Marsa 2. februar 2006 Avtor Prijavi Deli 2. februar 2006 ... limuzine me ne ganejo...(še)mene pa ganejo... se in ze. joj kolk ste tehnicni ratal, sploh se ne morem vklopit, jaz sem bolj... 'poljudna'. Citiraj Jaz iščem le eno; da bi izrazil tisto, kar hočem. In ne iščem novih oblik, temveč jih najdem.Picasso Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
El Nino 2. februar 2006 Prijavi Deli 2. februar 2006 Hja jaz bi to rešil z koračnimi elektromotorčki, jasno računalniško vodenimi, digitalno seve preko optičnih vlaken recimo......... samo.... ej se res ne zastopim prav nič na to..... ne moreš to hehe elektromotorčki so velik prepočasni... se mi pa dopade tale Vanos zelo lepo urejena zadeva sam VVTi mi pa še bolj diši hehe mamo pr nas pr corollci take zanimive vozne lastnosti prav paše VVTi hmmm Alef, kako pa imajo ta problem rešeno pri alfah? Še malo novičk.... danes je moj golf dobil nove filtre in dize, spet lepo brunda... ... Citiraj Rad bi se z vami družil tudi v živo, povejte mi če se kdaj mudite v moji okolici LJ, Moste. Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
emanuel 3. februar 2006 Prijavi Deli 3. februar 2006 Pri hondi imaš vetec vti in samo vetec.Prvi služi izključno za povečanje moči nad 5000vsrtl,drugi pa varčnosti,saj se sistem "odpre" že pri 4000 vrtlj.BMW jev prav tako! M3 jev vanos je v večih elementih drugačen od recimo 320!Tako da je namen teh prilagodljivih sistemov za odpiranje ventilov popolnoma različen!A lahko razložiš, kakšen je vetec-vti, to mi ni jasn. Pa v čem je vanos pri M3 tolk drugačen od recimo 320? Tolk natančn pa tega res ne poznam. Pa se ti ne zdi, da s tem negiraš svojo prejšno izjavo "VANOS služi predvsem za varčnejšo in prožnejšo mašino,VETEC pri hondi pa zgolj za večjo moč pri visokih vrtljajih" Se mi zdi, da je vsakmu jasn, da M3 ni namenjen varčnosti in prožnosti, ampak bol moči. Pa ne mi zdaj, da nis mislu ta vanos, ampak en drug vanos, ki je v recimo 320 Preberi še enkrat,prosim!Se ponavljaš kot papiga!Mogoče pa ne znaš drugega, kot da rataš nesramen, ko ti zmanka argumentov. Citiraj Prišel bo čas, ko bodo ljudje spoznali, da je samo ena čreda, in samo en pastir. Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
alf 3. februar 2006 Prijavi Deli 3. februar 2006 A lahko razložiš, kakšen je vetec-vti, to mi ni jasn. Pa v čem je vanos pri M3 tolk drugačen od recimo 320? Tolk natančn pa tega res ne poznam. Pa se ti ne zdi, da s tem negiraš svojo prejšno izjavo "VANOS služi predvsem za varčnejšo in prožnejšo mašino,VETEC pri hondi pa zgolj za večjo moč pri visokih vrtljajih" Se mi zdi, da je vsakmu jasn, da M3 ni namenjen varčnosti in prožnosti, ampak bol moči. Pa ne mi zdaj, da nis mislu ta vanos, ampak en drug vanos, ki je v recimo 320 Mogoče pa ne znaš drugega, kot da rataš nesramen, ko ti zmanka argumentov.Vanos,kar bi lahko kot strojnik tudi vedel,kot sistem je odvisen od same mehanske sestave,hidravljike,elektrike in elektronike.Se ti ne zdi,da če spremenimo samo en detalj pri naštetih sklopih,da lahko totalno spremenimo namen samega sistema!?Torej ja M3 in 320 imata oba VANOS,toda s toliko modifikacij na enih od teh skolpov,da služita različnim namenom.Konkretno je pri M3,odmična gred,lega le te,časovni interval odpiranja,elektronika,...