Danilo 6. november 2003 Prijavi Deli 6. november 2003 Klinc več rešiš tako, napravi oziroma dodaj temu še polovico nove mase samo propolisa pa potem pusti stat še kaki 10-20 dni...BISTVENO je, das se propolis nikoli ne daje v svetle flaše si kdaj videl na trgu propolis v svetlih flašah????? ja v kolikor je društvo organiziralo to potem ti bo res dalo tudi potrdila. Vse kar je šlo šrek ČZS oziroma se je dogajalo tam na Lukovici obstajajo tudi po moje zapisniki kdo je prisostvoval in kdo se je prijavil torej, če boš vprašal tja ziher dobiš potrdila. K NPK lahko pristopiš, če izpolnjuješ zahteve, ki sem jih opisal, čebelariš najmanj 3 leta z najmamnj petimi panji ( šteje se datum kdaj si se vključil v ČD) sedaj pa je odvisno kolko te bo izpitna komisija ''privijala'' logično je, da nas mlade najbrž več kot tiste, ki imajo 30 let aktivnega čebelarskega staža čeprav imam občutek, da vedo nekateri manj kot mi NE VSI ampak veliko njih pa dela kozlarije. Poglej g. Grajzarja, ki piše navodila v SČ letos vsaka mu čast jaz ne morem verket, da človek v 3 življenskem obdobju se tolko spraksira in se priključi na internet v teh letih??? V kolikor bi se vsi čebelarji oziroma večina tolko potrudila in bi se združile ( ne pa en drugega teptali) bi lahko dosegli zelooooo veliko. G. Grajzar slovi tudi kot zelo strpen sogovornim skratka vse pohvale zanj! O vzreji matic oziroma kako je z tem ti bom opisal pod rubriko kjer imamo to temo, da ne mešamo vse skup itak smo vse zapletli Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Miro 6. november 2003 Prijavi Deli 6. november 2003 Samo da se da rešit, he, he...Imaš prav, zadeva mora biti res v temni steklenici. Kako banalno kaj, za poznavalca.... ampak tega pa nisem še v nobeni knjigi prebral... Sam se bom prijavil za PK, za izobraževanje pa bom še počakal, kaj bodo svetovali na ČZS. Vem, da se moram še veliko naučiti, tukaj ni dvoma, zato imam doma cel kup literature. Praksa je pa tista reč, ki marsikaj, kar je v literaturi tudi ovrže... Zato je fajn, da obstaja takšen forum kot je ta, samo odziv je pa bolj klavern ... mislim glede na polemiziranje o kakšni temi. Po moje bi bilo bolje, da bi na forumu sodelovali samo tisti, ki res kaj napišemo, ne pa samo beremo in morda bi glede pisanja dodal le še to, da je fajn prebrat nekaj več kot le vrstico ... Imaš prav - premalo nas je tistih, ki si želimo skupno "čebelarsko" usodo tudi deliti... Za g. Grajzarja; vsa čast; piše obsežno, razumljivo, tudi tisto, kar se zdi marsikomu "odveč". Od takih se je užitek učiti....Pa tudi to, da "obvlada" internet je super! Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Danilo 6. november 2003 Prijavi Deli 6. november 2003 Hja si te spomniš tiste kuharske oddaje z Oliverom Mlakarjem?? male tajne velikih kuharskih majstora, v tem primeru je žlička vegete temna steklenica Ja glede teh pisanj pa forumov ne vem eni pač niso zato me pares čudi kajti jaz sem en ''kurčev'' kmatavz z poklicno šolo, računalnika nisem nikoli od blizu videl pa sem 1999 leta kupil novega in tako začel!? Vsak rabi kako pomoč išče odgovore na določena vprašnja jaz veliko ne iščem lahko kaj dam odziv je pa rs klaveren...Ne vem moram ob priliko poiskat eno spletno strano od enega kolega, ki se poleg čebel ukvarja z vzrejo papagajev tudi o temn ista tema nihče noče nič povedat dobesedno tako ima napisano na svoji strani a so vse to poslovne skrivnosti??? ja g. grajzar je začel z analognim modemom in potem z ISDN i sedaj ima celo ADSL povezavo marisikateri mladi bi si lahko po njem vzgled jemali...... Glede vzreje matic imaš v posebni rubribi si našel??? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Miro 7. november 2003 Prijavi Deli 7. november 2003 He, he, dobra je tale z O. Mlakarjem In zelo resnična. Ampak, hec (in hkrati žalost) pa je, da se tako pomembnega podatka ne navede.... Propilis je že na zorenju v omari, se pravi v temi .... Glede tim. "poslovnih skrivnosti" bi se dalo pa še kar precejnapisat. Ravno včeraj sem se pogovarjal z enim naših čebelarjev. Vse dokler ga nisem vprašal za nasvet, kako nekaj urediti, je bil pogovor o.k., potem pa kar naenkrat mrk. Ja, čisto tipično .... Ajde, saj bi še šlo, bi nekako razumel, če ne bi taistemu pred leti na ribiškem tekmovanju pomagal da je sploh kaj ujel ... Naše, domače, slovensko je tole... Za vzrejo matic; nisem našel....Kje pa je to locirano? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Danilo 7. november 2003 Prijavi Deli 7. november 2003 Hja vidiš tak je to vse treba jemat z neko rezervo saj sem ti rekel taki smo slovenci samo naj nam koza ne crkne ampak sosedu hi...In kadar nekoga z blata potegfneš jo kar popihaj, ker te bo noter pahnil hi... O vzreji je pot rubriko Čebelarji in tam je odpšrta nova tema ajde malo bodi kativen kaj je sedaj z tabo, a se na forumu ne znajdeš več??? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Miro 7. november 2003 Prijavi Deli 7. november 2003 Najprej moram dobiti geslo za vstop. Madonca, nisem vedel, da je za karkoli treba imeti ključ ... Kot da bi šel na spletne strani kakše vele (državne) inštitucije ... he...heSkratka, bom pisal prošnjo za geslo in potem se tudi javim na "tisth" straneh .... He, he...me pa res zanima, kaj vse se skriva na tisti - drugi strani.... Si čebele že zapažil? Uporabljaš stiropor za okoli panjev in penasto gumo (peno) za izolacijo zadnjega dela panjev? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Danilo 7. november 2003 Prijavi Deli 7. november 2003 Ja geslo sem ti poslal na OS torej od koga ga lahk dobiš, če ne od mene??? Mene al pa Groma to je rešeno... Nič se ne skriva namenjeno je le čebelarjem in to tistim, ki jih moderator spusti noter drugače pa ni kaj za skrivat a nisi nikol htel noter prit, zakaj nisi javil, če nimaš dostopa??? Paženje ne uporabljam ne eno in ne drugo stoiropor pa je nekaj najslabšega kar lahko uporabiš, panje bodo tekli od vode uhh.. :xx!: jaz imam zlepljeno 3 sloje kartonske lepenke in pred lepenko filc to je pa tud vse in to je noter poleti in pozimi! Če te zanima lahko poslikam??? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Miro 7. november 2003 Prijavi Deli 7. november 2003 Zdaj sem doma in server v službi nam je zgleda padel skupaj, tako da ne norem do pošte. Bom poskusil še enkrat jutri. Sem pa dobil eno sporočilo s strani foruma, da sem prejel pošto (od tebe), vendar pa je potem, ko sem šel na link pisalo, da pošte oz. vsebine ni.... Si pa res želim pohledat še te strani. Glede paženja; jaz ima v čebelnjaku vse zunanje stene panjev izolirane (poleti in pozini) s stiroporjem (debelina 5 cm). Pozimi, pa vratca panjev odprem, za vratca pa vstavim penasto gumo (tapetniško), ki je prepustna za vlago, ki se tvori znotraj panja. Moram reči, da so bili do sedaj vsi panji vedno suhi. Pri znancu pa sem imel priložnost videti pravo poplavo, saj je vrata panjev, potem, ko je vstavil peno, zaprl. To se mu je zgodilo prvo zimo in še sreča, da je kapljice vode opazil relativno zgodaj. Drugače bi čebele seveda šle...Stiropor, za zunanjo izolacijo pa uporabljam zato, ker pozimi greje oz. zadržuje toploto, poleti pa panje hladi, oz. jih varuje pred vročino. Mislim, da bi to moralo biti o.k. oz. ali poznaš primer, da so bili s tovrstnim paženjem oz. izolacijo kakšni problemi? Tvoja varianta me seveda zanima, tako da poslikaj in pošlji fotke. Praviš, da imaš to potem vse leto noter? