Iknee 17. maj 2014 Prijavi Deli 17. maj 2014 ....Pa bejbe no, Šaman se vendar samo onika!http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png Ob kritiki analitičnega pristopa sem se spomnila na avtoservis - sicer zelo poenostavljeno, ampak vseeno nekako tako.. Če hoče mehankar popravit avto, mora seveda dobro poznat njegove dele, in zato mora avto pač razstavit - analizirat in se tega naučit. Presneto nič mi ne pomaga, če peljem avto k nekomu, ki v krogih hodi okrog njega in mi bluzi o tem, kako on vidi avto kot celoto, če je treba vzet ven mašino in zamenjat jermene. In podobno nič ne pomaga mehankar, ki ne vidi, kako je vse v avtu povezano in kako naj bi zadeva funkcionirala kot celota. Meni je v KoryuBudovih zapisih všeč ravno to: opisuje dele, hkrati pa se ves čas zaveda celote in jih vanjo povezuje. Po mojih izkušnjah analitični pristop pogosto kritizirajo ljudje, ki se jim ne ljubi poglabljati in razmišljati, hkrati bi pa radi izpadli najpametnejši in potem prezirajo znanje drugih in prodajajo meglo s floskulami o celoti. Se pa strinjam, da je analitični pristop lahko problem, če človek pri tem izgublja zavedanje celote. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 17. maj 2014 Avtor Prijavi Deli 17. maj 2014 Spoznanje sebe je pomembno, ker ti ne pomaga kej dost če si ti kot voznik lačen, nekdo pa ti rihta le avto. Samo služenje Boga nas lahko izpolni. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
KoryuBudo 17. maj 2014 Prijavi Deli 17. maj 2014 Pozdravljeni, Moram priznati, da mi je po eni strani nadvse zabavno prebirati izjave posameznikov, ki o Budu in Koryu Budu ne vedo praktično ničesar, a se vseeno počutijo dovolj 'pogumne' za podajanje njihovih osebnih kritik slednjih. Po drugi strani pa s tovrstnimi posamezniki globo sočustvujem, saj s tovrstnimi njihovimi 'pogumnimi' izjavami zgolj smešijo sami sebe ter sporočajo vsem ostalim, da so ostali ujeti na zelo nizki stopnji psihološkega procesa: inflacije jaza. Zaradi česar se počutijo nemudoma ogrožene ob slehernem njihovem stiku s takšno ali drugačno drugačnostjo in z vsem, česar ne poznajo. Tovrstni posamezniki so ujeti v njihovih subjektivnih realnostih, katere pogojujejo in določajo njihove negativne samopodobe; pri čemer bi na tem mestu želel izpostaviti, da je samopodoba mišljena kot četrta in najvišja funkcija posameznikovega zavednega dela jaza - ega. V kolikor upoštevamo, da posameznikova negativna samopodoba temelji na progresivnem neravnovesju na ravni posameznikove zaznave; oziroma drugače povedano na primarnih negativnih občutkih (odmaknjenost, odtujenost, ločenost, zavrnitev, nezadovoljstvo, zmedenost, omejenost in potrtost), primarnih negativnih občutenjih (ujetost, ne sprejemanje, nenaklonjenost, zadrega, zavajanje, manipulacija, napetost in neugodje), primarnih negativnih čustvih (strah, brezvoljnost, razočaranje, žalost, jeza, obup, nemir in sovraštvo), negativnih primarnih vrlinah (neiskrenost, neodkritost, nepoštenost, nezvestoba, nespoštovanje, sla, pohlep in zavist), patoloških oblikah obeh oblik dvoma (objektivni in subjektivni dvom) ter na negativnih primarnih čustvovanjih (ne-vera, ne-ljubezen, ne-vera vase, ne-samouresničitev in ne-samo-izkustvo), lahko povsem opravičeno globoko sočustvujemo s posameznikom, ki se sooča s patološkim psihološkim pojavom: negativne samopodobe, o katerem sem podrobneje spregovoril v svojih strokovnih delih: Sei Shin Do, Temeljni principi Buda in Um Buda. Upoštevajoč dejstvo, da se ogromno število posameznikov zahodnih družb sooča s patološkim psihološkim pojavom: negativne samopodobe in ker je o tem patološkem psihološkem pojavu na širši družbeni ravni, v zahodnih družbah, zelo malo znanega, je ključnega pomena, da o njem odprto spregovorimo. Na tem mestu bi želel omeniti, da je odkritje patološkega psihološkega pojava: negativne samopodobe zgolj eden izmed mnogih doprinosov znanj in učenj Buda (Poti borilnih veščin) in Koryu Buda (tradicionalne borilne veščine) zahodnim znanstvenim vedam in družbam, na osnovi katerih Koryu Budo, kot predstavnica vzhodnih tradicionalnih ved, v zahodnih družbah že več kot 40 let uživa mednarodno priznani status znanstvene vede. Seveda pa gre na tem mestu tudi izpostaviti elitistično in zaprto naravnanost Koryu Buda, zaradi česar njegova znanja in učenja zelo počasi prodirajo v zahodne družbe. Namreč vodstvo Dai Nippon Butoku Kai je šele v letih 1998, 2002 in 2008 sprejelo tri resolucije, na osnovi katerih je začelo spodbujati svoje člane (doshuje, kenshije, renshije in hanshije), da začnemo aktivno seznanjati tudi širšo laično javnost z učenji in znanji Koryu Buda, ki so bila do takrat rezervirana izključno za bodoče doshuje (strokovni naziv doshu posameznik pridobi, ko uspešno zaključi šestletni študij Koryu Buda, na enem izmed 11 trenutno delujočih Nishinkanov). Na osnovi česar smo začeli seznanjati tako najrazličnejše zahodne znanstvene vede, organizacije, državne službe kot tudi širšo laično javnost z omenjenimi znanji in učenji. Posledično zahodne družbe postopoma vse bolje spoznava vrednost Koryu Buda, saj se uspešno prebijajo skozi njegovo miselnost in simboliko. Pri čemer pa tudi postopoma spoznavajo, da predstavlja enega izmed najbolje dodelanih sistemov za soočenje z najrazličnejšimi konfliktnimi, kriznimi in ekstremnimi okoliščinami. Zaradi česar Koryu Budo tudi nadvse uspešno sodeluje z najrazličnejšimi zahodnimi znanstvenimi vedami; kot so to na primer: fizika, biomehanika in biodinamika, psihologija, kognitivna znanost, organizacijske vede, politične vede, ekonomija, policijske in varnostne vede, vojaške in vojne vede ter v manjši meri tudi z medicino in filozofijo. Preden pa nadaljujem bi se za trenutek znova želel navezati nazaj na patološki psihološki pojav: negativna samopodoba. Poznavanje omenjenega patološkega psihološkega pojava je za slehernega posameznika pomembno zaradi naslednjih dveh razlogov:Na kakšen način lahko posameznik bodisi