Skoči na vsebino

Politika


Silica

Recommended Posts

Hi KB,

 

zgleda, da sem vas preveč sprovociral z mojim komentarjem.

Vaš odgovor veliko pove o vašem značaju. Dejstvo ostaja,

kdor je predan verovanju v kakršno koli smer, postane ali celo je tista ideja. V njenih okvirih se gnete celo življenje.

 

Morda imate prav, da človek rabi verovanje, tudi sam verujem, ampak

v vse in nič, odvisno od vremena. Za mene ni paradigme ali ideologije,

ki bi bila sama po sebi odlična. A mislite, da narava potrebuje oltar?

 

Ravno obratno, rigidnost in ozkotirnost sta posledici ekstremov v miselnih procesih,

ki jih dobimo skozi ideološke pripadnosti ali verovanja. Tudi Buda je verjetno videl

svet skozi svojo percepcijo, enako kot vi in jaz, skozi našo. Prav na to najbolj

vpliva okolje. Pod to metaforo pa bolj mislim na umetno okolje človeka, ki z svojo modrostjo preteklosti

rad predvideva v prihodnost in se dela pametnega kot, da je razsvetljen.

 

Vidim tudi vašo izobraženost, saj ste se verjetno globoko spustili v psihološko dogmo in znanost,

vse lepo in prav, toda mene bolj zanima to kar vi mislite sami. Se strinjam in je logično, da je več odgovorov

na zastavljeno vprašanje, samo se mi zdi, da ste se malce prestrašil, kaj bi mi povedali. V iskanju odgovora se

lahko poveževa in razmisliva skupaj, če želite. Moj odgovor je logičen, saj sam nisem potoval v globin uradne in neuradne

psihologije...

 

Glede zadnjega citata,

verjetno res, človek brez cilja je obsojen na propad! V naših okvirih civilizacije to seveda drži,

vera mu daje lažno upanje, da bo, če bo priden lepega dne X postal to, kar misli, da mora....

Življenje je drugače brez smisla, a res potrebujemo nek predmet "smisel", da smo izpolnjeni?

Verjetno se najprej moramo sprazniti, da bomo spet lahko kaj polnili:)

 

Pozdravljen none,

 

 

Kar se zadeva vaše zgoraj citirane objave se z njeno vsebino žal ne morem strinjati. Kajti ljudje se kot celota tako v psihološkem kot tudi psihičnem smislu primarno spreminjamo prav na osnovi naših izbir v odnosu do naših osebnih in strokovnih mnenj, stališč, pogledov, razlag, razmišljanj, idej, razlag posameznih vrednot in vrlin... ter prepričanjih in verovanjih. Prav tako se tako v psihološkem kot tudi psihičnem smislu nenehno spreminjamo s sleherno novo izkušnjo, izkustvom ali na novo pridobljenim znanjem, učenjem ali na novo osvojeno veščino, sposobnostjo. Kakor se tudi nenehno tako v psihološkem kot tudi psihičnem smislu spreminjamo preko najrazličnejših naših interakcij tako z ostalimi ljudmi, živalmi, rastlinami, neživimi predmeti... kot tudi z okoljem, v katerem se trenutno nahajamo. Vse okoli nas je na nek način živo in sveto ter nenehno spreminjajoče. V kolikor resnično verjamete v to, kar ste v zgoraj citirani objavi zapisali, lahko z vami zgolj sočustvujem, saj mora biti vaš svet nadvse tog, rigiden, brez slehernega globljega smisla in mrtev. Kar bi pomenilo, da se počutite nadvse odtujene tako od soljudi, živali, rastlin... kot tudi od celotnega stvarstva/narave. Po drugi strani pa bi se tudi ravno takšen posameznik ukvarjal z vprašanjem kaj je smisel človeštva.

 

Odgovor na večno eksistencialno vprašanje o smislu obstoja tako posameznika samega kot tudi celotnega človeštva in stvarstva se nahaja v posameznikovem postopnem ozaveščanju prvih treh primarnih orodij njegovega sebstva: arhetip numine, neposredno izkustvo nečesa in dvom. Posameznikovo postopno ozaveščanje prvih treh primarnih orodij njegovega sebstva v sklopu analitične in globinske psihologije označujemo s strokovnim pojmom: deflacija jaza. Pri čemer se moramo zavedati, da bo odgovor za slehernega posameznika na omenjeno vprašanje drugačen in namenjen izključno njemu osebno. Enoznačni in splošni oziroma univerzalni odgovori na tovrstna eksistencialna vprašanja preprosto ne obstajajo. Kajti objektivna realnost se razkriva skozi mnogoterost, mnogovrstnost, raznoterost in raznolikost subjektivnih realnosti.

 

"Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."

Frank Herbert, Dune

"For what do you hunger, Lord? Moneo ventured.

"For a humankind which can make truly long-term decisions. Do you know the key to that ability, Moneo?"

"You have said it many times, Lord. It is the ability to change your mind."

Frank Herbert, God Emperor of Dune

Spoštovani none, svet je točno takšen v kakšnega si izberemo verjeti. Vse se vedno začne in konča z našo osebno izbiro, osebno voljo in osebno vero. Brez vere človek ne more ničesar doseči ter je obsojen na večni neuspeh in postopni propad. V kaj človek verjame pa je izključno v domeni njegove osebne izbire in osebne volje. Prav tako lahko človek na osnovi njegove osebne izbire in osebne volje kadar koli želi spremeni v kaj želi verjeti. Za sam konec bi vam želel zastaviti le še naslednje nadvse preprosto vprašanje, na katerega si odgovorite sami pri sebi: "V kaj vi osebno verjamete?"

 

 

 

Lep pozdrav,

KoryuBudo

dReAM

 

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Grozljivo je, kako ljudje reagiramo, kadar nam sovraštvo, do posameznika, naroda, religije, politične barve, zamegli um in ostale čute.

kadar recimo tkole prebiraš forume, se ne moreš načudit, kakšne kazni bi ljudje izrekali, če bi imeli možnost..

Ko to bereš, ti je recimo jasno, kako lahko uglajen nemški gospod srednjih let z družino, zaposlen v Auschwitzu, takole vestno, brez moralnih zadržkov opravlja svojo nalogo morilca otrok žensk.... Saj je normalno, Judje so, oni so pa... bla,..... bla....

 

In tako polovica in več Slovenije, zaradi golega sovraštva do vodje SDSa ploska obsodbi .

In se ne vpraša, ali je ta sodba, mislim, poštena, ali je pošteno, da vrhovno sodišče zavlačuje z izrekom sodbe, ker seveda, lahk si vzame cajta koker če, čeprav mora odločit samo o par spornih točkah ne o sami vsebini...

ergo , dovolj mu je prebrati samo stran ali dve.. in zato, bo sedaj rabilo mesec dni ali več.. glih pred volitvami..

 

Evropska ljudska stranka je Slovenijo že opozorila, na nedopustnost takega ravnanja..

 

Sodi, presodi, če misliš da je v redu, sodbo potrdi, a ne se jajcat...

 

ker tole bo vse stalo davkoplačevalce, in ne Branislava Maslešo.

 

Mislim, a obstaja še kdo v tej državi, ki se vpraša, kaj pa če, bi jaz bil na njegovem Janšinem mestu..

 

Zgleda da ne..

 

Grozljivo je, kako ljudje reagiramo, kadar nam sovraštvo, do posameznika, naroda, religije, politične barve, zamegli um in ostale čute.

kadar recimo tkole prebiraš forume, se ne moreš načudit, kakšne kazni bi ljudje izrekali, če bi imeli možnost..

Ko to bereš, ti je recimo jasno, kako lahko uglajen nemški gospod srednjih let z družino, zaposlen v Auschwitzu, takole vestno, brez moralnih zadržkov opravlja svojo nalogo morilca otrok žensk.... Saj je normalno, Judje so, oni so pa... bla,..... bla....

 

In tako polovica in več Slovenije, zaradi golega sovraštva do vodje SDSa ploska obsodbi .

In se ne vpraša, ali je ta sodba, mislim, poštena, ali je pošteno, da vrhovno sodišče zavlačuje z izrekom sodbe, ker seveda, lahk si vzame cajta koker če, čeprav mora odločit samo o par spornih točkah ne o sami vsebini...

ergo , dovolj mu je prebrati samo stran ali dve.. in zato, bo sedaj rabilo mesec dni ali več.. glih pred volitvami..

 

Evropska ljudska stranka je Slovenijo že opozorila, na nedopustnost takega ravnanja..

 

Sodi, presodi, če misliš da je v redu, sodbo potrdi, a ne se jajcat...

 

ker tole bo vse stalo davkoplačevalce, in ne Branislava Maslešo.

 

Mislim, a obstaja še kdo v tej državi, ki se vpraša, kaj pa če, bi jaz bil na njegovem Janšinem mestu..

 

Zgleda da ne..

http://www.rtvslo.si/files/Slovenija/patria_prevod_1.pdf

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Coool...in kaj zdaj, greva na Pir?

