Skoči na vsebino

Jekleni konjički


Marsa

Recommended Posts

... limuzine me ne ganejo...(še)

mene pa ganejo... se in ze. :)

 

joj kolk ste tehnicni ratal, sploh se ne morem vklopit, jaz sem bolj... 'poljudna'. :)

Jaz iščem le eno; da bi izrazil tisto, kar hočem. In ne iščem novih oblik, temveč jih najdem.

Picasso

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

  • Komentarji 2,5k
  • Objavljeno
  • Zadnji komentar

Najbolj aktivni v tej temi

Najbolj aktivni v tej temi

Posted Images

Hja jaz bi to rešil z koračnimi elektromotorčki, jasno računalniško vodenimi, digitalno seve preko optičnih vlaken recimo......... samo.... ej se res ne zastopim prav nič na to.....

 

ne moreš to :D hehe :P elektromotorčki so velik prepočasni... :) se mi pa dopade tale Vanos zelo lepo urejena zadeva sam VVTi mi pa še bolj diši hehe :P mamo pr nas pr corollci take zanimive vozne lastnosti prav paše VVTi :) hmmm

 

Alef, kako pa imajo ta problem rešeno pri alfah?

 

Še malo novičk.... danes je moj golf dobil nove filtre in dize, spet lepo brunda... :) ...

:D Rad bi se z vami družil tudi v živo, povejte mi če se kdaj mudite v moji okolici LJ, Moste.
Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Pri hondi imaš vetec vti in samo vetec.Prvi služi izključno za povečanje moči nad 5000vsrtl,drugi pa varčnosti,saj se sistem "odpre" že pri 4000 vrtlj.BMW jev prav tako! M3 jev vanos je v večih elementih drugačen od recimo 320!Tako da je namen teh prilagodljivih sistemov za odpiranje ventilov popolnoma različen!

A lahko razložiš, kakšen je vetec-vti, to mi ni jasn.

Pa v čem je vanos pri M3 tolk drugačen od recimo 320? Tolk natančn pa tega res ne poznam.

 

Pa se ti ne zdi, da s tem negiraš svojo prejšno izjavo "VANOS služi predvsem za varčnejšo in prožnejšo mašino,VETEC pri hondi pa zgolj za večjo moč pri visokih vrtljajih" Se mi zdi, da je vsakmu jasn, da M3 ni namenjen varčnosti in prožnosti, ampak bol moči. Pa ne mi zdaj, da nis mislu ta vanos, ampak en drug vanos, ki je v recimo 320 x:o)x

 

Preberi še enkrat,prosim!

Se ponavljaš kot papiga!

Mogoče pa ne znaš drugega, kot da rataš nesramen, ko ti zmanka argumentov.

Prišel bo čas, ko bodo ljudje spoznali,

da je samo ena čreda, in samo en pastir.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

A lahko razložiš, kakšen je vetec-vti, to mi ni jasn.

Pa v čem je vanos pri M3 tolk drugačen od recimo 320? Tolk natančn pa tega res ne poznam.

 

Pa se ti ne zdi, da s tem negiraš svojo prejšno izjavo "VANOS služi predvsem za varčnejšo in prožnejšo mašino,VETEC pri hondi pa zgolj za večjo moč pri visokih vrtljajih" Se mi zdi, da je vsakmu jasn, da M3 ni namenjen varčnosti in prožnosti, ampak bol moči. Pa ne mi zdaj, da nis mislu ta vanos, ampak en drug vanos, ki je v recimo 320 x:o)x

Mogoče pa ne znaš drugega, kot da rataš nesramen, ko ti zmanka argumentov.

Vanos,kar bi lahko kot strojnik tudi vedel,kot sistem je odvisen od same mehanske sestave,hidravljike,elektrike in elektronike.Se ti ne zdi,da če spremenimo samo en detalj pri naštetih sklopih,da lahko totalno spremenimo namen samega sistema!?Torej ja M3 in 320 imata oba VANOS,toda s toliko modifikacij na enih od teh skolpov,da služita različnim namenom.Konkretno je pri M3,odmična gred,lega le te,časovni interval odpiranja,elektronika,...čisto drugačna kot pri 320.Enako se dogaja pri Hondinem Vetec sistemu.Vti ima popolnoma drugačno elektroniko,pa tudi mehanski deli se zelo razlikujejo od navadnega vetec.

