Skoči na vsebino

Samospoznanje


mgd

Recommended Posts

A veš zakaj sem točno pri odgovoru teb podčrtal besedo ilustracija? http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/smile.png Kot sem že velikokrat prej razložil, ilustracije so namenjene ponazarjanju določenega pointa, ki sem ga hotu povedat, ampak nobena ne more zaobjet vseh ali čist identično ponazorit, ampak vseen za ponazarjanje določenega pointa je še vedno uporabna. Se pa določeni obešajo na pomankljivosti ilustracije ja. Vsak ma svoj veselje http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/smile.png

 

Drugič pa pripopaj slikco/ slikce...baje slika pove več kot tisoč besed...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png

Life is like a game...play it...

http://smileys.smilchat.net/smiley/spiritual/myst1c.gif

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Drugič pa pripopaj slikco/ slikce...baje slika pove več kot tisoč besed...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png

 

Ja, lahko ti tud skiciram. Še najboljš da se dobiva, da ti lahko sprot v skladu s potrebami, dvomi, vprašanji itd.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Ja, lahko ti tud skiciram. Še najboljš da se dobiva, da ti lahko sprot v skladu s potrebami, dvomi, vprašanji itd.

 

U fino...lahko kar začneš risat kje so "stikala" v možganih za aktivacijo jasnovidnosti, jasnoslišnosti, telepatije, telekineze, itd...podobno kot pri stikalu za luč- ON- OFF...Majhen namig- za telepatijo je blizu bindu čakre, tam kjer si krišnovci puščajo čopek las...tako da lahko začneš iz te točke...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png

Life is like a game...play it...

http://smileys.smilchat.net/smiley/spiritual/myst1c.gif

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

U fino...lahko kar začneš risat kje so "stikala" v možganih za aktivacijo jasnovidnosti, jasnoslišnosti, telepatije, telekineze, itd...podobno kot pri stikalu za luč- ON- OFF...Majhen namig- za telepatijo je blizu bindu čakre, tam kjer si krišnovci puščajo čopek las...tako da lahko začneš iz te točke...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png

 

Ja, ta čopek je "antena" za telepatsko povezavo z Gurujem.

 

Kje v telesu pa prebivaš ti in kje Bog, glede na temo spoznanje sebe?

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Ja, ta čopek je "antena" za telepatsko povezavo z Gurujem.

 

Kje v telesu pa prebivaš ti in kje Bog, glede na temo spoznanje sebe?

 

Kar se telepatskega "switcha" tiče, sem resno mislil...Duša ni omejena samo na telo...to ti je že šamano dovolj dobro nakazal in nekje je celo razložil...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png

Life is like a game...play it...

http://smileys.smilchat.net/smiley/spiritual/myst1c.gif

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Kar se telepatskega "switcha" tiče, sem resno mislil...

 

Jz tud.

 

Duša ni omejena samo na telo...to ti je že šamano dovolj dobro nakazal in nekje je celo razložil...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png

 

Sej nisem reku da je, vprašu sem te kje si ti v telesu in kje je Bog.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Sej nisem reku da je, vprašu sem te kje si ti v telesu in kje je Bog.

 

Vse je odvisno od nivoja zavesti osebka:

-duša v srcu, Bog zgoraj nekje

-duša povsod v fizičnem telesu, Bog zgoraj nekje

-duša v srcu, Bog povsod

-duša povsod v fizičnem telesu, Bog povsod

-duša in Bog povsod

 

Zdaj pa izbiraj katera verzija ti je ljubša...seveda obstajajo tudi među verzije...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png

Life is like a game...play it...

http://smileys.smilchat.net/smiley/spiritual/myst1c.gif

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Vse je odvisno od nivoja zavesti osebka:

-duša v srcu, Bog zgoraj nekje

-duša povsod v fizičnem telesu, Bog zgoraj nekje

-duša v srcu, Bog povsod

-duša povsod v fizičnem telesu, Bog povsod

-duša in Bog povsod

 

Zdaj pa izbiraj katera verzija ti je ljubša...seveda obstajajo tudi među verzije...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png

 

Spraševal sem tebe, kje si ti v telesu in kje je Bog?

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Spraševal sem tebe, kje si ti v telesu in kje je Bog?

 

In jaz sem ti podal moj odgovor v slovenščini, ker v sanskrtu sem ti že 3x nakazal...ki je seveda večplasten...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png

Life is like a game...play it...

http://smileys.smilchat.net/smiley/spiritual/myst1c.gif

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Brezo ustavi se malo.

Po moje mnenju imate vsi (3, 4) prav in narobe. Po svoje imate prav, v svojem prav in narobe v vztrajanju razlagat drugim. Naj vsak deluje na svoj princip in nosi posledice svojih dejanj.

