Skoči na vsebino

Reklame zavajajo!


jasinti

Recommended Posts

Ravnokar sem na slo1 videla reklamo za vlozke. Tri mlade zenske skacejo v BELIH hlacah in se smehljajo, kot da bi ravnokar zadele milijon evrov. Kako dovolijo take reklame, ko pa vsi vemo, da niso resnicne.

Vedno manj ljudi uporablaja vlozke, ker so neudobni, v njih se pocutis kot v plenicah in ce se vsedes, ti vse stece v tri krasne.

 

Enako reklame za praske. Mislim halo. Niti en prasek ne opere majce umazane z jagodami ali cem podobnim, oni pa na reklami z ENIM pranjem odstranijo madeze olja, sadja,..

 

I'm so angry!! :vragec:

...sem nenehno v pricakovanju....
Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

  • Komentarji 82
  • Objavljeno
  • Zadnji komentar

Najbolj aktivni v tej temi

Uf......le kam vodi ta svet......če je veliko ljudi zaradi tako banalnih stvari angry :vragec:

 

Grem kar spat x^x ..........nič angry x;)x .........sam tired x:)x

Nikogar ne obrekujem, samo govorim, kar mislim.

K. Čapek

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Odkar sem videl oddajo o ozadju reklam in kako so piščanca prebarvali z barvo za les, da res izgleda kot mora(za oko!).....pa jagode so v reklamne namene za serviranje z smetano pobarvali z vodo odpornim živordečim flumastrom......edino pošteno na koncu oddaje je bilo opozorilo, da stvari niso bile užitne.....kaj vse se naredi, da se privabi kupec :sori:
Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Je ze OK, da je tudi ta, vseeno pa hvala Tini. x:Xx

Imamo namrec temo Reklame, kjer lahko tudi navduseno recimo hvalimo ali pac povemo, katere so nam vsec, tu pa je oz. bo govora o reklamah iz aspekta zavajanja.

 

Ja, praski! xrolleyesx :o|o: :xx!:

V isti sapi pa te prepricujejo, da rabis se vanish za fleke in da bo bolje opralo - a prejle so ti rekli, da ze samo Persil opere vso to svinjarijo od krvi, blata etc... :o|o: :o|o:

Jaz iščem le eno; da bi izrazil tisto, kar hočem. In ne iščem novih oblik, temveč jih najdem.

Picasso

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Ja, v smislu zavajanja še res nimamo teme. :palec: x:Dx

 

Ehm, enkrat, ko sem se peljal v Zagreb, je na valu202 bila ena oddaja o prihodnosti oglaševanja. Oglaševalci v prihodnosti ne bodo smeli oglaševati nečesa, kar ni res in to bo menda zelo striktno. Kot primer so podali reklamo za Red Bull, češ da tiso "redbul ti da kriiiilllaaaa" ne bo več mogoče, saj ti potem ne bodo dejansko zrasla krila. x:Dx

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Rachek, jaz sem pa slišala, da je to že prepovedano (zavajanje kupcev z neresnicami v reklamah...), pa ne vem, kako je zdaj res s tem. Baje, da se v takih primerih lahko pritožimo na Zvezi za varstvo potrošnikov, kaj pa se s tem doseže, pa ne vem - ne vem, če kaj ukrepajo in kako. Mogoče le opozorijo firmo, da ne sme tako oglaševati.

xnckrivx

 

Sam komu pa se da pritoževati se za vsako reklamo?! :o|o:

Po mojem take reklame o čudodelnosti nekega izdelka niti niso prepričljive, ampak ime firme pa nam vseeno ostane v glavi - in to je najbrž cilj reklame...

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

.... ce tebe kdo razume .. xrolleyesx

govoru je o tebi - Znova je relama nova- tvoj nik je ZNOVA!

 

ja, pac ne verjet reklamam pa je!

 

toda tu gre se za kaj vec; podzavesto natolcavanje!!!

ali pranje mozganov.