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Miro 7. november 2003 Prijavi Deli 7. november 2003 Ravno danes sem prebral Gorenjski list in v njemu zanimiv članek o čebelarjenju na Gorenjskem. Ker sva midva pred kratkim debatirala o potrebni količini panjev za poklicno čebelarjenje in se ustavila mislim da na številki 200, me je presenetilo prebrano in sicer, da na G ni čebelarja, ki bi od čebelarjenja tudi živel, oz. da nima na G nihče 300 panjev, ki naj bi omogočili relativno soliden zaslužek... Kaj misliš o tej številki. Najbrž je avtor mislil, da je za preživetje s čebelarjenjem potrebnih 300 panjev, ki pa so vseskozi na mestu, se pravi, da tak čebelar ni tudi prevažalec...Kaj misliš? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Danilo 7. november 2003 Prijavi Deli 7. november 2003 Ja to tvoje paženje bi že bilo v redu kot pišeš....POŠLJI mi tvoj Email naslov ne razumem zakaj nebi imel sporočila na OS??? Ti pošljem geslo na tvoj naslov... Ja vedno nekje govorijo o 300 panjih to je nek standar ziher je mišljen prevoz ampak mišljeno je čebelarjenje na med samo na med.... Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Miro 10. november 2003 Prijavi Deli 10. november 2003 Hvala za poslano. Slikce so o.k. Zelo v redu si rešil vprašanje paženja; podobno zadevo, vendar pa samo z kartonom sem že videl pri čebelarju, od katerega sem kupil čebele. On je uprabil karton in pa časopisni papir. S to varianto sem mislil nadaljevati tudi sam, vendar pa sem dobil v ljubljanski Astri po ugodni ceni peno, jo kupil, razrezal in vstavil. Fajn je, ker je vse v enem kosu in s tem enostavno za uporabo. Če bi hotel vstaviti 7 cm ali pa 10 cm peno, bi bila pa zadeva - vsak kar zadeva denar - drugačna. Za 5 cm peno pa je cena res ugodna (cca 4 Prešerne za balo; material za 6 panjev). No, ugodno je, če je število panjev manjše. Glede kamiona me zanima; ko ga postaviš na paši. kako je obrnjen. Panji naj bi gledali v smeri JV? Oz. vprašanje velja tudi za postavitev, ko nisi na paši, ko se muhce pasejo doma? Sprašujem zaradi tega, ker sem zadnjič na netu , ko sem brkljal po podatkih o nizozemskih čebelarjih, zasledil sliko parih čebelnjakov, ki so imeli panje na dveh straneh čebelnjaka (spredaj in zadaj oz. spredaj in stran poleg, oblika črke L). O tem sem enkrat nazaj razmišljal že sam; prostor bi v tem primeru izkoristil bolj racionalno, se pravi, da bi lahko postavil večji čebelnjak. Zato me tudi zanima, ali je za čebele to prevelik hendikep. V končni fazi bi lahko postavil čebelnjak tako, da bi bilo stičišče obeh sten v smeri JV. V tem primeru bi bili jutranjega sonca deležni vsi panji... Kaj misliš? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Danilo 10. november 2003 Prijavi Deli 10. november 2003 Ja karton je še cenejši od pene dobiš ga zastonj lepo zlepiš 3 sloje in na cirkularki obrežeš na širino panja. je dosti bolj naraven kot pena sicer pa je pana tud ok samo časopisni papir daj spredaj ali pa filc zaradi vode tudi pana jo ne vpija glih ne vem kako. Tovornjak postavim vedno takop, da so panji VZ, tako en del prej izletui drugi del pa dlje leti. Prednosti,slabosti: nekatere vrste medenja so bolj zjutraj, ko je vlaga druga pa poznje torej en del bo vdno imel optimalne pogoje drugače pa je zlato pravuilo panji morajo obrnjeni bit tja kamor ob 11 dopoldne soce sije!?Žal pri prevoznih čebelnjakih to ne gre....lahko bi to naredil na stacionarnem kakor razmišljaš vendar ti ne vem svetovat, ker tega nimam oziroma nihče tu nima, da bi ti lahko konkretneje poizvedel. Ziher pa nebi bilo nič narobe po moje! Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