čisto drugačna kot pri 320.Enako se dogaja pri Hondinem Vetec sistemu.Vti ima popolnoma drugačno elektroniko,pa tudi mehanski deli se zelo razlikujejo od navadnega vetec.Poglej na vsaki strani 2 ekstrema: BMW M3 proti 318 in Honda civic 1.4.vetec proti S2000.Vsi imajo enaki sistem pa služijo za čisto različne namene!Napisal sem da so uporabe teh sistemov zelo različne!Kje se torej negiram? Najboljše bo da svoj užaljen ego preusmeriš na detaljno poglobitev v te sisteme,ker niso tako enostavni,kot pišeš ti!Argumentov pa je še veliko z moje strani in če boš še pameten,bomo pa strokovno literaturo začeli gor metati,pa da vidimo Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Marsa 3. februar 2006 Avtor Prijavi Deli 3. februar 2006 bomo pa strokovno literaturo začeli gor metati,pa da vidimo kok ste dolgocajtni....no al pa sem sam prepovrsna in taka, da nimam dovolj interesa skratka... Citiraj Jaz iščem le eno; da bi izrazil tisto, kar hočem. In ne iščem novih oblik, temveč jih najdem.Picasso Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
alf 3. februar 2006 Prijavi Deli 3. februar 2006 Alef, kako pa imajo ta problem rešeno pri alfah? Š ...Verjetno si mislil mojo malenkost Alfe so v prteklosti imele Twin spark sistem(dve svečki na valj),kar je doprineslo k predvsem večji moči in prožnosti.V praksi se je to izkazalo predvsem z dejstvom,da je že 1986 v alfi 75 2.0.twin spark(samo po dva ventila) dosegel 146KM,kar je bilo za dvoventilca zelo dober dosežek,navor pa je bil 187Nm.Takih zmogljivosti se ne sramujejo tudi današnji 16 ventilci.Kasneje so sistem združili še z 16 ventilsko tehniko,sedaj pa so presedlali na direktni vbrizg,kar spet doprinese k izjemni prožnosti in moči! Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
atubbuta 3. februar 2006 Prijavi Deli 3. februar 2006 Alfe so v prteklosti imele Twin spark sistem(dve svečki na valj),kar je doprineslo k predvsem večji moči in prožnosti.V praksi se je to izkazalo predvsem z dejstvom,da je že 1986 v alfi 75 2.0.twin spark(samo po dva ventila) dosegel 146KM, ... To so ble še lepe Alfe. Danes so za moj okus kar se tiče dizajna nič od nič. Lepi avti se mi zdijo Renault, Citroen in Opel, ki si delijo prvo mesto. In na četrtem mestu sta Škoda in Audi. Grdi pa so mi Chevrolet, Fiat, Alfa, Kia, Seat, ... Citiraj Bodite SPONTANI, ISKRENI in POSTENI.Ne igrajte UMAZANIH IGER oz. CUSTVENIH MANIPULACIJ.S tem NIKOGAR ne osrecite; tudi SEBE NE.Kdor pa zeli biti NESRECEN, si lahko se vedno poisce sebi enake. Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Larsy 3. februar 2006 Prijavi Deli 3. februar 2006 To so ble še lepe Alfe. Danes so za moj okus kar se tiče dizajna nič od nič. Lepi avti se mi zdijo Renault, Citroen in Opel, ki si delijo prvo mesto. In na četrtem mestu sta Škoda in Audi. Grdi pa so mi Chevrolet, Fiat, Alfa, Kia, Seat, ...Zanimiv okus za dizajn.... Moj pa tkole... 1. Volvo (V70, C70)2. Alfa (Brera, GT, 159, 156 SW)3. Dodge (Stratus)4. Chrysler (300C)5. Infinity (Fx45) http://www.avto-magazin.si/forum/images/smiles/icon_puke_r.gif1. Dacia Logan2. Kia3. Nissan (Almera, Micra)4. Ford (Fiesta)5. Smart Citiraj Scio mi nihil scire Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
alf 4. februar 2006 Prijavi Deli 4. februar 2006 Alfe niso nikoli slovele po kakšni posebni prožnosti.Bolj po potrebi siljenja v višjo tretjino vrtljajev (kar pa pričara posebne užitke )To je veljalo za boxer mašine!Se strinjaš? Twin spark,vsaj moj 2.0 pa vleče kot traktor od prostega teka pa do 7300vrtl,in to zelo zvezno. Preberi tudi test 159 2.2 v Avtomagazinu,kaj pišejo o prožnosti,seveda zaradi direkt vbrizga. To so ble še lepe Alfe. Danes so za moj okus kar se tiče dizajna nič od nič. Lepi avti se mi zdijo Renault, Citroen in Opel, ki si delijo prvo mesto. In na četrtem mestu sta Škoda in Audi. Grdi pa so mi Chevrolet, Fiat, Alfa, Kia, Seat, ...Upam,da nimaš podoben okus pri moških Joke! Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Mick 4. februar 2006 Prijavi Deli 4. februar 2006 Da neute tolk resni.......kakšna je razlika med žensko in jeklenim konjičkom? Ni je.......bolje ko izgledata, dražje je vzdrževanje! Citiraj Nikogar ne obrekujem, samo govorim, kar mislim. K. Čapek Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
