cashy 30. januar 2006 Prijavi Deli 30. januar 2006 ja kaj vozm, ma pa veze s tem, kok keša mam, oz. kok sm ga prpravljena dat za nakup avta zaenkrat mam še faks za plačevat, tko da mi ni do tega da vzdržujem BMWja.... (clio je bil pa itak ljubezen pa prvi pogled ... je na ogled v mojem blogu.... lepota moja mala črna ) pa ja ne boš rekla, da nisi imela za yarisa in njegov vvti? Citiraj ne vpraš me nič, ker nič ne vem... Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Larsy 30. januar 2006 Prijavi Deli 30. januar 2006 pa ja ne boš rekla, da nisi imela za yarisa in njegov vvti? Že mamo enga pr bajti! Citiraj Scio mi nihil scire Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
cashy 30. januar 2006 Prijavi Deli 30. januar 2006 zakaj pa ne 2, če se prvi obnese? joj, se pinkponkava...za tem postom odneham...tako, da bodi izčrpna....pa še to - res si faca Citiraj ne vpraš me nič, ker nič ne vem... Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Larsy 30. januar 2006 Prijavi Deli 30. januar 2006 zakaj pa ne 2, če se prvi obnese? joj, se pinkponkava...za tem postom odneham...tako, da bodi izčrpna....pa še to - res si faca Ja kaj pa je narobe? A ni tema jekleni konjički? Ne, ni mi do tega, da bi mela isti avto kot mami. Sicer mi je pa Clio bolj udoben... pa prvi avto, ki sem ga mela, je bil tudi Clio in se je v prometni zelo dobro obnesel, tko da sm rekla, da bo Clio naslednji! Dvomim, da bi jo pr Yarisu tko dobr odnesla, čeprav je kao najvarnejši mali avto.Joj včeri sm se smejala, k sm se peljala mimo Toyota centra na Viču! Majo tanove Yarise kr tm po pločniku postavljene.... Citiraj Scio mi nihil scire Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
alf 30. januar 2006 Prijavi Deli 30. januar 2006 Da odmična gred malce prej ali pa malce kasneje odpre sesalne ventile (enojni vanos samo na eni odmični gredi)... z letom 96 pa so prišli ven modeli z dvojnim vanosom- se pravi z variabilno nastavitvijo sesalne in izpušne odmične gredi. S tem, ko se odpiranje prilagaja, se pravi da mal prej odpre al zapre ventile (odvisno od same nastavitve vžiga in potrebi količini vbrizgavanja goriva) se doseže to, da se izkoristek motorja poveča pri enaki ali pa celo manjši porabi benza. Aja, pa še tole...Ta isti sistem je mogoče bolj znan pri Hondi. VTEC (Variabler ventiltrieb) ali pa VVTI = Variable Valve Timing, Intelligent, kjer je sistem podoben, ni pa isti. Pri hondi se zamik dogaja direktno na ventilih preko elektronsko vodenih nihajnih ročic, pri Vanosu pa se to prenaša preko odmičnih gredi. na grobo razloženo Ej Tina,a si mogla to nardit!!! Zdej si pa Bobnarja prehitela! Pa naj vsaj pove kakšen efekt,koristi ima ta sistem?Je pa tudi podoben sistem pri Toyoti-VVTi,pa tudi navitih različicah pri pueogotu,renaultom........ Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Larsy 30. januar 2006 Prijavi Deli 30. januar 2006 Ej Tina,a si mogla to nardit!!! Zdej si pa Bobnarja prehitela! Pa naj vsaj pove kakšen efekt,koristi ima ta sistem?Je pa tudi podoben sistem pri Toyoti-VVTi,pa tudi navitih različicah pri pueogotu,renaultom........Soriiiiiiiiiiiiiiiiiiii ja no, zdej si me pa ti prehitu!!!Lih sm hotela povedat, da VVTI sistem je Toyotin otrok, vendar si ga je Honda "sposodila". Citiraj Scio mi nihil scire Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
alf 30. januar 2006 Prijavi Deli 30. januar 2006 Tinal, a ti mogoče to pobiraš iz www.howstuffworks.com ?Ali je to res vse v tvoji glavi Če je, se ti klanjam To bo pa še za testirat! Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Larsy 30. januar 2006 Prijavi Deli 30. januar 2006 To bo pa še za testirat! Anytime Citiraj Scio mi nihil scire Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