Poglej na vsaki strani 2 ekstrema: BMW M3 proti 318 in Honda civic 1.4.vetec proti S2000.Vsi imajo enaki sistem pa služijo za čisto različne namene!

Napisal sem da so uporabe teh sistemov zelo različne!Kje se torej negiram? xrolleyesx

Najboljše bo da svoj užaljen ego preusmeriš na detaljno poglobitev v te sisteme,ker niso tako enostavni,kot pišeš ti!

Argumentov pa je še veliko z moje strani in če boš še pameten,bomo pa strokovno literaturo začeli gor metati,pa da vidimo x;)x

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

bomo pa strokovno literaturo začeli gor metati,pa da vidimo x;)x

:O: xrolleyesx

 

kok ste dolgocajtni....

no al pa sem sam prepovrsna in taka, da nimam dovolj interesa skratka...

Jaz iščem le eno; da bi izrazil tisto, kar hočem. In ne iščem novih oblik, temveč jih najdem.

Picasso

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Alef, kako pa imajo ta problem rešeno pri alfah?

 

Š ...

Verjetno si mislil mojo malenkost x:Dx

Alfe so v prteklosti imele Twin spark sistem(dve svečki na valj),kar je doprineslo k predvsem večji moči in prožnosti.V praksi se je to izkazalo predvsem z dejstvom,da je že 1986 v alfi 75 2.0.twin spark(samo po dva ventila) dosegel 146KM,kar je bilo za dvoventilca zelo dober dosežek,navor pa je bil 187Nm.Takih zmogljivosti se ne sramujejo tudi današnji 16 ventilci.Kasneje so sistem združili še z 16 ventilsko tehniko,sedaj pa so presedlali na direktni vbrizg,kar spet doprinese k izjemni prožnosti in moči!

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Alfe so v prteklosti imele Twin spark sistem(dve svečki na valj),kar je doprineslo k predvsem večji moči in prožnosti.V praksi se je to izkazalo predvsem z dejstvom,da je že 1986 v alfi 75 2.0.twin spark(samo po dva ventila) dosegel 146KM, ...

 

To so ble še lepe Alfe. Danes so za moj okus kar se tiče dizajna nič od nič.

 

Lepi avti se mi zdijo Renault, Citroen in Opel, ki si delijo prvo mesto. In na četrtem mestu sta Škoda in Audi.

 

Grdi pa so mi Chevrolet, Fiat, Alfa, Kia, Seat, ...

Bodite SPONTANI, ISKRENI in POSTENI.

Ne igrajte UMAZANIH IGER oz. CUSTVENIH MANIPULACIJ.

S tem NIKOGAR ne osrecite; tudi SEBE NE.

Kdor pa zeli biti NESRECEN, si lahko se vedno poisce sebi enake.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

To so ble še lepe Alfe. Danes so za moj okus kar se tiče dizajna nič od nič.

 

Lepi avti se mi zdijo Renault, Citroen in Opel, ki si delijo prvo mesto. In na četrtem mestu sta Škoda in Audi.

 

Grdi pa so mi Chevrolet, Fiat, Alfa, Kia, Seat, ...

Zanimiv okus za dizajn.... :vio:

 

Moj pa tkole...

 

:palec:

1. Volvo (V70, C70)

2. Alfa (Brera, GT, 159, 156 SW)

3. Dodge (Stratus)

4. Chrysler (300C)

5. Infinity (Fx45)

 

 

 

http://www.avto-magazin.si/forum/images/smiles/icon_puke_r.gif

1. Dacia Logan

2. Kia

3. Nissan (Almera, Micra)

4. Ford (Fiesta)

5. Smart

Scio mi nihil scire
Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Alfe niso nikoli slovele po kakšni posebni prožnosti.

Bolj po potrebi siljenja v višjo tretjino vrtljajev x;)x (kar pa pričara posebne užitke xDDx )

To je veljalo za boxer mašine!Se strinjaš? x;)x Twin spark,vsaj moj 2.0 pa vleče kot traktor od prostega teka pa do 7300vrtl,in to zelo zvezno. xDDx

Preberi tudi test 159 2.2 v Avtomagazinu,kaj pišejo o prožnosti,seveda zaradi direkt vbrizga.