 

Če je prav ne more biti narobe...vsaj ne po zemeljski miselnosti...razen če se vpraša koliko ima kdo prav oz. koliko je kdo bližje univerzalni resnici...in ker sem napisal razpon od A-Ž, si lahko vsak najde tisto kar želi videti in slišati... http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png

 

 

S spoznanjem sebe gre stran strah in v sebi začutiš ekstazo.

 

Strah na splošno ali strah z imenom, recimo strah pred pajki...strahcov se človek dokončno reši šele, ko je pred tem da postane Buda...do takrat pa ima vsak podzavestne strahce v večji ali manjši meri...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png

Life is like a game...play it...

http://smileys.smilchat.net/smiley/spiritual/myst1c.gif

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Če je prav ne more biti narobe...vsaj ne po zemeljski miselnosti...razen če se vpraša koliko ima kdo prav oz. koliko je kdo bližje univerzalni resnici...in ker sem napisal razpon od A-Ž, si lahko vsak najde tisto kar želi videti in slišati... http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png

 

Še enkrat. Vprašal sem te za tvojo trenutno osebno izkušanje, kje v telesu si ti in kje je Bog?

 

Vprašal sem te (in shamanama) tudi, če res verjameš, da si povsod?

 

Strah na splošno ali strah z imenom, recimo strah pred pajki...strahcov se človek dokončno reši šele, ko je pred tem da postane Buda...do takrat pa ima vsak podzavestne strahce v večji ali manjši meri...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png

 

Ves strah.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Pozdravljeni,

 

 

Kadar govorimo o pravilni in napačni trditvi, si bomo vedno naredili veliko uslugo, v kolikor bomo upoštevali naslednja dejstva:

  • Nasprotje pravilni trditvi je napačna trditev.
  • Nasprotje globoki (objektivni) resnici je druga globoka (objektivna) resnica.
  • Človekovi zavedni psihološki pojavi in procesi sodijo v domeno zakona dualnosti, katerega na zahodu najpogosteje predstavljamo z načelom vzročnosti. Zaradi česar vse oblike človekovih zavednih psiholoških pojavov in procesov vedno hodijo v parih: pravilen-napačen, iskren-neiskren, odkrit-neodkrit, stvaren-iluzoren, progresiven-patološki... in pozitiven-negativen.
  • Posameznikova zaznava zavednih psiholoških pojavov in procesov vedno temelji na njegovi zaznavi slednjih skozi prizmo njegove subjektivne realnosti, katero ustvarja, pogojuje in določa njegova samopodoba.
  • Vse oblike posameznikovega razmišljanja, delovanja in udejstvovanja pogojujeta in določata njegova samopodoba in subjektivna realnost.
  • Objektivna realnost se razkriva v mnogoterosti in raznolikosti vseh obstoječih subjektivnih realnosti.

 

Kadar govorimo o kakršni koli obliki strahu, si bomo naredili veliko uslugo, v kolikor bomo upoštevali, da strah predstavlja prvo negativno primarno obliko čustev ter tako predstavlja nasprotje prvi pozitivni primarni obliki čustev: samozaupanje. V kolikor upoštevamo stvarno naravo čustev vidimo, da je sleherno čustvo zgolj produkt našega nadaljnjega ozaveščanja posameznega našega občutenja.

 

"Čustvo je v osnovi občutenje, na katerega smo sekundarno vezali določeno svojo misel, hotenje, hrepenenje, občutek, občutenje ali eno izmed njihovih možnih kombinacij."

Grega Vodopivc, Temeljni principi Buda

Iz česar sledi, da je čustvo strahu v osnovi občutenje ujetosti, na katerega smo sekundarno vezali določeno svojo misel, hotenje, hrepenenje, občutek, občutenje ali eno izmed njihovih možnih kombinacij. Občutenje ujetosti predstavlja prvo negativno primarno obliko občutenj ter tako predstavlja nasprotje prvemu pozitivnemu primarnemu občutenju: odprtost. V kolikor pri tem upoštevamo stvarno naravo občutenj vidimo, da je sleherno občutenje zgolj produkt našega nadaljnjega ozaveščanja posameznega občutka.

 

"Občutenje je v osnovi občutek, na katerega smo sekundarno vezali določeno svojo misel, hotenje, občutek ali eno izmed njihovih možnih kombinacij."

