alf 6. februar 2006 Prijavi Deli 6. februar 2006 Torej,če vas dobijo pri prehitri vožnji in je zunaj pod 0 stopinj,meritve z laserskimi merilniki niso veredostojni!!! 6. člen Največji dopustni pogrešek merilnika hitrosti ne sme biti večji od ± 3 km/h do vključno 100 km/h in ± 3% izmerjene vrednosti nad 100 km/h. 7. člen Merilniki hitrosti morajo delovati pod naslednjimi pogoji: 1. Referenčni pogoji:– okoliška temperatura 23 °C + / - 2 °C,– relativna vlažnost 60 % + / - 15%,– napajalna napetost nazivna vrednost + / - 2%. 2. Delovni pogoji:– okoliška temperatura od 0 °C do +50 °C.3. Pogoji skladiščenja:– temperatura skladiščenja od –25 °C do +70 °C. . Policaji tudi pišejo, oziroma sploh ne pišejo zapisnikov o meritvi. Na zapisniku bi moral biti tip merilnika, serijska številka, izmerjena hitrost in čas meritve. Napišejo le člen zakona po katerem je bil storjen prekršek. Ker tega ne počneje ni sledljivosti meritve, kar zahteva zakon o meroslovju!! Tole je pa zanimivo... a ste vedli, da je delovna temperatura radarja od 0 do +50 stopinj! Torej: v teh dneh, ti ne morejo nameriti prekoračitve hitrosti!!!!!!! Dokaz: uradni list, člen 7 http://www.uradni-list.si/1/ulonline.jsp?u...0225&dhid=40999 Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
enja 6. februar 2006 Prijavi Deli 6. februar 2006 Tole je pa zelo zanimivo....ravno danes sem peljala mimo radarja...in stavila bi, da je bila temperatura pod 0. Ali to velja za vse tipe merilnikov( če imajo naši policaji sploh različne tipe)? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
nols 6. februar 2006 Prijavi Deli 6. februar 2006 se nisi vidu, da bi policaji sedeli lepo na toplem v avtu in ti hitrost izmerili lepo udobno iz avta? kjer je temperatura nad nulo. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
alf 6. februar 2006 Avtor Prijavi Deli 6. februar 2006 se nisi vidu, da bi policaji sedeli lepo na toplem v avtu in ti hitrost izmerili lepo udobno iz avta? kjer je temperatura nad nulo.Med laserskim aparatom in merjenim objektom,ne sme biti stekla! Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Marsa 6. februar 2006 Prijavi Deli 6. februar 2006 no jaz se v bistvu rajs ne bi bunila pa na tak sklicevala...mas po mojem vec tezav.... sam je vseen zanimiv pa cist koristen podatek, cist dobr vedet (da jim bomo lohk naprej metal znalsko ).. sam men se to tud cudno zdi...da bi bli tko po kmeck pa starinsk narejeni da ce je pa manj kot 0 pa ciao... se mi zdi cist odstekano...pol bi vse crkaval pri nizjih stopinjah.... Citiraj Jaz iščem le eno; da bi izrazil tisto, kar hočem. In ne iščem novih oblik, temveč jih najdem.Picasso Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Aliana 6. februar 2006 Prijavi Deli 6. februar 2006 Ma ja, pol te peljo pa kri pregledat, pol morš pa mensezdi še tist plačat, a ne? Citiraj WHEN LIFE PUTS STONES IN YOUR WAY BUILD SOMETHING NICE OUT OF THEM loesje Spet nazaj - Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
alf 7. februar 2006 Avtor Prijavi Deli 7. februar 2006 Ne se prehitro veseliti. Samo ena skupina radarjev zahteva temperature nad 0. Sicer pa delujejo tudi do -30.Temperaturni razpon, v katerem lahko policisti opravljajo meritve, je zato od naprave do naprave različen. V nadaljevanju navajamo temperaturne razpone za merilnike hitrosti, ki jih uporablja slovenska policija: - DOPPLERSKI MERILNIK HITROSTI: MULTANOVA 6*0°C do +50°C - DOPPLERSKI MERILNIK HITROSTI: RAMET AD9*-10°C do +60°C- PROVIDA 2000-5°C do +50°C- LASERSKI MERILNIK HITROSTI: ULTRALYTE COMPACT0°C do +50°C (sistem s kamero)-10°C