prepreči porajanje njegove negativne samopodobe bodisi jo pretvori v normalno delujočo samopodobo (pri čemer je mišljena samopodoba kot četrta in najvišja funkcija posameznikovega zavednega dela jaza - ega);Kako lahko posameznik z normalno delujočo samopodobo prepozna osebo, ki se sooča z negativno samopodobo ter na kakšen način naj z njo komunicira in sodeluje, ne da bi se pri tem zapletel v njene notranje konflikte, katere tovrstna oseba nenehno projecira v ljudi, s katerimi se tako ali drugače sooča ali sodeluje, in v njeno zunanje okolje.O obeh zgoraj omenjenih razlogih zakaj je za slehernega posameznika pomembno poznavanje patološkega psihološkega pojava: negativna samopodoba sem podrobneje spregovoril v svojih delih: Sei Shin Do, Temeljni principi Buda in Um Buda. Sedaj pa bi se na kratko želel le še dotakniti tega kaj dejansko sta Budo in Koryu Budo. V osnovi Budo (Pot borilnih veščin ali Pot vojne oziroma pravilneje: Pot, ki zaustavi sleherno obliko konflikta) predstavlja zgolj Pot, ki jo preučuje Koryu Budo (tradicionalne borilne veščine); pri čemer bi izpostaviti, da Koryu Buda ne gre kakor koli enačiti z Gendai Budom (moderne borilne veščine). V sklopu Buda se borilne veščine v grobem delijo na dva dela, in sicer na borilne veščine, ki so nastale pred letom 1868 in katere označujemo s terminom: Koryu Budo (tradicionalne borilne veščine) in na borilne veščine, ki so nastale po letu 1868 in katere označujemo s terminom: Gendai Budo (moderne borilne veščine). Prav tako je potrebno izpostaviti, da katere koli smeri Koryu Buda ne gre kakor koli enačiti s sodobnimi borilnimi sistemi ali borilnimi veščinami. Koryu Budo je bil od nekdaj zasnovan kot znanstvena veda, ki preučuje sleherne oblike konflikta tako znotraj posameznika samega kot tudi na širši družbeni ravni. Zaradi česar tudi nima skoraj ničesar skupnega z Gendai Budom, ki se je tekom 20. stoletja primarno usmeril bodisi v razvijanje borilnih športov bodisi v sisteme za kultiviranje posameznika in razvijanje posameznikovega osebnostnega razvoja, na osnovi česar se je oddaljil tako od Koryu Buda, iz katerega izvira, kot tudi od Buda, katerega želi preučevati. Zaradi česar Gendai Budo, navkljub njegovi skoraj 100 letni prisotnosti v zahodnih družbah, ni nikoli uspel doseči kar koli več kot zgolj to, da uživa status športne dejavnosti oziroma laičnega sistema kultiviranja posameznika in razvijanja posameznikovega osebnostnega razvoja. Za naše boljše razumevanje kaj dejansko je Koryu Budo predlagam, da si pogledamo 16 temeljnih ravni in 100 temeljnih principov Buda, katere Koryu Budo preučuje. http://shrani.si/f/8/Ip/1qpGgFC9/12.jpg http://shrani.si/f/3Y/qP/39oCUdR1/13.jpg http://shrani.si/f/34/Ge/9n54Go0/14.jpg http://shrani.si/f/y/WY/46IVhloI/15.jpg http://shrani.si/f/V/Em/3FVNpxBi/16.jpg Kot lahko vidimo iz zgoraj navedenih 16 temeljnih ravni in 100 temeljnih principov Buda, 11 od skupno 16 temeljnih ravni ter 67 od skupno 100 temeljnih principov oziroma dve tretjini temeljnih ravni in principov Buda intenzivno preučujejo delovanje posameznikovega uma in psihe. Kar je v precejšnjem nasprotju s splošno sprejetim napačnim mnenjem, da Koryu Budo preučuje zgolj tehnične in fizične aspekte fizičnega konflikta, kateri še vedno prevladuje v zahodnih družbah. Na tem mestu bi želel izpostaviti, da sem 16 temeljnih ravni in 100 temeljnih principov Buda podrobneje predstavil in obrazložil v svojih delih: Sei Shin Do, Temeljni principi Buda in Um Buda, zaradi česar jih nimam namena kakor koli podrobneje predstavljati na tem forumu. Koryu Budo pri njegovem sledenju Buda, katerega koncept je skoraj identičen taoistečnemu konceptu: Tao/Dao (Pot) ali zenovskem konceptu: Praznine, primarno preučuje sleherne oblike konflikta v najširšem možnem kontekstu tako na fizični (telesni), mentalni (umski) kot tudi duhovni (psihični) ravni tako na individualni kot tudi masovni ravni. Pri čemer se primarno opira na filozofijo ravnovesij, katere temeljno delo predstavlja: I Ching (Knjiga sprememb), taoizem, kitajski chan, japonski zen ter tradicionalne kitajske in japonske vojaško-politično-organizacijske vede in japonski šintoizem. A dejanski primarni namen preučevanja Koryu Buda ni na kakšen način lahko uspešno zaustavimo oziroma preprečimo porajanje konflikta oziroma nasilja, kot je to zmotno vsesplošno razširjeno mnenje v sodobnih zahodnih družbah, temveč na kakšen način lahko posameznik iskreno in odkrito celostno izrazi samega sebe (Kdo in Kaj resnično je) v vseh aspektih njegovega življenja in v sleherni okoliščini, v kateri se znajde. Koryu Budo (pri čemer imam na tem mestu v mislih vse tradicionalne borilne veščine bodisi zahodne bodisi vzhodne) tako predstavlja enega izmed najbolje dodelanih sistemov, ki omogočajo posamezniku pospešen razvoj njegovega psihološkega procesa: individualizacije. Lep pozdrav,KoryuBudo Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 17. maj 2014 Avtor Prijavi Deli 17. maj 2014 Če se zmotno poistovečaš s telesom in umom pol boš mislu da so potrebe telesa in uma tvoje potrebe in boš skrbel le za to, zase pa ne, zato boš še vedno neizpolnjen in svoje pomanjkanje boš želel izpolnit s še večjim zadovoljevanjem telesa in uma pri čemer eventuelno prideš v konflikt z drugimi. Zato je prvi korak da se zaveš, da nisi svoje telo in um ampak tisti, ki se ju zaveda. In pol tudi da nisi popolnoma neodvisen, čeprav s svobodo izbire. Lahko se odločaš kaj boš delal, ampak rezultate boš požel ustrezne dejanjem, pa če so ti všeč ali ne. Določena delovanja nas ne morjo izpolnit. Le služenje Boga, od kogar smo in ki je naš večni dobronamernik, nas lahko izpolni. Spoznanje sebe torej pomeni videti večnega sebe v odnosu do Boga, sebe v odnosu do materije in Boga v odnosu do materije. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