 

Predsem je izredno škodljivo (ne bom napisal napaka, ker eni to delajo zavedno in načrtno, in ne po pomoti) da nas rinejo med južne slovane. Predvsem zato, ker mi spoadamo med zahodne slovane, in smo bili skozi vso zgodovino tudi povezani z zahodnimi slovani (jantarna pot med jadranom in baltikom) dokler bavarci niso osvojili nižine ob donavi in jo poimenovali vshodna dežela (oster reich).

 

Čehi, na primer, so ponosni, da so poleg slovanske tudi keltske krvi (boemi) in in česko (brez moravske) imenujejo boemija. Pri nas pa širjo neko bebavo teorijo o prihodu slovanov v šestem stoletju, ko naj bi prišli slovani in pobil vse staroselske kelte. Teorijo, ki so se jo izmislili veliko-neški nacionalisti, da bi upravičili svoj pohod do jadrana, in so jo prevzel tud rusi, da bi opravičeval pan-slavizem pod ruskim vodstvo, in jo še vedno zagovarjajo jugoslovenarsko usmerjeni slovenci, da upravičujejo, da so nas zbasal med južne slovane.

 

Predvsem pa slovenci, za razliko od vseh drugih jugoslovanov, nismo dinaridi (pripadniki dinarske rase), ampak osrednje evropejci, in naša mentaliteta ni toliko različna od ostalih jugoslovanov, ker bi bil tolk močn germanski vpliv, temveč zato, ker v sloveniji ni vpliva hamidov (severno afriški narodi in arabci), kot na balkanu.

 

Predvsem pa veliko-neška nacionalistična zgodovina ne priznava, da so bili veneti (zahodni) slovani, ker je bila venetska kultura svoje čase bolj razvita od germanske, poleg tega pa so veneti današnje območje med padom in donavo naselili že okrog 1300 let pred kristusom, in so prvi staroselci na našem območju, katerih potomci smo tako slovenci, kot v veliki meri tud avstrijci. Kelti so seveda prišli kasneje, in se asimilirali. Da ne omenjam benečije - veneto - ki še danes nosi me po venetih.

 

Poleg tega pa je slovenščina med vsemi evropskimi jeziki najbližja sanskrtu, ki je pra indo - evropejski jezik. Slovenščina ima med slovanskimi jeziki največ ujemanj z vsemi ostalimi slovanskimi jeziki (so primerjal slovanske jezike vsakega z vsakim) in ohranjeno dvojino iz prastarih časov.

dReAM

 

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Še enkrat, jaz ne razpravljam o tem, ali je res kdorkoli od teh prejel podkupnino ali jo obljubil... Razpravljam samo o pomanjkanju trdnega dokaza, kdo, kdaj kje....

 

to da se domnevajo finančni tokovi ni zadost..

 

Sem se pa spomnil, kako smo enkrat mi za eno podjetje probal zlobirat posel, ki bi posredno tudi nam prinesel dobiček..

In smo sestankovali mi in tole podjetje, in sestanek je potekal ravno tako..

kdo v ciljnem podjetju odloča o izboru, kdo je tisti, ki lahko vpliva na odločevalca in kdo je tisti, brez katerega blagoslova nč ne gre skozi..(generalni direktor) skratka, mislim, da je takih indicev, čist za vsak posel več k dovolj da bi ljudi po dolgem in po čez obsojali..

 

 

sam za to gre

http://shrani.si/f/34/xI/2cHXjcPT/prenos.jpg

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

vrhovno sodišče ne odloča o vsebini, tako da je to kar si objavil precej brezpredmetno..

noče odločat na podlagi vsebine...

še na hrvaškem bi sodstvo tako zadevo bolj resno jemalo..

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

noče odločat na podlagi vsebine...

še na hrvaškem bi sodstvo tako zadevo bolj resno jemalo..

ne more in ne sme

Na podlagi vsebine je že odločilo višje sodišče

 

Taka je zakonodaja....

 

še enkrat ponavljam, o vsebini bi odločalo, šele ESČP v Strassbourgu..

 

oziroma ustavno sodišče, če bi obramba ne preskakovala inštanc, verjetno zarad nezaupanja v Srba na čelu slovenske tretje veje oblasti

http://shrani.si/f/34/xI/2cHXjcPT/prenos.jpg

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Pozdravljeni,

 

 

Moram reči, da mi je nadvse zanimivo kako si nekateri posamezniki na vsak način prizadevajo opredeliti slovenski narod kot nekaj kar ni. Nekateri ga poizkušajo stlačiti pod Germane, drugi pod Kelte, tretji pod Venete, četrti pod Zahodne Slovane... vse samo, da ne bi bili to kar smo - Južni Slovani. Za tovrstne posamezniki je prav tako nadvse problematično, da Slovenci prebivamo na Balkanu in bi nadvse radi dokazali, da se Balkanski polotok zaključi s Kolpo. A zgodovinska dejstva ne glede na to ostajajo nespremenjena. Belo Krajino in celotno Podravje in večino Pomurja so v 16. in 17. stoletju naselili Uskoki iz Slavonije, Vojvodine, Banata, osrednje in južne Srbije ter Črne gore, ki so se umikali pred Osmansko armado, ki je bila v tistem obdobju na vrhuncu svojih moči. Drugi val Uskokov iz Gorskega Kotarja, Krajine, Gradiške in Zagorja pa se je v 16. in 17. stoletju naselilo na Dolenjskem in Notranjskem. Medtem ko je slovensko Posavje od nekdaj bilo tako gospodarsko kot politično bolj navezano na Zagreb in hrvaško Posavino, kakor pa na Ljubljano in osrednjo Slovenijo. Zaradi česar so na vseh teh naših pokrajinah še vedno večinoma prisotni južnoslovanski priimki, kakor je tudi v njihovih narečjih moč prepoznati ogromno hrvaških, srbskih in hrvaško-srbskih besed. Kakor je tudi moč zaznati tudi izrazito južnoslovanski temperament in številne južnoslovanske običaje. Nadaljnje naseljevanje južnih Slovanov se je nadaljevalo vse do propada nekdanje SFRJ ter se še vedno nadaljuje. Zaradi česar je nadvse nehvaležno razpravljati o zgodovini in etnogenezi slovenskega naroda brez podrobnega preučevanja in upoštevanja nadvse pestre zgodovine in etnogeneze preostalih južnoslovanskih narodov.

 

A kot sem že omenil v svoji predhodni objavi dejansko poreklo posameznika ni toliko pomembno, kot je to na drugi strani pomembna njegova osebna izbira in odločitev, kateremu narodu želi pripadati.

 

 

Kar se zadeva vaših najrazličnejših razprav o domobrancih, katere so v zadnjem času, po zaslugi določenih politikov, ki na njih gradijo njihov politični mit, nadvse popularne v naši domovini, bi želel dejati zgolj sledeče. Kot prvo v času druge svetovne vojne so domobranci predstavljali zgolj najštevilčnejšo enotno in organizirano kvizlinško paravojaško strukturo, ki je bila pod neposrednim poveljstvom nemških okupatorskih sil. Pri čemer ne gre pozabiti, da so domobranci nastali iz italijanske bele garde. Poleg belogardistov in domobrancev so v tem obdobju na slovenskem ozemlju delovale še številne druge kvizlinške paravojaške strukture, ki so bile vse pod neposrednim poveljstvom okupatorskih in agresorskih oboroženih sil, in sicer: Legija smrti (katera se je kasneje priključila domobranstvu), Glavačevci (kateri so se kasneje prav tako priključili domobranstvu), različne skupine slovenskih četnikov in ustašov, slovenski Nedićevci, Kulturbund, Wehrmannschaft ter številni drugi. V tem obdobju le dve slovenski pokrajini ne poznata kvizlinških paravojaških struktur, in sicer Primorska, katera je bila od podpisa Rapalske pogodbe podvržena več desetletni italijanski fašistični agresiji ter Posavje, katero je bilo od 1941 dalje pod močnim udarom določenih udarnih ustaških polkov.

 

Vsekakor je v odnosu do vprašanja glede domobranstva nadvse zanimivo, da si nekateri naši politiki nadvse prizadevajo obuditi to polpreteklo zgodovino našega naroda, medtem ko vse ostale kvizlinške paravojaške strukture iz tega obdobja ne omenjajo niti z eno samo besedo. Pri čemer se mi poraja vprašanja ali so po mnenju zagovornikov domobranstva ostale kvizlinške paravojaške strukture, ki so delovale na Slovenskem v tem obdobju dejansko le kvizlinške paravojaške strukture, katere so se borile proti lastnemu narodu in si ne zaslužijo sprave? Namreč skupno so vse kvizlinške paravojaške strukture v tem obdobju na Slovenskem štele približno 45.000 mož, od katerih so domobranci imeli le slabih 15.000 mož. Na drugi strani pa mi je veliko bolj zanimivo, da se vse do današnjih dni na Hrvaškem ni nikoli pojavila kakršna koli resna javna razprava o tem, da si Ustaši iz časa NDH-a zaslužijo spravo, pri čemer je potrebno omeniti, da so Ustaši imeli bistveno večje število pripadnikov od vseh slovenskih kvizlinških paravojaških struktur skupno.

 

 

 

Lep pozdrav,

KoryuBudo

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

važno, da ovce še vedno sledijo pastirju Ivanu..