do +60°C (samo ročni merilnik) - DOPPLERSKI MERILNIK HITROSTI: GATSO*antenska enota in radarska nadzorna enota -10°C do +60°C- LASERSKI MERILNIK HITROSTI: TRAFFIPATROL_V (z video kamero)0°C do +50°C - LASERSKI MERILNIK HITROSTI: TRAFFIPATROL-10°C do +50°C- LASERSKI MERILNIK HITROSTI: RIEGL-10°C do +50°C Na vprašanje voznika v postopku, bo policist pojasnil veljavni temperaturni razpon delovanja za merilnik, s katerim je izmeril hitrost. Če bo voznik od policista zahteval na vpogled potrdilo o redni overitvi ali potrdilo o odobritvi tipa merila, mu bo policist pojasnil, da ima možnost vpogleda v to dokumentacijo pri vodstvu enote, kjer se ta dokumentacija hrani. Policist bo stranki v postopku povedal ime enote, kateri pripada, znamko in tip merilnika ter njegovo serijsko številko. Na ta način ima vsak voznik možnost preveriti pogoje delovanja merilnika in se prepričati v korektnost in veljavnost opravljene meritve. Torej kje si ti dobil podatke o -30 stopinjah????? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
puhica 7. februar 2006 Prijavi Deli 7. februar 2006 Ok, delajo tudi do -30. Sam v pravilniku pa piše da mora biti 0 zunaj da dela! Torej 0, drugače kršijo pravilnik. A ni tako? Citiraj When inner situation is not made conscious, it happens outside as fate!C.G. Jung Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
kapica 7. februar 2006 Prijavi Deli 7. februar 2006 - DOPPLERSKI MERILNIK HITROSTI: MULTANOVA 6*0°C do +50°C - DOPPLERSKI MERILNIK HITROSTI: RAMET AD9*-10°C do +60°C- PROVIDA 2000-5°C do +50°C- LASERSKI MERILNIK HITROSTI: ULTRALYTE COMPACT0°C do +50°C (sistem s kamero)-10°C do +60°C (samo ročni merilnik) - DOPPLERSKI MERILNIK HITROSTI: GATSO*antenska enota in radarska nadzorna enota -10°C do +60°C- LASERSKI MERILNIK HITROSTI: TRAFFIPATROL_V (z video kamero)0°C do +50°C - LASERSKI MERILNIK HITROSTI: TRAFFIPATROL-10°C do +50°C- LASERSKI MERILNIK HITROSTI: RIEGL-10°C do +50°C Na vprašanje voznika v postopku, bo policist pojasnil veljavni temperaturni razpon delovanja za merilnik, s katerim je izmeril hitrost. Če bo voznik od policista zahteval na vpogled potrdilo o redni overitvi ali potrdilo o odobritvi tipa merila, mu bo policist pojasnil, da ima možnost vpogleda v to dokumentacijo pri vodstvu enote, kjer se ta dokumentacija hrani. Policist bo stranki v postopku povedal ime enote, kateri pripada, znamko in tip merilnika ter njegovo serijsko številko. Na ta način ima vsak voznik možnost preveriti pogoje delovanja merilnika in se prepričati v korektnost in veljavnost opravljene meritve. hudo to je pa dobr vedet Citiraj ßoDi ło K@r §i... DrUgih J€ ił@k z€ Pr€v€c !!! life is a strange thing... just when you think you learned how to use it... it's gone... Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Lejka 7. februar 2006 Prijavi Deli 7. februar 2006 Alf hvala! So me bebci lih včeri ustavl, pa kao od 170m daleč, jst sem pa za tovornjakom vozila in me sploh ne bi mogu namert. Tm sm se neki bunila, pa je reku, da če mi kej ne paše nej se prtožm. Sicer pa ne vem zakaj mi ni dal pol take kazni kt je po zakonu. Po moje je enga prej že nameru, pol pa cel cajt isto hitrost folku kazu. Pa še ne vem zakaj pol tovornjaka ni ustavu. Mah k jih pa rabš jih pa ni nikjer, če pa so pa kao nč ne vidjo...... Citiraj It's a dog eat dog world Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Recommended Posts
Pridruži se debati
Objaviš lahko takoj in se registriraš kasneje. Če si član, se prijavi in objavi pod svojim računom.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.