KoryuBudo 17. maj 2014 Prijavi Deli 17. maj 2014 Če se zmotno poistovečaš s telesom in umom pol boš mislu da so potrebe telesa in uma tvoje potrebe in boš skrbel le za to, zase pa ne, zato boš še vedno neizpolnjen in svoje pomanjkanje boš želel izpolnit s še večjim zadovoljevanjem telesa in uma pri čemer prideš v konflikt z drugimi. Zato je prvi korak da se zaveš, da nisi svoje telo in um ampak tisti, ki se ju zaveda. In pol tudi da nisi popolnoma neodvisen, čeprav s svobodo izbire. Lahko se odločaš kaj boš delal, ampak rezultate boš požel ustrezne dejanjem, pa če so ti všeč ali ne. Določena delovanja nas ne morjo izpolnit. Le služenje Boga, od kogar smo in ki je naš večni dobronamernik, nas lahko izpolni. Spoznanje sebe torej pomeni videti večnega sebe v odnosu do Boga, sebe v odnosu do materije in Boga v odnosu do materije. Spoštovani mgd, Kot prvo bi želel izpostaviti, da pozdravljam vašo odločitev, da boste o vaših razmišljanjih v odnosu do spoznanja samega sebe spregovorili na malo bolj transparenten način. Kar vsekakor odraža vašo pripravljenost, da o tej nadvse pomembni in hkrati tudi nadvse občutljivi eksistencialni temi odprto in odkrito spregovorite; za kar je potrebna velika mera iskrenega poguma. Z vašo zgoraj citirano objavo se v osnovi v celoti strinjam in jo tudi v celoti podpiram, bi pa vas na tem mestu želel zgolj dobronamerno opomniti, da še nadaljnje razmislite o izbiri načina vašega predstavljanja tovrstnih vaših razmišljanj, stališč, mnenj, pogledov, nazorov, prepričanj in verovanj. Namreč kadar teče razprava o tovrstnih nadvse zahtevnih in občutljivih temah je tako za našo uspešno predstavitev naših pogledov in razmišljanj v odnosu do njih kot tudi za kakršno koli konstruktivno usmerjeno razpravo o njih ključnega pomena, da svoje poglede in razmišljanja predstavimo na čim bolj transparenten in razumljiv način. Vaš način, s katerim ste izrazili vaše poglede in razmišljanja v odnosu do omenjene teme, zahteva od bralca precejšnjo stopnjo predznanja iz področja bodisi psihologije bodisi iz ene izmed duhovnih ved, v kolikor želi dejansko razumeti vašo zgoraj citirano objavo. Na drugi strani pa vaš način izražanja še vedno ne izpolnjuje vseh potrebnih kriterijev za kakršno koli obliko strokovne razprave, saj še vedno primarno temelji na poljudni obliki razmišljanja o omenjeni temi. Zaradi česar ste se, predvidevam nevede, znašli v slepi ulici, ko vaše poglede in razmišljanja napačno razumejo tako laiki kot osebe, ki imajo potrebna predznanja bodisi iz psihologije bodisi iz ene izmed duhovnih ved. Na osnovi česar bi vam dobronamerno svetoval, da se odločite ali želite vaše poglede in razmišljanja podajati na poljudni ali strokovni ravni, na obeh ravneh žal preprosto ne gre. Pri javnih razpravah o tovrstnih temah se osebno držim načela poljudnega predstavljanja svojih osebnih in strokovnih pogledov in razmišljanj, pri čemer prav tako upoštevam ali slednje predstavljam predstavnikom zahodnih ali vzhodnih družb. Medtem ko se v strokovnih razpravah držim načela strokovnega predstavljanja svojih strokovnih in osebnih pogledov in razmišljanj. Osebno menim, da je pri javnih razpravah o kakršnih koli temah vedno najbolje prvo izbrati poljudno predstavljanje naših osebnih in/ali strokovnih pogledov in razmišljanj o določeni temi, saj se na takšen način maksimalno približamo vsem udeleženim v razpravi ter nato postopoma prehajamo na strokovno predstavljanje naših pogledov in razmišljanj o določeni temi; seveda pod pogojem, da pri tem še vedno težimo h temu, da nas še vedno razume večina udeleženih v posamezni razpravi. S tovrstnim pristopom nikogar vnaprej ne izključimo iz določene razprave na osnovi njegovega morebitnega pomanjkljivega predznanja ali poznavanja določene teme ter izkažemo svoje spoštovanje tako tistim, ki posedujejo večji obseg znanj od nas, tistim, ki so že uspeli osvojiti določena predznanja o določeni temi kot tudi tistim, ki slednjih še vedno niso uspeli osvojiti oziroma se prvič resneje soočajo z določenimi novimi znanji. Tovrsten način komunikacije in predstavljanja naših osebnih in/ali strokovnih pogledov in razmišljanj o določeni temi vedno vodi v odprto in konstruktivno razpravo, v kateri se nihče od udeleženih ne počuti na kakršen koli način izločenega. In posledično tovrstna oblika komunikacije in razprave vedno vodi v prost pretok informacij, razmišljanj, pogledov, idej... prepričanj in verovanj drugače mislečih posameznikov, ki sprejemajo in spoštujejo medsebojno drugačnost in raznolikost v polnem pomenu besede. Zaradi česar s tovrstnimi razpravami na koncu vedno dosežemo veliko več, kot smo si na njihovem začetku zamislili ali upali. V sklopu Koryu Buda za tovrstne razprave pravimo, da temeljijo na naslednjem sklopu temeljnih principih Buda: Nyunanshin/Junanshin - Voljen um;Shoshin - Začetnikov um;Reigisaho - Vljudnost in bonton;Rei - Spoštovanje;Gi - Pravilno dejanje;Ri-ai - Skladnost;Sei to do - Delovanje, ne delovanje;Yoyu - Zlitje;Kan-ken - Intuitivna percepcija;Yugen - Dinamično mirovanje;Kokoro - Iskrenost;JIn - Dobronamernost;Ju - Voljnost;Makoto - Brezmadežni um;Hodoku - Sočutje;Miyabi - Elegantnost obnašanja;Wa - Harmonija;Kan Kyo Jitsu - Uvid v dualnost. In vodenje tovrstnih razprav je zgolj eden izmed mnogih načinov kako lahko znanja in učenja Koryu Buda prenašamo in uporabljamo v vseh aspektih naših življenj; v čemer se tudi razkriva resnična veličina Koryu Buda kot celotnega sistema. Lep pozdrav,KoryuBudo Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 17. maj 2014 Avtor Prijavi Deli 17. maj 2014 Če zadovoljiš Boga, zadovoljiš vse. Tako kot če zaliješ korenino drevesa, nahraniš korenine, deblo, veje, liste, plodove. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 17. maj 2014 Avtor Prijavi Deli 17. maj 2014 Veš, ko se boš samospoznal (karkoli pač je tvoje gonilo), bodo besede daleč premalo, da bi lahko delil izkušnjo, kaj čustiš, ka veš, kaj zaznavaš.Vse bodo samo slabi približki občutenja in Vedenja. Ne lih. Bog je vsemogočen. Če On hoče, se lahko direktno, nerazlično od sebe, razodeva tudi v obliki besed, tudi preko nekoga, ki mu je predan. Sabda Brahma. Sound God. In tko kot je v semenu prisotno celo drevo, kar lahko spoznaš če ga pravilno gojiš, tako lahko spoznaš Ime, Obliko, Lastnosti, Spremljevalce, Zabave, Prebivališče Boga če pravilno služiš Mantro. Seveda ni vsak zvok Mantra, ampak če Bog hoče, se lahko manifestira tudi v obliki Mantre. In če jo pravilno služiš ga spoznaš in po Njegovi volji, do potankosti, tudi preneseš tistim, ki so ga pripravljeni služit. Goura Hari. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