 

Sledile mu bodo toliko časa, dokler ne bo de facto in de iure, brez dvoma, dokazano, da pa je on zgrešil vse to kar se mu očita.

Če se mene vpraša, so dosti večje ovce, tiste, ki so sledile Zoranu Jankoviću in ga zapustile, še preden je sploh do sodišča prišel..

 

ker take ovce menjajo pastirje nravi pa nikoli..

http://shrani.si/f/34/xI/2cHXjcPT/prenos.jpg

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Pozdravljeni,

 

 

Moram reči, da mi je nadvse zanimivo kako si nekateri posamezniki na vsak način prizadevajo opredeliti slovenski narod kot nekaj kar ni. Nekateri ga poizkušajo stlačiti pod Germane, drugi pod Kelte, tretji pod Venete, četrti pod Zahodne Slovane... vse samo, da ne bi bili to kar smo - Južni Slovani. Za tovrstne posamezniki je prav tako nadvse problematično, da Slovenci prebivamo na Balkanu in bi nadvse radi dokazali, da se Balkanski polotok zaključi s Kolpo. A zgodovinska dejstva ne glede na to ostajajo nespremenjena. Belo Krajino in celotno Podravje in večino Pomurja so v 16. in 17. stoletju naselili Uskoki iz Slavonije, Vojvodine, Banata, osrednje in južne Srbije ter Črne gore, ki so se umikali pred Osmansko armado, ki je bila v tistem obdobju na vrhuncu svojih moči. Drugi val Uskokov iz Gorskega Kotarja, Krajine, Gradiške in Zagorja pa se je v 16. in 17. stoletju naselilo na Dolenjskem in Notranjskem. Medtem ko je slovensko Posavje od nekdaj bilo tako gospodarsko kot politično bolj navezano na Zagreb in hrvaško Posavino, kakor pa na Ljubljano in osrednjo Slovenijo. Zaradi česar so na vseh teh naših pokrajinah še vedno večinoma prisotni južnoslovanski priimki, kakor je tudi v njihovih narečjih moč prepoznati ogromno hrvaških, srbskih in hrvaško-srbskih besed. Kakor je tudi moč zaznati tudi izrazito južnoslovanski temperament in številne južnoslovanske običaje. Nadaljnje naseljevanje južnih Slovanov se je nadaljevalo vse do propada nekdanje SFRJ ter se še vedno nadaljuje. Zaradi česar je nadvse nehvaležno razpravljati o zgodovini in etnogenezi slovenskega naroda brez podrobnega preučevanja in upoštevanja nadvse pestre zgodovine in etnogeneze preostalih južnoslovanskih narodov.

 

A kot sem že omenil v svoji predhodni objavi dejansko poreklo posameznika ni toliko pomembno, kot je to na drugi strani pomembna njegova osebna izbira in odločitev, kateremu narodu želi pripadati.

 

 

Kar se zadeva vaših najrazličnejših razprav o domobrancih, katere so v zadnjem času, po zaslugi določenih politikov, ki na njih gradijo njihov politični mit, nadvse popularne v naši domovini, bi želel dejati zgolj sledeče. Kot prvo v času druge svetovne vojne so domobranci predstavljali zgolj najštevilčnejšo enotno in organizirano kvizlinško paravojaško strukturo, ki je bila pod neposrednim poveljstvom nemških okupatorskih sil. Pri čemer ne gre pozabiti, da so domobranci nastali iz italijanske bele garde. Poleg belogardistov in domobrancev so v tem obdobju na slovenskem ozemlju delovale še številne druge kvizlinške paravojaške strukture, ki so bile vse pod neposrednim poveljstvom okupatorskih in agresorskih oboroženih sil, in sicer: Legija smrti (katera se je kasneje priključila domobranstvu), Glavačevci (kateri so se kasneje prav tako priključili domobranstvu), različne skupine slovenskih četnikov in ustašov, slovenski Nedićevci, Kulturbund, Wehrmannschaft ter številni drugi. V tem obdobju le dve slovenski pokrajini ne poznata kvizlinških paravojaških struktur, in sicer Primorska, katera je bila od podpisa Rapalske pogodbe podvržena več desetletni italijanski fašistični agresiji ter Posavje, katero je bilo od 1941 dalje pod močnim udarom določenih udarnih ustaških polkov.

 

Vsekakor je v odnosu do vprašanja glede domobranstva nadvse zanimivo, da si nekateri naši politiki nadvse prizadevajo obuditi to polpreteklo zgodovino našega naroda, medtem ko vse ostale kvizlinške paravojaške strukture iz tega obdobja ne omenjajo niti z eno samo besedo. Pri čemer se mi poraja vprašanja ali so po mnenju zagovornikov domobranstva ostale kvizlinške paravojaške strukture, ki so delovale na Slovenskem v tem obdobju dejansko le kvizlinške paravojaške strukture, katere so se borile proti lastnemu narodu in si ne zaslužijo sprave? Namreč skupno so vse kvizlinške paravojaške strukture v tem obdobju na Slovenskem štele približno 45.000 mož, od katerih so domobranci imeli le slabih 15.000 mož. Na drugi strani pa mi je veliko bolj zanimivo, da se vse do današnjih dni na Hrvaškem ni nikoli pojavila kakršna koli resna javna razprava o tem, da si Ustaši iz časa NDH-a zaslužijo spravo, pri čemer je potrebno omeniti, da so Ustaši imeli bistveno večje število pripadnikov od vseh slovenskih kvizlinških paravojaških struktur skupno.

 

 

 

Lep pozdrav,

KoryuBudo

 

cenjeni Koryubudo

 

vsaj jaz osebno, o kvizlinških enotah, nisem razpravljal iz enega samega razloga, ker sem postavil jasno mejo med narodno osvobodilno vojsko in kvizlinškimi enotami..

 

Razprava o spravi je pač potekala tako kot poteka tudi dejansko v parlamentu in v javnosti,torej s figo v žepu.

Namreč odkritja povojnih grobišč, z dosedaj znanimi podatki o pobitih v večkratnikih presegajo, tiste cifre s katero je operirala uradna zgodovina do leta 1991..

 

In ko smo torej uradno zgodovino dobili na manipulativni laži je bilo dovolj narediti, to, da se ta krivica odpravi..

 

namreč, nedavno tega smo s familjo šli na potep po dolenjskem in smo se ustavili v idiličnem Žužemberku..

pred cerkvijo, ki je bila do tal požgana, stoji spomenik z imeni Domobrancev, ki NISO padli v boju temveč, so jih na tak ali drugačen način pobili po vojni ali že v ujetništvu...

 

Povprečna starost pobitih ne presega 20 let

 

irelevantno je razpravljati sedaj, nam tukaj o tem, kdo je komu prisegel in kaj se je kdo zmenil.. garantirano pa vem, da dvajsetletnik ne ta ta beli ne oni ta rdeči, še zdaleč niso bili podpisniki in tisti,neposredni odločevalci o tem, kaj kdo s kom..

 

Sprava kot jo jaz vidim, bi bila simbolično dejanje, kjer bi

 

tisti, ki so bili na zmagovalni strani procesuirali tiste, ki so povojne zločine izvršili..

 

Problem pa je, da za temi povojnimi zločini stoji Stalinistična doktrina, da je treba toliko in toliko nasprotnikov komunizma pobiti ..

 

In smo že pri Titu..

 

Katerega osrednji del Slovencev blazno malikuje

 

V temu je interes, tki. levice da do sprave nikoli ne bi prišlo..

 

SDS pa je seveda tole domobranstvo zlorabljal za nabiranje političnih točk, čeprav mi še dandanes ni jasno čemu..

Saj niti ne izhaja iz domobranske tradicije, domobranskih potomcev nima med volilci, niti vsota, volilcev ki jih na ta račun pritegne ni tolikšna da bi opravičevala tako politiko

 

Sicer pa sprave v omikanemu svetu nimajo kot cilj revizije zgodovine in ugotavljanja kdo je za kaj kriv..

 

temveč zgolj da se dostojno pokopljejo mrtvi, ob priznanju tudi lastnih grehov

http://shrani.si/f/34/xI/2cHXjcPT/prenos.jpg

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Pozdravljeni,

 

 

Moram reči, da mi je nadvse zanimivo kako si nekateri posamezniki na vsak način prizadevajo opredeliti slovenski narod kot nekaj kar ni. Nekateri ga poizkušajo stlačiti pod Germane, drugi pod Kelte, tretji pod Venete, četrti pod Zahodne Slovane... vse samo, da ne bi bili to kar smo - Južni Slovani. Za tovrstne posamezniki je prav tako nadvse problematično, da Slovenci prebivamo na Balkanu in bi nadvse radi dokazali, da se Balkanski polotok zaključi s Kolpo. A zgodovinska dejstva ne glede na to ostajajo nespremenjena. Belo Krajino in celotno Podravje in večino Pomurja so v 16. in 17. stoletju naselili Uskoki iz Slavonije, Vojvodine, Banata, osrednje in južne Srbije ter Črne gore, ki so se umikali pred Osmansko armado, ki je bila v tistem obdobju na vrhuncu svojih moči. Drugi val Uskokov iz Gorskega Kotarja, Krajine, Gradiške in Zagorja pa se je v 16. in 17. stoletju naselilo na Dolenjskem in Notranjskem. Medtem ko je slovensko Posavje od nekdaj bilo tako gospodarsko kot politično bolj navezano na Zagreb in hrvaško Posavino, kakor pa na Ljubljano in osrednjo Slovenijo. Zaradi česar so na vseh teh naših pokrajinah še vedno večinoma prisotni južnoslovanski priimki, kakor je tudi v njihovih narečjih moč prepoznati ogromno hrvaških, srbskih in hrvaško-srbskih besed. Kakor je tudi moč zaznati tudi izrazito južnoslovanski temperament in številne južnoslovanske običaje. Nadaljnje naseljevanje južnih Slovanov se je nadaljevalo vse do propada nekdanje SFRJ ter se še vedno nadaljuje. Zaradi česar je nadvse nehvaležno razpravljati o zgodovini in etnogenezi slovenskega naroda brez podrobnega preučevanja in upoštevanja nadvse pestre zgodovine in etnogeneze preostalih južnoslovanskih narodov.

