domoljubka 2. december 2014 Prijavi Deli 2. december 2014 Ja, seveda, sprenevadajo se zato, ker so zelo verjetno realno brez moči odločanja o tem, kdo in kaj izpušča po našem nebu. Meteorologi so javni uslužbenci, ki določenih podatkov "ne smejo poznat" ali pa jih javno objavit. Trontelj, ki se ga omenja v zgornjem linku in je v tistem članku pisal o geoinženiringu, je bil mogoče izjema zato, ker je bil izredno in pošteno zavezan svoji stroki in naravi, pa še zadosti star zraven, tik pred penzijo oz. že v penziji, da ga niso več mogli pritiskat. Je bil pa v zadnjih letih zelo prizadet in razočaran nad dogajanjem v ARSU, predvsem zaradi političnih pritiskov na stroko, vem, ker sem ga osebno poznala. Kljub temu mislim, da je pomembno raziskovat in govorit o tem (ne pa paničarit in iz vsega delat drame). In kaj ti predlagaš? ...Si mislim Iknee, da ti je g.Trontelj, ker si ga osebno dobro poznala lahko tud kaj več povedal o tem .In kaj je hujšega za strokovnjaka kot to, da na njegovo strokovno mnenje in opažanja pritisne nek zunanji interes.Ne bi bila rada v koži vseh teh meteorologov, ki imajo ob vsem kar se dogaja prav gotovo najbližje spoznanje .Danes je povsod izredno težko pošteno delovati.Zato vsaka čast posameznikom, ki si upajo presešti rutino, strah in grožnje.Vloga politike in elit pritiska že na čisto vse pomembne družbene funkcije in odločitve. Gledano čez sebe...Verjetno bi poskušala lansirat resnico v javnost...ker brez informacije ljudje ne moremo razumeti, ne moremo sodelovati, ne moremo ukrepati.In imamo pravico vedeti... Kmalu in ne enkrat, ko bo že vse uničeno.Če se to zares dogaja in celo meteorologi o tem predavajo.... ( Celo Lučka Kajfež Bogataj in posamični strokovnjaki kot z zgornjega poročila lahko razberemo, čeprav iste pojme poimenujeno nekoliko drugače in informacije nato izbrišejo)...potem je naloga mase ljudi, da pritisne na vlado in nosilne, ki so odgovorni za to početje z zahtevami po odgovorih glede tega problema in hitrih spremembah.Ni to panika.Vse te zadeve bi se lahko hitro razjasnile z vzvodom zanimanja državljanov.In če je tako kot se bojimo da je, potem bi moral nekdo v vladi odgovarjati za prikrivanje informacij...in početja na našem nebu.Prav gotovo obstaja nekdo, ki je podpisal kakšno pogodbo, ki je dovolil nemoten prelet teh letal ipd... V nasprotnem primeru mislim, da ne bomo več dolgo uživali naše avtentične hrane. A lahko tako sploh še pričakujemo naravno preživetje ?Sem pa že slišala tudi malo bolj pogumne strokovnjake o tem kaj si mislijo o vremenski vojni, ki je danes ena od najbolj skritih strategij za dosego vojaškega, političnega in gospodarskega cilja določenih elit. V bistvu, ko gre za tako pomembna vprašanja- preživetja ljudi in ohranitev narave...se mora ta panika jasno artikulirat.Kmalu razčistiti...ne pa čakati, da si tisti, ki to neodgovorno počnejo izmislijo še kakšne prikrite taktike za blokiranje delovanja in širjenje apatičnosti ljudi. Ne vem....Shamann http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/tongue.png ...Samo jaz bi vseeno raje poslušala tiste "naše taprave stare" meteorologe evo, kot je bil g.Trontelj, kot pa gledati vso to maškarado lepih barbik, ki jih danes nastavljajo pri vremenskih poročilih.V bistvu kar dobra taktika, da ljudi neha zanimat, zakaj kar naenkrat mesec dni brez sončnega žarka, zakaj žled, zakaj tako silovite poplave, celo tornadi, ki niso običajni za takšno podnebje in kraje ipd.....zakaj je v eni tako majhni deželi kot je naša lahko včeraj bilo v enemem območju sredi zime 30 stopinj....v razdalji malo več kot 100 km pa se že pogovarjamo o 3 ° C in o snegu do nižin 500 m...Ampak to kar se danes dogaja na naših tleh....pa ne vem no...evo, res ne vem....Bi rada slišala več od stroke. Kot vidim je bil predlog naslovljen na vlado v pričakovanju na odgovor do 27.12. 2014...če prav razumem.Si pa lahko mislim kakšen bo odziv....glede na to, da masa državljanov vse skupaj spremlja ali pa sploh ne- le iz razdalje.http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/wink.png 3 Citiraj ...Tako kakor ima vsak glas barvo in višino ... ima vsaka tišina register in globino.Tišina enega človeka se razlikuje od tišine drugega ... in ni enako zamolčati eno ime- kakor zamolčati drugo ime ... (R.J)https://www.youtube.com/watch?v=BoZ28PHarzM Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