Grega Vodopivc, Temeljni principi Buda

Iz česar sledi, da je občutenje ujetosti v osnovi občutek odmaknjenosti, na katerega smo sekundarno vezali določeno svojo misel, hotenje, občutek ali eno izmed njihovih možnih kombinacij. Občutek odmaknjenosti predstavlja prvo negativno primarno obliko občutkov ter tako predstavlja nasprotje prvemu pozitivnemu primarnemu občutku: prisotnost. Na tem mestu bi tudi predlagal, da si pogledamo osnovno definicijo občutka.

 

"Občutek je moč najlažje opredeliti kot sleherno vsebino, ki se pojavi pri interakciji določenega našega arhetipa, instinkta, določene vsebine iz našega osebno nezavednega ali njihovih možnih kombinacij z neposrednim izkustvom nečesa v nas samih ali nečesa v okolju, v katerem se trenutno nahajamo."

Grega Vodopivc, Temeljni principi Buda

Iz zgoraj navedenega je razvidno, da se sleherna oblika strahu pojavi kot posledica našega zaznavanja odsotnosti: občutka prisotnosti, občutenja odprtosti in čustva samozaupanja v odnosu do nas samih ali do okoliščine, v kateri smo se znašli.

 

O stvarni naravi, zgradbi, namenu, delovanju, pomenu in najrazličnejših medsebojnih interakcijah med primarnimi oblikami občutkov, občutenj, čustev, vrlin, obeh oblikah dvoma in čustvovanjih, sem podrobneje spregovoril v svojem strokovnem delu: Temeljni principi Buda. V svojem strokovnem delu: Sei Shin Do podrobneje predstavil 25 vaj, s katerimi lahko posameznik preučuje in spoznava primarna temeljna orodja njegove zaznave (občutek, občutenje, čustvo in čustvovanje). V svojem strokovnem delu: Um Buda pa sem podrobneje spregovoril o stvarni naravi, zgradbi, namenu, delovanju, pomenu in najrazličnejših medsebojnih interakcijah med šestimi temeljnimi sestavnimi deli človekove psihe (sebstvo, podzavest, zavest, zaznava, intuicija in jaz) ter o njihovih posameznih primarnih temeljnih orodjih.

 

 

 

Lep pozdrav,

KoryuBudo

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Še enkrat. Vprašal sem te za tvojo trenutno osebno izkušanje, kje v telesu si ti in kje je Bog?

 

Vprašal sem te (in shamanama) tudi, če res verjameš, da si povsod?

 

 

Ves strah.

 

A ti ne razumeš slovensko al si res tako omejen in pod slepili, da tega ne opaziš...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/icon_smile_wink.gif Vprašaj svoje guruje, naj ti povejo o kakšni izkušnji, ko se človek med mantranjem lahko "razblini, razpši" (zavest)...

 

Zdaj pa ti meni razloži kot laiku...če si ti spoznal samega sebe, zakaj imaš še zmeraj polno strahcev...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/icon1_question.gif http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png

Life is like a game...play it...

http://smileys.smilchat.net/smiley/spiritual/myst1c.gif

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

A ti ne razumeš slovensko al si res tako omejen in pod slepili, da tega ne opaziš...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/icon_smile_wink.gif Vprašaj svoje guruje, naj ti povejo o kakšni izkušnji, ko se človek med mantranjem lahko "razblini, razpši" (zavest)...

 

Razumem slovensko, sam ni mi jasno zakaj mi ne odgovoriš na moje vprašanje, ampak pišeš nekaj drugega. Nisem te spraševal glede moje izbire večih možnosti tvojega odgovora, ampak kje v telesu si ti in kje je Bog, v skladu s tvojim trenutnim izkušanjem. In če res verjameš, da si povsod?

 

Zdaj pa ti meni razloži kot laiku...če si ti spoznal samega sebe, zakaj imaš še zmeraj polno strahcev...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/icon1_question.gif http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png

 

Glede tega sem ti že velikrat odgovoru. Ker nisem še vedno stabilen v stiku s sabo, čeprav točno vem kako je ko sem v stiku s sabo in iz tega lahko povem, da se izgubi ves strah. Ni časa ko te ne bi bilo.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Razumem slovensko, sam ni mi jasno zakaj mi ne odgovoriš na moje vprašanje, ampak pišeš nekaj drugega. Nisem te spraševal glede moje izbire večih možnosti tvojega odgovora, ampak kje v telesu si ti in kje je Bog, v skladu s tvojim trenutnim izkušanjem. In če res verjameš, da si povsod?

 

 

Glede tega sem ti že velikrat odgovoru. Ker nisem še vedno stabilen v stiku s sabo, čeprav točno vem kako je ko sem v stiku s sabo in iz tega lahko povem, da se izgubi ves strah. Ni časa ko te ne bi bilo.

