Skoči na vsebino

Jekleni konjički


Marsa

Recommended Posts

  • Komentarji 2,5k
  • Objavljeno
  • Zadnji komentar

Najbolj aktivni v tej temi

Najbolj aktivni v tej temi

Posted Images

ne.

znam tut copy/pejstat kak blazotno strokoven tekst x:px x:o)x

 

...

 

zakaj se alfisti pozdravljajo z dvignjenimi prsti na rokah?

 

da povejo kolk mašin so zamejali x:Dx x:Dx x:Dx x:o)x

No končno ena duhovita tudi od Bobnarja :palec:

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

zakaj se alfisti pozdravljajo z dvignjenimi prsti na rokah?

 

da povejo kolk mašin so zamejali x:Dx x:Dx x:Dx x:o)x

 

Ma ne. Na cest se sploh ne pozdravljajo. Ko pa se tolkat na servisih srečujejo

x:Dx x:o)x

Prišel bo čas, ko bodo ljudje spoznali,

da je samo ena čreda, in samo en pastir.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

VANOS služi predvsem za varčnejšo in prožnejšo mašino,VETEC pri hondi pa zgolj za večjo moč pri visokih vrtljajih.Kerikirano povedano do 5000 vrtlj. dva ventila odpira znatno manj,kar je v prid prožnosti,nad 5000 pa odpre vse 4 na ful,kar služi največji moči!Prvotni namen je bil združiti prednost 2 ventilske in 4 ventilske tehnike pri hondi!BMWjev VANOS pa je šel še korak naprej in je samo odpiranje ventilov elektrohidravlično podprto.

Torej varčevanje je samo pri VANOSU,pri vetec pa ni govora,kot si že povedal :palec:

Pri VANOSU zamakne z elektrohidravliko,katera je neodvisna od števila vrtljajev!

 

:eek:

 

Sem napisu, da je pri obeh sistemih možno doseč več prirastek pri moči, kot pa zmanjšati porabo. Oba sistema delujeta podprta z računalničko vodenim elektro-hidravličnim sistemom. Pri enem na odmični gredi, pri drugem direkt na ventilih.

 

Hondin nov Civic ima 1,8 VTEC motor z 140 konji. To pa ni ravno velik prirastek moči za 16 V motor. Je pa zato mal varčnejši od konkurence brez VTEC. Toyota pa ma tako in tako skorajda pri vseh bencinskih motorjih VVTI sistem. Če pa ima 1,6 motor 110 konj namesto 105, to ni neko veliko povečanje moči.

 

Po drugi strani pa ima BMV M3 kar veliko litrsko moč.

 

Po moje je osnovna ideja obeh sistemov združit dobre lastnosti navadne odmične gredi pri nižjih in srednih vrtljaji, ter na drugi strani športne odmične gredi pri visokih obratih, s kakršnimi so včasih "friziral" avtomobile za dosego večje moči, ampak s tem poslabšal navor in povečal porabo. Če zlo poenostavm, oba sistema delujeta, kot če bi med vožnjo zamenu odmično gred s športnejšo. Torej je smiselno edino, da se poveča odpiranje ventilov samo pri višjih obratih. Gre samo za to, kaj se s tem želi doseči, ne pa za to, da bi bil sistem odvisen od števila obratov.

Prišel bo čas, ko bodo ljudje spoznali,

da je samo ena čreda, in samo en pastir.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Emanuel se mi nekak dozdeva, da si ti strojnik, in ker imam v sorodstvu same strojnike in ker vem kako reagirajo (kaj boste vi štromarji vedel o teh zadevah... to je strojništvo, to je znanost....), te razumem.

Drugače pa sem napisal "elektronsko (računalniško) rešen" s tem sem imel v mislih elektronske elemente (senzorji, koračni elektromotorčki), ki jih nadzira, krmili računalnik.

Res sem strojnik :) Čeprav že nekaj let nism več v strojništvu, še zmer mal spremlam.

 

Saj so vključeni tud razni senzorji, ki jih računalnik upošteva, in krmiljenje ventilov ter gredi poteka preko elektronike. Ampak konkretno gre pri tem za večje odpiranje ventilov.

Prišel bo čas, ko bodo ljudje spoznali,

da je samo ena čreda, in samo en pastir.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

:eek:

 

S

 

Po moje je osnovna ideja obeh sistemov združit dobre lastnosti navadne odmične gredi pri nižjih in srednih vrtljaji, ter na drugi strani športne odmične gredi pri visokih obratih, s kakršnimi so včasih "friziral" avtomobile za dosego večje moči, ampak s tem poslabšal navor in povečal porabo. Če zlo poenostavm, oba sistema delujeta, kot če bi med vožnjo zamenu odmično gred s športnejšo. Torej je smiselno edino, da se poveča odpiranje ventilov samo pri višjih obratih. Gre samo za to, kaj se s tem želi doseči, ne pa za to, da bi bil sistem odvisen od števila obratov.