domoljubka 2. december 2014 Prijavi Deli 2. december 2014 ...Shamann no......a si desc ali nisi .....http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/frog.gif... Pozdravljeni, Na drugi strani trenutne teme ste se na kratko dotaknili nadvse zanimive teme, ki se zadeva enega izmed najpomembnejših eksistencialnih vprašanj. Vprašanje v odnosu do človekove narave ali je dobra, slaba ali nevtralna je dandanes ravno toliko aktualno kot je to bilo kadar koli v preteklosti. Sleherna človeška civilizacija, družba ter prav tako tudi sleherna posameznica in posameznik se vedno znova sooča z omenjenim vprašanjem ter poizkuša najti takšen ali drugačen odgovor nanj. Kot pri vseh oblikah eksistencialnih vprašanj se tudi v odgovoru na izpostavljeno vprašanje zrcali globlja podoba posameznika, ki poizkuša odkriti bolj ali manj zadovoljiv odgovor nanj. Prav tako pa se v njem zrcalijo osebna prepričanja in verovanja, pogledi, nazori, način razmišljanja, najrazličnejši civilizacijsko-družbeno-kulturno pogojeni opredeljujoči dejavniki ... kakor tudi najrazličnejše izkušnje in izkustva izprašujoče se osebe. V kolikor upoštevamo izpostavljena dejstva lahko hitro ugotovimo, da moramo pri odgovorih na tovrstna vprašanja nameniti ogromno pozornosti našemu sočutju za sočloveka, saj nam sogovornik v njih razkriva najintimnejše dele njega samega. Ali kot je zapisal W. B. Yeats: "I have spread my dreams under your feet;Tread softly because you tread on my dreams." Kadar razpravljamo o posameznih eksistencialnih vprašanjih se moramo oddaljiti od slehernih naših najrazličnejših nezavedno-zavednih notranjih vzgibov, da bi poizkušali prepričati svojega sogovornika bodisi v naš prav bodisi v določeno naše prepričanje ali verovanje. Kakor se tudi moramo na drugi strani oddaljiti od tega, da je določeno naše prepričanje, verovanje, nazor, pogled ... ali način razmišljanja edini pravilni. V kolikor smo pripravljeni in sposobni sprejeti, da so naša prepričanja in verovanja, nazori, pogledi, stališča ... in načini razmišljanja zgolj nam lastni, ki so lahko bolj ali manj podobni/skupni s slednjimi našega sogovornika, lahko sprejmemo, da le ti odsevajo zgolj en (naš) parcialni pogled in razumevanje objektivne realnosti, katero preučujejo sleherna eksistencialna vprašanja. Na osnovi česar lahko sprejmemo, da se objektivna realnost razkriva človeku skozi mnogovrstnost, mnogoterost, raznovrstnost in raznolikost posameznih subjektivnih realnosti. Kar nam omogoča, da lahko odprto in neobremenjeno vstopimo v sleherno razpravo, ki se zadeva najrazličnejših eksistencialnih vprašanj, ter nam omogoča, da to vodimo na načelih: konstruktivnosti, odprtosti in sprejemanja. Ali je človek po svoji naravi slab, dober ali nevtralen? Od prvih civilizacij dalje si ljudje vedno znova zastavljamo omenjeno vprašanje ter poizkušamo odkriti dokončen odgovor nanj. Skozi celotno človeško zgodovino lahko zasledimo, da v odnosu do izpostavljenega vprašanja prevladujejo zgolj naslednje tri tako imenovane: arhetipske ideje:Človek je po svoji naravi slab in potrebuje odrešitev; Človek je po svoji naravi dober in potrebuje spoznanje; Človek je po svoji naravi nevtralen in potrebuje razsvetljenje.V kolikor se malo bolj poglobimo v zgodovino razvoja religijske in filozofske miselnosti ter na drugi strani v zgodovino razvoja človekove psihe, ki se primarno odraža prav v njegovih religijskih in filozofskih miselnostih, lahko opazimo, da vse tri zgoraj izpostavljene arhetipske ideje predstavljajo zgolj tri različne aspekte enovite arhetipske ideje. Enovita arhetipska ideja se na primarni ravni manifestira v obliki ideje, da je človek po svoji naravi slab, katera se z njegovim nadaljnjim iskanjem odgovora na vprašanje o njegovi naravi postopoma razvije v dualni par arhetipskih idej, katerega tvorita nasprotujoči se ideji, da je človek po svoji naravi slab, in da je človek po svoji naravi dober. Iz česar se postopoma izoblikujejo najrazličnejše religijske in filozofske šole, ki zagovarjajo enega izmed polov omenjenega dualnega para arhetipskih idej. Tekom človekovega nadaljnjega iskanja odgovora na vprašanje v odnosu do njegove narave, pa obe omenjeni arhetipski ideji doživita svojo kulminacijo v arhetipski ideji, da je človek po svoji naravi nevtralen, katera istočasno tako združuje kot tudi presega obe predhodni. Na prvi pogled bi lahko dejali, da imamo opraviti s tremi povsem različnimi arhetipskimi idejami, a v kolikor