alf 4. februar 2006 Prijavi Deli 4. februar 2006 boxer itak porazno, tut TS ni bogvekaj, razn 2.0 v 145-ki kjer majhna teža dela svoje, ampak sem meu Xsaro VTS pa sm jo poču dol z lahkoto. tam je pa bla prožna mašina u iber, pa do 7300 kot praviš brez oklevanja...je mela brezstopenjsko prilagodljiv sesalni sistem že takrat.... ma TS to? ja, sem prebrau 2.2., sam postanem slabe volje ko vidim da nikakor ne znajo spravit porabe na znosno cifro...Moja 145 q.v. ima 1270kg! in 155KM v originalu,torej 8.2 kg na 1KM,Xsara pA 1200 in 167KM,torej 7.1 kg na 1KM.Očitna razlika v prid xsari!Je pa 145 Q.V. avtomagazin leta 1997 razglasil in izmeril za najprožnejšo mašino v svoji kategoriji do 2000 cm,Xsara pa je zasedla 5 mesto!Torej ne glede na sesalni sistem!Razlika se vidi tudi v sami porabi,katero pri xsari težko spraviš pod 9 l,z mojo pa je lahko tako 6,kot tudi 12l.Ogromna razlika pa je tudi v sami akustiki,seveda v prid alfe. Poglej težo 159,pa ti bo jasno zakaj je poraba taka! Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Marsa 4. februar 2006 Avtor Prijavi Deli 4. februar 2006 kok ste tehnicni se vedno... :||| Boby, men je pa pr teb vsec glih to, ko si mel xsaro ono, men se je zdela kar vredi. pomen da nisi obremenjen z nekimi imidzi, markami plus da mas nekaj tega... hmmm. tezko pravo besedo najdem, nostalgicnega ni ok... pac se mi zdi da citroene mara en poseben folk..tko kot na primer alfe mara poseben folk... Citiraj Jaz iščem le eno; da bi izrazil tisto, kar hočem. In ne iščem novih oblik, temveč jih najdem.Picasso Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
alf 5. februar 2006 Prijavi Deli 5. februar 2006 ah kje pa, xsara sploh ni bla tak požeruh, na vzporednem testu je med dvolitraši porabila več kot za liter manj od konkurence... pa tut po lastnih izkušnjah povem da ni sile. tak kot si rekel, mešana vožnja okoli 9 litrov, enkrat ko sn šel na morje pa tut 7, samo s tem avtom ne morš cijazit...to je muka... 13 pa tut ni bil problem recimo pr tempu 180-200...no, za zvočno kuliso ne morš vedet če nisi meu xsare...ne grgra tak kot alfa, ma pa bolj globok sound, kot da bi mela šprtni filter... to je blo krivo to, da ima serijsko športni izpušni kolektor (varjen posamično za vsak valj posebej in potem 4 v 1)...tu se dobitistih par konjev več in soundx;)x za tvojo alfo bi ocenil da je poraba zlo podobna, pod 9 litrov mešane vožnje zlo težko....kolega je mel sicer 166-ko in je žrla okol 11...sam čudno da so mele novejše 166-ke 2.0 TS 6.prestav, manše alfe z isto mašino pa ne :xx!: ker jaz sem par let nazaj htel imet kako 156-ko 2.0, pa je nisn dobo pametne...kaj češ... zdaj pa dvimim da bom še kdaj meu taljana, ker mam zaj že tretjega in verjetn zadnjega...pa ne zarad kakih problemov, pač naveličau se... zdej bi počas šestaka Sem peljal tudi xsaro in je mašina tudi zelo dobra,pa še dere se fajn,kot si napisal zaradi kolektorja.Tako,da nimam nič proti! Ima pa vseno čisto drugačno krivuljo moči in navora,kot alfa,kar pa ni nič narobe,samo v alfi imam vseeno boljši feeling Poraba je pa čisto odvisna od tvoje noge,z to razliko,da se da alfo tudi zelo uglajeno peljat,xsaro pa samo gas na of in on Vedno mi pa tudi ne paše dirkat.Šestaki so tudi moje sanje,pa še turbino gor,mogoče 166 2.0T V6 Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