 

To so ble še lepe Alfe. Danes so za moj okus kar se tiče dizajna nič od nič.

 

Lepi avti se mi zdijo Renault, Citroen in Opel, ki si delijo prvo mesto. In na četrtem mestu sta Škoda in Audi.

 

Grdi pa so mi Chevrolet, Fiat, Alfa, Kia, Seat, ...

Upam,da nimaš podoben okus pri moških x:Dx

Joke! xDDx

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Da neute tolk resni.......kakšna je razlika med žensko in jeklenim konjičkom? x:px Ni je.......bolje ko izgledata, dražje je vzdrževanje! :vragec: x:o)x

Nikogar ne obrekujem, samo govorim, kar mislim.

K. Čapek

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

boxer itak porazno, tut TS ni bogvekaj, razn 2.0 v 145-ki kjer majhna teža dela svoje, ampak sem meu Xsaro VTS pa sm jo poču dol z lahkoto. tam je pa bla prožna mašina u iber, pa do 7300 kot praviš brez oklevanja...je mela brezstopenjsko prilagodljiv sesalni sistem že takrat.... ma TS to?

 

ja, sem prebrau 2.2., sam postanem slabe volje ko vidim da nikakor ne znajo spravit porabe na znosno cifro...

Moja 145 q.v. ima 1270kg! xrolleyesx in 155KM v originalu,torej 8.2 kg na 1KM,Xsara pA 1200 in 167KM,torej 7.1 kg na 1KM.Očitna razlika v prid xsari!

Je pa 145 Q.V. avtomagazin leta 1997 razglasil in izmeril za najprožnejšo mašino v svoji kategoriji do 2000 cm,Xsara pa je zasedla 5 mesto!Torej ne glede na sesalni sistem!Razlika se vidi tudi v sami porabi,katero pri xsari težko spraviš pod 9 l,z mojo pa je lahko tako 6,kot tudi 12l.Ogromna razlika pa je tudi v sami akustiki,seveda v prid alfe. x^x

Poglej težo 159,pa ti bo jasno zakaj je poraba taka!

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

:sori: :o|o:

kok ste tehnicni se vedno... :|||

 

Boby, men je pa pr teb vsec glih to, ko si mel xsaro ono, men se je zdela kar vredi. ;) :palec:

pomen da nisi obremenjen z nekimi imidzi, markami plus da mas nekaj tega... hmmm. tezko pravo besedo najdem, nostalgicnega ni ok... pac se mi zdi da citroene mara en poseben folk..

tko kot na primer alfe mara poseben folk...

Jaz iščem le eno; da bi izrazil tisto, kar hočem. In ne iščem novih oblik, temveč jih najdem.

Picasso

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

ah kje pa, xsara sploh ni bla tak požeruh, na vzporednem testu je med dvolitraši porabila več kot za liter manj od konkurence... pa tut po lastnih izkušnjah povem da ni sile. tak kot si rekel, mešana vožnja okoli 9 litrov, enkrat ko sn šel na morje pa tut 7, samo s tem avtom ne morš cijazit...to je muka... 13 pa tut ni bil problem recimo pr tempu 180-200...

no, za zvočno kuliso ne morš vedet če nisi meu xsare...ne grgra tak kot alfa, ma pa bolj globok sound, kot da bi mela šprtni filter... to je blo krivo to, da ima serijsko športni izpušni kolektor (varjen posamično za vsak valj posebej in potem 4 v 1)...tu se dobitistih par konjev več in soundx;)x

za tvojo alfo bi ocenil da je poraba zlo podobna, pod 9 litrov mešane vožnje zlo težko....

kolega je mel sicer 166-ko in je žrla okol 11...

sam čudno da so mele novejše 166-ke 2.0 TS 6.prestav, manše alfe z isto mašino pa ne

:xx!:

ker jaz sem par let nazaj htel imet kako 156-ko 2.0, pa je nisn dobo pametne...

kaj češ... zdaj pa dvimim da bom še kdaj meu taljana, ker mam zaj že tretjega in verjetn zadnjega...pa ne zarad kakih problemov, pač naveličau se... :vio:

zdej bi počas šestaka x:px

Sem peljal tudi xsaro in je mašina tudi zelo dobra,pa še dere se fajn,kot si napisal zaradi kolektorja.Tako,da nimam nič proti! x:)x Ima pa vseno čisto drugačno krivuljo moči in navora,kot alfa,kar pa ni nič narobe,samo v alfi imam vseeno boljši feeling x8Dx Poraba je pa čisto odvisna od tvoje noge,z to razliko,da se da alfo tudi zelo uglajeno peljat,xsaro pa samo gas na of in on x8Dx Vedno mi pa tudi ne paše dirkat.