KoryuBudo 18. maj 2014 Prijavi Deli 18. maj 2014 Pozdravljena Lili Mai, V kolikor si boste prebrali mojo predhodno objavo, pod zaporedno številko: 423, na 17. strani trenutne teme, boste lahko videli, da 95. temeljni princip Buda: Kan Kyo Jitsu - Uvid v dualnost sodi v sklop 15. temeljni ravni Buda : In Yo - Dualnost Poti, katero tvorijo naslednji temeljni principi, v spodaj navedenem vrstnem redu: In Yo - Dualnosti Poti;Kyo-Jitsu - Dualnost praznine in polnosti;Ichi Gan-Ni Soku-San Tan-Shi Ryoku - Oči prve, stopala druga, volja tretja, tehnika četrta;Ki Ken Tai - Energija, meč in telo;Shin Ki Tai - Um, energija in telo;Shin Ki Ryoku - Um, energija in tehnika;Kan Kyo Jitsu - Uvid v dualnost;Ko Bo Ichi - Obramba in napad sta eno;Ken Tai Ichi - Napad in čakanje sta eno;Muto - Ne-meč;Ri Gi Ittai - Princip in tehnika sta eno./Teorija in praksa sta eno. Preden na kratko spregovorim o 95. temeljnem principu Buda: Kan Kyo Jitsu, bi želel izpostaviti, da posameznik, ki se je odločil spoznavati znanja in učenja Koryu Buda, začne njegovo pot preučevanja in spoznavanja Koryu Buda s 1. temeljnim principom Buda: Nyunanshin/Junanshin - Voljen um ter se nato postopoma prebija do 100. temeljnega principa Buda: Shizentai - Naravni stav. Pri čemer gre na tem mestu tudi omeniti, da Koryu Budo ne prakticira linearnega pristopa poučevanja, po katerem bi posameznik prvo spoznal 1. temeljni princip Buda, nato drugega in tako naprej vse do 100. temeljnega principa. Temveč prakticira tako imenovani: nelinearen pristop poučevanja, kar v osnovi pomeni, da se posameznik pri njegovem spoznavanju 100 temeljnih principov Buda premika po spirali. Dejansko začetnik začne prvo spoznavati 2. temeljno raven Buda: Budo Riron - Teorija Buda, ko uspe osvojiti osnovno razumevanje principov, ki tvorijo to raven Buda, začne postopoma spoznavati 3. temeljno raven Buda: Tai Sabaki - Gibanje telesa. Ko uspe osvojiti osnovno razumevanje principov 3. ravni in slednje tudi uspešno združi z njegovim razumevanjem principov 2. ravni, začne postopoma spoznavati principe 4. temeljne ravni Buda: Gyo - Delo. Tekom njegovega osnovnega spoznavanja principov 2. in 3. temeljne ravni, pa se tudi deloma seznani z osnovnim razumevanjem principov 1. temeljne ravni: Nyunanshin/Junanshin - Voljen um, medtem ko intenzivno preučuje principe 4. temeljne ravni na osnovni ravni. Ko uspe osvojiti osnovno razumevanje principov 4. ravni in slednje tudi uspešno združi z njegovimi razumevanji predhodno obravnavanih principov, začne postopoma spoznavati principe 5. temeljne ravni: Gi - Praksa. Nakar ponovi celotni opisani postopek, vse dokler ne uspe osvojiti osnovnega razumevanja principov, ki ju obravnavata 6. temeljna raven: Keiko - Trening in 7. temeljna raven: Jutsu - Umetnost. Šele, ko uspe osvojiti osnovna razumevanja 2., 3., 4., 5., 6. in 7. temeljnih ravni Buda ter jih tudi uspešno poveže v enovito celoto, začne dejansko spoznavati principe 1. temeljne ravni Buda, katera ga nato usmeri na principe 8. temeljne ravni in tako naprej vse do 16. temeljne ravni, katera pa ga znova vrne nazaj na začetek - na principe 1. temeljne ravni. Nakar ponovi celoten njegov potek spoznavanja 16 temeljnih ravni in 100 temeljnih principov Buda, a v bistveno drugačnem vrstnem redu, kot jih je to spoznaval tekom njegove prve faze spoznavanja in preučevanja Koryu Buda. Na tem mestu bi želel tudi omeniti, da budoka (tisti, ki sledi Budu) tekom njegovega sledenja Budu skozi njegovo življenje, kar nekajkrat ponovi celotni opisani postopek. Zaradi česar na simbolni ravni omenjeni proces ponazarjamo s štirimi fazami posameznikovega preučevanja Koryu Buda. Slehernega posameznika se prvo seznanja s temeljnimi principi, ki jih obsegajo 2., 3., 4., 5., 6. in 7. temeljna raven Buda, kateri obravnavajo zakonitosti in principe fizičnega (telesnega) konflikta (spopada) preprosto, zaradi tega, ker si Koryu Budo prizadeva usposobiti posameznika v najkrajšem možnem času osnovnih znanj efektivne samoobrambe. Posamezniku, ki se ni sposoben obraniti pred fizično obliko nasilja zelo malo pomagajo kakršna koli naprednejša znanja in učenja Koryu Buda, ki podrobno preučujejo delovanje človekovega uma in psihe. Kdor koli bi zagovarjal nasprotno stališče bi s tem sporočal edino, da se še nikoli v življenju ni srečal s kakršno koli resnejšo obliko fizičnega nasilja, pri katerem bi bilo dejansko ogroženo njegovo življenje, ter da o sami naravi nasilja praktično ne ve ničesar. Pri čemer bi želel tudi omeniti, da v sodobnih zahodnih in vzhodnih družbah ne manjka posameznikov, ki iz takšnih ali drugačnih osebnih razlogov učijo, da se lahko posameznik uspešno izogne sleherni obliki fizičnega nasilja zgolj z razvijanjem njegovih mentalnih (umskih) in duhovnih (psihičnih) sposobnosti. A tovrstni posamezniki spravljajo v življenjsko nevarnost vse, ki se odločijo sprejeti njihove poglede, mnenja, razmišljanja... prepričanja in verovanja, saj praktikanti njihovih sistemov dejansko verjamejo ali pa so trdno prepričani v to, kar tovrstni posamezniki učijo, in se v zmotnost njihovih prepričanj in verovanj vedno znova prepričajo na osnovi njihovega dejanskega soočenja s fizičnim nasiljem, katerega vedno zaključijo kot žrtve njihovih napadalcev. Na tem mestu bi želel eksplicitno poudariti, da fizičnega nasilja, ne glede na njegovo osnovno stopnjo razvoja, ne gre kakor koli podcenjevati ter da je nadvse nevarno sleherno prepričanje