Skoči na vsebino

Če bi kdo komu rad kaj povedal ....


Larsy

Recommended Posts

Zadovoljna s "frzuro". Od frizerke prišla popeglana, zdaj pa sama s krtačko in fenom, evoila, vsaj 2 cm višja. http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/laugh.png Danes bo moj dan, se lotim še določenih procesov na telesu. Samo še nekam vturim kuho in ene 4 ure šihtnega dela, mala malca http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/wink.png

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Naša prfoksa za matematiko v osnovni je pri jemanju novega poglavja zaštrikala.Na tablo je namesto Funkcije napisala Fukncije.Resna ženska drugač.Komaj se je zadržala smeha takrat.Mi smo itak krepal ROFL http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/laugh.png

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Ko smo že pri tem verižnem trčenju. Vidljivost je bila (glede na fotke) nekje okrog 20m, mogoče še manj. In pri tej vidljivosti so eni mirno vozili na meji dovoljenega - vsaj 130 km/h, http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/icon28.gif, kot je priznal en voznik, ko je pohvalil moškega z lučjo, ki je edini imel toliko pameti, da je imel v avtu baterijo in tekel opozarjat prihajajoče voznike. Pri vidljivosti 20 m lahko pravočasno ustaviš le, če ne voziš hitreje od 50 km/h. In eni so celo izjavljali, da je kriv DARS, ki ni ustrezno signaliziral in da bi morala bit opozorila na vsake 500m! (pri tem, da so bila na elektronskih tablah opozorila in tudi na prometnih info so opozarjali na meglo) Lepo vas prosim, no, če ste res taki debili, da med vožnjo po megli rabite na vsakih 500m tablo, da vam pove, da vozite po megli in morate zato dat nogo z gasa - no, potem je pa nujno, da vam odvzamejo vozniško! Čist verjamem, da je edini vzrok prehitra vožnja. Zadnjič sem se v megli vozila po Gorenjki in se mi je zdelo, da je 70 na skrajni zgornji meji varnosti, pa so eni kar leteli mimo. Ni mi jasno, kaj imajo ti modeli v glavi - a res mislijo, da se jim v škatli na štirih kolesih, za katero so dali ves svoj dnar, zato pa zdaj ne more nič zgodit?

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Ko smo že pri tem verižnem trčenju. Vidljivost je bila (glede na fotke) nekje okrog 20m, mogoče še manj. In pri tej vidljivosti so eni mirno vozili na meji dovoljenega - vsaj 130 km/h, http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/icon28.gif, kot je priznal en voznik, ko je pohvalil moškega z lučjo, ki je edini imel toliko pameti, da je imel v avtu baterijo in tekel opozarjat prihajajoče voznike. Pri vidljivosti 20 m lahko pravočasno ustaviš le, če ne voziš hitreje od 50 km/h. In eni so celo izjavljali, da je kriv DARS, ki ni ustrezno signaliziral in da bi morala bit opozorila na vsake 500m! (pri tem, da so bila na elektronskih tablah opozorila in tudi na prometnih info so opozarjali na meglo) Lepo vas prosim, no, če ste res taki debili, da med vožnjo po megli rabite na vsakih 500m tablo, da vam pove, da vozite po megli in morate zato dat nogo z gasa - no, potem je pa nujno, da vam odvzamejo vozniško! Čist verjamem, da je edini vzrok prehitra vožnja. Zadnjič sem se v megli vozila po Gorenjki in se mi je zdelo, da je 70 na skrajni zgornji meji varnosti, pa so eni kar leteli mimo. Ni mi jasno, kaj imajo ti modeli v glavi - a res mislijo, da se jim v škatli na štirih kolesih, za katero so dali ves svoj dnar, zato pa zdaj ne more nič zgodit?

Enako velja za vožnjo na snegu, ob naglih temperaturnih spremembah ob nalivu itd itd. Opažam, da eni, prav pospešijo k da bi hoteli dokazat, kaj vse njihove all terrain gume, pa led laser luči, pa ostale sodobne pridobitve na avtih zmorejo.

Nenazadnje, letos prve dni januarja smo tkole s kolegom.. se vozil na delovno mesto, in je kljub orenk sneženju še naprej vozil stotko po AC in bentil da b blo treba vsem tistim ki po AC vozijo 60km.. avtomatsko odvzet vozniško..

In pri megli je enako..

 

čist enako

 

pa ni to sam na AC.... nepredvidevanje morebitnih dogodkov na cesti je strašno...