emanuel 5. februar 2006 Prijavi Deli 5. februar 2006 Napisal sem da so uporabe teh sistemov zelo različne!Kje se torej negiram? Najboljše bo da svoj užaljen ego preusmeriš na detaljno poglobitev v te sisteme,ker niso tako enostavni,kot pišeš ti! Da še enkat izpostavm to, na kar sem te prijazno opozoru, ti si pa ratu nesramn. "VANOS služi predvsem za varčnejšo in prožnejšo mašino,VETEC pri hondi pa zgolj za večjo moč pri visokih vrtljajih"Vidiš, tole je čista neumnost. Kar pol dodajaš, je čisto prodajanje megle, ket ti tvoj smrdliv ego ne dovl, da priznaš napako .Konkretno je pri M3,odmična gred,lega le te,časovni interval odpiranja,elektronika,...čisto drugačna kot pri 320.Ni tolk čisto drugačen, kot razlagaš. Drugačen je predvsem program, ki vse uravnava. M3 bi bil z drugačnim programom bol tak, kot je novi 330, pri čemur ves vanos ostane povsem isti, spremeni se samo program. Poglej na vsaki strani 2 ekstrema: BMW M3 proti 318 in Honda civic 1.4.vetec proti S2000.Vsi imajo enaki sistem pa služijo za čisto različne namene!To vsekakor drži (čeprav bi blo bol, če bi uporabu primrjavo motorjev s podobno prostornino, na primer S2000 proti civic VTEC 1,8), je pa ta trditu nasprotna zgoraj citirani "VANOS služi predvsem za varčnejšo in prožnejšo mašino,VETEC pri hondi pa zgolj za večjo moč pri visokih vrtljajih"Komur je to jasno, prav, komur pa ni, pa tud. S tabo se pregovarjat mi je ratal zopr, in tega namena nimam več. Citiraj Prišel bo čas, ko bodo ljudje spoznali, da je samo ena čreda, in samo en pastir. Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Marsa 5. februar 2006 Avtor Prijavi Deli 5. februar 2006 plus to, da dobiš največ za denar. ne razumem folka ki kupi novega cliota za 3.5 mio....tule pa cist isto razmisljava...natancno tako: najvec za ceno, optimalno pac... * a res, lancia da je tok huda?no mi smo mel (sestrina druzina) blazno slabe izkusnje z eno lancio (in cisti nateg, ze dva avta so vmes mel, ko so se vedno tega odplaceval al kako je ze blo, skrratka, j*).. ker men je bil, ko sem se za mal manjsimi gledala, y kar vsec. Citiraj Jaz iščem le eno; da bi izrazil tisto, kar hočem. In ne iščem novih oblik, temveč jih najdem.Picasso Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
nosorog 5. februar 2006 Prijavi Deli 5. februar 2006 Kupil Kio sportage in zajebal situacijo. Po 14 dneh bi jo najraje prodal.Žvim v rahlih rovtah, zato sem bil prepričan, da bo terenski avto rešil velik del mojih problemov. A nisem pomislil na led - bolj široke so gume, bolj nebogljen si na poledeneli cesti. In poledenela cesta je pri nas v hribih pozimi nekaj normalnega. Par dni nazaj me je moral traktor potegniti na suho - čist nemočen sem bil na terenu, iz katerega bi s tastarim R19 zihr komot pršou. Fak - prava poteza bi bil Subaru 4x4. lalala Citiraj http://tadej-pretner.com Možni posledični izgredi so edini razlog, da poimensko ne navedem forumovca, ki ima železen zob! Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Marsa 5. februar 2006 Avtor Prijavi Deli 5. februar 2006 Lanča je (bla) taljanski Mercedes Alfa sportivo, Fiat za maso, Lanča za predsednike Pust mlinčke, večkrat ponavljam to...sploh nisem vedla tega, lancia mi je bla sicer dost neznana....a tko... hmm.mlincki? to so tamali razen minijev pa tega? Kupil Kio sportage in zajebal situacijo. Po 14 dneh bi jo najraje prodal.