudem predstavili na njim razumljiv način. Oni bi bili to, kar so, s šolo ali brez nje. In živeli so v zelo različnih okoliščinah in bili obdani z zelo različnimi ljudmi. Kar samo dokazuje, da za razvoj zavesti niso tako zelo pomembne zunanje okoliščine. Velikim umom šola niti ne pomaga, niti jih kaj dosti ne more ovirat. In če se vrnemo v šolo: šolo lahko spremenijo ljudje, ki v šoli delajo tako, da razvijajo svojo zavest in posledično svoje delovanje. Pa nihče jih ne more prisilit v to in to ne more biti politična odločitev. To je proces, evolucija. Sploh pa mislim, da šolo precenjuješ v smislu vpliva na zavest. Šola pač podaja nek sistem znanja o določenih, precej omejenih področjih, znanja, ki nam pomagajo - kot neko orodje pač, da se lahko vključimo v družbeno produkcijo. Šola je stvar industrijske družbe in je z njo tesno povezana. Druge kulture imajo drugačne načine učenja. Razvoj zavesti lahko poteka različno pri različnih ljudeh, tudi če so hodili v iste šole.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Šole so pomembne pri izobraževanju človeštva...če ne bi bilo šol, bi večina ljudi bila še vedno nepismena in tako ne bi bluzila po FB-ju, netu, ipd...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/tongue.png

 

A zdaj je pa šola vsega kriva...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/vitez.gif Kje se pa otroci (ljudje) nahajajo 2/3 časa, ko niso v šoli...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/tongue.png Šola človeka nauči splošnih (osnovnih) stvari...za razvoj karakterja, etike, duhovnosti, ipd. so pa v večji meri odgovorni starši, sorodniki in duhovni učitelji (duhovnik, guru, hodža)...seveda je pa veliko odvisno tudi od miselnosti celega naroda in v kakšni družbi se človek giba...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/tongue.png

 

Za naše (osebne) probleme, so vedno drugi krivi...še hrčki se smejejo takim ipd. izjavam...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/jestera.gif http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png

Life is like a game...play it...

http://smileys.smilchat.net/smiley/spiritual/myst1c.gif

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

šole so res super...eni se šolajo po petnajst dvajset let....pol pa se morajo še kako leto uvajat za najbolj butasto službo ki jim pride v roke...ne vem prav....kakšnih osnov nas v njej naučijohttp://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/em45.gif

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

šole so res super...eni se šolajo po petnajst dvajset let....pol pa se morajo še kako leto uvajat za najbolj butasto službo ki jim pride v roke...ne vem prav....kakšnih osnov nas v njej naučijohttp://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/em45.gif

 

Predpostavljam, da so te bele miške, angelčki al pa dobre vile naučili brat, pisat, računat...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/tongue.png

Life is like a game...play it...

http://smileys.smilchat.net/smiley/spiritual/myst1c.gif

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Predpostavljam, da so te bele miške, angelčki al pa dobre vile naučili brat, pisat, računat...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/tongue.png

super osnove....za leta šolanja....svaka jim čast....le tko daljehttp://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/ylflower.gif aja...pa paše ti ta smajli....poudari karakterhttp://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/em45.gif

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Jaz pa. Razvoj zavesti očitno zelo različno pojmujemo. Eni mislite, da mora zavest priti od zunaj, da morajo biti za razvoj zavesti izpolnjeni zunanji pogoji, drugi to dojemamo kot notranji proces, ki se lahko odvija v takih ali drugačnih okoliščinah. Okoliščine in človek in njegov razvoj zavesti je kot kura in jajce - kaj mora biti prej? Narobe postavljeno vprašanje. Oboje gre z roko v roki, ker ljudje s svojo trenutno zavestjo ustvarjamo svoje okoliščine, ki povratno vplivajo na naše izkušnje. Premik v zavesti se začne v tistem trenutku, ko se usmeriš od iskanja krivca v okoliščinah v spreminjanje svojega zavestnega izkustva okoliščin, takšnih, kakršne pač že so. To je v resnici premik zavesti. Da se premakneš iz ozkega ego-gledanja "dobro-slabo, krivec-žrtev, sistem - posameznik žrtev sistema" v videnje celote in povezav na višjih ravneh. Za razvoj zavesti ni ključno, kaj se dogaja okoli tebe, ampak je ključna notranja odločitev. Ko pišeš o velikih znanstvenikih, ki niso hodili v šole te moram malo popravit: zelo zelo malo je bilo takih. Večina jih je hodila, je pa res, da niso bili navdušeni nad njo, najbrž je sploh niso nevemkako potrebovali, razen tistih osnovnih informacij, ki so jih itak rabili, da so lahko sploh z nečim povezali svoja odkritja in jih ljudem predstavili na njim razumljiv način. Oni bi bili to, kar so, s šolo ali brez nje. In živeli so v zelo različnih okoliščinah in bili obdani z zelo različnimi ljudmi. Kar samo dokazuje, da za razvoj zavesti niso tako zelo pomembne zunanje okoliščine. Velikim umom šola niti ne pomaga, niti jih kaj dosti ne more ovirat. In če se vrnemo v šolo: šolo lahko spremenijo ljudje, ki v šoli delajo tako, da razvijajo svojo zavest in posledično svoje delovanje. Pa nihče jih ne more prisilit v to in to ne more biti politična odločitev. To je proces, evolucija. Sploh pa mislim, da šolo precenjuješ v smislu vpliva na zavest. Šola pač podaja nek sistem znanja o določenih, precej omejenih področjih, znanja, ki nam pomagajo - kot neko orodje pač, da se lahko vključimo v družbeno produkcijo. Šola je stvar industrijske družbe in je z njo tesno povezana. Druge kulture imajo drugačne načine učenja. Razvoj zavesti lahko poteka različno pri različnih ljudeh, tudi če so hodili v iste šole.

prvo kot prvo če rečem da je šolski sistem za en drek in da nič ne dajo na človeško zavest, to ne poneni da vidim krivec,žrtev.To je dejstev in pika.pa ti lahko na to filozofiraš na veliko in opravičuješ svoje početje in misli.....

seveda oni niso rabili nič,ker niso nič pametnega potegnili iz šole. ker če bi kdo kaj pametnega potegnil iz šole bi imeli svet čisto drugačen.

Da se naučiš pisanja in branja, jaz mislim da ne rabiš hoditi v šolo po petindvajset let.

Da imamo izbiro, dej dej dej,kje se pa lahko človek še svobodno odloča?

razen tega ali bo pozitiven ali negativen ali nevtralen......

pa še to zakaj imamo pol šole?če nimajo vpliva na nas ,ker karkoli ima vpliv na nas ima vpliv na zavest in ne moreš tega zanikat.....to nima veze kura,jajce,ker če veš da je jajce tudi kura nima veze kaj je bilo prvo......

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Pridruži se debati

Objaviš lahko takoj in se registriraš kasneje. Če si član, se prijavi in objavi pod svojim računom.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Dodaj komentar...

×   Prilepil/a si oblikovano vsebino..   Odstrani oblikovanje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tvoja prejšnja vsebina je povrnjena.   Izprazni urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Objavi novo...