Skoči na vsebino

Jekleni konjički


Marsa

Recommended Posts

ja kaj vozm, ma pa veze s tem, kok keša mam, oz. kok sm ga prpravljena dat za nakup avta x:Dx zaenkrat mam še faks za plačevat, tko da mi ni do tega da vzdržujem BMWja....

 

(clio je bil pa itak ljubezen pa prvi pogled :2src: ... je na ogled v mojem blogu.... lepota moja mala črna ) x:Dx

pa ja ne boš rekla, da nisi imela za yarisa in njegov vvti? x:Dx

ne vpraš me nič, ker nič ne vem...
Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

  • Komentarji 2,5k
  • Objavljeno
  • Zadnji komentar

Najbolj aktivni v tej temi

Najbolj aktivni v tej temi

Posted Images

zakaj pa ne 2, če se prvi obnese? x:Dx

joj, se pinkponkava...za tem postom odneham...tako, da bodi izčrpna....

pa še to - res si faca x;)x

Ja kaj pa je narobe? A ni tema jekleni konjički? x:Dx Ne, ni mi do tega, da bi mela isti avto kot mami. Sicer mi je pa Clio bolj udoben... pa prvi avto, ki sem ga mela, je bil tudi Clio in se je v prometni zelo dobro obnesel, tko da sm rekla, da bo Clio naslednji! Dvomim, da bi jo pr Yarisu tko dobr odnesla, čeprav je kao najvarnejši mali avto.

Joj včeri sm se smejala, k sm se peljala mimo Toyota centra na Viču! x:Dx Majo tanove Yarise kr tm po pločniku postavljene.... xrolleyesx x:Dx

Scio mi nihil scire
Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Da odmična gred malce prej ali pa malce kasneje odpre sesalne ventile (enojni vanos samo na eni odmični gredi)... z letom 96 pa so prišli ven modeli z dvojnim vanosom- se pravi z variabilno nastavitvijo sesalne in izpušne odmične gredi. S tem, ko se odpiranje prilagaja, se pravi da mal prej odpre al zapre ventile (odvisno od same nastavitve vžiga in potrebi količini vbrizgavanja goriva) se doseže to, da se izkoristek motorja poveča pri enaki ali pa celo manjši porabi benza.

 

Aja, pa še tole...

Ta isti sistem je mogoče bolj znan pri Hondi. VTEC (Variabler ventiltrieb) ali pa VVTI = Variable Valve Timing, Intelligent, kjer je sistem podoben, ni pa isti. Pri hondi se zamik dogaja direktno na ventilih preko elektronsko vodenih nihajnih ročic, pri Vanosu pa se to prenaša preko odmičnih gredi.

x:)x

na grobo razloženo

x;)x

Ej Tina,a si mogla to nardit!!! :vragec: Zdej si pa Bobnarja prehitela! x:Dx

Pa naj vsaj pove kakšen efekt,koristi ima ta sistem?Je pa tudi podoben sistem pri Toyoti-VVTi,pa tudi navitih različicah pri pueogotu,renaultom........

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Ej Tina,a si mogla to nardit!!! :vragec: Zdej si pa Bobnarja prehitela! x:Dx

Pa naj vsaj pove kakšen efekt,koristi ima ta sistem?Je pa tudi podoben sistem pri Toyoti-VVTi,pa tudi navitih različicah pri pueogotu,renaultom........

Soriiiiiiiiiiiiiiiiiiii :sori:

 

ja no, zdej si me pa ti prehitu!!!

Lih sm hotela povedat, da VVTI sistem je Toyotin otrok, vendar si ga je Honda "sposodila". x;)x

Scio mi nihil scire
Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Ker je OMV pred nekaj meseci na črpalki začel prodajat 100 oktanski bencin,vas sprašujem,ali verjamete reklamam,da ima vaš avto potem več moči?Mogoče veste,zakaj so pomembni oktani?Tina,če veš,malo počakaj! :vragec:

 

najboljš je it peš da ne osnožuješ zraka.ebor kak si .aja moj avto je pa ne uganeste:fičo.ni glih prov hiter ma mal ga že potegne...

fičo je pa žal prava ekološka katastrofa! :sori:

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Ker je OMV pred nekaj meseci na črpalki začel prodajat 100 oktanski bencin,vas sprašujem,ali verjamete reklamam,da ima vaš avto potem več moči?Mogoče veste,zakaj so pomembni oktani?Tina,če veš,malo počakaj! :vragec:

fičo je pa žal prava ekološka katastrofa! :sori:

Ti na OS povem x:Dx

Scio mi nihil scire
Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

100 oktanski bencin...bom mal filozofirou, mogoče bom pa čist mimo usekal...

100 oktanski bencin ima najbrž v isti količini v primerjavi z 98 in 95 več energije in večjo eksplozivno moč, kar najbrž pomeni, da bati delujejo z večjo intenzivnostjo. In če to pri samih batih ni možno (da so omejeni pri maximalni moči) ni potrebno porabiti toliko bencina za max. učinek, kot pri 98 oktanskem, torej se prihrani na porabi...