se vsaj malo bolj poglobimo v njih, lahko hitro ugotovimo, da imamo opraviti zgolj s tremi različnimi aspekti ene in iste arhetipske ideje. A tovrstno spoznanje hodi z roko v roki, da smo se predhodno imeli priložnost soočiti tako z najtemnejšimi, najplemenitejšimi kot tudi nevtralnimi aspekti naše lastne psihe, načina razmišljanja, samopodobe (kot četrte in najvišje funkcije zavednega dela jaza - ega) in subjektivne realnosti, katero ustvarja naša samopodoba. V kolikor zgolj površinsko/parcialno razmišljamo o tem, kar sem v predhodnih odstavkih na kratko opisal, bi lahko zaključili, da vsi, ki zagovarjajo, da je človek po svoji naravi bodisi slab bodisi dober verjamejo v napačna prepričanja in gojijo napačne predstave, nazore in poglede v odnosu do človekove narave, saj je pravilno prepričanje edino, da je človek po svoji naravi nevtralen. V kolikor bi se ujeli v omenjeno past ne bi bili v ničemer boljši od tistih, ki zagovarjajo enega izmed prvih dveh aspektov enovite arhetipske ideje ter bi nadvse pomanjkljivo in izrazito parcialno razumeli tretji aspekt omenjene arhetipske ideje. Na osnovi česar bi prav tako kot tisti, ki zagovarjajo enega izmed prvih dveh aspektov omenjene arhetipske ideje, zagovarjali zgolj en sam parcialni aspekt le te ter se posledično ne bi mogli bolj odtujiti od stvarnega sporočila, ki ga v sebi nosi tretji aspekt izpostavljene arhetipske ideje. Namreč ena izmed prvih zadev, ki jo nam sporoča tretji aspekt trenutno obravnave arhetipske ideje je, da je nesmiselna sleherna razprava o tem kateri izmed njenih posameznih aspektov je pravilen in kateri napačen. Kajti vsi so napačni in pravilni. Vsi so napačni vse dokler zagovarjamo zgolj enega ali dva izmed njih, medtem ko so vsi pravilni, v kolikor najdemo pot kako jih lahko združimo v enovito celoto. Njen prvi aspekt, ki nas uči, da je človek po svoji naravi slab, nas usmerja k našemu aktivnemu spoznavanju pomanjkljivosti ter najtemnejših lastnosti naše narave. Drugi aspekt, ki nas uči, da je človek po svoji naravi dober, nas usmerja k našemu aktivnemu spoznavanju prednosti in najplemenitejših lastnosti naše narave. Medtem ko nas tretji aspekt, ki nas uči, da je človek po svoji naravi nevtralen, na eni strani usmerja k našemu aktivnemu preseganju pomanjkljivosti in najtemnejših lastnosti naše narave ter nas na drugi strani varuje pred tem, da bi naše prednosti in najplemenitejše lastnosti postale naše pomanjkljivosti in najtemnejše lastnosti naše narave. Kajti posameznikove pomanjkljivosti predstavljajo istočasno tudi njegove prednosti ter obratno. Ali bodo njegove pomanjkljivosti zgolj pomanjkljivosti ali pa jih bo preoblikoval v njegove prednosti, pa je odvisno izključno od njegove osebne vere, osebne volje in osebne izbire, ki tvorijo njegovo nadzavest. Povsem enako pa velja tudi za posameznikove najtemnejše in najplemenitejše lastnosti njegove narave. Prvi aspekt obravnavane arhetipske ideje nam tako omogoča, da aktivno spoznavamo in preučujemo regresivne mentalne, psihološke in psihične aspekte človekove narave. Drugi aspekt nam omogoča, da aktivno spoznavamo in preučujemo progresivne mentalne, psihološke in psihične aspekte človekove narave. Medtem ko nam tretji aspekt omogoča, da aktivno spoznavamo in preučujemo nevtralne mentalne, psihološke in psihične aspekte človekove narave. Sleherni njen posamezni aspekt nam omogoča spoznavanje in preučevanje posameznih sklopov človekove narave; pri čemer pa ne smemo pozabiti, da človek ni ne le slab, ne le dober, ne le nevtralen, temveč je vse hkrati. Na drugi strani pa nas prvi aspekt usmerja k iskanju naše odrešitve, katero nas vodi v drugi aspekt, ki nas usmerja k spoznanju, katero nas vodi v tretji aspekt, ki nas usmerja k razsvetljenju, katero s seboj prinese odrešitev, s čimer se večno vrteči se krog tudi sklene. Iz česar je razvidno, da človek pri iskanju svojega odgovora na vprašanje v odnosu do njegove narave potrebuje vse tri posamezne aspekte enovite arhetipske ideje. Lep pozdrav,KoryuBudo Mimogrede....pozdravljen KoryuBudo....http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/smesko.gif ...si nas končno malo prišel obiskat...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/icon1_thumbup.gifSo manjkale tvoje poglobljene misli, ki pa terjajo malo več razmisleka za odgovor....Na hitro prebrala... v kolikor sem razumela - se lahko strinjam s povedanim zgoraj....Je pa težko doseči to stopnjo odgovornosti pri podajanju svojega pogleda na zadeve...se mi zdi, da bi morali preden kaj skomuniciramo najprej v jamo za nekaj časa....da vse to kar želimo povedati pošteno premeljemo z vseh zornih kotov...