ali verovanje, da je moč fizično nasilje moč zaustaviti ali se mu izogniti zgolj z uporabo nenasilnih sredstev. Tovrstna prepričanja in verovanja vedno določajo posameznika kot žrtev, kar bodo problematični posamezniki naših družb vedno uporabili proti njemu. Prav tako tovrstna prepričanja in verovanja določajo posameznikovo nezmožnost razumevanja, da obstajajo ljudje, ki razmišljajo, delujejo... in verjamejo v nekaj povsem nasprotnega kot on. Kadar govorimo o fizičnem nasilju ne smemo nikoli pozabiti, da predstavniki kriminalitete razmišljajo, delujejo... in verjamejo v zelo drugačne zadeve kot predstavniki obče civilne družbe. Prav tako pa se moramo zavedati, da bomo pri našem morebitnem soočenju z enim izmed njih v fizičnem spopadu v zelo nezavidljivi okoliščini. Kajti tovrstni posamezniki so zavrgli vse družbene normative, moralne in etične kodekse... ter ne bodo spoštovali nikakršnih družbeno sprejetih pravil ali zakonov, medtem ko bomo mi, tekom naše obrambe pred njihovim napadom, primorani spoštovati in upoštevati vse družbeno sprejete zakone, pravila in normative. V kolikor seveda ne želimo kasneje bodisi na kazenskem sodišču biti spoznani za krive prekoračitve samoobrambe, silobrana in uporabe skrajne sile, za kar je v vseh zahodnih in vzhodnih družbah predvidena zaporna kazen, bodisi v kolikor ne želimo, da naš napadalec ne bo na civilnem sodišču uspel doseči, da mu bomo morali plačati odškodnino za utrpele telesne in/ali psihične poškodbe, navkljub dejstvu, da bo kazensko sodišče razsodilo, da smo se obranili pred njegovim napadom v skladu z zakonsko določenimi predpisi, ki določajo pravne koncepte: samoobrambe, silobrana in uporabe skrajne sile. Po drugi strani se bomo po naši uspešni obrambi pred napadom našega napadalca morali še soočiti z našo vestjo, četudi ne bomo deležni nikakršnih zapletov na kazenskem ali civilnem sodišču. Prav tako pa tudi ne gre zanemariti dejstva, da bo naš napadalec za njegov napad na nas vedno izbral trenutek, v katerem bomo najbolj ranljivi ter v kolikor imamo opravka z vsaj malo izkušenim napadalcem bomo povsem nepričakovano prejeli njegov prvi udarec, ki bo vedno nadvse nenaden, nepredvidljiv, silovit in brutalen, saj bo želel doseči njegov zastavljen cilj v čim krajšem možnem času in s čim manjšim številom kakršnih koli zapletov. Z vsemi opisanimi ovirami pa se za razliko od nas ne bo soočil naš napadalec, iz česar sledi, da bo v samem fizičnem spopadu imel ogromno taktično in strateško prednost pred nami, katero bo tudi bolj ali manj uspešno poizkusil uporabiti proti nam. In prav zaradi vsega omenjenega si Koryu Budo prizadeva usposobiti slehernega posameznika v čim krajšem možnem času osnovnih znanj efektivne samoobrambe. Drugi razlog zakaj se začetnika prvo seznanja s temeljnimi principi, ki preučujejo naravo fizičnega konflikta, pa je dejstvo, da mora posameznik prvo spoznati delovanje njegovega telesa preden lahko začne uspešno spoznavati delovanje njegovega uma in psihe. Pri čemer leži primarni poudarek na posameznikovem spoznavanju njegove zaznave, kot enega izmed šestih primarnih temeljnih sestavnih delov njegove psihe, in njenih prvih treh primarnih temeljnih orodij: občutki, občutenja in čustva. V sklopu posameznikovega spoznavanja delovanja njegove zaznave oziroma njenih prvih treh primarnih orodij, pa se posameznik postopoma tudi seznani z vrlinami, ki sodijo med primarna temeljna orodja njegove nadzavesti, in z obema oblikama dvoma, ki sodita med primarna temeljna orodja njegovega sebstva, katerih osnovno razumevanje potrebuje, v kolikor želi spoznavati četrta primarna temeljna orodja zaznave: čustvovanja. A preden se lahko loti spoznavanja omenjenih primarnih temeljnih orodij njegove psihe, mora prvo spoznati naslednje pojme: ravnovesje, neravnovesje, kaos, sinergija, harmonija in razmerje ter osnovno zgradbo človekove psihe in uma. Posameznikovo poznavanje in razumevanje delovanja njegove zaznave je ključnega pomena za kakršno koli njegovo nadaljnje preučevanje njegovega uma in psihe kot celote, saj zaznava predstavlja človekovo primarno orodje spoznavanja in razumevanja česar koli. Glede na to, da sem v svojem strokovnem delu: Temeljni principi Buda nadvse podrobno spregovoril o šestih osnovnih tipih ravnovesij, šestih osnovnih tipih neravnovesjih, štirih osnovnih tipih razmerij, dveh osnovnih tipih kaosa, sinergiji, harmoniji, osnovni zgradbi človekovega uma in psihe, štirih primarnih temeljnih orodjih zaznave (16 primarnih oblik občutkov, 16 primarnih oblik občutenj, 16 primarnih oblik čustev in 10 primarnih oblikah čustvovanj), 16 primarnih oblikah vrlin, obeh oblikah dvoma (objektivni in subjektivni dvom) ter tako o njihovih medsebojnih osnovnih povezavah in interakcijah kot tudi o njihovem pomenu za posameznika, bi na tem mestu tudi zaključil s tem, zakaj je potrebno preučevati omenjene zadeve. Kar pa se zadeva 95. temeljnega principa Buda: Kan Kyo Jitsu - Uvid v dualnost, bi na tem mestu želel zgolj omeniti, da obravnava na kakšen način lahko presežemo naš kavzalni način razmišljanja, ki v veliki meri določa in pogojuje tako našo trenutno obstoječo samopodobo (kot četrto in najvišjo funkcijo našega zavednega dela jaza - ega) kot tudi našo subjektivno realnost, katero določa in pogojuje naša trenutno obstoječa samopodoba. Poleg tega pa tudi podrobneje obravnava stvarno naravo naše trenutno obstoječe samopodobe in na kakšen način jo lahko ustrezno uskladimo s spremenjenimi notranjimi ali zunanjimi okoliščinami. Pri čemer v osnovi obravnava isti psihološki proces, katerega v sklopu analitične in globinske psihologije poznamo kot višje stopnje psiholoških procesov deflacije jaza in individualizacije. Kakršna koli podrobnejša obravnava omenjenega temeljnega principa Buda, pa bi krepko presegla predvideni obseg moje trenutne objave ter bi od vas zahtevala, da vsaj na osnovni ravni razumete predhodnih 94 temeljnih principov Buda, zaradi česar bi bila slednja na tem mestu tako neumestna kot tudi nesmiselna. Upam, da sem vam vsaj delno uspel odgovoriti na vaše vprašanje. Lep pozdrav,KoryuBudo 1 Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