alf 30. januar 2006 Prijavi Deli 30. januar 2006 Ker je OMV pred nekaj meseci na črpalki začel prodajat 100 oktanski bencin,vas sprašujem,ali verjamete reklamam,da ima vaš avto potem več moči?Mogoče veste,zakaj so pomembni oktani?Tina,če veš,malo počakaj! najboljš je it peš da ne osnožuješ zraka.ebor kak si .aja moj avto je pa ne uganeste:fičo.ni glih prov hiter ma mal ga že potegne...fičo je pa žal prava ekološka katastrofa! Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Larsy 30. januar 2006 Prijavi Deli 30. januar 2006 Ker je OMV pred nekaj meseci na črpalki začel prodajat 100 oktanski bencin,vas sprašujem,ali verjamete reklamam,da ima vaš avto potem več moči?Mogoče veste,zakaj so pomembni oktani?Tina,če veš,malo počakaj! fičo je pa žal prava ekološka katastrofa! Ti na OS povem Citiraj Scio mi nihil scire Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
cashy 30. januar 2006 Prijavi Deli 30. januar 2006 100 oktanski bencin...bom mal filozofirou, mogoče bom pa čist mimo usekal...100 oktanski bencin ima najbrž v isti količini v primerjavi z 98 in 95 več energije in večjo eksplozivno moč, kar najbrž pomeni, da bati delujejo z večjo intenzivnostjo. In če to pri samih batih ni možno (da so omejeni pri maximalni moči) ni potrebno porabiti toliko bencina za max. učinek, kot pri 98 oktanskem, torej se prihrani na porabi... zdaj me pa skritizirajte, ko sem sigurno usekal svetlobna leta mimo Citiraj ne vpraš me nič, ker nič ne vem... Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
alf 30. januar 2006 Prijavi Deli 30. januar 2006 100 oktanski bencin...bom mal filozofirou, mogoče bom pa čist mimo usekal...100 oktanski bencin ima najbrž v isti količini v primerjavi z 98 in 95 več energije in večjo eksplozivno moč, kar najbrž pomeni, da bati delujejo z večjo intenzivnostjo. In če to pri samih batih ni možno (da so omejeni pri maximalni moči) ni potrebno porabiti toliko bencina za max. učinek, kot pri 98 oktanskem, torej se prihrani na porabi... zdaj me pa skritizirajte, ko sem sigurno usekal svetlobna leta mimo Poraba je enaka! Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
cashy 30. januar 2006 Prijavi Deli 30. januar 2006 Poraba je enaka!a to je vse, kar sem falil? no, potem pa nisem tako slaboumen Citiraj ne vpraš me nič, ker nič ne vem... Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
alf 30. januar 2006 Prijavi Deli 30. januar 2006 a to je vse, kar sem falil? no, potem pa nisem tako slaboumen Znaš razmišljat ,vseeno pa je zadeva malo bolj komplicirana Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
emanuel 30. januar 2006 Prijavi Deli 30. januar 2006 Hvala za razlago, moram priznat, da sem bil prepričan, da je to že vse elektronsko (računalniško) rešeno....Računalniško rešen Računalnik ta proces vodi in nadzira, ne more bit pa neki "računalniško rešen" brez sistema, po katerem vse skupaj deluje. Tukaj se gre za strojništvo. Citiraj Prišel bo čas, ko bodo ljudje spoznali, da je samo ena čreda, in samo en pastir. Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