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/smile.png Se strinjam- odgovorno bi bilo razumeti vse te aspekte in jih čutiti.A kaj, ko se mi zdi, da v življenju nimamo toliko časa vse tako natančno pretehtati... Napr. če se takšno zapraševanje neba zares dogaja ...a ni bolj enostavno opazovati in izraziti svoja opažanja... ter nasloviti vprašanja pristojnim službam, kot pa se zadrževati, ( bog ga vedi koliko časa) - z vprašanjem, preden si vse strokovno ne razčistimo? Prav rada bi pa prebrala morda tvoje misli glede na izkušnje, ki si jih imel z vojsko po svetu na to temo s Cheimtraili oz. zapraševanju neba, ozemelj z nevarnimi substancami .Če imaš kakšne mnenje o tem...evo rada prisluhnem... LP. Citiraj ...Tako kakor ima vsak glas barvo in višino ... ima vsaka tišina register in globino.Tišina enega človeka se razlikuje od tišine drugega ... in ni enako zamolčati eno ime- kakor zamolčati drugo ime ... (R.J)https://www.youtube.com/watch?v=BoZ28PHarzM Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
gold 2. december 2014 Prijavi Deli 2. december 2014 ...Shamann no......a si desc ali nisi .....http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/frog.gif... Mimogrede....pozdravljen KoryuBudo....http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/smesko.gif ...si nas končno malo prišel obiskat...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/icon1_thumbup.gifSo manjkale tvoje poglobljene misli, ki pa terjajo malo več razmisleka za odgovor....Na hitro prebrala... v kolikor sem razumela - se lahko strinjam s povedanim zgoraj....Je pa težko doseči to stopnjo odgovornosti pri podajanju svojega pogleda na zadeve...se mi zdi, da bi morali preden kaj skomuniciramo najprej v jamo za nekaj časa....da vse to kar želimo povedati najprej pošteno premeljemo z vseh zornih kotov...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/smile.png Se strinjam- odgovorno bi bilo razumeti najprej vse te aspekte in jih čutiti.A kaj, ko se mi zdi, da v življenju nimamo toliko časa vse tako natančno pretehtati... Napr. če se takšno zapraševanje neba zares dogaja ...a ni bolj enostavno opazovati in izraziti svoja opažanja... ter nasloviti vprašanja pristojnim službam, kot pa se zadrževati, ( bog ga vedi koliko časa) z vprašanjem, preden si vse strokovno ne razčistimo? Prav rada bi pa prebrala morda tvoje mnenje glede na izkušnje, ki si jih imel z vojsko po svetu glede te teme -s Cheimtraili oz zapraševanju neba,ozemelj z nevarnimi substancami .Če imaš kakšno mnenje o tem...evo rada prisluhnem... LP.kb je enkrat prefuqal chemtraile, pol pa tornado ratal http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
domoljubka 2. december 2014 Prijavi Deli 2. december 2014 .. No ja ...Goldi inu Shamann...jst sprašujem resno....http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/icon1_sneaky1.gif Citiraj ...Tako kakor ima vsak glas barvo in višino ... ima vsaka tišina register in globino.Tišina enega človeka se razlikuje od tišine drugega ... in ni enako zamolčati eno ime- kakor zamolčati drugo ime ... (R.J)https://www.youtube.com/watch?v=BoZ28PHarzM Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
gold 2. december 2014 Prijavi Deli 2. december 2014 .. No ja ...Goldi inu Shamann...jst sprašujem resno....http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/icon1_sneaky1.gifče si v tem sistemu preveč resen, se ti lahk zmeša http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/tongue.png Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
gold 2. december 2014 Prijavi Deli 2. december 2014 haarpanje v evropi........ http://www.radareu.cz/ Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