 

A kot sem že omenil v svoji predhodni objavi dejansko poreklo posameznika ni toliko pomembno, kot je to na drugi strani pomembna njegova osebna izbira in odločitev, kateremu narodu želi pripadati.

 

 

Kar se zadeva vaših najrazličnejših razprav o domobrancih, katere so v zadnjem času, po zaslugi določenih politikov, ki na njih gradijo njihov politični mit, nadvse popularne v naši domovini, bi želel dejati zgolj sledeče. Kot prvo v času druge svetovne vojne so domobranci predstavljali zgolj najštevilčnejšo enotno in organizirano kvizlinško paravojaško strukturo, ki je bila pod neposrednim poveljstvom nemških okupatorskih sil. Pri čemer ne gre pozabiti, da so domobranci nastali iz italijanske bele garde. Poleg belogardistov in domobrancev so v tem obdobju na slovenskem ozemlju delovale še številne druge kvizlinške paravojaške strukture, ki so bile vse pod neposrednim poveljstvom okupatorskih in agresorskih oboroženih sil, in sicer: Legija smrti (katera se je kasneje priključila domobranstvu), Glavačevci (kateri so se kasneje prav tako priključili domobranstvu), različne skupine slovenskih četnikov in ustašov, slovenski Nedićevci, Kulturbund, Wehrmannschaft ter številni drugi. V tem obdobju le dve slovenski pokrajini ne poznata kvizlinških paravojaških struktur, in sicer Primorska, katera je bila od podpisa Rapalske pogodbe podvržena več desetletni italijanski fašistični agresiji ter Posavje, katero je bilo od 1941 dalje pod močnim udarom določenih udarnih ustaških polkov.

 

Vsekakor je v odnosu do vprašanja glede domobranstva nadvse zanimivo, da si nekateri naši politiki nadvse prizadevajo obuditi to polpreteklo zgodovino našega naroda, medtem ko vse ostale kvizlinške paravojaške strukture iz tega obdobja ne omenjajo niti z eno samo besedo. Pri čemer se mi poraja vprašanja ali so po mnenju zagovornikov domobranstva ostale kvizlinške paravojaške strukture, ki so delovale na Slovenskem v tem obdobju dejansko le kvizlinške paravojaške strukture, katere so se borile proti lastnemu narodu in si ne zaslužijo sprave? Namreč skupno so vse kvizlinške paravojaške strukture v tem obdobju na Slovenskem štele približno 45.000 mož, od katerih so domobranci imeli le slabih 15.000 mož. Na drugi strani pa mi je veliko bolj zanimivo, da se vse do današnjih dni na Hrvaškem ni nikoli pojavila kakršna koli resna javna razprava o tem, da si Ustaši iz časa NDH-a zaslužijo spravo, pri čemer je potrebno omeniti, da so Ustaši imeli bistveno večje število pripadnikov od vseh slovenskih kvizlinških paravojaških struktur skupno.

 

 

 

Lep pozdrav,

KoryuBudo

 

 

Odličen prispevek, KoryuBudo. Zgodovine vseh naših kvizlinških paravojaških struktur pri nas ne poznam v detajle, je pa žal tukaj dokaj redko, da skuša nekdo predstaviti temo na osnovi zgodovinskih dejstev. Je sorodno mojemu mnenju, ampak kot pravim, čisto vseh detajlov ne poznam.

 

Kar se tiče odebeljenega tiska, pa lahko potrdim vsak detajl in se seveda tudi popolnoma strinjam z zaključkom. Boljše se ne da napisati. Mimogrede, se je kdo vprašal, od kod pri nas priimki Skok, Vlah, Lah, Južnič, itd. Tudi raziskovanje zgodovine lastnega priimka me je pripeljalo do zanimivih ugotovitev o etnogenezi južnoslovanskih narodov.

 

Mogoče bi dodala samo to, da omenjena zgodovinska dejstva pač ne zanikajo tudi našega genetskega in kulturnega mešanja s številnimi drugimi ljudstvi - Kelti v daljnji zgodovini (kot je omenjal Emanuel), Germani, romanskimi ljudstvi in številnimi drugimi.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Bila tam in komaj preživela al kako?

 

vse to dragi moji so zgodovinski zapiski, neobjektivnih zgodovinarjev, tisti, na zmagovalni strani so seveda dobil domicil v učbenikih, tisti poraženi, pa imajo ustna izročila, ki zaidejo med njihove simpatizerje ali redke ljudi, ki se z njih tegobami imajo voljo ali željo ukvarjati

 

Tako imamo v Sloveniji kot povsod drugod zmagovalno zgodovino in zgodovino poražencev,

 

In žal jaz že nekaj desetletij zgodovine ne enih ne drugih ne obrajtam več, tudi živih prič, glede na moja izkustva o subjektivnem poročanju o enem dogodku iz več subjektivnih pogledov, ne jemljem resno, dokler niso sposobne, a niso, priznati tudi svoj delež krivde, oziroma izgube...

oziroma ne pretiravati čisto v vsaki zadevi, če jim je v korist ali škodo.

 

tako jaz bi s tem počasi zaključil, ker meni se pa resnično več ne da pričkati z ljudmi, ki imajo vedenja iz učbenikov oziroma od še živečih subjektivno pogojenih izpovedovalcev pričevanj ki niso njihova.

 

Nasvidenje v naslednji vojni..

 

do takrat pa dejmo stvari, ki se tičejo nas trenutno tu in zdaj..

 

Nimam tega vedenja niti iz učbenikov, niti iz ustnega izročila, ampak iz dokumentov (listin z navodili in ukazi o izvedbah koncentracijskih taborišč in pobojev, fotografij in pričevanj tistih, ki so bili takrat zraven - na obeh straneh!), ki sem jih videla, ko sem živela v ZDA in sem poznala človeka, ki je te stvari profesionalno raziskoval. Sicer pa velja tudi obratno - tudi meni se ne da pričkat z nekom, ki si je mnenje ustvaril, ne da bi videl en sam verodostojni dokument o tem, o čemer je tako prepričan. Je pa te stvari je dobro imet nekje v zavesti, vedno so na nek način aktualne. Se pa strinjam, da je treba živet tukaj in zdaj in reševat zdajšnje probleme. Ampak te politikantske pričkarije pa še vrh ledene gore niso, kaj šele kaj bolj pomembnega. Naivno je misliti, da bo ta ali oni izvoljeni politik naredil kaj bistvenega. Ne bo.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Nimam tega vedenja niti iz učbenikov, niti iz ustnega izročila, ampak iz dokumentov (listin z navodili in ukazi o izvedbah koncentracijskih taborišč in pobojev, fotografij in pričevanj tistih, ki so bili takrat zraven - na obeh straneh!), ki sem jih videla, ko sem živela v ZDA in sem poznala človeka, ki je te stvari profesionalno raziskoval. Sicer pa velja tudi obratno - tudi meni se ne da pričkat z nekom, ki si je mnenje ustvaril, ne da bi videl en sam verodostojni dokument o tem, o čemer je tako prepričan. Je pa te stvari je dobro imet nekje v zavesti, vedno so na nek način aktualne. Se pa strinjam, da je treba živet tukaj in zdaj in reševat zdajšnje probleme. Ampak te politikantske pričkarije pa še vrh ledene gore niso, kaj šele kaj bolj pomembnega. Naivno je misliti, da bo ta ali oni izvoljeni politik naredil kaj bistvenega. Ne bo.

 

cela debata okol Indijancev je nastala zarad dokazovanja zločinskosti ZDA, vmes smo ob pomanjkanju dostojne primerjave s stalinističnimi čistkami, posegli tudi po Pizzaru in Cortezu, in bi verjetno končali pri kardinalu Rodetu in njegovem dvorcu v Goričanah

 

Ali je mogoče, da vsaj v eni stvari ne vpletamo bele in rdeče?

 

ne glede na vse, kljub najbl verodostojnim listinam, uradne ameriške oblasti po vojni niso pobile več miljonov Indijancev..

 

ker teh miljonov niti v skupnem seštevku ni bilo..