emanuel 30. januar 2006 Prijavi Deli 30. januar 2006 S tem, ko se odpiranje prilagaja, se pravi da mal prej odpre al zapre ventile (odvisno od same nastavitve vžiga in potrebi količini vbrizgavanja goriva) se doseže to, da se izkoristek motorja poveča pri enaki ali pa celo manjši porabi benza.Niti ne gre za porabo, ampak bolj za povečanje moči motorja pri najvišjih obratih. Tak motor je sicer bol varčen od enako močnega motorja z večjo prostornino, ne pa od slabotnejšega motorja z isto prostornino. Če se spomnimo na Hondina motorja ispred nekaj let; navadnega 1,6 s 130 konji in VTEC s 160 konji je zanimivo, da sta mela do recimo 5000 obratov povsem enako moč. Vsa razlika pa se pokaže potem, ko VTEC "znori." Tukaj pa pol ni govora o varčevanju. Citiraj Prišel bo čas, ko bodo ljudje spoznali, da je samo ena čreda, in samo en pastir. Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Larsy 30. januar 2006 Prijavi Deli 30. januar 2006 Moja lepota (na zimskih gumah nimam litk) Citiraj Scio mi nihil scire Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
emanuel 30. januar 2006 Prijavi Deli 30. januar 2006 Na risbi se vidi vanos naprava. To sta ti dve zadevci na vsakem verižniku. Zgleda kot podaljšek zobnika. No ta napravica pri določenih obratih z pomočjo elektromagnetnega ventila nastavlja odpiralni in zapiralni čas odmične gredi. Na sliki je dvojni vanos... Odmična gred nima odpiralnega in zapiralnega časa, ampak ga majo ventili, ki jih odmična gred odpira. Elektromagnetni ventil ??? Saj si razložila, da majo ventili pri VTEC sistemu računalniško-elektromagnetno vodene distančnike na ventilih. Ampak kako deluje vanos, pa še nis, sam tistm, ki se ne spoznajo, se zdi, da si Citiraj Prišel bo čas, ko bodo ljudje spoznali, da je samo ena čreda, in samo en pastir. Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Larsy 30. januar 2006 Prijavi Deli 30. januar 2006 Odmična gred nima odpiralnega in zapiralnega časa, ampak ga majo ventili, ki jih odmična gred odpira. Elektromagnetni ventil ??? Saj si razložila, da majo ventili pri VTEC sistemu računalniško-elektromagnetno vodene distančnike na ventilih. Ampak kako deluje vanos, pa še nis, sam tistm, ki se ne spoznajo, se zdi, da si No pa razloži še ti, sej je odprta tema. Citiraj Scio mi nihil scire Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
emanuel 30. januar 2006 Prijavi Deli 30. januar 2006 100 oktanski bencin ima najbrž v isti količini v primerjavi z 98 in 95 več energije in večjo eksplozivno moč, kar najbrž pomeni, da bati delujejo z večjo intenzivnostjo. Ni razlika v eksplozivni moči, ampak v točki predužiga. Športni motorji, ki se hitrej vrtijo, zahtevajo praviloma višje oktansko število. Če pa točiš v motor, ki zahteva 95 oktanov 100 oktanski bencin, s tem ne dosežeš nič večjo moč. Citiraj Prišel bo čas, ko bodo ljudje spoznali, da je samo ena čreda, in samo en pastir. Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Larsy 30. januar 2006 Prijavi Deli 30. januar 2006 Ni razlika v eksplozivni moči, ampak v točki predužiga. Športni motorji, ki se hitrej vrtijo, zahtevajo praviloma višje oktansko število. Če pa točiš v motor, ki zahteva 95 oktanov 100 oktanski bencin, s tem ne dosežeš nič večjo moč.No ampak reklamirali so ga pa na to foro, da je malce manjša poraba, itd... a ne? Citiraj Scio mi nihil scire Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
emanuel 30. januar 2006 Prijavi Deli 30. januar 2006 Ja, ampak res malce . Tud motorji s štirimi ventili na valj so bli včasih sam športni, danes se pa to množično uporablja. Hondine Vtec mašine so ble izrazito športne. No pa razloži še ti, sej je odprta tema. Sistem pri visokih obratih zamakne odmično gred za nekaj stopinj, s čimer je odpiranje ventilov "ostrejše". Citiraj Prišel bo čas, ko bodo ljudje spoznali, da je samo ena čreda, in samo en pastir. Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