 

zdaj me pa skritizirajte, ko sem sigurno usekal svetlobna leta mimo x:o)x

ne vpraš me nič, ker nič ne vem...
Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

100 oktanski bencin...bom mal filozofirou, mogoče bom pa čist mimo usekal...

100 oktanski bencin ima najbrž v isti količini v primerjavi z 98 in 95 več energije in večjo eksplozivno moč, kar najbrž pomeni, da bati delujejo z večjo intenzivnostjo. In če to pri samih batih ni možno (da so omejeni pri maximalni moči) ni potrebno porabiti toliko bencina za max. učinek, kot pri 98 oktanskem, torej se prihrani na porabi...

 

zdaj me pa skritizirajte, ko sem sigurno usekal svetlobna leta mimo x:o)x

Poraba je enaka!

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Hvala za razlago, moram priznat, da sem bil prepričan, da je to že vse elektronsko (računalniško) rešeno....

Računalniško rešen :eek: Računalnik ta proces vodi in nadzira, ne more bit pa neki "računalniško rešen" brez sistema, po katerem vse skupaj deluje. Tukaj se gre za strojništvo.

Prišel bo čas, ko bodo ljudje spoznali,

da je samo ena čreda, in samo en pastir.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

S tem, ko se odpiranje prilagaja, se pravi da mal prej odpre al zapre ventile (odvisno od same nastavitve vžiga in potrebi količini vbrizgavanja goriva) se doseže to, da se izkoristek motorja poveča pri enaki ali pa celo manjši porabi benza.

Niti ne gre za porabo, ampak bolj za povečanje moči motorja pri najvišjih obratih. Tak motor je sicer bol varčen od enako močnega motorja z večjo prostornino, ne pa od slabotnejšega motorja z isto prostornino.

Če se spomnimo na Hondina motorja ispred nekaj let; navadnega 1,6 s 130 konji in VTEC s 160 konji je zanimivo, da sta mela do recimo 5000 obratov povsem enako moč. Vsa razlika pa se pokaže potem, ko VTEC "znori." Tukaj pa pol ni govora o varčevanju.

Prišel bo čas, ko bodo ljudje spoznali,

da je samo ena čreda, in samo en pastir.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Na risbi se vidi vanos naprava. To sta ti dve zadevci na vsakem verižniku. Zgleda kot podaljšek zobnika.

 

No ta napravica pri določenih obratih z pomočjo elektromagnetnega ventila nastavlja odpiralni in zapiralni čas odmične gredi.

 

Na sliki je dvojni vanos...

 

Odmična gred nima odpiralnega in zapiralnega časa, ampak ga majo ventili, ki jih odmična gred odpira.

 

Elektromagnetni ventil :eek: ???

 

Saj si razložila, da majo ventili pri VTEC sistemu računalniško-elektromagnetno vodene distančnike na ventilih. Ampak kako deluje vanos, pa še nis, sam tistm, ki se ne spoznajo, se zdi, da si x:Dx

Prišel bo čas, ko bodo ljudje spoznali,

da je samo ena čreda, in samo en pastir.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Odmična gred nima odpiralnega in zapiralnega časa, ampak ga majo ventili, ki jih odmična gred odpira.

 

Elektromagnetni ventil :eek: ???

 

Saj si razložila, da majo ventili pri VTEC sistemu računalniško-elektromagnetno vodene distančnike na ventilih. Ampak kako deluje vanos, pa še nis, sam tistm, ki se ne spoznajo, se zdi, da si x:Dx

No pa razloži še ti, sej je odprta tema. x:)x

Scio mi nihil scire
Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

100 oktanski bencin ima najbrž v isti količini v primerjavi z 98 in 95 več energije in večjo eksplozivno moč, kar najbrž pomeni, da bati delujejo z večjo intenzivnostjo.

 

Ni razlika v eksplozivni moči, ampak v točki predužiga. Športni motorji, ki se hitrej vrtijo, zahtevajo praviloma višje oktansko število. Če pa točiš v motor, ki zahteva 95 oktanov 100 oktanski bencin, s tem ne dosežeš nič večjo moč.

Prišel bo čas, ko bodo ljudje spoznali,

da je samo ena čreda, in samo en pastir.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Ni razlika v eksplozivni moči, ampak v točki predužiga. Športni motorji, ki se hitrej vrtijo, zahtevajo praviloma višje oktansko število. Če pa točiš v motor, ki zahteva 95 oktanov 100 oktanski bencin, s tem ne dosežeš nič večjo moč.

No ampak reklamirali so ga pa na to foro, da je malce manjša poraba, itd... a ne?