 

Ugotovili pa smo že, da je seveda beli človek, zoper domorodce zgrešil veliko zločinov,rasnih segregacij in ne vem še česa,

 

Ne smemo pozabit da je še v ranih 60ih na jugu ZDA veljala rasna segregacija črnih belih in ofarbanih..

 

tak da........

 

zdej pa da čujem vašo objektivno okoliščino v prid nasprotne strani...

http://shrani.si/f/34/xI/2cHXjcPT/prenos.jpg

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

In si kar mislim, kdo je nazadnje Jankovica volil - ko so tako pravoverno narocili strici.

lol, tole pa je kar precej ..khm.. butasto. Kteri strici le? Jaz dejansko imam kar nekj stricev, pa se z nobenim niti slučajno o politiki ne menim. Eni pa nimajo stricev, a veš. Al hočeš reči, da sem v nekakšni navezi s komunajzarskimi strici? Le kakšni? Mislm, lol, no.

Zdaj, jaz nisem volila Jankoviča, oziroma- bolje rečeno stranke Pozitivna Slovenija. Ampak, če ga bi, al?

Potem pa to... Če nisi vtopljen v vse te stranke, obraze in zdrahe in vse okrog tega in hočeš stvar oz.jaz in vsaj skušam vse skupaj pogledat od zunaj, je res videt po vsem tem času in volitvah, da je res stanje takšno- sds in pa drugi. Sds je nekakšna velika gmota in pa množica drugih razdrobljenih. In kaj to potem pomeni za volitve? Mislim da to ni normalno stanje in čist normalno, naravno in po logiki neke zakonitosti (neke pač že) je, da ljudje to skušamo uravnotežiti, tud če bi to počeli nezavedno, je to normalno- in se pol pač voli tako, da se skuša stvar uravnotežiti in na tehnico postaviti protiutež. A je to res tako zelo narobe in neumno? Sploh pa v primeru, ko ti ni prav nič všeč misel, da bi ta neka stranka, ki ima svojo stalno veliko maso, zavladala?

Jaz sem dvakrat zaporedoma volila po prepričanju, torej za tiste, katerih usmeritev in nazori so mi bili najbližje in najbolj pomembni- ali vsaj da imajo tudi te ideje svoje zastopstvo v parlamentu, in dvakrat se je zgodilo, da niso prišli v parlament. Kaj bom pa zdaj? Bom še naprej volila tako, da bo moj glas takorekoč ničvreden in v nekem smislu tud jaz kot, volilec in celo da na nek način svoj glas dam tistim, ki so v veliki prednosti in katerih nočem videti na oblasti? Potem pač postaneš preračunljiv. Kje v tem vidiš neumnost, poslušnost in sledenje?

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Hi KB,

 

zgleda, da sem vas preveč sprovociral z mojim komentarjem.

Vaš odgovor veliko pove o vašem značaju. Dejstvo ostaja,

kdor je predan verovanju v kakršno koli smer, postane ali celo je tista ideja. V njenih okvirih se gnete celo življenje.

 

Morda imate prav, da človek rabi verovanje, tudi sam verujem, ampak

v vse in nič, odvisno od vremena. Za mene ni paradigme ali ideologije,

ki bi bila sama po sebi odlična. A mislite, da narava potrebuje oltar?

 

Ravno obratno, rigidnost in ozkotirnost sta posledici ekstremov v miselnih procesih,

ki jih dobimo skozi ideološke pripadnosti ali verovanja. Tudi Buda je verjetno videl

svet skozi svojo percepcijo, enako kot vi in jaz, skozi našo. Prav na to najbolj

vpliva okolje. Pod to metaforo pa bolj mislim na umetno okolje človeka, ki z svojo modrostjo preteklosti

rad predvideva v prihodnost in se dela pametnega kot, da je razsvetljen.

 

Vidim tudi vašo izobraženost, saj ste se verjetno globoko spustili v psihološko dogmo in znanost,

vse lepo in prav, toda mene bolj zanima to kar vi mislite sami. Se strinjam in je logično, da je več odgovorov

na zastavljeno vprašanje, samo se mi zdi, da ste se malce prestrašil, kaj bi mi povedali. V iskanju odgovora se

lahko poveževa in razmisliva skupaj, če želite. Moj odgovor je logičen, saj sam nisem potoval v globin uradne in neuradne

psihologije...

 

Glede zadnjega citata,

verjetno res, človek brez cilja je obsojen na propad! V naših okvirih civilizacije to seveda drži,

vera mu daje lažno upanje, da bo, če bo priden lepega dne X postal to, kar misli, da mora....

Življenje je drugače brez smisla, a res potrebujemo nek predmet "smisel", da smo izpolnjeni?

Verjetno se najprej moramo sprazniti, da bomo spet lahko kaj polnili:)

 

 

 

 

Pozdravljen none,

 

 

Z vašo zgoraj citirano objavo ste me nadvse lepo nasmejali, za kar se vam tudi najlepše zahvaljujem. Pri čemer bi želel eksplicitno izpostaviti, da ste me z njeno nadvse simpatično vsebino nasmejali predvsem zaradi tega, ker menite, da me lahko na osnovi le ene kratke objave pravilno ocenite. Nad tovrstni simpatičnimi pristopi se vedno nadvse lepo nasmejem. V kolikor se želite ukvarjati s profiliranjem moje osebnosti vam pri tem ne bom v ničemer nasprotoval. A v kolikor se želite spustiti v kakršno koli razpravo z menoj o čemer koli bi vam dobronamerno svetoval, da se malo manj ukvarjate s profiliranjem moje osebnosti ter malo več z vsebino posamezne moje objave. Kajti iz vsebine vaše zgoraj citirane objave je več kot le očitno, da niste razumeli kar sem vam želel sporočiti. Zaradi česar mogoče ne bi bilo odveč, v kolikor bi si moj odgovor na vaše vprašanje ponovno malo bolj pozorno prebrali ter me mogoče celo kaj vprašali preden naredite kakršne koli vaše zaključke; seveda zgolj dobronamerni nasvet.

 

Preden nadaljujeva z najino razpravo bi vas želel opomniti, da v bodoče ne zanemarjate v tolikšni meri kot ste to do sedaj, da osebno razmišljam, se izražam, verujem in delujem precej drugače od vas ter od večine ljudi, ki jih poznate. V kolikor boste to v bodoče malo bolje upoštevali, se bova lahko izognila marsikaterim nesporazumov iz naslova vašega napačnega interpretiranja vsebine posameznih mojih objav.

 

Glede na to, da ste mi javno odgovorili v kaj vi osebno verjamete, četudi je iz vašega odgovora več kot le očitno, da niste razumeli mojega vprašanja, kakor tudi da ne razumete najbolje razlike tako med verjeti v nekaj/nekoga, ki je zunanja manifestacija človekove vere, in verovanjem kot tudi med osebno vero in ideologijo oziroma religijo. Menim, da se spodobi iz moje strani, da vam tudi sam omenim v kaj osebno verjamem. V prvi osnovi verjamem v svojo družino, v božanstvo (katerega označujem s pojmom: Pot ali Praznina ali Absolutna Sprememba), v svoj narod ter v svojo partnerko. Omenjene štiri osnovne oblike vere predstavljajo osnovne temelje moje osebne vere. Katerim nemudoma sledi moja vera v Budo (Pot borilnih veščin), katero za zahodno miselnost še najbolje na kratko povzema karate kredo:

 

"I come to you with only Karate, empty hands.

I have no weapons, but should I be forced

to defend myself, my principles, my honor,

should it be a matter of life or death,

of right or wrong: then here are my weapons,

Karate, my Empty Hands."

Karate creed

A najpomembnejši del moje vere predstavlja tretja primarna oblika mojega čustvovanja: vera vase. Na osnovi katere lahko nadaljnje realiziram in izražam četrto primarno obliko mojega čustvovanja: samoureničitev, katera mi nadaljnje omogoča realiziranje in izražanje pete (zadnje) primarne oblike mojega čustvovanja: samo-izkustvo. Vera vase, samouresničitev in samo-izkustvo pa mi nadaljnje omogočajo, da sledim izključno samemu sebi, preko svojega sledenja Budu (Poti borilnih veščin oziroma Poti, ki ustavi sleherni konflikt), katera me usmerja na Dokkodo (Pot kako lahko hodiš sam oziroma Pot samostojnosti). Iz česar posledično sledi, da mi vera v mojo družino, vera v božanstvo, vera v moj narod, vera v mojo partnerko, vera vase, samouresničitev, samo-izkustvo, Budo in Dokkodo omogočajo, da se nadaljnje razvijam kot samostojni, suvereni, svobodni in samozadostni individuum.