 

Človek je večdimenzionalno bitje, torej so lahko tudi odgovori večplastni...iz tega sledi, da sem ti že odgovoril, ampak ti zgleda da tega ne razumeš...

 

In ja, verjamem da sem povsod (to učijo vsi tapravi duhovni učitelji), ampak to ne pomeni, da znam to tudi izražati oz. se zavedati...zato pa obstajajo duhovne izkušnje in počasno okušanje, da se človek počasi navaja (napreduje) v skladu s svojimi sposobnostmi...Če ti tega ne razumeš pejt lepo malo odmeditirat na mantro SO- HAM in mogoče dobiš kakšen namig od zgoraj...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png

Life is like a game...play it...

http://smileys.smilchat.net/smiley/spiritual/myst1c.gif

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Človek je večdimenzionalno bitje, torej so lahko tudi odgovori večplastni...iz tega sledi, da sem ti že odgovoril, ampak ti zgleda da tega ne razumeš...

 

A glede svojega trenutnega izkušanja mi pa ne bi odgovoru?

 

In ja, verjamem da sem povsod (to učijo vsi tapravi duhovni učitelji), ampak to ne pomeni, da znam to tudi izražati oz. se zavedati...zato pa obstajajo duhovne izkušnje in počasno okušanje, da se človek počasi navaja (napreduje) v skladu s svojimi sposobnostmi...Če ti tega ne razumeš pejt lepo malo odmeditirat na mantro SO- HAM in mogoče dobiš kakšen namig od zgoraj...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png

 

Se prav verjameš nekomu, sam pa nisi še izkusil, da si povsod?

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

A glede svojega trenutnega izkušanja mi pa ne bi odgovoru?

 

 

Se prav verjameš nekomu, sam pa nisi še izkusil, da si povsod?

 

Kako lahko nakladaš o nekih svetih spisih in jih tolmačiš, če še preprostih stvari ne znaš razbrati, razumeti in to v slovenščini...Če ne bi izkusil, ne bi o temu govoril...A nisem že ne vem kolikokrat omenil, da naj človek verjame svojim izkušnjam in ne temu kar sveti človečki nakladajo...in šele potem naj se odloči...In ko ima enkrat sci-fi izkušnjo potem ni več isti...torej tudi sedanje izkušanje ne more biti isto kot je bilo pred tem...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/tongue.png

 

To je podobno kot če bi vprašal človečka kakšno je njegovo trenutno izkušanje smrti...potem ko bi on doživel klinično smrt, videl tunel in bela bitjeca, ki bi mu rekla, da še ni njegov čas, videl doktorje kako so ga reanimiral...tralala...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png

Life is like a game...play it...

http://smileys.smilchat.net/smiley/spiritual/myst1c.gif

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Kako lahko nakladaš o nekih svetih spisih in jih tolmačiš, če še preprostih stvari ne znaš razbrati, razumeti in to v slovenščini...Če ne bi izkusil, ne bi o temu govoril...A nisem že ne vem kolikokrat omenil, da naj človek verjame svojim izkušnjam in ne temu kar sveti človečki nakladajo...in šele potem naj se odloči...In ko ima enkrat sci-fi izkušnjo potem ni več isti...torej tudi sedanje izkušanje ne more biti isto kot je bilo pred tem...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/tongue.png

 

Torej mi svoje izkušnje kje si ti v telesu in kje je Bog ne boš napisal? Maš pa pravico se tud izmikat odgovoru ja.

 

To je podobno kot če bi vprašal človečka kakšno je njegovo trenutno izkušanje smrti...potem ko bi on doživel klinično smrt, videl tunel in bela bitjeca, ki bi mu rekla, da še ni njegov čas, videl doktorje kako so ga reanimiral...tralala...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png

 

Ja, lahko bi to povedal ja. Sam ti svojih izkušenj glede tega kje si ti v telesu in kje je Bog še nisi dal. Zaenkrat si se izmikal odgovoru, za kar seveda imaš tud pravico.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Torej mi svoje izkušnje kje si ti v telesu in kje je Bog ne boš napisal? Maš pa pravico se tud izmikat odgovoru ja.

 

 

Ja, lahko bi to povedal ja. Sam ti svojih izkušenj glede tega kje si ti v telesu in kje je Bog še nisi dal. Zaenkrat si se izmikal odgovoru, za kar seveda imaš tud pravico.