Šestaki so tudi moje sanje,pa še turbino gor,mogoče 166 2.0T V6 x8Dx

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Napisal sem da so uporabe teh sistemov zelo različne!Kje se torej negiram? xrolleyesx

Najboljše bo da svoj užaljen ego preusmeriš na detaljno poglobitev v te sisteme,ker niso tako enostavni,kot pišeš ti!

 

Da še enkat izpostavm to, na kar sem te prijazno opozoru, ti si pa ratu nesramn.

 

"VANOS služi predvsem za varčnejšo in prožnejšo mašino,VETEC pri hondi pa zgolj za večjo moč pri visokih vrtljajih"

Vidiš, tole je čista neumnost. Kar pol dodajaš, je čisto prodajanje megle, ket ti tvoj smrdliv ego ne dovl, da priznaš napako

 

 

 

.Konkretno je pri M3,odmična gred,lega le te,časovni interval odpiranja,elektronika,...čisto drugačna kot pri 320.

Ni tolk čisto drugačen, kot razlagaš. Drugačen je predvsem program, ki vse uravnava. M3 bi bil z drugačnim programom bol tak, kot je novi 330, pri čemur ves vanos ostane povsem isti, spremeni se samo program.

 

Poglej na vsaki strani 2 ekstrema: BMW M3 proti 318 in Honda civic 1.4.vetec proti S2000.Vsi imajo enaki sistem pa služijo za čisto različne namene!

To vsekakor drži (čeprav bi blo bol, če bi uporabu primrjavo motorjev s podobno prostornino, na primer S2000 proti civic VTEC 1,8), je pa ta trditu nasprotna zgoraj citirani

"VANOS služi predvsem za varčnejšo in prožnejšo mašino,VETEC pri hondi pa zgolj za večjo moč pri visokih vrtljajih"

Komur je to jasno, prav, komur pa ni, pa tud. S tabo se pregovarjat mi je ratal zopr, in tega namena nimam več.

Prišel bo čas, ko bodo ljudje spoznali,

da je samo ena čreda, in samo en pastir.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

plus to, da dobiš največ za denar. ne razumem folka ki kupi novega cliota za 3.5 mio....

:palec:

tule pa cist isto razmisljava...

natancno tako: najvec za ceno, optimalno pac... xyesx

 

*

 

a res, lancia da je tok huda?

no mi smo mel (sestrina druzina) blazno slabe izkusnje z eno lancio (in cisti nateg, ze dva avta so vmes mel, ko so se vedno tega odplaceval al kako je ze blo, skrratka, j*)..

 

ker men je bil, ko sem se za mal manjsimi gledala, y kar vsec.

Jaz iščem le eno; da bi izrazil tisto, kar hočem. In ne iščem novih oblik, temveč jih najdem.

Picasso

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Kupil Kio sportage in zajebal situacijo. Po 14 dneh bi jo najraje prodal.

Žvim v rahlih rovtah, zato sem bil prepričan, da bo terenski avto rešil velik del mojih problemov. A nisem pomislil na led - bolj široke so gume, bolj nebogljen si na poledeneli cesti. In poledenela cesta je pri nas v hribih pozimi nekaj normalnega. Par dni nazaj me je moral traktor potegniti na suho - čist nemočen sem bil na terenu, iz katerega bi s tastarim R19 zihr komot pršou. Fak - prava poteza bi bil Subaru 4x4.

 

lalala xrolleyesx

http://tadej-pretner.com

 

Možni posledični izgredi so edini razlog, da poimensko ne navedem forumovca, ki ima železen zob!