 

Iz vsebine obeh vaših objav je moč sklepati tudi, da smatrate vero za nekakšno slepilo oziroma iluzijo. Iz česar bi lahko zaključili, da ste iskreno prepričani, da več kot 99% celotnega človeštva podlega takšnemu ali drugačnemu slepilu oziroma iluziji, na osnovi tega da verjamejo v nekaj/nekoga. Pri čemer iskreno upam, da so tovrstni zaključki do katerih bi bilo moč priti na osnovi obeh vaših objav napačni. Na drugi strani pa bi vas na tem mestu želel opomniti, da je človekova vera bistveno več kot le to, da verjame določeni religijski ali ideološki doktrini. Pri čemer bi vas želel tudi opomniti, da je naša nadzavest sestavljena iz naslednjih treh temeljnih sestavnih delov: osebna izbira, osebna volja in osebna vera. Iz česar sledi, da je zanikanje vere dejansko zanikanje tretjega in najvišjega temeljnega sestavnega dela nadzavesti, katera predstavlja tretji temeljni sestavni del naše zavesti. Človekova zavest je sestavljena iz naslednjih štirih temeljnih sestavnih delov: univerzalno nezavedno zavesti, kolektivno nezavedno zavesti, nadzavest in zavest. Človekova vera tako v osnovi pogojuje, določa in opredeljuje človekovo sposobnost, da verjame v nekaj in/ali v nekoga. Pri čemer je potrebno upoštevati, da brez delovanja človekove osebne vere, človek ni sposoben kakor koli normalno delovati, saj v tem primeru ni sposoben niti verjeti samemu sebi in vsemu kar izvira iz njega - najrazličnejšim njegovim: nevolativnim ali volativnim mislim, vrlinam, vrednotam, čustvovanjem, občutkom, občutenjem, čustvom, videnjem (zaznavno-intuitivni občutki, slutnje, intuitivno vedenje), uvidom, spoznanjem, razsvetljenjem, pogojnim refleksom, nagonom, arhetipskim oblikam vedenja, arhetipskim simbolom, aspektom posameznih arhetipov, arhetipom, samozavedanju, kognitivnim procesom, razumu, samopodobi... Tovrsten posameznik se dejansko sooča z zelo resnimi boleznimi uma ter najrazličnejšimi patološkimi psihološkimi in psihičnimi procesi in pojavi. Kot lahko vidite vera, ki pogojuje, določa in opredeljuje človekovo sposobnost, da verjame v nekaj/nekoga, obsega bistveno več od tega, kar se s tem pojmom smatra/označuje v splošnem pogovoru. Zaradi česar tudi ne gre kakor koli enačiti med seboj to, da verjamemo v nekaj/nekoga z verovanjem.

 

Človekova osebna vera primarno temelji na delovanju prvih treh primarnih temeljnih orodij našega sebstva (arhetip numine, neposredno izkustvo nečesa in dvom). Kateri nam omogočajo, da prepoznavamo svetost v vsem in v vsakomur, s čimer in s komer se srečujemo bodisi izven bodisi znotraj nas (arhetip numine); da zaznavamo in se tudi zavedamo svetosti vsega in vsakogar, s čimer in s komer se srečujemo bodisi izven bodisi znotraj nas (neposredno izkustvo nečesa); ter da se kontinuirano razvijamo ter ustvarjamo na osnovi našega spoznavanja, odkrivanja in preučevanja neznanega (dvom). Sleherna stroka (družboslovna ali naravoslovna), sleherna družbena struktura, sleherno človekovo preučevanje, udejstvovanje in delovanje primarno temelji na človekovi osebni veri in človekovi veri. V kolikor človek v nekaj ne verjame to zanj preprosto ne obstaja. Iz česar posledično sledi, da je zelo pomembna funkcija človekove osebne vere in vere tudi ta, da intenzivira tako njegovo zaznavo, intuicijo, podzavest, zavest kot tudi jaz oziroma njihove procese in pojave.

 

Vaše razmišljanje v precejšnji meri zelo jasno nakazuje na aktualno in nadvse perečo problematiko, s katero se soočajo vse sodobne družbe tako zahodne kot tudi vzhodne, in sicer s posameznikovo izgubo vere in prvenstveno s posameznikovo izgubo vere vase. Kar se še posebno nazorno pokaže tekom samih treningov Koryu Buda, v tako imenovanih: borbenih spopadih. V katerih praktikanti izgubljajo borbe ne zaradi njihovega pomanjkanja tehničnega znanja, temveč izključno zaradi njihovega pomanjkanja vere vase. Kajti v kolikor posameznik ne verjame vase posledično tudi ne zaupa samemu sebi ter s tem posledično tudi vsemu, kar počne. Zaradi česar ni sposoben zbrati zadostne količine iskrene, odkrite in brezpogojne: odločnosti, brezkompromisnosti, samopožrtvovalnosti in predanosti, pri tistem, kar v danem trenutku določene okoliščine počne. Zaradi česar ne glede na tehnično dovršenost izvajanja posameznih njegovih tehnik v sami borbi le tem primanjkuje naravnanost uma, volja in vera, s katerimi bi jih podkrepil. Posledično njegove tehnike ne glede na tako kako dobro, pravilno in hitro jih izvaja niso vredne ničesar, ko se sreča z nasprotnikom/partnerjem, kateri verjame vase, saj slednji v njegovih tehnikah ne zazna ničesar, kar bi ga na kakršen koli način kakor koli ogrožalo ter tako preprosto zgolj zaobide in dobesedno povozi tehnike posameznika, kateri ne verjame vase.

 

Na tem mestu bi želel le še dodati, da je o tovrstnih zadevah in tematikah nadvse težko razpravljati izključno na intelektualni ravni, saj preučevanje in spoznavanje vere potrebuje še marsikatero drugačno obliko preučevanja in spoznavanja. Prav tako pa ne gre zanemariti, da človekova vera dejansko nima ničesar skupnega s kognitivnimi in razumskimi procesi, saj primarno temelji na tako imenovanem: verskem izkustvu, ki temelji na sistemu diametralnega nasprotja: zavest-intuicija. Na drugi strani pa versko izkustvo hodi z roko v roki z duhovnim izkustvom, ki temelji na sistemu diametralnega nasprotja: intuicija-podzavest. O omenjenih dveh ter preostalih šestih osnovnih sistemih nasprotij, ki pogojujejo, določajo in opredeljujejo delovanje človekove psihe sem podrobneje spregovoril v svojem strokovnem delu: Um Buda. Zaradi česar se ne želim kakor koli podrobneje spuščati v to strokovno nadvse obsežno in zahtevno tematiko.

 

Za sam konec bi vam želel le še sporočiti, da je primarni namen psihološko-psihičnega procesa, katerega je C. G. Jung opredelil kot individualizacija, da posameznik spozna in tudi izpolni njegov izvorni namen, katerega pogovorno ljudje označujejo s pojmom: smisel življenja. Pri čemer gre na tem mestu poudariti, da izvorni namen ne gre kakor koli enačiti s smislom življenja, saj med njima obstajajo ogromne razlike.

 

Nadejam se, da sem vam tokrat uspel odgovoriti na vaše vprašanje na vam bolj razumljiv način.

 

 

 

Lep pozdrav,

KoryuBudo

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Spoštovani KoryuBudo,

 

Cinizem v prvem odstavku vašega posta zelo jasno kaže vaš močno čustveno obremenjen odziv, ki je nadvse neprimeren za umirjeno, strokovno / intelektualno razpravo, za kakršno si po vaših lastnih besedah prizadevate. Želela bi vam priporočiti, da se poglobite v nasvete, ki jih dajete drugim udeležencem foruma - veljajo tudi za vas same. Eno je znanje iz študija literature, drugo pa iskren pogled vase in delo na svoji lastni psihi.

Glede vaše debate z Nonom pa čisto na kratko: vera oz. religija in duhovno izkustvo so popolnoma različne stvari, ki jih ne gre mešati. Duhovno izkustvo, o katerem pišete, nima nujno kakršnekoli povezave z vero oz. religijo, prav tako vernik za svoje verovanje ne potrebuje nobenega duhovnega izkustva, veruje lahko na osnovi vira, ki mu zaupa, ker je bil na ta način socializiran (zelo pogosto je to tako). Verovanje je temelj religije, medtem ko je duhovno izkustvo popolnoma individualna izkušnja, za katero človek ne potrebuje niti verovanja niti religije (zelo pogosto je to celo ovira). Je pa duhovno izkustvo povezano z individuacijo - razvojem psihične celovitosti in ozaveščanjem duhovnega bistva človeka kot posameznika. Človek z visoko stopnjo individuacije ne potrebuje religije.

Mimogrede še popravek: Jung ni pisal individualizaciji, ampak o individuaciji, pojma imata seveda bistveno različen pomen.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Spoštovani

Mimogrede še popravek: Jung ni pisal individualizaciji, ampak o individuaciji, pojma imata seveda bistveno različen pomen.

 

Se strinjam in nerazumevanje te razlike se bistveno vpleta v razpravljanje o civilizacijah, kulturah in posamezniku znotraj njih.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Spoštovani KoryuBudo,

 

Cinizem v prvem odstavku vašega posta zelo jasno kaže vaš močno čustveno obremenjen odziv, ki je nadvse neprimeren za umirjeno, strokovno / intelektualno razpravo, za kakršno si po vaših lastnih besedah prizadevate. Želela bi vam priporočiti, da se poglobite v nasvete, ki jih dajete drugim udeležencem foruma - veljajo tudi za vas same. Eno je znanje iz študija literature, drugo pa iskren pogled vase in delo na svoji lastni psihi.