KoryuBudo 3. december 2014 Prijavi Deli 3. december 2014 Mimogrede....pozdravljen KoryuBudo....http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/smesko.gif ...si nas končno malo prišel obiskat...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/icon1_thumbup.gifSo manjkale tvoje poglobljene misli, ki pa terjajo malo več razmisleka za odgovor....Na hitro prebrala... v kolikor sem razumela - se lahko strinjam s povedanim zgoraj....Je pa težko doseči to stopnjo odgovornosti pri podajanju svojega pogleda na zadeve...se mi zdi, da bi morali preden kaj skomuniciramo najprej v jamo za nekaj časa....da vse to kar želimo povedati najprej pošteno premeljemo z vseh zornih kotov...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/smile.png Se strinjam- odgovorno bi bilo razumeti najprej vse te aspekte in jih čutiti.A kaj, ko se mi zdi, da v življenju nimamo toliko časa vse tako natančno pretehtati... Napr. če se takšno zapraševanje neba zares dogaja ...a ni bolj enostavno opazovati in izraziti svoja opažanja... ter nasloviti vprašanja pristojnim službam, kot pa se zadrževati, ( bog ga vedi koliko časa) z vprašanjem, preden si vse strokovno ne razčistimo? Prav rada bi pa prebrala morda tvoje misli glede na izkušnje, ki si jih imel z vojsko po svetu na to temo s Cheimtraili oz. zapraševanju neba, ozemelj z nevarnimi substancami .Če imaš kakšne mnenje o tem...evo rada prisluhnem... LP. Pozdravljena domoljubka, Vsekakor se strinjam, da stopnja odgovornosti, o kateri sem na kratko spregovoril v svoji objavi pod zaporedno številko: 58, na 3. strani trenutne teme, zahteva določeno opravljeno delo ter določeno mero vloženega napora, truda in energije primarno v odnosu do spoznavanja nas samih. Kar lahko posameznik najlažje opravi tekom njegovega mladostništva in zgodnjega zrelega obdobja, v obdobju od 8 do 30 leta starosti. V katerem se postopoma izoblikuje njegov jaz ter se dokončno izoblikuje njegova prva trenutno obstoječa samopodoba (kot četrta in najvišja funkcija zavednega dela jaza - ega), ki opredeljuje njegovo subjektivno realnost in na takšen način določi smer nadaljnjega posameznikovega razvoja. V omenjenih življenjskih obdobjih posameznik najlažje najde potreben čas, ki ga zahteva njegovo spoznavanje samega sebe kot celote oziroma kdo in kaj je kot človeško bitje. Pri čemer pa gre na tem mestu tudi omeniti, da v kolikor se posameznik odloči oziroma je primoran, da v omenjenih obdobjih, opraviti potrebno delo, ki ga zahteva njegovo spoznavanje samega sebe, se mora v precejšnji meri odreči konceptoma otroštva in mladostništva kot ju to razumemo na zahodu. To je namreč cena, ki jo mora posameznik plačati, v kolikor želi razviti omenjeno stopnjo odgovornosti, ki jo najlažje plača tekom njegovega mladostništva in zgodnjega zrelega obdobja. Tovrstna cena je daleč od tega, da bi bila majhna, a je vseeno bistveno manjša od cene, ki jo mora plačati posameznik, kateri se odloči razviti omenjeno stopnjo odgovornosti v njegovih kasnejših življenjskih obdobjih. Eden izmed največjih problemov vseh preteklih in trenutnih človeških družb predstavlja prav dejstvo, da se premalo število njihovih posameznic in posameznikov odloči razvijati omenjeno stopnjo odgovornosti tekom njihovega mladostništva in zgodnjega zrelega obdobja ter poizkušajo slednjo postopoma razvijati v njihovih kasnejših življenjskih obdobjih - načeloma nekje po 50. letu njihove starosti. S čimer večina predstavnic in predstavnikov posameznih družb ostane ujetih na stopnji nezrele mladostniške odgovornosti tekom večine njihovih najbolj aktivnih let, katero postopoma v večji ali manjši meri presežejo šele proti koncu njihovega najbolj aktivnega življenjskega obdobja. Na tovrsten način se v posameznih družbah samogenerirajo in samoreplicirajo najrazličnejših regresivni mentalni, psihološki, psihični in družbeni procesi, ki vedno znova vodijo v pojav najrazličnejših oblik tako imenovanih: disfunkcionalnih družb. Katerih nosilci so prav disfunkcionalne posameznice in posamezniki, ki se utapljajo v najrazličnejših začaranih krogih odmaknjenosti, odtujenosti, ločenosti, zavrnitve, nezadovoljstva, zmedenosti, omejenosti in potrtosti. Kateri jih nadaljnje vodijo v najrazličnejše začarane kroge ujetosti, ne sprejemanja, nenaklonjenosti, zadrege, zavajanja, manipulacije, napetosti in neugodja. Kateri jih vodijo v najrazličnejše začarane kroge strahu, brezvoljnosti, razočaranja, žalosti, jeze, obupa, nemira in sovraštva. Kateri nadaljnje vodijo v najrazličnejše začarane kroge neiskrenosti, neodkritosti, nepoštenosti, nezvestobe, nespoštovanja, sle, pohlepa in zavisti. Kateri jih vodijo v najrazličnejše začarane kroge patoloških oblik objektivnega in subjektivnega dvoma, kateri jih nadaljnje vodijo v najrazličnejše začarane kroge ne-vere, ne-ljubezni, ne-vere vase, ne-samouresničitve in ne-samo-izkustva. Omenjeni začarani krogi vedno znova privedejo do