Pika Pikica 18. december 2005 Prijavi Deli 18. december 2005 RM Project - Pridi, pridi gor Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
seal 18. december 2005 Prijavi Deli 18. december 2005 Dej mi neki, da me buta, buta, buta, hočem neki, da me buta, buta, buta.... izvoli vibrator haha Maroon 5 >> must get out Citiraj honor and respect Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
seal 18. december 2005 Prijavi Deli 18. december 2005 Maroon 5 >> sweetest goodbye Citiraj honor and respect Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
triple x 19. december 2005 Prijavi Deli 19. december 2005 Laura Non C'è by Nek Laura non c'e', e' andata viaLaura non e' piu' cosa miae te che sei qua e mi chiedi perche'l'amo se niente piu' mi da'mi manca da spezzare il fiatofa male e non lo sache non mi e' mai passata Laura non c'e', capisco chee' stupido cercarla in teIo sto da schifo credi e non lo vorreistare con te pensando a leistasera voglio stare accesoandiamocene di la'a forza di pensare ho fuso. Chorus:Se vuoi ci amiamo adesso, se vuoipero' non e' lo stesso tra di noida solo non mi basto stai con mesolo e' strano che al suo posto ci sei te, ci sei te. Laura dov'e', mi manca saimagari c'e' un altro accanto a leigiuro non ci ho pensato maiche succedesse proprio a noilei si muove dentro un altro abbracciosu di un corpo che non e' piu' il mioe io cosi' non ce la faccio. Se vuoi ci amiamo adesso, se vuoipero' non e' lo stesso tra di noida solo non mi basto stai con mesolo e' strano che al suo posto ci sei te, ci sei te. Forse e' difficile cosi' ma non so che cosa fareCredo che sia logico, per quanto io provi a scappare lei c'e'. Non vorrei che tu fossi un emergenzama tra bene e amore c'e'solo Laura e la mia coscienza.Se vuoi ci amiamo adesso oh nopero' non e' lo stesso ora soc'e' ancora il suo riflesso tra me e temi dispiace ma non posso Laura c'e'.Se vuoi ci amiamo adesso oh nomi casca il mondo addosso ora soc'e' acora il suo riflesso tra me e temi dispiace ma non posso Laura c'e'Laura c'e'. Citiraj [color="red"]Baby don´t forget my number![/color] Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Guest mačona 19. december 2005 Prijavi Deli 19. december 2005 lambada Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mišika 19. december 2005 Prijavi Deli 19. december 2005 Rock'n band - Jagode in čokolada Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mako106 19. december 2005 Prijavi Deli 19. december 2005 natasha atlas--i put a spell on you Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Guest mačona 19. december 2005 Prijavi Deli 19. december 2005 RM Project - Pridi, pridi gor od kje si to privlekla, iz naftalina? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Michelle 19. december 2005 Prijavi Deli 19. december 2005 Enya - vsi albumi :2src: Ze cel dan...tok pase...joj, moj svet bi bil mejhn bolj prazen brez nje Citiraj Knowledge of what is possible is the beginning of happiness. Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
MoonDance 19. december 2005 Prijavi Deli 19. december 2005 Depeche Mode - A Pain That I'm Used To Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Mick 19. december 2005 Prijavi Deli 19. december 2005 Walk on the wild side..........Lou Reed ......hih, komaj čakam na koncert Citiraj Nikogar ne obrekujem, samo govorim, kar mislim. K. Čapek Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
lia 19. december 2005 Prijavi Deli 19. december 2005 Sarah BrightmanEden Did you ever think of me,as you best friend.Did I ever think of you,I m not complaining.I never tried to feel.This vibration.I never tried to reach.Your eden.Did I ever think of you,as my enemy..... Citiraj ....ŽIVLJENJE JE KOT OTROŠKA SRAJČKA, ZMERAJ PREKRATKO IN ZMERAJ USRANO....neznani avtor Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