 

ves kako to zgleda tudi:

mlademu cloveku ki potrebuje denar, polnemu idej,

mu dajo naredit reklamo oz. naj sprovede ideje.

nakar jih sprovede nekaj teh... uredniki ali sefi firme ali celo narocnik pa se odlocijo katera je primerna.

kje je clen, ki naj bi izbiral, idejno prispeval z zavestjo, je sedaj vprasanje!!

najprej ze tisti, ki je idejo sprovedel;

nato urednik in na koncu se narocnik.

naocnik ima ponavadi tudi sefa, direktorja firme, ki placa oglas.

torej postane clen, veriga se vecja.

prvi potrebuje denar in se spomni pac nekaj kar se mu zdi, da bo primerno;

vcasih je vkljucena zavest, glede na njegovo stanje zavesti. torej tudi uvid v moznosti

posledic, ki jih bo reklama imela; ta je lahko verjetno skromna. kajti cetudi jo ima, jo ima verjetno premalo.

nato pride urednih, njegov delodjalec, ki ga skrbi, ali bo ideja primerna narocniku; ta morda se manj skrbi

o posledicah reklame oz. ideje.; bolj morda gleda iz izkusenj in tehnicne plati ter naucenosti, statistik, psiholoskih testov povprecja prebivalca, teh predhodnih reklam, ter obmocja in populaicjo in bla bla bla ...

konco pristopi narocnik, ki lahko da ima izkusnje ali pa jih nima;

ta verjetno v vec primerih razmislja, tudi to, da bo njegov sef zadovoljen z njegovim delom, torej,

da bo reklama uspela in na nek nacin zaupa agenciji oz, uredniku, ali pa se odloca iz izkusenj.

naposled direktor sam prepusti odgovornemu za izvedbo reklame njegovo delo in pricakuje rezultate.

in tukaj mislim, da je glavni in najbolj pomemben clen pri odlocanju ali naj dolocena reklama gre v eter ali ne!!

kajti vsi drugi se podrejajo njegovi odlocitvi, kateri bo on namenil sredstva za reklamo!

torej cel clen do njega bo delo, izbiro, ideje, pocel zaradi denarja, ki ga je direktor namenil za reklamo oz. s katerim bodo placani.

seveda vedno ni tako, se zdalec ne, kajti tudi idejni-kreativec lahko pri tem prispeva in poda samo ideje, ki so 'primerne'; toda ali ima lahko samo 1 clovek dovolj zavesti, da ve kaj v celoti lahko povzroci 1 samcata reklama?

ali pa bi zato moral biti dolocen svet osebkov, ki bi odlocali ali je nekaj za ljudi primerno ali ne?

 

mislim, da bi mogoce mitja kaj o tem znal povedat?

 

konec koncev reklamiramo v zivljenju prav vsi!!! vsi ki smo v sistemu!

poglej, 'janjak' je kupila nove gojzerje in so bili objavljeni s sliko v temi dnevnik.... - to je reklama!

lahko jo ne jemljemo kot elamo in tudi podana je drugace, in razumemo jo drugace, lahko pa jo tudi ne razumemo tako! kaj se je dogajalo v glavah forumovcev ko so videli sliko... nihce ne ve, lahko samo predvidevamo.

...primerov je nesteto....

 

mnogi to vnovcijo na razlicne nacine in predvsem tisto s cem se ukvarjajo;

ali hobi ali sluzbeno ali kako drugace...

MM, forumi, portali, nalepke, majice, informacije, kristali, knjige, govori, aktivnosti....

vsak tako kot misli da je prav in kakor ga sistem v nekem smislu primore, v okvirjih...

nekateri v svoje ideje verjamejo, nekateri jim ne; nekateri mislijo da so delali dobro, nekateri za njihove ideje trdijo drugace; nekaterim dejansko promoviranje pripomore njihove ideje, drugim ne...

 

kje so meje, kje so pravila... kaj je prav in kaj ne... ???

ali lahko sodimo kogarkoli?

pa ceprav so primeri za katere mislimo 99% ljudi, da so vredni obsojanja.