Pri hondi imaš vetec vti in samo vetec.Prvi služi izključno za povečanje moči nad 5000vsrtl,drugi pa varčnosti,saj se sistem "odpre" že pri 4000 vrtlj.BMW jev prav tako! M3 jev vanos je v večih elementih drugačen od recimo 320!Tako da je namen teh prilagodljivih sistemov za odpiranje ventilov popolnoma različen!

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

:palec: x:Dx

159 je zakon

 

Hja tkole je, sem se spomnil nekega dogodka, bil sem na obisku pri partnerjih v Italiji in po sestankih smo šli na večerjo, lastni firme je imel mečkota starejši sin Bemviča, najmlajši sin pa nekega sfriziranega renaulta turbo GTS z vsemi ventili in wiliams al kaj že izvedbo. In, ko je bilo ob kozarčku ali dveh bolj tako sproščeno vzdušje jih vprašam kako, da se vozjo v teh hecnih nemških škatlah, ko pa le imajo Italjani, tako čudovite in sploh hitre avte (predvsem sem poudarjal Lančo in Alfo). Pa me debelo gledajo in rečejo: " ja mi šibamo gor in dol po Italiji, mi mormo met hitre in zanesljive avte, če bi pa imeli Alfe, bi jih tiščali ene 100km na fulll, potem bi pa lahko samo še zavili na servis in zamenali mašino...."

Tko, da.....

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

hehe, če bi meli res taprave mašine (beri: od 2.5 dalje) , pol ne bi nič tišali... razn gasa ja xDDx

tamali mlinčki so za kurc, tavelki stroji so pa neuničljivi, prej pleh razpade kot pa mašina...

 

kaj me pa res razipizdi pa je, da recimo v alfi GT JTS ni 6-prestav, JTD pa jih ma, jebemti tako tehniko leta 2006, jaz nočem več dizla halo

:mad2:

Kupi 159,imajo 6 prestav vsi! x:Dx

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Pri hondi imaš vetec vti in samo vetec.Prvi služi izključno za povečanje moči nad 5000vsrtl,drugi pa varčnosti,saj se sistem "odpre" že pri 4000 vrtlj.BMW jev prav tako! M3 jev vanos je v večih elementih drugačen od recimo 320!Tako da je namen teh prilagodljivih sistemov za odpiranje ventilov popolnoma različen!

 

Glej, to, kar si napisu "VANOS služi predvsem za varčnejšo in prožnejšo mašino,VETEC pri hondi pa zgolj za večjo moč pri visokih vrtljajih", sploh ne drži. Pred leti so oba sistema vgrajevali samo v športne motorje - M3, Honda S2000 in Civic 1,6 160 kon, Tojota Corola 1,8 192 kon - ki so meli specifično moč čez 100 konj na liter, danes pa je to pri BMWju, Hondi in Tojoti z razvojem in pocenitvijo sistemov prišlo v množično uporabo, kjer motorji niso tolk naviti, je pa zato več poudarka na kompromisu med močjo in porabo. Na primer BMW 330 je močnejši od prejšnje generacije, pa ima vseen mal manjšo porabo. Sevede pa ni tolk nabit kot M3.

 

Torej gre za to, kaj hočemo dosečt, in pri tem ni pomembno, ker je sistem, saj ga tako in tako nadzira in vodi računalnik.

Prišel bo čas, ko bodo ljudje spoznali,

da je samo ena čreda, in samo en pastir.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Hja tkole je, sem se spomnil nekega dogodka, bil sem na obisku pri partnerjih v Italiji in po sestankih smo šli na večerjo, lastni firme je imel mečkota starejši sin Bemviča, najmlajši sin pa nekega sfriziranega renaulta turbo GTS z vsemi ventili in wiliams al kaj že izvedbo. In, ko je bilo ob kozarčku ali dveh bolj tako sproščeno vzdušje jih vprašam kako, da se vozjo v teh hecnih nemških škatlah, ko pa le imajo Italjani, tako čudovite in sploh hitre avte (predvsem sem poudarjal Lančo in Alfo). Pa me debelo gledajo in rečejo: " ja mi šibamo gor in dol po Italiji, mi mormo met hitre in zanesljive avte, če bi pa imeli Alfe, bi jih tiščali ene 100km na fulll, potem bi pa lahko samo še zavili na servis in zamenali mašino...."