Scio mi nihil scire
Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Ja, ampak res malce x:o)x . Tud motorji s štirimi ventili na valj so bli včasih sam športni, danes se pa to množično uporablja. Hondine Vtec mašine so ble izrazito športne.

 

 

 

No pa razloži še ti, sej je odprta tema. x:)x

Sistem pri visokih obratih zamakne odmično gred za nekaj stopinj, s čimer je odpiranje ventilov "ostrejše".

Prišel bo čas, ko bodo ljudje spoznali,

da je samo ena čreda, in samo en pastir.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Niti ne gre za porabo, ampak bolj za povečanje moči motorja pri najvišjih obratih. Tak motor je sicer bol varčen od enako močnega motorja z večjo prostornino, ne pa od slabotnejšega motorja z isto prostornino.

Če se spomnimo na Hondina motorja ispred nekaj let; navadnega 1,6 s 130 konji in VTEC s 160 konji je zanimivo, da sta mela do recimo 5000 obratov povsem enako moč. Vsa razlika pa se pokaže potem, ko VTEC "znori." Tukaj pa pol ni govora o varčevanju.

VANOS služi predvsem za varčnejšo in prožnejšo mašino,VETEC pri hondi pa zgolj za večjo moč pri visokih vrtljajih.Kerikirano povedano do 5000 vrtlj. dva ventila odpira znatno manj,kar je v prid prožnosti,nad 5000 pa odpre vse 4 na ful,kar služi največji moči!Prvotni namen je bil združiti prednost 2 ventilske in 4 ventilske tehnike pri hondi!BMWjev VANOS pa je šel še korak naprej in je samo odpiranje ventilov elektrohidravlično podprto.

Torej varčevanje je samo pri VANOSU,pri vetec pa ni govora,kot si že povedal :palec:

 

Ja, ampak res malce x:o)x . Tud motorji s štirimi ventili na valj so bli včasih sam športni, danes se pa to množično uporablja. Hondine Vtec mašine so ble izrazito športne.

Sistem pri visokih obratih zamakne odmično gred za nekaj stopinj, s čimer je odpiranje ventilov "ostrejše".

Pri VANOSU zamakne z elektrohidravliko,katera je neodvisna od števila vrtljajev!

 

priiid x:o)x na.

sine, kaj ti je reba vžig naštelat al kuga?

al te fertajler zeza x:o)x

A samo to si sposoben iz sebe spravt lolek? xOOx

 

Ni razlika v eksplozivni moči, ampak v točki predužiga. Športni motorji, ki se hitrej vrtijo, zahtevajo praviloma višje oktansko število. Če pa točiš v motor, ki zahteva 95 oktanov 100 oktanski bencin, s tem ne dosežeš nič večjo moč.

xsuperx

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Računalniško rešen :eek: Računalnik ta proces vodi in nadzira, ne more bit pa neki "računalniško rešen" brez sistema, po katerem vse skupaj deluje. Tukaj se gre za strojništvo.

 

Emanuel se mi nekak dozdeva, da si ti strojnik, in ker imam v sorodstvu same strojnike in ker vem kako reagirajo (kaj boste vi štromarji vedel o teh zadevah... to je strojništvo, to je znanost....), te razumem.

Drugače pa sem napisal "elektronsko (računalniško) rešen" s tem sem imel v mislih elektronske elemente (senzorji, koračni elektromotorčki), ki jih nadzira, krmili računalnik.

Samo za ilustracijo pred leti smo imeli en tak primer rešitve optimizacije delovanja motorja s pomočjo optičnih vlaken. Na kratko: Optična vlakna iz cilindrov prenašajo svetlobo, ki se sprošča pri vžigu, iz barve svetlobe se da določit temperaturo. Na podlagi svetlobe torej lahko reguliramo vžig (mešanico zraka in goriva) in s tem optimiziramo delovanje in porabo......

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Samo za ilustracijo pred leti smo imeli en tak primer rešitve optimizacije delovanja motorja s pomočjo optičnih vlaken. Na kratko: Optična vlakna iz cilindrov prenašajo svetlobo, ki se sprošča pri vžigu, iz barve svetlobe se da določit temperaturo. Na podlagi svetlobe torej lahko reguliramo vžig (mešanico zraka in goriva) in s tem optimiziramo delovanje in porabo......

Zanimivo,ta tehnologija se že 40 let uporablja v vesoljski tehniki,pa tudi pri določanju starosti galaksij in zvezd!

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Pridruži se debati

Objaviš lahko takoj in se registriraš kasneje. Če si član, se prijavi in objavi pod svojim računom.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Dodaj komentar...

×   Prilepil/a si oblikovano vsebino..   Odstrani oblikovanje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tvoja prejšnja vsebina je povrnjena.   Izprazni urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...



  • Včlani se

    Postani član LN Foruma in se pridruži naši skupnosti.

  • Zadnji obiskovalci

    • Noben član si ne ogleduje te strani.
×
×
  • Objavi novo...