 

prehitevanje v nepregledne ovinke, v ozke ovinke.. divjanje mimo bajt, kjer nikol ne veš ča bo kak froc al pa žval mimo pritekla

 

In to ne sam neprilagojeni postavljaški najstniki, ne zrela odrasla humanilija..

http://shrani.si/f/34/xI/2cHXjcPT/prenos.jpg

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Mene je, ko so poročali o verižnem trčenju, kar malo stisnilo. Kakšni dve uri pred nesrečo sem vozila sicer malo stran od tiste lokacije, ampak isto - v blazno gosti megli. Pa še mokro cestišče. Takrat sem se hecala, da se počutim kot v filmu Megla. Sicer pa ja - sem pomislila isto - da se folk ne prilagaja razmeram na cesti. Kaj je zdaj DARS kriv? Kadarkoli vozim v slabih razmerah - in isto je bilo tokrat - večina voznikov, res večina, vozi neprilagojeno stanju na cesti. Pa ne vem, če gre tu samo za prepričanje, da se ti nič ne more zgodit. Mislim, da gre za mentaliteto folka po kateri je pusijevsko upočasnjevat, se prilagajat čemurkoli. Ker če ne moremo drugje, pa na cesti pokažemo, da smo carji, ne? Z nespametjo, seveda.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Je pa tut res, da k enkrat poč, je tut 80 km preveč... in predvidevam, da glede na število avtomobilov udeleženih v nesreči in število umrlih, vendarle hitrost ni bila spet tako zelo visoka, kot se na prvi pogled z nevtralne prizme zdi.. kajti s 130 se zaletet v oviro......

http://shrani.si/f/34/xI/2cHXjcPT/prenos.jpg

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Ne vem. Kolikor je bilo, je bilo prehitro, vsaj pri nekaterih zagotovo. Na AC med Benetkami in Milanom je po Padski nižini tudi kar pogosto megla in tam so opozorilne table, ki pravijo "v primeru megle omejitev 30 km/h!" Že vedo, zakaj! Če je treba po polžje, je pač treba po polžje, bohpomagaj. Je pa najbrž kar veliko ljudi potihem sram take polžje vožnje po AC in pogoltnejo knedl v grlu in pritisnejo mal več na gas, da jim ja ne bi kdo blendal in trobil in bi izpadli pusiji... Zanimivo bi bilo izvedet, kaj so pokazali tahografi busa in tovornjakov, udeleženih v trčenju.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

na avtocesti ne smeš peljat tako počasi kot z mopedom, ker boš plačala kazen zaradi oviranja prometa ... razen, če vsi peljejo tako počasi ... http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/scratchchin.gif

Boh..beri.... Ko sva se nazadnje, je bila MEGLAAAA ! Drugač pa kr ne vozim kot polž, ampak po omejitvi.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Pač...skoraj ne moreš več normalno vozit na desnem pasu...ker tam so tovornjaki in šleperji. Pa vedno se najde šofer tovornjaka, ki prehiteva drug tovornjak. Po pameti treba. Prepočasi tudi ni fajn, to je včasih še huje, ker so nestrpni zadaj vozeči. Na AC te vsaj lahko prehitijo. Medtem ko na lokalnih ovinkastih cestah včasih še meni rdeče v okah posveti za "nedeljskim voznikom". Potem si prikličem v misli, da je že za nekaj dobro, da morda pa me taka vožnja v resnici varuje pred čim hujšim...

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Če pa Fina gospa ni vrhunska...nehi no...crkavam ko jo gledam http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/laugh.png http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/inno.gif

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Midva se redko voziva po AC. Ko sva se nazadnje, je bila gosta megla in kar drveli so mimo naju http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/ohmy.png . Razmišljam pa, kaj če se sam držiš in voziš 50 km/h, pa odzadaj pridivjajo...?

 

Ja, saj v tem je težava, točno to se je zgodilo enemu možakarju v verižnem trčenju. Njemu je uspelo pravočasno upočasniti in ustaviti, a kaj, ko mu je od zadaj priletel šleper, ga porinil naprej v avtomobile in mu naredil totalko. Možakar k sreči odnesel brez poškodb. Verjetno edino, kar bi lahko pomagalo to, da bi policija ob gosti megli sistematično izločala prehitre iz prometa in jim nabijala maksimalne kazni, odvzem vozniške ipd. Danes sem na 24ur pogledala analizo avtomatskih merilnikov hitrosti na tistem odseku AC tisti dan od 10h naprej. Maksimalne hitrosti so od 160 do preko 180 km/h, povprečne pa med 116 in 130 km/h! http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/ohmy.png Pa folk je dejansko nor! To ni bila nesreča, ta dogodek so prav izzvali eni kreteni, praktično ni bilo nobene šanse, da se to ne bi zgodilo!