 

A me ti malo provociraš al si res tolk tupast...in potem ti drugim tolmačiš svete spise...pejt raje rožce sadit...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/tongue.png

 

Moj odgovor...Jaz kot duša sem povsod v telesu in še okoli telesa, Bog je povsod...osebna izkušnja...a je dovolj na veliko in razumljivo, da zapamtiš...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png

Life is like a game...play it...

http://smileys.smilchat.net/smiley/spiritual/myst1c.gif

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Pozdravljeni,

 

 

V odprtih in transparentnih razpravah na temo posameznikovega spoznanja njega samega oziroma njegove resnične (stvarne) narave - kdo in kaj resnično je, se pogostokrat srečujemo s stališčem, da tisti, ki še vedno občuti strah še ni uspel spoznati kdo in kaj resnično je. Omenjeno stališče se iz razumske in logične plati do določene mere celo sliši smiselno, vendar v kolikor se iskreno in odkrito ukvarjamo s preučevanjem kdo in kaj resnično smo, slej kot prej ugotovimo, da je nadvse zmotne in skrajno zavajajoče narave. Namreč omenjeno stališče temelji na posameznikovemu striktno razumskem poizkušanju razumevanja informacije, ki mu jo sporoča njegovo sebstvo preko njegove zaznave in intuicije. Prav tako pa tudi nakazuje, da posameznik, ki ga zagovarja, na nezavedno-zavedni ravni na eni strani še vedno negira obstoj njegovega sebstva, podzavest, zavesti, zaznave, intuicije kot posamezne temeljne sestavne dele njegove psihe, medtem ko na drugi strani še vedno negira obstoj njegovega nezavednega dela jaza - sence in osebnosti - person kot posameznih sestavnih delov njegovega jaza, kateri predstavlja šesti temeljni sestavni del posameznikove psihe. Na osnovi česar je moč sklepati, da tovrstno stališče zagovarja zgolj posameznik, ki se sooča s patološko obliko inflacije njegovega jaza, katera ga usmerja h temu, da na nezavedni ravni enači njegovo samopodobo (kot četrti in zadnji temeljni sestavni del njegovega zavednega dela jaza - ega) z njegovim sebstvom (celotno psiho). Prav tako je iz njega moč razbrati, da omenjeni posameznik ne ve skoraj ničesar o spoznanju; s čimer je pod vprašaj postavljeno sleherno njegovo nadaljnje stališče v odnosu do spoznanja in tudi delovanja celotnega človekovega uma in psihe.

 

Posameznik, ki se sooča s procesom patološke oblike inflacije jaze, se prav tako sooča s patološkim psihološkim procesom, katerega tvorijo naslednji patološki psihološki pojavi:

  • Kot prvo tovrstni posameznik njegovi samopodobi podredi vse tri preostale temeljne sestavne dele njegovega zavednega dela jaza - ega (razum, kognitivni procesi in samozavedanje), s čimer začne nezavedno enačiti njegovo samopodobo s celotnim njegovim zavednim delom jaza - egom.
  • Nato nadaljuje z nezavednim podrejanjem preostalih dveh temeljnih sestavnih delov njegovega jaza (nezavedni del jaza - senca in osebnosti - persone) njegovi samopodobi, s čimer začne nezavedno enačiti njegovo samopodobo s celotnim njegovim jazom.
  • Ko uspe v celoti podrediti njegov celotni jaz njegovi samopodobi nadaljuje z nezavednim podrejanjem preostalih petih sestavnih temeljnih delov njegove psihe, s čimer začne nezavedno enačiti njegovo samopodobo s celotnim njegovim sebstvom (celotno njegovo psiho).

 

Celotni zgoraj opisani patološki psihološki proces imenujemo: negativna samopodoba. Omenjeni patološki psihološki proces temelji na naslednjih samodestruktivnih psiholoških procesih, v spodaj navedenem vrstnem redu:

  1. Patološka oblika sistema komplementarno-diametralnega nasprotja: jaz;
  2. Patološka oblika sistema komplementarno-diametralnega nasprotja: podzavest/zavest - zaznava/intuicija;
  3. Patološka oblika sistema komplementarnega nasprotja: zavest - podzavest;
  4. Patološka oblika sistema komplementarnega nasprotja: zaznava - intuicija;
  5. Patološka oblika sistema diametralnega nasprotja: podzavest - zaznava;
  6. Patološka oblika sistema diametralnega nasprotja: zaznava - zavest;
  7. Patološka oblika sistema diametralnega nasprotja: zavest - intuicija;
  8. Patološka oblika sistema diametralnega nasprotja: intuicija - podzavest.