 

tko jest tudi zagovarjam mrezni marketing x:Dx

 

 

tako je morda tudi z reklamo, ki si jo navedla!

da lazejo.

lazejo, pa kljub temu ... ceprav gre v tem primeru bolj za tehnicne zadeve, otipljive, kjer je moda lazje

posredovati na nacin dolocanja pravil zakonov, kriterijev, etc.. kot svet potrosnikov pa to...

kaj pa reklame, ki so 'bolj resnicne', recimo da produkt zadovoljuje tisto kar reklama ponuja;

pa je vseeno lahko zelo skodljiv, recimo za vdihavanje, za okolje, etc... torej kljub temu 'skodljive' reklame??

ali se o teh govori? ali nas zanimajo predvsem take, kjer bomo odsteli 230 SIT brezveze ker vseeno ne bo sel madez dol.

 

ali pa take, kjer iz ozadja promovirajo vojsko, pa sistem, pa ideale, pa ubijanje, pa ...

 

visja bo zavest posameznika, manj takega nam bodo lahko prodali;

ali pa le na silo v diktatorskih in komunisticnih drzava, etc...

visja bo zavest posameznika, manj bo celota verjela v bullshit reklamo in videla morda tudi kaksno ozadje.

 

torej pridemo morda spet do tocke, kjer se zacne- najprej pometi pred svojim pragom saj bos morda le tako lahko pokazal, da je pred pragom lahko tudi cisto!! - m.g.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

...

visja bo zavest posameznika, manj takega nam bodo lahko prodali...

:palec: :palec: :palec:

 

Ja, sigurno tisti, ki delajo reklame, imajo dobro naštudirano človeško psihologijo, zavest... Nekaj malega o tem sem tudi sama slišala na Večerni šoli marketinga in prodaje pred par leti. Tisti, ki se s tem profesionalno ukvarjajo, tudi vseskozi sledijo novostim - n.pr. ljudje se naveličamo (ali navadimo na) določene vrste reklam, zato take reklame ne vplivajo več na nas, pa se oglaševalci takoj spomnijo kaj novega, šokantnega, svežega, da pritegnejo našo pozornost... Pred kratkim je bilo v modi postaviti skoraj prazen plakat, da smo potem ljudje postali nestrpni in smo komaj čakali, kdaj se bo pojavil nov plakat, ki nam bo kaj več povedal... Ali pa tisto na TV: reklama na pol, potem pa nenadoma konec - da postanemo ljudje radovedni... "Kaj hudiča hoče ta reklama povedati? xscratchx "

 

Takih reklamnih fint je najbrž ogromno, in dokler palijo, palijo. Ko pa ne palijo več, si izmislijo spet kaj novega, ki pali...

V bistvu je to manipuliranje z našo psiho, zavestjo ali kakorkoli se že temu reče. In dokler si bomo ljudje dovolili, da drugi manipulirajo z nami, bojo reklame obstajale. Dokler nam reklama vzbudi kakršnakoli čustva (pozitivna ali negativna), smo zmanipulirani.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Natancno to!

Sama ne prenesem reklame za Raffaello, se mi zdi 'zaprasena', vsaka, tudi 'novejse', tako da reklama temu izdelku kvecjemu skoduje, ker si predstavljas, da so taki posuseni in stari in tko, a jih vseeno 'kupujem' (kar pomeni, da si sem in tja, ko si zazelim, to kupim, parkrat letno, ne sizim sicer na sladkarije).

Pa prasek, ceprav vem, da ne bo cudezno opral, vseeno kupim - kaj pa cem? S kisom prati ali kaj takega, bio, kao? x:o)x

Jaz iščem le eno; da bi izrazil tisto, kar hočem. In ne iščem novih oblik, temveč jih najdem.