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

matr ste vsi pametni, da se kar megla dela!

v teoriji vsi pametni, v reali pa 70+ razbitih in nabitih.

 

sploh si ne predstavljam kako bi odreagirala jaz v tisti lazanji zmečkane pločevine. Bohnedej, da bi bila sama za volanom, odzad pa Tolovaj v lupinici in Razbojnik v avtosedežu. Ne morš tok hitro (in po pameti kokr plozajo po TV) sebe odpet, odpet avosedež in lupinico. Že po ravnem se opotekam z lupinico (tok je težka in neokretna s Tolovajem not), kje bi pol lovila še triletnika, pa gledala, da mimogrede ne padem v prepad (na viaduktu recimo), ali plezala v brežino.

Loh je tlele pametovat, kaj bi pa jaz v taki situaciji storila, pa lah samo ugibam.

 

Velika, velika sreča v nesreči je bila, da je bilo samo (!!!) 5 smrtnih žrtev. Sožalje svojcem in upam, da so nesrečniki imeli hitro smrt.

You see beauty where you desire to see it. You see ugliness where your are afraid to see beauty.

»Grem naprej.

Kjer ni poti, ustvarim pot.

Usmerjam tok svojega življenja,

tako kot duša v meni hoče.«

*´¨)

¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)

(¸.•´ (¸.•´

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Cookie, moj namen ni bil pametovat zaradi nesreče, ampak razmišljanje, kako vozit na AC v megli. Normalno je, da upočasniš, se pa dogaja, da drugi ne in posledično si takemu lahko celo ovira. Pri scernariju recimo, če se voziš pozno ponoči proti periferiji in je promet že redek, pa en hiter nenadoma pripelje za tabo...

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Opozarjanje na vzroke nesreče - in neprilagojena hitrost dostikrat je vzrok - ima preventiven namen - da bi bilo takšnih nesreč manj. To ni pametovanje. In tisti dan, ko sem vozila po avtocesti, relativno blizu te lokacije, večina voznikov ni zmanjšala običajne hitrosti. In v tistem dežju in megli, ko še nisem vedela za nesrečo, sem razmišljala ravno o tem. Mislim, da ima kar point to, kar pravi Iknee - da bi policija ob takšnih razmerah posegla vmes.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika/video-posnetek-voznika-s-primorske-avtoceste-prikazuje-kako-v-megli-naleti-na-stojeco-kolono-vozil.html

 

 

evo besede so odveč..

Zračunajte si kolk hitr voz model, ki snema.. na podlagi markerjev ob cesti ki so na 25 meterski razdalji...

 

In kljub temu ga prehitevajo k za šalo..

http://shrani.si/f/34/xI/2cHXjcPT/prenos.jpg

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Enkrat sem ponoči štartal iz KP v LJ mislim da je bilo okoli 22. ure...pa po približno 15-20 min vožnje od tam ko se ne vidi več KP obale megla. V bistvu je bilo že iz KP megla, ampak bolj ko sem se oddaljeval od obale bolj je postajala zgoščena...najprej sem iz 130 km/h zmanjšal na 80 potem pa celo na 50 in še manj, ker nisem videl niti 5 metrov pred sabo...in sem samo čakal kdaj bo kakšna budala priletela vame...Na levi so pa nekateri kar šibal mimo...pa tudi tisti so kmalu morali zmanjšati...Se mi zdi da je bilo glih tam okoli razdrtega nekje...

 

V glavnem še zdaj mi ni jasno zakaj je bila tam megla, ker jaz nič ne vem da bi tam bilo kakšno močvirje, težka industrija al pa kaj podobnega...pa še burja je malo pihala...

 

Skratka vsa slava Bogu na višavah, ker je pazil na take budale kot sem jaz...pa tudi če je to bil sam Krišna...http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/biggrin.png

Life is like a game...play it...

http://smileys.smilchat.net/smiley/spiritual/myst1c.gif

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Tam je ena pregrada, kjer se najbrž ohladi in kondenzira vlažen zrak, ki se dvigne iznad morja ...