najrazličnejših oblik negativne/regresivne samopodobe (kot četrte in najvišje funkcije zavednega dela jaza - ega), katere posamezniki projicirajo bodisi sami vase bodisi v družbo/okolje, kateremu pripadajo. Negativna/regresivna samopodoba ustvarja v posamezniku negativno/regresivno subjektivno realnost, s pomočjo katere krepi njen vpliv nanj ter širi najrazličnejše regresivne mentalne, psihološke in psihične procese tako v preostale dele posameznikove psihe kot tudi v okolje in družbo, katerima posameznik pripada. Posledično tovrstni posameznik tako v njem samem kot tudi v okolju in družbi, katerima pripada, primarno zaznava predvsem najrazličnejše regresivne procese, katere hkrati tudi na takšen ali drugačen način aktivno soustvarja. Zaradi česar je njegova zmožnost (so)ustvarjanja najrazličnejših progresivnih procesov močno zmanjšana oziroma omejena, na osnovi česar tudi tovrsten posameznik postopoma postane disfunkcionalni posameznik, ki tvori disfunkcionalno družbo. Odgovor na zgoraj na kratko opisano problematiko, ki pesti vse človeške družbe od začetka časa, je v izoblikovanju/vzgajanju svobodnih, suverenih in samozadostnih posameznic in posameznikov, katere lahko opravičeno označimo za funkcionalne posameznice in posameznike, ki bodo tvorili funkcionalne družbe. Kajti v kolikor posameznik želi doseči predhodno omenjeno stopnjo odgovornosti mora prvo razviti njegovo lastno svobodo, suverenost in samozadostnost, iz katerih slednja dejansko tudi izvira. Pri čemer pa ne smemo zanemariti, da večina civilizacij temelji na takšni ali drugačni obliki kolektivne strahopetnosti, katera onemogoča razvoj svobodnih, suverenih in samozadostnih individuumov, saj jim le ti predstavljajo največjo grožnjo; ali kot je nekoč zapisal Frank Herbert: “Most civilisation is based on cowardice. It's so easy to civilize by teaching cowardice. You water down the standards which would lead to bravery. You restrain the will. You regulate the appetites. You fence in the horizons. You make a law for every movement. You deny the existence of chaos. You teach even the children to breathe slowly. You tame.” Frank Herbert, God Emperor of Dune Vendar nikar ne pozabimo, da je tudi ideja civiliziranja na osnovi najrazličnejših oblik civilizacijskega 'conditioninga', z namenom da ukrotimo najrazličnejše regresivne lastnosti človekove narave zgolj primarni aspekt veliko kompleksnejše tridelne arhetipske ideje, ki je zelo podobno zgrajena kot je to na primer: arhetipska ideja o človekovi naravi, o kateri sem na kratko spregovoril v svoji predhodni objavi, v trenutni temi. Ljudje smo nadvse kompleksna bitja, ki smo polna najrazličnejših nasprotij. Eno izmed najpomembnejših nasprotij, ki nas pogojuje in določa kot človeška bitja, je tudi na eni strani naša neizmerno hotenje po napredku, ki izvira iz našega dvoma (pri čemer je dvom mišljen kot tretje temeljno orodje našega sebstva), ki nas usmerja k spoznavanju, raziskovanju, preučevanju ... ter na drugi strani naše neizmerno hotenje po ne delovanju, ki izvira iz našega prvega primarnega nagona - nagona psihične inercije, ki nas usmerja bodisi v mirovanje, ne delovanje bodisi v lenobo ali nemirnost. Dvom in nagon psihične inercije predstavljata nosilca večnega konflikta med dvema sestavnima deloma naše psihe - med našim sebstvom in našo podzavestjo. Omenjeni psihični konflikt tako kot številni drugi se manifestira v takšni ali drugačni obliki v slehernem človeku in v kolikor ga človek želi uspešno preseči se mora razviti v svobodnega, suverenega in samozadostnega individuuma, kateri je sposoben aktivno (so)ustvarjati najrazličnejše progresivne procese. Napr. če se takšno zapraševanje neba zares dogaja ...a ni bolj enostavno opazovati in izraziti svoja opažanja... ter nasloviti vprašanja pristojnim službam, kot pa se zadrževati, ( bog ga vedi koliko časa) z vprašanjem, preden si vse strokovno ne razčistimo? Osebno menim, da dandanes ni nobena skrivnost več, da se zapraševanje neba resnično dogaja, saj le to intenzivno poteka vse od 70-ih let 20. stoletja dalje in je na to temo ogromno napisanega. Vsekakor se strinjam z vami, da je veliko bolj enostavno zgolj opazovati tovrstne procese in izraziti svoja opažanja, kakor pa nasloviti vprašanja pristojnim službam ter vladam posameznih držav. A na tem mestu se odpira vprašanja kateri od omenjenih pristopov je bolj učinkovit oziroma dejansko doprinese h kakršnemu