 

Na tem mestu bi zgolj za primerjavo želel omeniti progresivni psihološki proces, ki vodi v izoblikovanje posameznikove progresivne samopodobe. Omenjeni proces temelji na naslednjih progresivnih psiholoških procesih, v spodaj navedenem vrstnem redu:

  1. Progresivna oblika sistema komplementarnega nasprotja: podzavest - zavest;
  2. Progresivna oblika sistema komplementarnega nasprotja: zaznava - intuicija;
  3. Progresivna oblika sistema diametralnega nasprotja: podzavest - zaznava;
  4. Progresivna oblika sistema diametralnega nasprotja: zaznava - zavest;
  5. Progresivna oblika sistema diametralnega nasprotja: zavest - intuicija;
  6. Progresivna oblika sistema diametralnega nasprotja: intuicija - podzavest;
  7. Progresivna oblika sistema komplementarno-diametralnega nasprotja: podzavest/zavest - zaznava/intuicija;
  8. Progresivna oblika sistema komplementarno-diametralnega nasprotja: jaz.

 

Kot je razvidno iz zgoraj opisanih dveh psiholoških procesov, ki vodita v izoblikovanje posameznikove bodisi negativne bodisi progresivne samopodobe, predstavlja osnovno razliko med njima naslednje dejstvo. V prvem primeru, ki vodi v izoblikovanje negativne samopodobe, posameznik pri spoznavanju samega sebe izhaja izključno iz njegove zadnje in najslabše razvite psihološke funkcije - njegove samopodobe. V drugem primeru, ki vodi v izoblikovanje progresivne samopodobe, pa pri njegovem spoznavanju samega sebe izhaja iz njegove prvih dveh in najbolje razvitih psiholoških funkcij - njegove podzavesti in zavesti.

 

A v kolikor se znova navežem na glavno nit trenutne razprave, posameznik, ki se sooča s patološkim psihološkim procesom: negativne samopodobe, zagovarja iztočno omenjeno stališče, zaradi naslednjih treh razlogov, v kolikor na tem mestu omenim zgolj najpomembnejše:

  • Na osnovi tega, da nezavedno enači njegovo samopodobo s celotno njegovo psiho, pri vsem, kar preučuje, spoznava ali kjer se na kakršen koli način udejstvuje nezavedno teži k iskanju nečesa dokončnega in absolutnega, k čemur ga primarno usmerja njegova negativna samopodoba. Namreč sleherna oblika samopodobe (progresivna ali negativna) teži k iskanju nečesa dokončnega in absolutnega, saj je to eden izmed njenih najpomembnejših izvornih psiholoških namenov.
  • Na osnovi njegovega iskanja nečesa dokončnega in absolutnega postopoma izoblikuje zmotno osebno prepričanje, ki ga nato lahko postopoma preoblikuje v njegovo osebno verovanje, da je sleherni naravni proces (fizikalni, mentalni ali psihični) dokončne in absolutne narave.
  • Na osnovi njegovega predhodno omenjenega izoblikovanega osebnega prepričanja/verovanja, pa začne nezavedno nasprotovati sleherni obliki spremembe ter kasneje celo samemu obstoju spremembe kot naravnega procesa. Kajti naravni proces spremembe vnaprej obsodi na neuspeh sleherno obliko človekove naklonjenosti k iskanju nečesa dokončnega in absolutnega.

Iz zgoraj navedenega je tako moč sklepati, da posameznik, ki se sooča s patološkim psihološkim procesom: negativne samopodobe, zagovarja iztočno izpostavljeno mnenje preprosto zaradi tega, ker je zmotno prepričan, da naj bi bilo spoznanje dokončne in absolutne narave. Omenjeno njegovo zmotno prepričanje, pa več kot le jasno nakazuje na to, da ne ve ničesar o stvarni naravi treh najpomembnejših primarnih temeljnih orodij intuicije (uvid, spoznanje in razsvetljenje). Na osnovi česar je prav tako tudi moč sklepati, da ne ve ničesar o stvarni naravi primarnih temeljnih orodij preostalih petih temeljnih sestavnih delov človekove psihe (sebstvo, podzavest, zavest, zaznava in jaz). Zaradi česar lahko povsem opravičeno postavimo pod vprašaj sleherne oblike njegovih osebnih razmišljanj, mnenj, stališč, idej... prepričanj in verovanj v odnosu do kakršnih koli psiholoških in psihičnih procesov. Na tem mestu bi predlagal, da si na hitro še pogledamo osnovne definicije treh najpomembnejših primarnih temeljnih orodij intuicije: uvid, spoznanje in razsvetljenje.

 

"Uvid/Kensho je moč najlažje definirati kot sleherno vsebino, ki izvira iz nas samih in nam omogoča globlji vpogled v nekaj ali v nek določen proces.