alf 31. januar 2006 Prijavi Deli 31. januar 2006 Niti ne gre za porabo, ampak bolj za povečanje moči motorja pri najvišjih obratih. Tak motor je sicer bol varčen od enako močnega motorja z večjo prostornino, ne pa od slabotnejšega motorja z isto prostornino. Če se spomnimo na Hondina motorja ispred nekaj let; navadnega 1,6 s 130 konji in VTEC s 160 konji je zanimivo, da sta mela do recimo 5000 obratov povsem enako moč. Vsa razlika pa se pokaže potem, ko VTEC "znori." Tukaj pa pol ni govora o varčevanju.VANOS služi predvsem za varčnejšo in prožnejšo mašino,VETEC pri hondi pa zgolj za večjo moč pri visokih vrtljajih.Kerikirano povedano do 5000 vrtlj. dva ventila odpira znatno manj,kar je v prid prožnosti,nad 5000 pa odpre vse 4 na ful,kar služi največji moči!Prvotni namen je bil združiti prednost 2 ventilske in 4 ventilske tehnike pri hondi!BMWjev VANOS pa je šel še korak naprej in je samo odpiranje ventilov elektrohidravlično podprto.Torej varčevanje je samo pri VANOSU,pri vetec pa ni govora,kot si že povedal Ja, ampak res malce . Tud motorji s štirimi ventili na valj so bli včasih sam športni, danes se pa to množično uporablja. Hondine Vtec mašine so ble izrazito športne.Sistem pri visokih obratih zamakne odmično gred za nekaj stopinj, s čimer je odpiranje ventilov "ostrejše".Pri VANOSU zamakne z elektrohidravliko,katera je neodvisna od števila vrtljajev! priiid na.sine, kaj ti je reba vžig naštelat al kuga?al te fertajler zeza A samo to si sposoben iz sebe spravt lolek? Ni razlika v eksplozivni moči, ampak v točki predužiga. Športni motorji, ki se hitrej vrtijo, zahtevajo praviloma višje oktansko število. Če pa točiš v motor, ki zahteva 95 oktanov 100 oktanski bencin, s tem ne dosežeš nič večjo moč. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Ebor 31. januar 2006 Prijavi Deli 31. januar 2006 Računalniško rešen Računalnik ta proces vodi in nadzira, ne more bit pa neki "računalniško rešen" brez sistema, po katerem vse skupaj deluje. Tukaj se gre za strojništvo. Emanuel se mi nekak dozdeva, da si ti strojnik, in ker imam v sorodstvu same strojnike in ker vem kako reagirajo (kaj boste vi štromarji vedel o teh zadevah... to je strojništvo, to je znanost....), te razumem.Drugače pa sem napisal "elektronsko (računalniško) rešen" s tem sem imel v mislih elektronske elemente (senzorji, koračni elektromotorčki), ki jih nadzira, krmili računalnik. Samo za ilustracijo pred leti smo imeli en tak primer rešitve optimizacije delovanja motorja s pomočjo optičnih vlaken. Na kratko: Optična vlakna iz cilindrov prenašajo svetlobo, ki se sprošča pri vžigu, iz barve svetlobe se da določit temperaturo. Na podlagi svetlobe torej lahko reguliramo vžig (mešanico zraka in goriva) in s tem optimiziramo delovanje in porabo...... Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
alf 31. januar 2006 Prijavi Deli 31. januar 2006 Samo za ilustracijo pred leti smo imeli en tak primer rešitve optimizacije delovanja motorja s pomočjo optičnih vlaken. Na kratko: Optična vlakna iz cilindrov prenašajo svetlobo, ki se sprošča pri vžigu, iz barve svetlobe se da določit temperaturo. Na podlagi svetlobe torej lahko reguliramo vžig (mešanico zraka in goriva) in s tem optimiziramo delovanje in porabo......Zanimivo,ta tehnologija se že 40 let uporablja v vesoljski tehniki,pa tudi pri določanju starosti galaksij in zvezd! Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Recommended Posts
Pridruži se debati
Objaviš lahko takoj in se registriraš kasneje. Če si član, se prijavi in objavi pod svojim računom.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.