koli razreševanju tovrstne problematike? Namreč predstavnicam in predstavnikom civilnih družb je najbolj enostavno počakati na takšnega ali drugačnega 'žvižgača' iz posameznih pristojnih služb ali neodvisnega raziskovalca, ki jih seznani z določeno problematiko ter nato bolj ali manj veselo razpravljati o njej na laični osnovi in upati, da se bo posamezna problematika sama od sebe razrešila, zgolj zaradi tega, ker bo malo potrkala na vrata vesti in odgovornosti odgovornih posameznic in posameznikov. Vendar pa je žal tovrsten pristop v naprej obsojen na neuspeh. Kajti najrazličnejši 'žvižgači' in neodvisni raziskovalci preprosto ne posedujejo dovolj moči, da bi na kakršen koli način uspešno pritisnili na posameznice in posameznike, ki so odgovorni za razreševanje posamezne družbene problematike. Moč, ki jo tovrstni 'žvižgači' in neodvisni raziskovalci potrebujejo, se nahaja v njihovi podpori širše civilne družbe ter prvenstveno in izključno v širši civilni iniciativi. Brez širše civilne iniciative ne bo nikoli prišlo do kakršne koli razrešitve katere koli družbene problematike. V kolikor civilna iniciativa želi resnično doseči kakršno koli razrešitev posamezne družbene problematike, pa se mora prvo poglobiti v širše aspekte posamezne problematike ter razumeti kaj je dejansko privedlo do njenega pojava. Kot drugo mora razumeti tako najrazličnejše ramifikacije posamezne problematike kot tudi najrazličnejše ekstrapolacije možnih posledic iz njenega naslova. Prav tako pa mora tudi ponuditi konkretne in jasne predloge alternativnih pristopov, ki bodo tako dosegli cilje, katerih trenutno doseganje je privedlo do posamezne družbene problematike, kot tudi, kateri bodo v sebi že vključevali vsaj delne razrešitve najrazličnejših problemov iz naslova samih alternativnih pristopov. Kajti tako kot nihče ne želi in posledično tudi ne upošteva najrazličnejših nasvetov kaj naj spremeni pri sebi ne da bi mu nasvetodajalec tudi vsaj delno pojasnil zakaj in kako naj jih tudi uresniči, tudi civilna družba ne more naivno pričakovati, da bodo predstavnice in predstavniki, ki so tako ali drugače odgovorni za razreševanje posamezne družbene problematike, nemudoma začeli razreševati najrazličnejše družbene problematike čim jih bodo o slednjih seznanili posamezni 'žvižgači', neodvisni raziskovalci ter neodločna in šibka civilna iniciativa. Civilna iniciativa se zelo rada poslužuje metode: 'vemo česar ne želimo, a ne vemo kaj želimo', ki je nadvse enostavna za aplikacijo in od njenih zagovornic in zagovornikov zahteva zelo malo opravljenega potrebnega dela ter vloženega truda, časa in energije. A s tovrstno metodo žal ni moč nikoli doseči kakršnih koli vidnejših in pomembnejših sprememb. V končni fazi vendarle ne smemo pozabiti, da je rezultat posameznega dela premosorazmeren z našim vloženim trudom, časom in energijo. V kolikor želimo doprinesti h kakršni koli razrešitvi katerega koli družbenega problema se bomo morali bistveno bolj potruditi ter prvo storiti kar sem v predhodnem odstavku na kratko opisal. Preden se lotimo razprave o problematiki zapraševanja neba se moramo prvo podrobno pozanimati kaj je dejanski namen tovrstnega početja, čemu služi, kaj je z njim moč doseči, zakaj se ga uporablja, kdaj in kje se je prvič pojavilo... Na osnovi odgovorov na tovrstna vprašanja bomo dobili začetni vpogled v najrazličnejše ramifikacije omenjene problematike, na osnovi katerih bomo lahko na eni strani začeli predvidevati najrazličnejše ekstrapolacije njenih nezaželenih in negativnih vplivov, kakor bomo tudi lahko začeli iskati najrazličnejše alternativne pristope, s katerimi bi lahko na bolj trajnostni način dosegli cilje, katere nameravamo doseči z zapraševanjem neba. Prav tako pa bomo lahko v svoje predloge alternativnih pristopov že vključili nujno potrebna predvidevanja problematik iz naslova le teh, kakor tudi vsaj začetne predloge za njihovo razrešitev. S tovrstnimi ukrepi se bomo primerno pripravili na argumente zagovornikov zapraševanja neba ter jim hkrati tudi ponudili vsaj začetne predloge alternativnih pristopov, s katerimi bodo lahko dosegli njihove trenutno zastavljene cilje. Na osnovi česar jih bomo lahko veliko učinkovitejše prepričali tako v nevarnosti iz naslova problematike zapraševanja neba kot tudi v smotrnost naših predlogov alternativnih pristopov. Predvsem pa bomo s tovrstnimi pristopi dosegli, da se zagovorniki