xyz 18. maj 2014 Prijavi Deli 18. maj 2014 Če zadovoljiš Boga, zadovoljiš vse. Tako kot če zaliješ korenino drevesa, nahraniš korenine, deblo, veje, liste, plodove. aja... se pravi, je bog v osnovi nezadovoljen,in, če ga ne nahraniš z zadovoljstvom, oveni, prav kot drevo? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 18. maj 2014 Avtor Prijavi Deli 18. maj 2014 aja... se pravi, je bog v osnovi nezadovoljen,in, če ga ne nahraniš z zadovoljstvom, oveni, prav kot drevo? Ne, Bog je vedno zadovoljen. Nam da iz ljubezni možnost da ga služimo in s tem zadovoljimo in v temu mi dobimo zadovoljstvo. Ne, tudi če ga ne služimo, je on še vedno zadovoljen, "ne oveni", ampak mi prikrajšamo sami sebe za pravo zadovoljstvo. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Iknee 18. maj 2014 Prijavi Deli 18. maj 2014 Mgd, jaz se pri tvojih postih sprašujem, kaj pravzaprav pomeni tvoj malce nenavadni izraz "služiti Boga". Uporabljaš namreč čuden 4. sklon (Koga ali kaj?) namesto tretjega, ki se v slovenščini uporablja v tej besedni zvezi (Služiti komu ali čemu? Bogu.). Služiti nekomu pomeni delati nekaj za tega človeka. Služiti Bogu pomeni torej delati nekaj za njega, nekaj, kar ti on naloži za narest. To mi je nekam čudno, morda je to pri tebi drugače, ampak meni se Bog ne prikazuje v obliki osebe, ki bi mi nalagala neke zadolžitve in opravila, jaz pa bi to pridno izvrševala in mu (ga?) tako služila. Ne vem, mogoče je to kako drugače, če služiš boga namesto bogu? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Brezo 18. maj 2014 Prijavi Deli 18. maj 2014 No mgd, ker si tako razsvetljen in samospoznan potem ti ne bo težko razložiti par stvari...Kako ti s svojim prakticiranjem Hare Krišna mantre in ostalih ceremonij recimo praktično pomagaš ljudem v Bosni ali Srbiji, ki so jih zdaj prizadele poplave...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/icon1_question.gif http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png Citiraj Life is like a game...play it...http://smileys.smilchat.net/smiley/spiritual/myst1c.gif Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 18. maj 2014 Avtor Prijavi Deli 18. maj 2014 Mgd, jaz se pri tvojih postih sprašujem, kaj pravzaprav pomeni tvoj malce nenavadni izraz "služiti Boga". Uporabljaš namreč čuden 4. sklon (Koga ali kaj?) namesto tretjega, ki se v slovenščini uporablja v tej besedni zvezi (Služiti komu ali čemu? Bogu.). Služiti nekomu pomeni delati nekaj za tega človeka. Služiti Bogu pomeni torej delati nekaj za njega, nekaj, kar ti on naloži za narest. To mi je nekam čudno, morda je to pri tebi drugače, ampak meni se Bog ne prikazuje v obliki osebe, ki bi mi nalagala neke zadolžitve in opravila, jaz pa bi to pridno izvrševala in mu (ga?) tako služila. Ne vem, mogoče je to kako drugače, če služiš boga namesto bogu? Ne da ti naloži, ampak ti iz sočutja, za tvojo večno dobrobit da možnost da nardiš kaj za Njega Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 18. maj 2014 Avtor Prijavi Deli 18. maj 2014 No mgd, ker si tako razsvetljen in samospoznan potem ti ne bo težko razložiti par stvari...Kako ti s svojim prakticiranjem Hare Krišna mantre in ostalih ceremonij recimo praktično pomagaš ljudem v Bosni ali Srbiji, ki so jih zdaj prizadele poplave...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/icon1_question.gif http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png Tolk pa še nisem, da bi to lahko teb razložil Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Brezo 18. maj 2014 Prijavi Deli 18. maj 2014 Tolk pa še nisem, da bi to lahko teb razložil http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/smile.png Gre se za razlago drugim (laični javnosti), ne meni, jaz sem samo izpostavil problem...A to pomeni, da še sam ne razumeš kaj zgoraj govoriš...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/tongue.png Citiraj Life is like a game...play it...http://smileys.smilchat.net/smiley/spiritual/myst1c.gif Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 18. maj 2014 Avtor Prijavi Deli 18. maj 2014 No mgd, ker si tako razsvetljen in samospoznan potem ti ne bo težko razložiti par stvari...Kako ti s svojim prakticiranjem Hare Krišna mantre in ostalih ceremonij recimo praktično pomagaš ljudem v Bosni ali Srbiji, ki so jih zdaj prizadele poplave...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/icon1_question.gif http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png Dajem jim takojšnje olajšanje in osvetljujem vzrok in rešitev problema. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Brezo 18. maj 2014 Prijavi Deli 18. maj 2014 Dajem jim takojšnje olajšanje in osvetljujem vzrok in rešitev problema. Zdaj pa to še malo tehnično razloži, ker se lahko tolmači na 1001 način...kaj točno narediš in na kakšen način to v praksi vpliva na njih...Al to pomeni, da prevzameš tudi del njihove karme in trpiš namesto njih...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/tongue.png http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png Citiraj Life is like a game...play it...http://smileys.smilchat.net/smiley/spiritual/myst1c.gif Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 18. maj 2014 Avtor Prijavi Deli 18. maj 2014 Zdaj pa to še malo tehnično razloži, ker se lahko tolmači na 1001 način...kaj točno narediš in na kakšen način to v praksi vpliva na njih...Al to pomeni, da prevzameš tudi del njihove karme in trpiš namesto njih...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/tongue.png http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png Tako kot npr. sonce greje vse, tako služenje Boga pomirja vse (ker so vsi povezani z Njim) in osvetljuje vzrok in rešitev problema. Ne, ne prevzemam njihove karme, niti je ne trpim namesto njih. Vsak je odgovoren za svoja dejanja. Je pa uničena v skladu z njihovim sprejetjem milosti Boga in tistih, ki ga naklonjeno služijo. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Brezo 18. maj 2014 Prijavi Deli 18. maj 2014 Tako kot npr. sonce greje vse, tako služenje Boga pomirja vse (ker so vsi povezani z Njim) in osvetljuje vzrok in rešitev problema. Ne, ne prevzemam njihove karme, niti je ne trpim namesto njih. Vsak je odgovoren za svoja dejanja. Je pa uničena v skladu z njihovim sprejetjem milosti Boga in tistih, ki ga naklonjeno služijo. A znaš ti tehnično tudi razložit to kar govoriš (pojasnit nekatere stvari totalnemu laiku) al samo ponavljaš stavke, ki se si jih naučil...Pa preveri trditev z rdečo...to je eden izmed najbolj "jebenih" destruktivnih vzorcev na katerega sem naletel in to pred kratkim in katerega ima skoraj vsak človeček... In še enkrat ti svetujem, da poiščeš tolmačenja tistih ljudi, ki te stvari razumejo bolj v globino...zato se pa že nekaj časa vrtiš v krogu...če ne boš naučio lekcije v tem lifeu, boš pa v naslednjem al pa še naslednjem...ako Krišna da...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/tongue.png Citiraj Life is like a game...play it...http://smileys.smilchat.net/smiley/spiritual/myst1c.gif Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
KoryuBudo 18. maj 2014 Prijavi Deli 18. maj 2014 Spoštovana Lili Mai, V kolikor se že ukvarjate z mojim osebnim načinom razmišljanja, vam bom na tem mestu prihranil z vašim delom, saj nikoli nisem na kakršen koli način prekrival, da slednji temelji na razmišljanju na osnovi devetih primarnih temeljnih konceptov filozofije ravnovesij (razmerja, ravnovesja, neravnovesja, kaos, sinergija, harmonija, komplementarnih sistemih nasprotij, diametralnih sistemih nasprotij in komplementarno-diametralnih sistemih nasprotij) ter na zaznavno-intuitivnem načinu razmišljanja. Kar pa ne pomeni, da ne uporabljam tudi drugačnih oblik razmišljanja. Način svojega razmišljanja vedno izbiram na osnovi stvarne narave tistega, s čimer se trenutno ukvarjam. In v kolikor se ne motim v svojih objavah predstavljam določena svoja osebna in strokovna mnenja o osnovnih znanjih in učenjih Koryu Buda širši laični javnosti. Zaradi česar je analitično-razumski način razmišljanja najboljša izbira, da karseda transparentno predstavim omenjena svoja mnenja. Po drugi strani pa nikar ne pozabimo, da uporabljamo pisano besedo, katera primarno sodi v domeno razumskih in kognitivnih procesov. Predvidevam, da ste seznanjeni z osnovnimi načeli pedagogike in retorike, na osnovi katerih bi lahko vedeli, da je v sklopu zahodne miselnosti najboljši pedagoški in retorični pristop predstavljanja nečesa novega ali nepoznanega širši javnosti način, ki temelji na analitično-razumskem pristopu. Z omenjenim pristopom tudi omogočimo slehernemu, ki se seznanja z nečim novim/nepoznanim, njegovo pravico do aktivne uporabe njegovega dvoma. Saj mu z njim transparentno predstavimo argumente določene hipoteze, teze ali resolucije, na osnovi katerih lahko dvomi v to, s čimer se ga seznanja. Spoštovanje in priznavanje sogovornike pravice do aktivne uporabe njegovega dvoma predstavlja enega izmed temeljev odprte in transparentne konstruktivno naravnane razprave. Medtem ko kakršno koli vztrajanje pri uporabi drugačnih načinov razmišljanja vedno znova vodi v enostransko usmerjeno razpravo, s katero želimo nekoga prepričati v nekaj na način, da zaobidemo njegovo aktivno uporabo njegovega dvoma; oziroma v kolikor želimo sogovornikov zavedni del jaza - ego odrezati od njegove uporabe dvome, kar se vedno uporablja pri takšnih ali drugačnih manipulacijah sogovornika. Dobronamerno bi vas želel opozoriti, da razvijete malo večjo distanco do vaše naklonjenosti, da na osnovi nekaj kratkih pisnih objav zaključite, da poznate način razmišljanja nekoga drugega. Tovrstne naklonjenosti posameznika vedno znova vodijo v najrazličnejše oblike generalizacij, katere so eno izmed mnogih orodij posameznikove samopodobe, da ujame celotni posameznikov jaz in psiho v subjektivno realnost, ki jo sama določa in pogojuje; kar se v sklopu analitične in globinske psihologije označuje s terminom: patološka oblika inflacije jaza. Na drugi strani bi vas tudi želel dobronamerno opozoriti, da to, da nekdo uporablja podoben način izražanja in razmišljanja kot ga poznate, še ne pomeni, da dejansko razmišlja podobno kot vi. Osebno sem navajen, da večina ljudi na začetku vedno meni, da razmišljam podobno kot oni, preprosto zaradi tega, ker se želim v svojih pogovorih z njimi čim bolje približati njihovi miselnosti z namenom, da jim na čim bolj razumljiv in transparenten način predstavim določeno svoje osebno ali strokovno mnenje. Medtem ko večina tovrstnih posameznikov šele po nekoliko daljši komunikaciji z menoj začne zaznavati in opažati razlike med mojim in njihovim načinom razmišljanja; kar pa je v osnovi zgolj posledica tega, da v svoji komunikaciji z njimi uporabljam slovenski ali angleški jezik in ne japonščine ter seveda, v kolikor se smem na tem mestu malo pošaliti na svoj račun, ker nimam nikakršnih japonskih genov, ki bi me že vizualno opredelili kot nekoga, ki po vsej verjetnosti precej drugače razmišlja. Zaradi česar seveda na začetku tovrstni posamezniki niti niso pozorni na 'malenkosti', ki več kot le transparentno razkrivajo moj precej drugačen način razmišljanja od trenutno prevladujočega v zahodnih družbah. Na osnovi dosedanjih lastnih izkušenj lahko rečem, da je večina predstavnikov zahodnih družb nadvse naklonjenih h temu, da po čim krajšem postopku tako ali drugače etiketirajo njihovega sogovornika, zaradi česar se pogostokrat znajdejo v bolj ali manj resnih konfliktih z drugače mislečimi posamezniki. Prav tako tudi opažam, da večina predstavnikov zahodnih družb preprosto ni pripravljena, kakor koli drugače kot zgolj na besedah, sprejemati drugačnosti in raznolikosti človeških načinov razmišljanj, idej, vrlin, vrednot... ter