Picasso

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

ma grozne so te reklame...

je res dosti tega, kar je free napisal, ceprav tisto z gojzarji... x;)x zame samo informacija se ni reklama...ce bi pa zraven pisalo, da moramo vsi v planiko, je pa ze druga pesem. eno je obvescanje, drugo pa zavajanje.

zato je torej bistveno osvescanje. da ljudje vedo, med cim lahko izbirajo. jaz sem po studiju oblikovanja, komunikacij, delala podiplomca za non-profit organizacije, in je bilo zelo zanimivo, ker se mi je zdelo, da bi bil to dober stos. mislim: lacni so tega, in ker sem delala vse zastonj, je bilo seveda dobro sprejeto (pa se tam so se vtikali vec, kot bi bilo treba. je prav neverjetno, nekateri so bili zelo zahtevne stranke!!!!)

pa sem se odlocila, da si grem poblize ogledat ta lazni svet oglasevanja, to paralelno resnicnost...je prav zanimivo, kako ta masina deluje.

pa seveda grozljivo...sem imela velike moralne zadrzke, pa je v bistvu zmagala radovednost, in zdaj delam reklame, in mislim, da nisem ravno rojena za to, ker tezko navdusujem za nekaj, v kar ne verjamem. je bilo zelo lepo delat za neprofitneze, ampak na zalost nisem mogla od tega zivet. je pa to zelo veliko odprto polje, ki se bo-mislim-se spremenilo. se bojim, da se bo tudi te organizacije dalo kupit...

ok, ok, to je ze druga tema x;)x

hocem reci, da je ta meja ze tako tezko locljiva, in da je grozljivo, kako dandanes tezko dobis stvar brez napisa, nalepke...me zgrozi ta mc donalds sistem, da otroci pojem igrace poistovetijo z brandom...pa jih ti prepricaj, ko imajo 5 let, pa grejo vsi prijatelji v macdonalds, da je to neumnost, slaba hrana, pa se kaj... :xx!:

sovrazim to posiljevanje, manipuliranje....mater, bo treba res zamenjat sluzbo!!!

drugace pa...je tudi res, da se je treba odlocit, ker v bistvu te nihce ne sili, ne? samo skoda, ker si tako dovzeten, ko si mlad, in pades na te fore...pa otroci in starejsi so itak ogromna ciljna skupina.... xrolleyesx

torej. osvescat ljudi, da se bodo znali odlocat!

namesto, da podlegajo temu pranju mozganov....

je pa super videt kaksno dobro, humorno reklamo, inteligentno narejeno....zaradi ideje same. :palec: x:Dx

 

sem delala eno raziskavo v zvezi s tem, kako deluje medij na samopodobo...je bilo pa zelo zabavno videt, da se v koncni fazi sami sebi prodajamo...kot podoba. x:Dx

 

mislim, gre nike v ghetto pogledat, kako se 'kids in the hood' oblacijo, obnasajo, pa naredijo eno reklamo z njim podobnimi gor, malo jih 'zloscijo', to jepa tudi vse, pa potem taisti mulci tecejo v trgovine kupit, kar so vidli na TV....za tezke denarje...samo zato ker tam pa nike gor pise.... :blink: :ph34r: :wOOt:

Variety is the spice of life.

Kdo lahko spremeni svet?

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

:vragec:

 

 

vse lepo in prau, ampak, drage moje dame

reklame niso narejene za vas (5% telegentnih),

ampak za 95% butlou, ovc, potroshnikou, ldi brez domishlije,

kuharc, pekou, uradnikou in uradnic,....etc

 

ne se sekirat....che niste med 5 %, ste gotovo med 95% :eek: x:Dx xzobkox

 

 

666 zlobijeu....tralala

tut che pisker okol obrnesh pa se nanga vsedesh.....she zmeri sedish na dnu piskra
Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Pridruži se debati

Objaviš lahko takoj in se registriraš kasneje. Če si član, se prijavi in objavi pod svojim računom.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Dodaj komentar...

×   Prilepil/a si oblikovano vsebino..   Odstrani oblikovanje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tvoja prejšnja vsebina je povrnjena.   Izprazni urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...



  • Včlani se

    Postani član LN Foruma in se pridruži naši skupnosti.

  • Zadnji obiskovalci

    • Noben član si ne ogleduje te strani.
×
×
  • Objavi novo...