Spoznanje/Kensho je moč najlažje definirati kot proces, s pomočjo katerega očistimo določeno vsebino, ki smo jo prejeli s pomočjo uvida vsega, kar se je v nas vezalo nanjo. Kajti v trenutku, ko izkusimo uvid nanj nemudoma vežemo bodisi eno ali več naših misli, hotenj, hrepenenj, pojmov, idej, konceptov, arhetipov, instinktov, občutkov, občutenj, čustev, čustvovanj ali kombinacije posameznih izmed njih. V kolikor je uvid sam po sebi trenutne narave, saj se v celoti odvije tukaj in zdaj, to vsekakor ne velja za spoznanje. Določeno naše spoznanje se sicer lahko odvije v zelo kratkem času. Skoraj trenutno, zaradi česar imamo pri tovrstnih spoznanjih občutek, kakor da so se pojavila sama od sebe ter da pred njimi nismo doživeli kakršnega koli uvida. A ne glede na to kako hitro se odvije določeno naše spoznanje, še vedno poteka nek določen čas, četudi zelo kratek. Večina naših spoznanj pa načeloma zahteva kar precejšen čas, da se odvijejo. Zaradi česar je tudi sleherno naše spoznanje proces in ne trenutno izkustvo za razliko od naših uvidov. Spoznanje bi lahko definirali kot proces, s pomočjo katerega dejansko ponotranjimo in ozavestimo določen naš uvid.

Razsvetljenje/Satori je moč najlažje definirat kot ponotranjeno celostno spoznanje o nečem ali določenem procesu. Kar z drugimi besedami pomeni, da smo uspeli ponotranjiti oziroma v celoti uskladiti določeno naše spoznanje z vsemi temeljnimi deli našega sebstva. Razsvetljenje je istočasno tako proces kot tudi trenutno izkustvo. Kajti vse dokler ne uskladimo določenega našega spoznanja z vsemi temeljnimi sestavnimi deli našega sebstva ne moremo govoriti o razsvetljenju, saj slednje še vedno ni nastopilo. A v trenutku, ko določeno spoznanje uskladimo z vsemi sestavnimi temeljnimi deli našega sebstva razsvetljenje nemudoma nastopi. Zaradi česar lahko trdimo, da je razsvetljenje istočasno tako proces kot tudi trenutno izkustvo."

Grega Vodopivc, Temeljni principi Buda

 

 

V sklopu Koryu Buda preučuje posameznikovo spoznavanje kdo in resnično je zadnji - 88. temeljni princip Buda: Mushin (Ne-um), 14. temeljne ravni Buda: Shin (Um) in vseh enajst temeljnih principov Buda, ki sestavljajo 15. temeljno raven Buda: In Yo (Dualnost Poti). Vsi posamezniki, ki so pod vplivom progresivne oblike ali patološke oblike inflacije jaza, si zmotno predstavljajo, da so napredna psihološka stanja, kot je to na primer: Mushin, dokončne in absolutne narave. Zaradi česar so zmotno prepričani, da je posameznik, ki je uspel doseči enega izmed tovrstnih naprednih psiholoških stanj, v slednjem stalno navzoč. Kar nakazuje zgolj na njihove laične in zmotne predstave o tovrstnih stanjih, saj so ta daleč od tega, da bi bila dokončne in absolutne narave. Omenjena napredna psihološka stanja primarno temeljijo na omenjenih treh najpomembnejših primarnih orodjih intuicije. Sleherna oblika uvida vodi nadaljnje v določeno obliko spoznanja, ki nadaljnje vodi v določeno obliko razsvetljenja, katero pa nadaljnje vodi v določeno novo obliko uvida. Iz česar sledi, da nobeden izmed njih ni dokončne in absolutne narave in povsem enako kot to velja za omenjena primarna temeljna orodja intuicije, velja tudi za omenjena napredna psihološka stanja.

 

 

 

Na tem mestu bi želel opozoriti, da moramo biti pri posameznikih, ki iz kakršnih koli razlogov zagovarjajo stališče, da so lahko njihovi odgovori večplastni, nadvse previdni. Kajti tovrstne izjave in stališča predstavljajo enega izmed osnovnih orodij, na katerih temelji primitivna oblika manipulacija sogovornika. S podajanjem tovrstnih izjav in stališč naš sogovornik primarno cilja na to, da v naši komunikaciji z njim začnemo uporabljati subjektivno obliko dvoma (na osnovi katere začnemo dvomiti vase) ter nas poizkuša odrezati od naše uporabe objektivne oblike dvoma (na osnovi katere dvomimo v to, s čimer nas seznanja ali kar nam predstavlja). Prav tako pa moramo biti tudi nadvse previdni pri posameznikih, ki iz takšnih ali drugačnih razlogov zagovarjajo stališča, da so sposobni nekaj zaznavati, medtem ko tega niso sposobni izražati oziroma se tega ne zavedajo ter njim podobna stališča. Namreč s podajanjem tovrstnih stališč naš sogovornik želi doseči povsem enako kot pri podajanju predhodno omenjenega stališča. O sami naravi, namenu in uporabi obeh oblik dvoma sem podrobneje spregovoril v svojem delu: Temeljni principi Buda.