PAMI 10. november 2003 Prijavi Deli 10. november 2003 Jaz jo sam pijem.MMMmm kako paše zjutrj ob kavici. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Danilo 10. november 2003 Prijavi Deli 10. november 2003 He kako paše, ko se ga tega do dobra nažgeš, če govoriva o medenem likrju??? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Miro 11. november 2003 Prijavi Deli 11. november 2003 Po moje tudi ne more biti kaj narobe. Še zlasti, če za postavitev uporabim dve sosednji steni. Pisal sem tudi tistemu možakarju na Nizozemsko in upam, da bo kaj odgovoril. V zvezi s tem, kako se pri tej postavitvi obnašajo čebele ipd. Osebno sem prepričan da mora zadeva kar laufat...Ja, pred gradnjo novega čebelnjaka bi rad vse v zvezi s tem racionaliziral ... in ko sva s tastom gledala načrt sva bila oba mnenja, da bi bila zadeva dolga 10 do 12 m le preveč ... Tako bova naredila "kocko", pa še za sobico za točenje ipd bo več prostora...Hja, ko bi bil na svojem, bi zgradil brez pomisleka zgradil poslopje ...Tast mi je tudi omenil nakup kamiona s panji ... Madonca, saj me mika, samo toliko dela je s tem ....Koliko - vem, da si enkrat že napisal - , prostora imaš na kamionu med panji? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Danilo 11. november 2003 Prijavi Deli 11. november 2003 Ja saj ti tast prav svetuje vendar ti ''težiš'' k postavitvi in sploh, če nimaš lastne parcele. :V Postaviti nekaj na tuji parceli je zelo zoprno ne vem sam takih težav nimam ampak, če se misliš ti z čebelarstvom bolj profi ukvarjat potem je nesmisel k temu težit!nabavi si tovornjak, ga uredi, poštimaj in potem stojišče najdeš za različne paše kjerkoli tud za prezimovanje ni problem, ker pozimi čebele ne ovirajo nikogar...Prostor ne vem na pamet, celi tovornjak je lahko max. širok 250 cm zaradi atesta torej odštej panje pa imaš...kaj te moti se bojiš, da ni dovolj placa al kaj??? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Miro 11. november 2003 Prijavi Deli 11. november 2003 Ja, malce morda res cincam, samo to je predvsem zaradi tega, ker hočem še nekaj več prostora okoli sebe. Že itak je problem, kam spraviti vso orodje, da o točilu ipd sploh ne govorim. Pa o omari za satje.... Kamion oz. kaj podobnega si bom enkrat zagotovo omislil, ampak, sedaj mi je bolj pomembno da spravim stvari na zemljo. Do jeseni, ko bi začel z deli je še dovolj časa, tako da je tukaj še marsikaj možno. Zemljo jemljem v zakup za dobo 20 let, kar ni malo. Ker bo čebelnjak montažen (vse na vijake) z razstavljanjem v primeru selitve ne bo težav. Ne, ne bojim se premalo placa, ampak za kramo, ki se je je nabralo, ga rabim več kot to ponuja tovornjak.Ej, če bi imel lasten plac...bi takoj postavil gospodarsko poslopje, pa še kakšnega dojca zraven., he, he... Po moje bi se prej odločil za kontejnersk sistem, ki ga lahko prestavljam z osebnim avtom...Ravno včeraj sem bral v knjigi Od čebele do medu o prevoznih čebelnjakih. Poleg tovornajkov je govora tudi o kontajnerjih, kar mi je kar o.k. Pa še o Pislaku in njegovem načinu prevažanja sem prebral (kot si ti enkrat že zapisal). Zanimivo, ni kaj.... Glede prezimovanja čebelc; so mi že drugi čebelarji povedali, kako težko je dobiti prostor za kamion. Bi verjel, že zaradi lastnih izkušenj, ko sem iskal zemljo. Čim so slišali besedo čebele je njihova vnema za nadaljnji pogovor usahnila. Madonca, sem v tisti jezi pomislil; postavil bi 1000 panjev afriških, pa se gremo apiterapijo. He, malce za šalo, ampak plac za čebele je resnično težko dobiti. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Danilo 11. november 2003 Prijavi Deli 11. november 2003 hja ti bi rad nekaj samo sam ne veš kaj je tak?? Kontejrnejski sistem se ne vozi z osebnim avtom tud to se vozi z tovornjakom razlika je le, da tovornjak lahko pod streho daš. Za osebni avto so edino prikolice na katerih je 10-12 AŽ panjev le izjemoma kake večje z naletnimi zavorami itd. vse pa moraimeti atest!! Glej prvo se ti moraš odločit kakšne panje sploh hočeš, kolkor berem bi rad LR potem itak čebelnjak je BV kajti za LR je to malo drugače, če se hočeš it biznis. Veš kak majo to Nemški čebelarji, ki so malo večji urejeno?? Rs jih je malo tam velikih vendar imajo za ta namen potujoče ''omare'' vse je na predelanem kamionu mercedes od naklad, rezervnega satja itd...Torej prvo se odloči kateri panj potem pa pojdi v nabavo in izdelavo vsega razumeš?? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Miro 11. november 2003 Prijavi Deli 11. november 2003 Až-ji ostanejo do cifre 200. Potem, to pa je stvar prihodnjih 3-4 let, se bodo temu pridružili še nakladni. BV je tole sedaj med sabo mešat, kajti gre za popolnoma drugačno filozofijo čebelarjenja ipd. Poznam pa čebelarje, ki uspešno delajo (hkrati) z obema sistemoma. In še oni se ne morejo odločiti, kam bi prevagali tehtnico. Kaj šele jaz, ki se šele učim. Glede vožnje je pa takole; s kamionom oz. prevozi se zaenkrat ne mislim ukvarjat ker mislim, da je to le nadgradnja tistega, kar je stacionarno. Poleg tega sem kamion že vozil za bivšo JNA (imam C kat) in vem kakšna j...je s tem, sploh če pomislim na teren, na katerem so moje čebele. Za ureditev P placa in ceste bi porabil toliko denarja, da bi si zanj lahko omislil še en čebelnjak. Vem pa, da bo prevažanje prej ali slej aktualno tudi zame. Ampak, najprej 10 AŽ na pašo, potem pa morda kaj več...Pri nas v društvu imamo par prevažalcev; na kamionih in kontejnerjih. Slednji imajo bodisi lade nive ali pa kie, skratka avte na 4kolesni pogon. Zadevo odpeljejo na lokacijo, jo "skipajo" s prikolice in to je to. Par jih panje zlaga v čebenjak, par jih pusti zadevo kar na kontejnerju ... Imamo celo enega čebelarja, ki vozi mislim da 8 ali 10 panjev na prikolici kar z Twingom. Vsa čast, da zaupa avtu ... (no, parkrat so ga že reševali).Za LR panje pa itak rabiš prostor za shranjevanje naklad, ki niso v obtoku. Če nimaš kamiona, kot imajo to nemški kameradi, o katerih pišeš, rabiš pol bajte da jih spraviš. Samo jaz pol bajte nimam poleg čebel, k njim se vozim 22 km in zelo se mi gre, da imam vse na enem mestu ... tudi za točenje ... Lahko vam, ko ste na ravnem (razen Goričko), če se ne motim? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Danilo 11. november 2003 Prijavi Deli 11. november 2003 Vse jaz tebe razumem tudi jaz sem tako razmišljal in kupoval vse mogoče pa z avtom 10 panjev peljal itd...ampak, ko boš ti nekajkrat nalagal in razlagal panje boš drugega mišljenja. Dobro, če pelaš 10 sli 12 panjev ok, če nalagaš 50 boš ti že videl kaj je to hee... sam ne moreš, potem prosiš neke, ti se ga potem napijejo ker trezni zraven ne upajo, na koncu vsevprek mečejo tebe popikajo in si hladiš jajca v bližnjem potoku verjemi zoprna zadeva. Jaz sem se zaklel, da čebel ne peljem nikamor dokler ne bo to na fiksnih kolesih uh...kolko je to ''jebanja''! Potli panje zjebeš in še bi lahko našteval huuu... AJA kje pa sem potli jaz, če ne na goričkem, če je tu ravnica sem jaz bicikl no je ravno tam od MS naprej sam tam kjer je ravno čebele nimajo kaj nabirat razen smrti! :xx!: Potli pa Pohorje kakšne ceste so tam ej p......, da se ti zrola, če zavore popustijo si mrzel ohhh... Glej tako narediva, ko boš čez 5 let ali 7 pisal na ta forum ( če bo forum še stal) potem boš vse vedel in prešel boš vse faze, ki sem jih jaz lahko bi si jih prikrajšal sicer pa ti že veš. Ta prvo boš neki nakupil kar ne boš mogel prodat ali pa izpod ceno joj kaj še te vse čaka, pa še kteri te bo ''namočil'' v strugi brez vode itd,,, Ti HEJ pa jaz ti prodam zemlje tu kolk češ za malo denarja pa si postav bajto, za 2 miljona kolkor hočeš v čebelarstvo vložit dobiš tu bajto pa mal urediš in se vseliš oj tu pa ni problema samo ti spet nebi rad z mesta ven šel haa... Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Miro 12. november 2003 Prijavi Deli 12. november 2003 He, he.... trnovita je pot do zvezd. Ker bi rad naredil čimmanj neumnosti veliko sprašujem. Pa še vseeno nisem čisto imun .... Tudi na Štajerskem je zemlja v primerjavi z močvirniško zelo poceni. Če bi bil sam, potem mi je vseeno kje sem zasidran. Zaradi mene tudi v Trenti .... Ja, ko takole sprašuješ za zemljo vidiš koliko norcev je naokoli. Travnik prodajajo z idejo, da se bo tu nekoč ziher lahko gradilo .... Mhm, moj avto bo pa nekoč sodeloval na F1. Totalni cepci. Ampak saj niso krivi, živijo pač v "nezdravem" okolju in posledice so vidne... Škoda, da ni davka na neobdelano zemljo takšnega, da bi jo prodali že včeraj, ne pa da se zafrkavajo in skušajo z nerealnimi cenami izsiljevat ljudi, ki si jo resnično želijo in ki vedo, kaj bi z njo počeli. Upam, da se zgodi! Glede premetavanja panjev imaš prav. Selil sem jih dvakrat in vem, kakšna štala je to. To naredim le še v primeru, če se ponovno selim. Drugače sem pa za to, da so "prišraufani" dokler ne razpadejo. Ne glede ali so v čebelnjaku ali na kamionu. Kar zadeva kamion ipd; nisem "a priori" proti ... kot sem že zapisal; morda...gem tudi v to varianto. Glede na to, da zemlja ni moja in da je s sosedi (ljubi nam slovenci) vedno problem, je morda to res najboljša rešitev; če me slučajno kdo kaj zafrkava ni problem, ker je enota mobilna in je. Pri kamionu se bojim le tega, da bi preveč visel na servisih ipd.... Registracijo pa itak (če ne voziš) ne rabiš, ne? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Danilo 12. november 2003 Prijavi Deli 12. november 2003 Hja glede zemlje ni tak enosavno npr. moja mama je sama pa imamo kakih 6 hektarjev z gozdom vred, stara je 68 let in za malo penzijo kako pa naj ona to obdeluje in zakaj ter kje naj vzame denar, da sploh lahko obdeluje??? davek ja samo to ni rešitev da boš vedel ni sam problem obdelave problem je, ker tu na našem koncu divjad vse požere itd...še sanja se ti ne kaj se tu dogaja. Ja saj vem težko je z ženskami, ko omeniš selitev hi.... Ja v letu gospodovem 2004 si vzemi kakih 5 dni dopusta pa pridi malo pogledat kak to tu zgleda ( seveda z familijo) prespite lah pr meni placa je dovolj pa boš videl, da ni vse zlato kar se sveti.Glede zemlje bi jaz dodal samo toliko, če bi bilo relevantno in vsaj mal donosno bi se ziher obdelovala trenutno pa, da jaz svojih borih 80 prešernov plače še v to vložim me lahko potegne MKGP kolk hoče veš!? :xx!: :xx!: Kakšen servis??? Sem ti že pisal, da kamion poštimaš, ko ga kupiš potem imaš mir nekaj let tak je moj no sedaj bo 4 leta in mal bom moral zavore poštimat drugače pa nisem pipnil nič.....če ne voziš ne registriraš, jaso trba ga vmes mal zakurblat in kakšen eden premik na leto bi koristil, da se malo zmiga vse skup. To lahko opraviš ''na črno''' ali pa vzameš preizkušnjo samo to je pa tud drago.... Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Miro 12. november 2003 Prijavi Deli 12. november 2003 Ja, vem da ni tako simpl, sploh pa, če zemlja nima cene. Davek bi itak pripopal na vrednost, tako da bi vi na Goričkem za ha plačali 7x manj kot močvirniki ipd. O tem govorim. Da pa bi šel živet v Prekmurje mi ni problem, samo da mi naj da v tem primeru država keš za nov začetek. Ne vem, kje, razen v državi, je tukaj problem. Ko se vozim po okolici ljube nam prestolnice je cel kup zaraščenih površin, ki niso aktualne do takrat, dokler ne začneš kazati zanimanje zanje. Bodisi za najem, ali nakup. Potem vzame slovencelj v roke salomonca in modruje o pomembnosti lege ipd. Davek mu je treba nabit, pa naj se odloči, ali bo zemljo gledal, ali pa se je losal... O tem govorim. Rade volje se bom oglasil. A veš da me res zanima, kako čebelariš, od matic dalje pa do kamiona, ki mi ne da spati ... he, he . Za ceno čebelnjaka dobim dva kamiona, seveda brez čebel. Povej, ali si z kamionom že mel kakšne pi.... na terenu; mislim na kakšen zdrs, okvaro ipd? Koliko pa je preizkušnja za kamionček? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Danilo 12. november 2003 Prijavi Deli 12. november 2003 Hja saj kolkor vem ''se naj bi'' dobila sredstva za nakup kmetije samo pravim moraš neki svojga dat in jasno trkat na prava vrata tu ti naprej ne vem pomagat.Je pa res, da ljudje bi radi iztržili čim več to je cilj vsakega vendar je tak, da so uradno zapriseženi cenilci in je razlika, če jaz ponujam oziroma silim z prodajo ali pa pride popotnik in vpraša če bi tole prodal. Če nimam nemna prodat in mi ni sila denarja jasno bom ceno navil razumeš??? PONUDBA-POVPRAŠEVAJE=cena!!! Ja splaniraj si kdaj bi lahko pršel, jasno to bolj tam v aprilu koncu ali začetek maja oziroma tu nekje takrat je že full pestro pa si lahko malo oddiha privošiš. Od mene do Moravskih toplic je le 12 km še mal namočit se lahk greš soer pa nekaj kmečkih turizmov je z dobro kapljico skratka za en teden užitka več kot preveč! No jaz kake hude pizdarije nisem imel lani na spomlad sem malo prepozno vse gledal in to takrat, ko je bilo treba peljat in ugotovil počen oziroma odtrgan del plastičnega nastavka na katerega se pritrdi cev za zavorno olje, no to sem potem urdil. Enkrat je zgledalo kritično, ko sem zapeljal na eno mesto samo smo z traktorjem pomagali pa ni bilo težav ja se kaj najde vendar v velik rizik ne grem. Raje ne zapeljem tja kjer nisem ziher nočem šoferja ogrožat niti vozila kajti to ni krompir in treba pazit. Določeno tveganje je o tem ni dvoma zato treba peljat zvečer kajti v slučaju okvare imaš možnost to odšlepat in odpred če te pa sonce zaloti je pa lahko zoprna reč to vse je to tak...kot pišem sam kakih hudih težav nisem mel do sedaj moram potrkat.... Preizkušnja ja ne vem pred 4 leti je bila 10 Prešernov bi rekel, da je ziher kakih 15-20 po moje.... Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Miro 13. november 2003 Prijavi Deli 13. november 2003 Saj pravim, da je treba zadevo pospešit. Že če bi se samo začel pripravljat tak zakon bi se zdrznili vsi, ki se hodijo na zemljo samo sončit ... Me prav zanima, kakšna bi bila potem cena za m/2. Ziher ne takšna kot sedaj. Saj veš, kaj je včasih že veljajo; zemljo tistemu, ki jo obdeluje. No, obdelovanje je relativna zadeva, ne mislim pa da sem sodiji fajn vikend, par dreves in par glav zelja ... Ej, ta naša država pa res noče ali pa ne zna. Mislim, da je bolj prvo, saj je veliko kravatarjev takšnih, ki se najdejo med tistimi, ki bi jim davek pihal za ovratnik...Včeraj sem klical v I. Bistrico, za en kamion. TAM 5000, A testiran, prirejen za 60 panjev. Mislim da star okoli 13 ali 15 let...Vozen, a nerigistriran. Cena za vozilo 250.000 Sit. Prsotor med panji 1m, posebne sobe za točenje nima, razen, če bi zmanjšal število panjev .... Škoda, da nima panjev že gor .... Kaj praviš na ceno in model vozila?Če moram s kamionom prevozit cca 100 m po travniku, ki je rahlo nagnjen - 5%. Je to za to vozilo problem? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Recommended Posts
Pridruži se debati
Objaviš lahko takoj in se registriraš kasneje. Če si član, se prijavi in objavi pod svojim računom.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.