zapraševanja neba ne bodo počutili ogroženi od nas ter kar je še pomembnejše jim bomo z njimi ponudili možnost izbire, katere trenutno iz takšnih ali drugačnih razlogov ne vidijo. Poleg tega pa jim bomo s tovrstnimi pristopi tudi jasno sporočili, da jih nimamo namena na kakršen koli način javno linčati, temveč da smo vstopili v razpravo odprti, neobremenjeni najrazličnejših predsodkov in mentalnih blokad ter pripravljeni sprejemati stališča in argumente drugače mislečih, z namenom iskanja trajnostnih in kvalitetnih rešitev, ki bodo v najboljšem interesu vseh udeleženih v posamezni razpravi/konfliktu. Torej, da ne težimo k uporabi najrazličnejših metod, katerih se poslužujejo zagovorniki zapraševanja neba, temveč k uporabi metod, ki povezujejo, združujejo in sprejemajo vse, ne glede na razlike v posameznikovih izhodiščih. Za kar pa je seveda potrebno predhodno opraviti določeno potrebno delo ter razviti stopnjo odgovornosti, o kateri sem predhodno spregovoril. Nadvse zaželeno pa je tudi, da smo seznanjeni s tridelno zgradbo arhetipske ideje o človekovi naravi, saj bomo tako veliko bolje znali sprožiti/okrepiti progresivne mentalne, psihološke in psihične procese tako v nas samih kot tudi pri našem sogovorniku, kateri nas bodo vodili k iskanju progresivnih trajnostno usmerjenih rešitev posameznih problematik, katere bodo lahko sprejeli in se z njimi tudi poistovetili vsi, ki so tako ali drugače vpleteni v razreševanje posamezne problematike. V kolikor si prizadevamo h kakršnim koli spremembam moramo vedno prvo začeti pri sebi ter si preprosto ne smemo dovoliti, da bi pri našem stremenju k spremembam težili h kakršni koli uporabi najrazličnejših metod, katerih se poslužujejo tisti, ki iz takšnih ali drugačnih razlogov nasprotujejo posameznim nujno potrebnim spremembam. Kakor si tudi ne smemo dovoliti, da bi na kakršen koli način potencirali najrazličnejše negativne občutke, občutenja in čustva pri nasprotnikih sprememb, temveč moramo delovati primarno na osnovi naše odgovornosti, sočutja, razumevanja in sprejemanja. Lep pozdrav,KoryuBudo 1 Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Pico Della Mirandola 3. december 2014 Prijavi Deli 3. december 2014 http://val202.rtvslo.si/2014/11/teorije-zarot-zakaj-ljudje-verjamejo-vanje/ eni odpovedi razuma rečejo uporaba celih možganov Citiraj http://shrani.si/f/34/xI/2cHXjcPT/prenos.jpg Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Pico Della Mirandola 3. december 2014 Prijavi Deli 3. december 2014 http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/laugh.png tvoja težava je, ker misliš, da gre samo za teorijo ...in da te pomirim ... novinarji niso nič boljši ...pa saj nič hudega ... tak pač deluješ / delujete ... v bistvu ste žrtev kontrapropagande, ki zanika vse, kar nekdo ne želi, da folk ve ...preberi % Citiraj http://shrani.si/f/34/xI/2cHXjcPT/prenos.jpg Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Pico Della Mirandola 3. december 2014 Prijavi Deli 3. december 2014 jst imam šesti čut razvit Citiraj http://shrani.si/f/34/xI/2cHXjcPT/prenos.jpg Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
domoljubka 4. december 2014 Prijavi Deli 4. december 2014 Hmmmm...tud meni nagaja označevanje,všečkanje, znakci in orodja http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/sad.png ...KoryuBudo ...šele maloprej utegnila prebrati odgovor...Hvala za mnenje....odgovorim kakšen dan kasneje, ker bom odsotna. Citiraj ...Tako kakor ima vsak glas barvo in višino ... ima vsaka tišina register in globino.Tišina enega človeka se razlikuje od tišine drugega ... in ni enako zamolčati eno ime- kakor zamolčati drugo ime ... (R.J)https://www.youtube.com/watch?v=BoZ28PHarzM Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
domoljubka 5. november 2017 Prijavi Deli 5. november 2017 It's happening in America... (2017/2018)https://www.youtube.com/watch?v=N_yANDUFbgM&feature=share Citiraj ...Tako kakor ima vsak glas barvo in višino ... ima vsaka tišina register in globino.Tišina enega človeka se razlikuje od tišine drugega ... in ni enako zamolčati eno ime- kakor zamolčati drugo ime ... (R.J)https://www.youtube.com/watch?v=BoZ28PHarzM Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Recommended Posts
Pridruži se debati
Objaviš lahko takoj in se registriraš kasneje. Če si član, se prijavi in objavi pod svojim računom.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.