Tko, da.....

No,tudi jez se spomnim dogotka,in to iz naših avtocest.Kolega je kupil novega Golfa GTI(najnovejši model),pa me povabi na vožnjo do Maribora pa nazaj.Pa mi razlaga,kako ima to in ono,pa kako je kakovostno skup dan,pa da se nič ne kvari,pa da naj prodam svojo italijansko kripo in kupim Nemca,potem pa:?Pri Vranskem najpraj začnejo kontrolne lučke na armaturki izvajati pravi Las Vegas,potem nekaj zaropota,potem pa nekaj skozi havbo odleti,potem nič ne vidiva,ker je vse v dimu.Brez besed pokliče avtovleko in v Ljubljani mi reče ti kar obdrži svojo Italijansko kripo,sej se kvari,ampak gre naprej.Ko pa nemc škripne,ga samo na odpad pelji.

Ljudje,ne rečem,da se italijani ne kvarijo,ampak jez osebno poznam okoli 30 primerov zaribanih TDIjev,1.6 mašin.Vem tudi koliko košta servis za nemce,ker sem bil kar nekaj časa v tem poslu.

Drigač je pa že Bobnar povedu,da so prave alfine mašine V6,al pa JTD,majhni mlinčki z 1.4,1.6 pa tako ali tako niso za teranje.

Že celo življenje vozim Italijane(Fiat,Lancia,Alfa) pa me ob rednem vzdrževanju ni noben niti enkrat na cedilu pustil.Mogoče imam srečo vendar po prevoženih 1000000 km ne verjamem vanjo.Bi pa res,in mogoče tudi bom toliko km prevozil z nemci,da direktno dobim primerjavo.

Ebor ti si pa le žrtev slovenskega razmišljanja,in apeliram,da poskusiš vozit novo alfo,ne pa kakšno uvoženo zgonjeno,ki je kot kak polizdelek iz ličarske delavnice

x^x

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Glej, to, kar si napisu "VANOS služi predvsem za varčnejšo in prožnejšo mašino,VETEC pri hondi pa zgolj za večjo moč pri visokih vrtljajih", sploh ne drži. Pred leti so oba sistema vgrajevali samo v športne motorje - M3, Honda S2000 in Civic 1,6 160 kon, Tojota Corola 1,8 192 kon - ki so meli specifično moč čez 100 konj na liter, danes pa je to pri BMWju, Hondi in Tojoti z razvojem in pocenitvijo sistemov prišlo v množično uporabo, kjer motorji niso tolk naviti, je pa zato več poudarka na kompromisu med močjo in porabo. Na primer BMW 330 je močnejši od prejšnje generacije, pa ima vseen mal manjšo porabo. Sevede pa ni tolk nabit kot M3.

 

Torej gre za to, kaj hočemo dosečt, in pri tem ni pomembno, ker je sistem, saj ga tako in tako nadzira in vodi računalnik.

Preberi še enkrat,prosim!

Se ponavljaš kot papiga!

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Glede na tolk različna mnenja me počas res zanima kaj je res. V bistvu ne verjamem v bistvene razlike.....in menim, da je veliko odvisno od vzdrževanja avtomobila in načina vožnje tudi, seveda pa tud mal od sreče oz. nesreče ob nakupu.....vsak avto ma lahk napako. Italijana še nisem imel, imel pa sem 2 nemca in jih kar se tiče okvar res moram pohvalit. Golfa dvojko npr. še sedaj vozi moja bivša brez blemov, pa ima cca. 300.000 km........tud drugi se ne kvari nič, ima cca. 130.000, pa je že kar v letih tud.....Je pa res, da sem avte kupoval od fotra, ki "zna vozit" in avto tudi odlično vzdržuje......in če pomislim, so pri njem dobro funkcionirali tud fičoti, 101-enke, pa kasneje oba nemca, tud s francozom sedaj nima nbenih blemov.....

Nikogar ne obrekujem, samo govorim, kar mislim.

K. Čapek

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Pridruži se debati

Objaviš lahko takoj in se registriraš kasneje. Če si član, se prijavi in objavi pod svojim računom.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Dodaj komentar...

×   Prilepil/a si oblikovano vsebino..   Odstrani oblikovanje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tvoja prejšnja vsebina je povrnjena.   Izprazni urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...



  • Včlani se

    Postani član LN Foruma in se pridruži naši skupnosti.

  • Zadnji obiskovalci

    • Noben član si ne ogleduje te strani.
×
×
  • Objavi novo...