prepričanj in verovanj; četudi nadvse vneto preprečujejo tako sami sebe kot tudi ostale, da so dejansko sposobni in pripravljeni sprejemati drugačnost in raznolikost posameznika. V skladu z miselnostjo Koryu Buda trdno verjamem, da v kolikor se posameznik iskreno in odkrito truditi sprejemati človeško drugačnost in raznolikost, ne čuti nikakršne potrebe, da bi v to prepričeval bodisi samega sebe bodisi nekoga drugega. Z vašim mnenjem, da s tem, ko razmišljamo in se poglabljamo v nekaj, tistemu dajemo dodatno moč nad nami, se preprosto ne morem strinjati. Osebno tovrstna mnenja in stališča vedno obravnavam kot manipulativno naravnane, saj z njimi na zavedni ali nezavedni ravni manipuliramo bodisi sami s seboj bodisi z nekom drugim. Na tovrstnih mnenjih in stališčih temeljijo sleherne oblike generalizacij, mistifikacij in njim sorodnim oblikam manipulacij. Osebno trdno verjamem, da s tem, ko nekaj podrobno raziskujemo, preučujemo ali se poglabljamo v nekaj dejansko pridobivamo nazaj našo svobodo, katera nam je bila z našim rojstvom odvzeta preko naše nevednosti. Omenjeno svobodo v sklopu Koryu Buda ponazarjamo s terminom: Shizentai (naravni stav, samostojnost), kateri hkrati tudi predstavlja 16. temeljno raven in 100. temeljni principi Buda. Skoraj identično mnenje v odnosu do posameznikovega spoznavanja, razumevanja, preučevanja in poglabljanja v nekaj, pa na drugi strani tudi zagovarjajo in utemeljujejo vse preostale vzhodne tradicionalne vede, vse svetovne religije kot tudi zahodne znanosti, kar še zlasti velja za analitično, globinsko, razvojno, evolucijsko in somatsko psihologijo. Lep pozdrav,KoryuBudo Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 19. maj 2014 Avtor Prijavi Deli 19. maj 2014 A znaš ti tehnično tudi razložit to kar govoriš (pojasnit nekatere stvari totalnemu laiku) al samo ponavljaš stavke, ki se si jih naučil... Kaj misliš s tem "tehnično razložit"? Kaj te še zanima oz. kaj ti še ni jasno (ali naj totalnemu laiku ne bi bilo) pri mojih odgovorih? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Brezo 19. maj 2014 Prijavi Deli 19. maj 2014 Kaj misliš s tem "tehnično razložit"? Kaj te še zanima oz. kaj ti še ni jasno (ali naj totalnemu laiku ne bi bilo) pri mojih odgovorih? Kako lahko s Hare Krišna mantro ali s tvojimi rituali konkretno pomagaš ljudem, ki so jih prizadele poplave...kako lahko s takim načinom vplivaš na njih...podobno kot ti na kliniki pojasnijo postopek preiskave, poskušaj ti razložit postopek pri temu...pa ne ritualov, ampak kaj se zgodi med izvajanjem ali ko jih končaš...a si že "samospoznal" to plat ali ne...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/tongue.png Pa prosim prihrani zgodbice, da ti služiš Bogu in da se potem on kao fizično manifestira in jih reši iz vode...ali pa kaj podobnega...Če že daješ primerjave s soncem- kako lahko ljudje danes vplivamo na sonce, če še do bližnjih planetkov komaj pridemo z raketam, da ta potem sveti na ljudeke, ki recimo živijo na Antarktiki kjer je pol leta tema (polarna noč) in jih kao obsije...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png Citiraj Life is like a game...play it...http://smileys.smilchat.net/smiley/spiritual/myst1c.gif Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 19. maj 2014 Avtor Prijavi Deli 19. maj 2014 Kako lahko s Hare Krišna mantro ali s tvojimi rituali konkretno pomagaš ljudem, ki so jih prizadele poplave...kako lahko s takim načinom vplivaš na njih...podobno kot ti na kliniki pojasnijo postopek preiskave, poskušaj ti razložit postopek pri temu...pa ne ritualov, ampak kaj se zgodi med izvajanjem ali ko jih končaš...a si že "samospoznal" to plat ali ne...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/tongue.pngm Pomirjujoča vibracija prihaja, ki obenem prikazuje vzrok in rešitev problema. Ilustracija : Če daš hrano v želodec, so vsi deli telesa nahranjeni. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Brezo 19. maj 2014 Prijavi Deli 19. maj 2014 Pomirjujoča vibracija prihaja, ki obenem prikazuje vzrok in rešitev problema. Ilustracija : Če daš hrano v želodec, so vsi deli telesa nahranjeni. A ni že čas, da začneš malo preverjati kaj govoriš...in v kolikšni meri to dejansko sploh drži...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/tongue.png Tehnično gledano se v želodcu ne prebavlja vsa hrana...To se lahko pretolmači tudi, da lahko vsi telesni deli dobijo določene snovi, ampak so vseeno podhranjeni...tudi črevesje in še kak organ ima prebavno funkcijo pri hrani...A si že slišal za intravenozno hranjenje...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/tongue.png Citiraj Life is like a game...play it...http://smileys.smilchat.net/smiley/spiritual/myst1c.gif Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 19. maj 2014 Avtor Prijavi Deli 19. maj 2014 A ni že čas, da začneš malo preverjati kaj govoriš...in v kolikšni meri to dejansko sploh drži...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/tongue.png Tehnično gledano se v želodcu ne prebavlja vsa hrana...To se lahko pretolmači tudi, da lahko vsi telesni deli dobijo določene snovi, ampak so vseeno podhranjeni...tudi črevesje in še kak organ ima prebavno funkcijo pri hrani...A si že slišal za intravenozno hranjenje...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/tongue.png A veš zakaj sem točno pri odgovoru teb podčrtal besedo ilustracija? Kot sem že velikokrat prej razložil, ilustracije so namenjene ponazarjanju določenega pointa, ki sem ga hotu povedat, ampak nobena ne more zaobjet vseh ali čist identično ponazorit, ampak vseen za ponazarjanje določenega pointa je še vedno uporabna. Se pa določeni obešajo na pomankljivosti ilustracije ja. Vsak ma svoj veselje Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Recommended Posts
Pridruži se debati
Objaviš lahko takoj in se registriraš kasneje. Če si član, se prijavi in objavi pod svojim računom.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.