@ Cookie: Eno je pametovati o tem, kaj narest, ko si kriv ali nedolžen že sredi zmečkanega pleha (tu res ni kaj rečt), nekaj drugega pa je pametovati o tem, kaj folk počne na cesti, da do tega sploh pride - na primer ignorira razmere na cesti in vozi 130 ali več pri vidljivosti maks 20 m. In tu jaz pametujem, ker sem, kar se teh stvari tiče kar razumna, pa mi blendajo in me prehitevajo točno taki kreteni, ki se potem zabijejo in povzročijo škodo ali celo ranijo ali ubijejo še koga, ki je vozil dobro. Le zakaj so nekateri uspeli ustavit, drugi pa so ko mine prileteli v stoječa vozila, a? A bi se mogoče folk kaj naučil iz tega, namesto da udriha po Darsu? NE! Ponoči, ko so odstranili posledice nesreče, so kamere spet beležile divjanje po tistem odseku AC! Tudi v poročilih premalo poudarjajo to preprosto dejstvo - poplava takih in drugačnih komentarjev, prikazovanja pleha pa to, a je DARS kaj odgovoren ali ne, to kar je zares bistveno in smiselno poudarjat še in še, pa se kar nekako izgubi v vsem tem. Ampak vprašanje, koliko ljudi se to dolgoročno prime. Verjetno je za slovensko cestno patologijo (kompenzacija manjvrednostnih kompleksov in mobing na cesti) edina rešitev ob takih vremenskih pogojih takoj na cesto policijo, pa ustavljat kršitelje in astronomske kazni in zaplemba avtomobila. Pika.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

se prav nekak sem izračunal, da je model k je snemal vozil tm okol 120 km na uro, in še zmer so ga gladko prehiteval..

In to v megli.. Modelu z nasprotne strani blenda tovornjak.. zato vidno upočasni vožnjo in se hvala bogu izogne usodnemu trku čeprav vidm, da mu avto verjetn ni ostal cel...

 

Enako je pri kolonah na avtocesti, kjer mi tut ni jasno kako folk ne šteka logike ozkega grla..

ne šteka pa ne šteka..

http://shrani.si/f/34/xI/2cHXjcPT/prenos.jpg

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Ful imam ene vsaj enkrat na leto, za kakšen dan ali dva, ko se spomnim, lekcijo sprejemanja moje lastnosti "z glavo skozi zid", ko bi se na trepalnice metala, ker ne morm sprejet, da ne morm dvignit privarčevanega dnarja, na podlagi kolektivnega varčevanja pri MZ, zdaj po 10-ih letih, kakor nam je bilo ob vstopu v to, rečeno. Vmes so spremenili pogoje, in zdaj kao ne moreš. Ne moreš niti izstopit. Ne morem sprejet, evo... Kriminal...

 

 

Osebnostna lekcija je predvsem v smislu "moje"... in pa trčenje ob avtoriteto države oz. zakonov...

Ponavadi, ko se tako nerazumsko zaciklam, iz izkušenj vem, da se nekje motim, ampak tu mislim, da se ne...to je protiustavno in je navadna kraja...Ampak to mi nič ne pomaga, samo glava začne bolet... Uf, sprejeti...

~THE LESSON IS ALWAYS LOVE.~
Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Ful imam ene vsaj enkrat na leto, za kakšen dan ali dva, ko se spomnim, lekcijo sprejemanja moje lastnosti "z glavo skozi zid", ko bi se na trepalnice metala, ker ne morm sprejet, da ne morm dvignit privarčevanega dnarja, na podlagi kolektivnega varčevanja pri MZ, zdaj po 10-ih letih, kakor nam je bilo ob vstopu v to, rečeno. Vmes so spremenili pogoje, in zdaj kao ne moreš. Ne moreš niti izstopit. Ne morem sprejet, evo... Kriminal...

Madonca, isto kot izstop iz cerkve ;-).

Ne sekiraj se (lahko meni reči, vem), ampak ti bo ta denar prišel prav kdaj drugič in morda bo celo izpadlo tako, da bo še dobro, da ga nisi dobila :-).

 

Kar se pa tiče "glave skozi zid"- zelo dobro poznam to.. Včasih celo to počnem reda radi in ne ker bi bilo res nujno ;-).

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Pridruži se debati

Objaviš lahko takoj in se registriraš kasneje. Če si član, se prijavi in objavi pod svojim računom.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Dodaj komentar...

×   Prilepil/a si oblikovano vsebino..   Odstrani oblikovanje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tvoja prejšnja vsebina je povrnjena.   Izprazni urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Objavi novo...