 

 

 

Kadar se srečamo s posameznikom, ki nas začne neposredno verbalno napadati z najrazličnejšimi izjavami, kot je to na primer: kako lahko o nečem govorimo, v kolikor ne razumemo najbolj osnovnih zadev, pa si bomo naredili največjo uslugo, v kolikor bomo s tovrstnim konfliktno usmerjenim posameznikom prekinili sleherno obliko naše komunikacije z njim, oziroma v kolikor ga bomo po čim hitrejšem postopku izločili iz določene odprte razprave. Kajti tovrstni posamezniki vstopajo v odprto razpravo vedno primarno z namenom, da poizkušajo vsiliti njihova osebna razmišljanja, mnenja, stališča, poglede, ideje... prepričanja in verovanja vsem udeleženim. V sklopu Koryu Buda obravnavamo dejanja tovrstnih posameznikov kot drugo temeljno obliko nasilja - mentalno (umsko) nasilje, zaradi česar tudi temu primerno z njimi postopamo in komuniciramo. Na tem mestu bi želel eksplicitno izpostaviti, da bo sleherna oblika našega prepričanja, da je tudi s tovrstnimi konfliktno usmerjenimi posamezniki moč doseči odprto, transparentno in konstruktivno usmerjeno razpravo, ki temelji na spoštovanju načela nedotakljivosti posameznikovih osebnih mnenj, prepričanj in verovanj, vnaprej obsojena na neuspeh. In v kolikor bomo pri soočenju z njimi vztrajali pri omenjeni obliki našega prepričanja, nas bodo vedno znova potegnili v sfero njihove konfliktne in kaotične subjektivne realnosti. Iz česar sledi, da jim bomo na takšen način dejansko nezavedno pomagali doseči njihov namen, da spremenijo odprto in transparentno razpravo v razpravo, ki temelji na najrazličnejših oblikah samodestruktivnih medsebojnih konfliktov, ki na koncu vedno znova privedejo do uničenja odprte in transparentne razprave.

 

Vse omenjene psihološke procese sem podrobneje predstavil v svojih strokovnih delih: Sei Shin Do, Temeljni principi Buda in Um Buda; na katerih tudi temelji moj izobraževalni program: Poenotenja uma in telesa (Shin Shin Toitsu), v sklopu katerega omenjene psihološke procese nadaljnje bolj podrobno obravnavam.

 

 

 

Lep pozdrav,

KoryuBudo

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

A me ti malo provociraš al si res tolk tupast...in potem ti drugim tolmačiš svete spise...pejt raje rožce sadit...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/tongue.png

 

Moj odgovor...Jaz kot duša sem povsod v telesu in še okoli telesa, Bog je povsod...osebna izkušnja...a je dovolj na veliko in razumljivo, da zapamtiš...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png

 

Aha, ti kot duša. Kaj pa ti kot ti? Al si ti več njih? http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/smile.png

 

Se prav to kar si prej napisal kot zadnjo možnost, da si ti kot duša povsod in Bog povsod zaenkrat nekomu le verjameš, nisi pa še izkusil, ker do zdej si samo še okoli telesa? In kot si napisal, da si ti kot duša povsod in Bog povsod, pol očitno sprejemaš večno razliko med tabo in Bogom? Sam kako si lahko ti kot duša povsod in tud Bog povsod? Dva različna sta lahko naenkrat povsod? Se prav se ti ne strinjaš s shamanom, ki pravi da sem jaz Bog? Seveda se lahko odgovorom tudi izmikaš, tako da me npr. pošiljaš brat/poslušat "taprave guruje in razsvetljence" če želiš.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Prav pogrešala bom to vaše onaniranje, ko boste nehali. In enkrat boste, to sem pa tudi jaz samospoznala.

 

Nekej pa morjo met...da mine cajt

 

http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/smile.png

Čutim, da čutiš, da čutim, kar čutiš
Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Pridruži se debati

Objaviš lahko takoj in se registriraš kasneje. Če si član, se prijavi in objavi pod svojim računom.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Dodaj komentar...

×   Prilepil/a si oblikovano vsebino..   Odstrani oblikovanje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tvoja prejšnja vsebina je povrnjena.   Izprazni urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Objavi novo...