EnglBengl 19. december 2005 Prijavi Deli 19. december 2005 Neki od jenifer rush Citiraj živi in pusti živeti Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Samson23 19. december 2005 Prijavi Deli 19. december 2005 Alannah Myles: Black velvet Citiraj You can't be a real country unless you have a beer and an airline. It helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer.Frank Zappa Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Pinka 19. december 2005 Prijavi Deli 19. december 2005 Laura Non C'è by NekLaura non c'e', e' andata viaLaura non e' piu' cosa miae te che sei qua e mi chiedi perche'l'amo se niente piu' mi da'mi manca da spezzare il fiatofa male e non lo sache non mi e' mai passata Laura non c'e', capisco chee' stupido cercarla in teIo sto da schifo credi e non lo vorreistare con te pensando a leistasera voglio stare accesoandiamocene di la'a forza di pensare ho fuso. Chorus:Se vuoi ci amiamo adesso, se vuoipero' non e' lo stesso tra di noida solo non mi basto stai con mesolo e' strano che al suo posto ci sei te, ci sei te. Laura dov'e', mi manca saimagari c'e' un altro accanto a leigiuro non ci ho pensato maiche succedesse proprio a noilei si muove dentro un altro abbracciosu di un corpo che non e' piu' il mioe io cosi' non ce la faccio. Se vuoi ci amiamo adesso, se vuoipero' non e' lo stesso tra di noida solo non mi basto stai con mesolo e' strano che al suo posto ci sei te, ci sei te. Forse e' difficile cosi' ma non so che cosa fareCredo che sia logico, per quanto io provi a scappare lei c'e'. Non vorrei che tu fossi un emergenzama tra bene e amore c'e'solo Laura e la mia coscienza.Se vuoi ci amiamo adesso oh nopero' non e' lo stesso ora soc'e' ancora il suo riflesso tra me e temi dispiace ma non posso Laura c'e'.Se vuoi ci amiamo adesso oh nomi casca il mondo addosso ora soc'e' acora il suo riflesso tra me e temi dispiace ma non posso Laura c'e'Laura c'e'. a ste takrat še kaj druzga brez prestanka lahko počel??? Citiraj What lies behind us and what lies before us are tiny matters compared to what lies within us. - Emerson Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
seal 19. december 2005 Prijavi Deli 19. december 2005 Eros Ramazzotti >> la nostra vita Citiraj honor and respect Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
kokica 19. december 2005 Prijavi Deli 19. december 2005 Bryan Adams-Straight From The Heart Citiraj Smisel življenja je največja sreča Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Sebastjan 19. december 2005 Prijavi Deli 19. december 2005 The Dave Brubeck Quartet - Take five Ultimativni jazzzzzz komad! Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
kokica 19. december 2005 Prijavi Deli 19. december 2005 Meni je pa hud jazz komad: Duke Ellington & John Coltrane - In A Sentimental Mood Citiraj Smisel življenja je največja sreča Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mako106 19. december 2005 Prijavi Deli 19. december 2005 Ralph Myerz & The Jack Herren Band-- think twice Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Sebastjan 19. december 2005 Prijavi Deli 19. december 2005 O kokica, od tebe pa nisem pričakoval take umirjenosti/zamišljenosti! Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mako106 19. december 2005 Prijavi Deli 19. december 2005 Girl, You'll Be A Woman Soon - Urge Overkill Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
seal 19. december 2005 Prijavi Deli 19. december 2005 Girl, You'll Be A Woman Soon - Urge Overkill pulp fiction Jason Nevins feat. Holly James >> I'm in heaven (club mix) Citiraj honor and respect Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
EnglBengl 19. december 2005 Prijavi Deli 19. december 2005 Madonna - Like a virgin (o lubi , kako si? ) Citiraj živi in pusti živeti Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
seal 20. december 2005 Prijavi Deli 20. december 2005 All Saints >> pure shores (o lubika, ja utrujen k stara marela, drugač pa super ) Citiraj honor and respect Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Recommended Posts
Pridruži se debati
Objaviš lahko takoj in se registriraš kasneje. Če si član, se prijavi in objavi pod svojim računom.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.