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Lanča je (bla) taljanski Mercedes :vio:

 

Alfa sportivo, Fiat za maso, Lanča za predsednike x;)x

Pust mlinčke, večkrat ponavljam to...

sploh nisem vedla tega, lancia mi je bla sicer dost neznana....

a tko... hmm.

mlincki? to so tamali razen minijev pa tega? xDDx x:px

 

Kupil Kio sportage in zajebal situacijo. Po 14 dneh bi jo najraje prodal.

Žvim v rahlih rovtah, zato sem bil prepričan, da bo terenski avto rešil velik del mojih problemov. A nisem pomislil na led - bolj široke so gume, bolj nebogljen si na poledeneli cesti. In poledenela cesta je pri nas v hribih pozimi nekaj normalnega. Par dni nazaj me je moral traktor potegniti na suho - čist nemočen sem bil na terenu, iz katerega bi s tastarim R19 zihr komot pršou. Fak - prava poteza bi bil Subaru 4x4.

 

lalala xrolleyesx

o skoda. :|||

moje sozalje...

sam ves kaj - morda se mors pa vseen mal navadit, pa tud avto pa gume, ipak tole niso cist klasicni pogoji, pa terenc gor al pa dol... tud ne ves, ce ne bi blo pr subariju podobn.. aja, 4x4.. a ta kia pa nima al kaj?

morda bos pa se cist zadovoljen. :)

srecno voznjo! xcrossfingx

 

*

blazn mi je vsec tuareg.... ampak najbrz sem ze 100x rekla. v bistvu mi je zdaj se bolj vsec kot x5.

Jaz iščem le eno; da bi izrazil tisto, kar hočem. In ne iščem novih oblik, temveč jih najdem.

Picasso

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

o skoda. :|||

moje sozalje...

sam ves kaj - morda se mors pa vseen mal navadit, pa tud avto pa gume, ipak tole niso cist klasicni pogoji, pa terenc gor al pa dol... tud ne ves, ce ne bi blo pr subariju podobn.. aja, 4x4.. a ta kia pa nima al kaj?

morda bos pa se cist zadovoljen. :)

srecno voznjo! xcrossfingx

 

Ma 4x4. Ampak verjem, da sem probal pridt zanč vn na vse načine - pogon na dva, pogon na 4, reduktor, mal gasa, več gasa ... Za led so avtomobili s širokimi gumami res boščkani. Ni kaj - tud za ta ogromna kolesa bom mogu ketne kupt. Ampak upam, da letos nau treba.

 

lalala

http://tadej-pretner.com

 

Možni posledični izgredi so edini razlog, da poimensko ne navedem forumovca, ki ima železen zob!

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Vsaj en kolo more met dober oprijem.

 

Pa kakšna zapora zadnga diferenciala tud kdaj pomaga.

 

Mogoče ožje pa bol grobe gume ??? Preširoke gume so sam šminkeraj!

Prišel bo čas, ko bodo ljudje spoznali,

da je samo ena čreda, in samo en pastir.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Ma 4x4. Ampak verjem, da sem probal pridt zanč vn na vse načine - pogon na dva, pogon na 4, reduktor, mal gasa, več gasa ... Za led so avtomobili s širokimi gumami res boščkani. Ni kaj - tud za ta ogromna kolesa bom mogu ketne kupt. Ampak upam, da letos nau treba.

 

lalala

a daj... cudno pol v bistvu... a da je res toolk v kolesih.. no saj to je logicno... sam... cemu je pa pol to namenjen? ce ne dela? x:o)x

a zdaj bos moral pa ketne natikat pa pol povsod s tem ruzhit. x:px

 

Mogoče ožje pa bol grobe gume ???

ja ocitno,

no morda bo pa ze tko se resil, Nosorog, ne smes bit prevec crnogled, zdaj mors to kar se da. xupx

 

Ja terence moraš res dobro poznat. Dosti kontaktiram s policaji v Halozah ob meji ,pa so dosti bolj zadovoljni s Škodami Octaviami 4x4 kot z Nissani Terranoji. Zelo zanimivo. x:)x

res zanimivo. :)

si ne bi mislil, ceprav po 2. strani pa - zakaj ne?

 

sicer pa me veseli, ko te vidim, te dolg nisem vidla (al se pa pac ne srecamo v temah). xDDx :palec:

Jaz iščem le eno; da bi izrazil tisto, kar hočem. In ne iščem novih oblik, temveč jih najdem.