Mimogrede še popravek: Jung ni pisal individualizaciji, ampak o individuaciji, pojma imata seveda bistveno različen pomen.

cinizem ni vedno znamenje čustveno obremenjenega odziva, kaže pa, na popušanje varnostnih ventilčkov ob preobremenjenosti.

težko je namreč povsem neprizadeto debatirati z nekom, ki govori o hruškah, medtem ko teče debata o jabolkah, še težje pa je pri popolni abstrakciji vseh pojmov, ko sploh ne vemo o čem se govori. In verjamem, da ljudje, ki so vajenji poveljevanja, reda, organizacije in nedvoumnosti, ob predpostavki, da so takisto iz krvi in mesa, tu in tam, subtilno nakažejo sogovorniku, da ga orenk biksa.

http://shrani.si/f/34/xI/2cHXjcPT/prenos.jpg

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Zdej pa eno resno vprašanje folk ?

 

Kaj je s tem računalniškem programom tu na Luninem forumu ?

A se še komu dogaja tako kot meni ?

 

Sem napisala post, ki sem ga naslovila na KoryuBudo...v okviru najine debate odgovorov in vprašanj ...pa se je spet izgubil

In to se mi kar večkrat zgodi -v temi politika...

 

Pišuka moj čas je dragocen, glede na to, da za debato lovim čas celo med resnimi nujnosti, ki jih dnevno opravljam.

Sem pa imela res nekaj konsrtuktivnih vprašanj glede na zanimivost odgovorov , ki mi jih KoryoBudo nudi in sem zdaj zelo jezna, saj se mi avtomatična funkcija mojega pisanja v ponovitvi tudi ni sprožila. V hitrosti pisanja pa tudi nisem shranjevala tekst.

 

Zakaj se to dogaja, da post oddaš, nekaj rola in izgine...objave pa ni ?

Se to še komu dogaja in če se, dajmo nekaj skupaj storiti v vezi s tem in od uredništva zahtevati malo več resnosti saj kot očitno funkcije objav in avtomatičnega shranjenja ne delujejo !

 

Jebela...nimam časa še enkrat sestavljat in pisat....in nikdar tudi ne bi v celoti enako sestavila...saj največkrat pišem spontano !http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/icon1_sneaky1.gif http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/icon_smile_evil.gif

...Tako kakor ima vsak glas barvo in višino ... ima vsaka tišina register in globino.
Tišina enega človeka se razlikuje od tišine drugega ... in ni enako zamolčati eno ime- kakor zamolčati drugo ime ... (R.J)

https://www.youtube.com/watch?v=BoZ28PHarzM

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Človek, ki je pomirjen sam s sabo in ima čustva pod nadzorom, nima s tem nobenih težav in ga en tak post, kot je tale Nonov, res ne bi pripravil do takega ciničnega besedičenja ranjenega ega, ki ne sodi v intelektualno razpravo. Tak človek "biksanja" drugih ne jemlje osebno in v umirjenem, nevtralnem tonu brez cinizma in posmeha pove, kar ima pač za povedat. Naši odzivi govorijo o nas, ne o naših sogovornikih.

 

 

cinizem ni vedno znamenje čustveno obremenjenega odziva, kaže pa, na popušanje varnostnih ventilčkov ob preobremenjenosti.

težko je namreč povsem neprizadeto debatirati z nekom, ki govori o hruškah, medtem ko teče debata o jabolkah, še težje pa je pri popolni abstrakciji vseh pojmov, ko sploh ne vemo o čem se govori. In verjamem, da ljudje, ki so vajenji poveljevanja, reda, organizacije in nedvoumnosti, ob predpostavki, da so takisto iz krvi in mesa, tu in tam, subtilno nakažejo sogovorniku, da ga orenk biksa.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Tudi Vam hvala za odgovor,

enostavno ne morem preko dejstva, da se tu srečujeta kaos in red.

Vse to kar ste meni na razumljiv način izcedili iz vaše visoke intelektualne miselne agonije,

ni nič novega. Kako to, da se zapirate vase, sklicujete na nekaj, kar vam daje navidezno težo v razpravi.

Se zavedate, da je znanost in njena logika lahko tudi slepa ulica, če smo zaprti tudi za druge možnosti.

 

Bilo je obdobje, ko sem tudi sam veliko prebiral po raznovrstnih knjigah, med drugim tudi Junga,

ne mi zamerit, že skoraj vse sem pozabil, kratka pamet ali pa želja po praznjenju glave z nepomembnim balastom.

Na koncu koncev pa kaj ti pomaga neka misel, če ni tvoja. Lahko se npr. Biblijo naučiš na pamet,

živiš kot piše tam, saj čist vseeno. Dokler nekaj počneš - delaš si suženj časa, ko se pa ustaviš si pa vse in nič...

 

A res misliš, da si tako zelo drugačen, se družiš z ljudmi, ki so drugačni od nas, ki to nismo...?

Zapomni si ČLOVEK je ČLOVEK. Vsi smo to, vsi smo eno.

 

Oj, sem pozabil, da bi te moral vikat, sorry, ampak že to je znak uradnega spoštovanja novodobnega tehnokrata,

ki te najraje z svojim bistrim umom posiljuje v svet ekstremov.

 

Sem pozabil, ajde Brat, me veseli, da smo dobili novega člana!

 

 

Pozdravljen none,

 

 

Z vašo zgoraj citirano objavo ste me nadvse lepo nasmejali, za kar se vam tudi najlepše zahvaljujem. Pri čemer bi želel eksplicitno izpostaviti, da ste me z njeno nadvse simpatično vsebino nasmejali predvsem zaradi tega, ker menite, da me lahko na osnovi le ene kratke objave pravilno ocenite. Nad tovrstni simpatičnimi pristopi se vedno nadvse lepo nasmejem. V kolikor se želite ukvarjati s profiliranjem moje osebnosti vam pri tem ne bom v ničemer nasprotoval. A v kolikor se želite spustiti v kakršno koli razpravo z menoj o čemer koli bi vam dobronamerno svetoval, da se malo manj ukvarjate s profiliranjem moje osebnosti ter malo več z vsebino posamezne moje objave. Kajti iz vsebine vaše zgoraj citirane objave je več kot le očitno, da niste razumeli kar sem vam želel sporočiti. Zaradi česar mogoče ne bi bilo odveč, v kolikor bi si moj odgovor na vaše vprašanje ponovno malo bolj pozorno prebrali ter me mogoče celo kaj vprašali preden naredite kakršne koli vaše zaključke; seveda zgolj dobronamerni nasvet.

 

Preden nadaljujeva z najino razpravo bi vas želel opomniti, da v bodoče ne zanemarjate v tolikšni meri kot ste to do sedaj, da osebno razmišljam, se izražam, verujem in delujem precej drugače od vas ter od večine ljudi, ki jih poznate. V kolikor boste to v bodoče malo bolje upoštevali, se bova lahko izognila marsikaterim nesporazumov iz naslova vašega napačnega interpretiranja vsebine posameznih mojih objav.

 

Glede na to, da ste mi javno odgovorili v kaj vi osebno verjamete, četudi je iz vašega odgovora več kot le očitno, da niste razumeli mojega vprašanja, kakor tudi da ne razumete najbolje razlike tako med verjeti v nekaj/nekoga, ki je zunanja manifestacija človekove vere, in verovanjem kot tudi med osebno vero in ideologijo oziroma religijo. Menim, da se spodobi iz moje strani, da vam tudi sam omenim v kaj osebno verjamem. V prvi osnovi verjamem v svojo družino, v božanstvo (katerega označujem s pojmom: Pot ali Praznina ali Absolutna Sprememba), v svoj narod ter v svojo partnerko. Omenjene štiri osnovne oblike vere predstavljajo osnovne temelje moje osebne vere. Katerim nemudoma sledi moja vera v Budo (Pot borilnih veščin), katero za zahodno miselnost še najbolje na kratko povzema karate kredo:

 

"I come to you with only Karate, empty hands.

I have no weapons, but should I be forced

to defend myself, my principles, my honor,

should it be a matter of life or death,

of right or wrong: then here are my weapons,

Karate, my Empty Hands."

Karate creed

A najpomembnejši del moje vere predstavlja tretja primarna oblika mojega čustvovanja: vera vase. Na osnovi katere lahko nadaljnje realiziram in izražam četrto primarno obliko mojega čustvovanja: samoureničitev, katera mi nadaljnje omogoča realiziranje in izražanje pete (zadnje) primarne oblike mojega čustvovanja: samo-izkustvo. Vera vase, samouresničitev in samo-izkustvo pa mi nadaljnje omogočajo, da sledim izključno samemu sebi, preko svojega sledenja Budu (Poti borilnih veščin oziroma Poti, ki ustavi sleherni konflikt), katera me usmerja na Dokkodo (Pot kako lahko hodiš sam oziroma Pot samostojnosti). Iz česar posledično sledi, da mi vera v mojo družino, vera v božanstvo, vera v moj narod, vera v mojo partnerko, vera vase, samouresničitev, samo-izkustvo, Budo in Dokkodo omogočajo, da se nadaljnje razvijam kot samostojni, suvereni, svobodni in samozadostni individuum.

 

Iz vsebine obeh vaših objav je moč sklepati tudi, da smatrate vero za nekakšno slepilo oziroma iluzijo. Iz česar bi lahko zaključili, da ste iskreno prepričani, da več kot 99% celotnega človeštva podlega takšnemu ali drugačnemu slepilu oziroma iluziji, na osnovi tega da verjamejo v nekaj/nekoga. Pri čemer iskreno upam, da so tovrstni zaključki do katerih bi bilo moč priti na osnovi obeh vaših objav napačni. Na drugi strani pa bi vas na tem mestu želel opomniti, da je človekova vera bistveno več kot le to, da verjame določeni religijski ali ideološki doktrini. Pri čemer bi vas želel tudi opomniti, da je naša nadzavest sestavljena iz naslednjih treh temeljnih sestavnih delov: osebna izbira, osebna volja in osebna vera. Iz česar sledi, da je zanikanje vere dejansko zanikanje tretjega in najvišjega temeljnega sestavnega dela nadzavesti, katera predstavlja tretji temeljni sestavni del naše zavesti. Človekova zavest je sestavljena iz naslednjih štirih temeljnih sestavnih delov: univerzalno nezavedno zavesti, kolektivno nezavedno zavesti, nadzavest in zavest. Človekova vera tako v osnovi pogojuje, določa in opredeljuje človekovo sposobnost, da verjame v nekaj in/ali v nekoga. Pri čemer je potrebno upoštevati, da brez delovanja človekove osebne vere, človek ni sposoben kakor koli normalno delovati, saj v tem primeru ni sposoben niti verjeti samemu sebi in vsemu kar izvira iz njega - najrazličnejšim njegovim: nevolativnim ali volativnim mislim, vrlinam, vrednotam, čustvovanjem, občutkom, občutenjem, čustvom, videnjem (zaznavno-intuitivni občutki, slutnje, intuitivno vedenje), uvidom, spoznanjem, razsvetljenjem, pogojnim refleksom, nagonom, arhetipskim oblikam vedenja, arhetipskim simbolom, aspektom posameznih arhetipov, arhetipom, samozavedanju, kognitivnim procesom, razumu, samopodobi... Tovrsten posameznik se dejansko sooča z zelo resnimi boleznimi uma ter najrazličnejšimi patološkimi psihološkimi in psihičnimi procesi in pojavi. Kot lahko vidite vera, ki pogojuje, določa in opredeljuje človekovo sposobnost, da verjame v nekaj/nekoga, obsega bistveno več od tega, kar se s tem pojmom smatra/označuje v splošnem pogovoru. Zaradi česar tudi ne gre kakor koli enačiti med seboj to, da verjamemo v nekaj/nekoga z verovanjem.

 

Človekova osebna vera primarno temelji na delovanju prvih treh primarnih temeljnih orodij našega sebstva (arhetip numine, neposredno izkustvo nečesa in dvom). Kateri nam omogočajo, da prepoznavamo svetost v vsem in v vsakomur, s čimer in s komer se srečujemo bodisi izven bodisi znotraj nas (arhetip numine); da zaznavamo in se tudi zavedamo svetosti vsega in vsakogar, s čimer in s komer se srečujemo bodisi izven bodisi znotraj nas (neposredno izkustvo nečesa); ter da se kontinuirano razvijamo ter ustvarjamo na osnovi našega spoznavanja, odkrivanja in preučevanja neznanega (dvom). Sleherna stroka (družboslovna ali naravoslovna), sleherna družbena struktura, sleherno človekovo preučevanje, udejstvovanje in delovanje primarno temelji na človekovi osebni veri in človekovi veri. V kolikor človek v nekaj ne verjame to zanj preprosto ne obstaja. Iz česar posledično sledi, da je zelo pomembna funkcija človekove osebne vere in vere tudi ta, da intenzivira tako njegovo zaznavo, intuicijo, podzavest, zavest kot tudi jaz oziroma njihove procese in pojave.

 

Vaše razmišljanje v precejšnji meri zelo jasno nakazuje na aktualno in nadvse perečo problematiko, s katero se soočajo vse sodobne družbe tako zahodne kot tudi vzhodne, in sicer s posameznikovo izgubo vere in prvenstveno s posameznikovo izgubo vere vase. Kar se še posebno nazorno pokaže tekom samih treningov Koryu Buda, v tako imenovanih: borbenih spopadih. V katerih praktikanti izgubljajo borbe ne zaradi njihovega pomanjkanja tehničnega znanja, temveč izključno zaradi njihovega pomanjkanja vere vase. Kajti v kolikor posameznik ne verjame vase posledično tudi ne zaupa samemu sebi ter s tem posledično tudi vsemu, kar počne. Zaradi česar ni sposoben zbrati zadostne količine iskrene, odkrite in brezpogojne: odločnosti, brezkompromisnosti, samopožrtvovalnosti in predanosti, pri tistem, kar v danem trenutku določene okoliščine počne. Zaradi česar ne glede na tehnično dovršenost izvajanja posameznih njegovih tehnik v sami borbi le tem primanjkuje naravnanost uma, volja in vera, s katerimi bi jih podkrepil. Posledično njegove tehnike ne glede na tako kako dobro, pravilno in hitro jih izvaja niso vredne ničesar, ko se sreča z nasprotnikom/partnerjem, kateri verjame vase, saj slednji v njegovih tehnikah ne zazna ničesar, kar bi ga na kakršen koli način kakor koli ogrožalo ter tako preprosto zgolj zaobide in dobesedno povozi tehnike posameznika, kateri ne verjame vase.

 

Na tem mestu bi želel le še dodati, da je o tovrstnih zadevah in tematikah nadvse težko razpravljati izključno na intelektualni ravni, saj preučevanje in spoznavanje vere potrebuje še marsikatero drugačno obliko preučevanja in spoznavanja. Prav tako pa ne gre zanemariti, da človekova vera dejansko nima ničesar skupnega s kognitivnimi in razumskimi procesi, saj primarno temelji na tako imenovanem: verskem izkustvu, ki temelji na sistemu diametralnega nasprotja: zavest-intuicija. Na drugi strani pa versko izkustvo hodi z roko v roki z duhovnim izkustvom, ki temelji na sistemu diametralnega nasprotja: intuicija-podzavest. O omenjenih dveh ter preostalih šestih osnovnih sistemih nasprotij, ki pogojujejo, določajo in opredeljujejo delovanje človekove psihe sem podrobneje spregovoril v svojem strokovnem delu: Um Buda. Zaradi česar se ne želim kakor koli podrobneje spuščati v to strokovno nadvse obsežno in zahtevno tematiko.

 

Za sam konec bi vam želel le še sporočiti, da je primarni namen psihološko-psihičnega procesa, katerega je C. G. Jung opredelil kot individualizacija, da posameznik spozna in tudi izpolni njegov izvorni namen, katerega pogovorno ljudje označujejo s pojmom: smisel življenja. Pri čemer gre na tem mestu poudariti, da izvorni namen ne gre kakor koli enačiti s smislom življenja, saj med njima obstajajo ogromne razlike.

 

Nadejam se, da sem vam tokrat uspel odgovoriti na vaše vprašanje na vam bolj razumljiv način.

 

 

 

Lep pozdrav,

KoryuBudo

dReAM

 

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Zdej pa eno resno vprašanje folk ?

 

Kaj je s tem računalniškem programom tu na Luninem forumu ?

A se še komu dogaja tako kot meni ?

 

Sem napisala post, ki sem ga naslovila na KoryuBudo...v okviru najine debate odgovorov in vprašanj ...pa se je spet izgubil

In to se mi kar večkrat zgodi -v temi politika...

 

Pišuka moj čas je dragocen, glede na to, da za debato lovim čas celo med resnimi nujnosti, ki jih dnevno opravljam.

Sem pa imela res nekaj konsrtuktivnih vprašanj glede na zanimivost odgovorov , ki mi jih KoryoBudo nudi in sem zdaj zelo jezna, saj se mi avtomatična funkcija mojega pisanja v ponovitvi tudi ni sprožila. V hitrosti pisanja pa tudi nisem shranjevala tekst.

 

Zakaj se to dogaja, da post oddaš, nekaj rola in izgine...objave pa ni ?

Se to še komu dogaja in če se, dajmo nekaj skupaj storiti v vezi s tem in od uredništva zahtevati malo več resnosti saj kot očitno funkcije objav in avtomatičnega shranjenja ne delujejo !

 

Jebela...nimam časa še enkrat sestavljat in pisat....in nikdar tudi ne bi v celoti enako sestavila...saj največkrat pišem spontano !http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/icon1_sneaky1.gif http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/icon_smile_evil.gif

 

Meni se to občasno zgodi v vsaki temi, ne le politiki. Nimam pojma v čem je problem, se pa podobne težave pojavljajo tudi v drugih aplikacijah na netu, ne samo na LNF. Je to povezano s prekinjanjem v zvezi z vsiljevanjem reklamnih sporočil ali nadzorom ali čim tretjim, pa ne vem. Mogoče lahko Mitja kaj pojasni.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Pridruži se debati

Objaviš lahko takoj in se registriraš kasneje. Če si član, se prijavi in objavi pod svojim računom.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Dodaj komentar...

×   Prilepil/a si oblikovano vsebino..   Odstrani oblikovanje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tvoja prejšnja vsebina je povrnjena.   Izprazni urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Objavi novo...