Picasso

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Da še enkat izpostavm to, na kar sem te prijazno opozoru, ti si pa ratu nesramn.

 

 

ket ti tvoj smrdliv ego .

Zelo lepa kultura komunikacije!!!Čestitam ti za take kretenske opazke!Pove vse o tvojem egu,kateri je zelo ranjen,škoda,ker znaš razmišljat in tudi veliko znaš,veš o samem avtomobilizmu.

Pri svojih kričečih citiranjih,si namenoma spregledal besedo PREDVSEM-izraža,da je nekaj po pomembnosti na prvem mestu x;)x

Je zdej jasno? :eek:

 

ja, res je, men je bolj važno kaj SE RES skriva pod plehom in dobra oprema ter feeling med vožnjo.

v glavnem; "understatement" x;)x

plus to, da dobiš največ za denar. ne razumem folka ki kupi novega cliota za 3.5 mio....

je pa spet res, kot sem tut že povedal, da nikol nočem osnovnih modelov, tisto je za maso...v tem je glih keč, si vsak misli, aha tale pa vozi citroena, al pa fiata, al pa alfo, pa imaš recimo najboljši model pa sploh ne ve da je to dejansko (po mehaniki) čist drug avto, ne pa nek mlinček za babe...

ja, vem, alfa malo prej doseže nanjvečji navor, sam tut pol hitreje pada, pr xsari ne narašča zvezno, tam pr 2500 je ene 70% na voljo, pr alfi pa verjetn okol 80%, kasneje pa xsara trga nad 5000, alfa pa bolj zvezno dela kot praviš.

 

heee, 2.0 T ja...

x:px

 

ne vem zakaj so opustili razvoj teh mašin... dali bi gor 24v glavo in jo dodelali, plus moderna elektronika, pa malo manjša turbina in bi glih tak dobli 200 zdravih, čistih in malo manj požrešnih cavallov xDDx

al pa še boljše; tista mašina od Lancie, 5 cilindrov 2.0 20v turbo, to je bil mega izstrelek v Fiat Coupeju... še švabi so ga ocenli kot "schnaepchen Ferrari" xDDx

to bi bla prava mašina za 147-ko recimo... ker GTA je pretežka v nosu... :vio:

Matr,zakaj se kar naenkrat popolnoma strinjam s teboj x:Dx :palec:

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Vsaj en kolo more met dober oprijem.

 

!

 

To velja za Lado Nivo, za Kio sportage pa ne. Eno kolo sem imel čist na kopnem, pa ni blo šans.

 

Sicer pa - v Belorusiji sem razbil Nissan Patrola; nivo ceste se je dvignil (tricentimetrski poledeneli rob) in fuknilo me je iz ceste v drevo. Tisto - širše gume, bolj si na ledu v riti - drži kot pribito.

 

Mam še vedno otroške bolezni - ko se v nekaj zapičim (beri v Kio sportage), nikogar ne poslušam. Pa mi je en šofer lepo povedal, da se navadni avtomobili s štirikolesnim pogonom po mojih rovtah velik boljš obnesejo.

 

Ampak - o.k. Zdj mam, kar mam. Bom pač po potrebi ketne natikal.

 

lalala

http://tadej-pretner.com

 

Možni posledični izgredi so edini razlog, da poimensko ne navedem forumovca, ki ima železen zob!

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Tisto - širše gume, bolj si na ledu v riti - drži kot pribito.

 

lalala

To teoretično sploh ne drži,ker širše gume pomenijo večje trenje na podlago!Seveda ta teorija velja samo če je čisti led,torej brez plundre ali snega,kjer pa tabularčki prav pridejo x;)x

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Pridruži se debati

Objaviš lahko takoj in se registriraš kasneje. Če si član, se prijavi in objavi pod svojim računom.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Dodaj komentar...

×   Prilepil/a si oblikovano vsebino..   Odstrani oblikovanje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tvoja prejšnja vsebina je povrnjena.   Izprazni urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...



  • Včlani se

    Postani član LN Foruma in se pridruži naši skupnosti.

  • Zadnji obiskovalci

    • Noben član si ne ogleduje te strani.
×
×
  • Objavi novo...