Žvim v rahlih rovtah, zato sem bil prepričan, da bo terenski avto rešil velik del mojih problemov. A nisem pomislil na led - bolj široke so gume, bolj nebogljen si na poledeneli cesti. In poledenela cesta je pri nas v hribih pozimi nekaj normalnega. Par dni nazaj me je moral traktor potegniti na suho - čist nemočen sem bil na terenu, iz katerega bi s tastarim R19 zihr komot pršou. Fak - prava poteza bi bil Subaru 4x4. lalala o skoda. :|||moje sozalje...sam ves kaj - morda se mors pa vseen mal navadit, pa tud avto pa gume, ipak tole niso cist klasicni pogoji, pa terenc gor al pa dol... tud ne ves, ce ne bi blo pr subariju podobn.. aja, 4x4.. a ta kia pa nima al kaj?morda bos pa se cist zadovoljen. srecno voznjo! *blazn mi je vsec tuareg.... ampak najbrz sem ze 100x rekla. v bistvu mi je zdaj se bolj vsec kot x5. Citiraj Jaz iščem le eno; da bi izrazil tisto, kar hočem. In ne iščem novih oblik, temveč jih najdem.Picasso Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
nosorog 5. februar 2006 Prijavi Deli 5. februar 2006 o skoda. :|||moje sozalje...sam ves kaj - morda se mors pa vseen mal navadit, pa tud avto pa gume, ipak tole niso cist klasicni pogoji, pa terenc gor al pa dol... tud ne ves, ce ne bi blo pr subariju podobn.. aja, 4x4.. a ta kia pa nima al kaj?morda bos pa se cist zadovoljen. srecno voznjo! Ma 4x4. Ampak verjem, da sem probal pridt zanč vn na vse načine - pogon na dva, pogon na 4, reduktor, mal gasa, več gasa ... Za led so avtomobili s širokimi gumami res boščkani. Ni kaj - tud za ta ogromna kolesa bom mogu ketne kupt. Ampak upam, da letos nau treba. lalala Citiraj http://tadej-pretner.com Možni posledični izgredi so edini razlog, da poimensko ne navedem forumovca, ki ima železen zob! Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
emanuel 5. februar 2006 Prijavi Deli 5. februar 2006 Vsaj en kolo more met dober oprijem. Pa kakšna zapora zadnga diferenciala tud kdaj pomaga. Mogoče ožje pa bol grobe gume ??? Preširoke gume so sam šminkeraj! Citiraj Prišel bo čas, ko bodo ljudje spoznali, da je samo ena čreda, in samo en pastir. Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
perun 5. februar 2006 Prijavi Deli 5. februar 2006 Ja terence moraš res dobro poznat. Dosti kontaktiram s policaji v Halozah ob meji ,pa so dosti bolj zadovoljni s Škodami Octaviami 4x4 kot z Nissani Terranoji. Zelo zanimivo. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Marsa 5. februar 2006 Avtor Prijavi Deli 5. februar 2006 Ma 4x4. Ampak verjem, da sem probal pridt zanč vn na vse načine - pogon na dva, pogon na 4, reduktor, mal gasa, več gasa ... Za led so avtomobili s širokimi gumami res boščkani. Ni kaj - tud za ta ogromna kolesa bom mogu ketne kupt. Ampak upam, da letos nau treba. lalalaa daj... cudno pol v bistvu... a da je res toolk v kolesih.. no saj to je logicno... sam... cemu je pa pol to namenjen? ce ne dela? a zdaj bos moral pa ketne natikat pa pol povsod s tem ruzhit. Mogoče ožje pa bol grobe gume ???ja ocitno, no morda bo pa ze tko se resil, Nosorog, ne smes bit prevec crnogled, zdaj mors to kar se da. Ja terence moraš res dobro poznat. Dosti kontaktiram s policaji v Halozah ob meji ,pa so dosti bolj zadovoljni s Škodami Octaviami 4x4 kot z Nissani Terranoji. Zelo zanimivo. res zanimivo. si ne bi mislil, ceprav po 2. strani pa - zakaj ne? sicer pa me veseli, ko te vidim, te dolg nisem vidla (al se pa pac ne srecamo v temah). Citiraj Jaz iščem le eno; da bi izrazil tisto, kar hočem. In ne iščem novih oblik, temveč jih najdem.Picasso Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
alf 6. februar 2006 Prijavi Deli 6. februar 2006 Da še enkat izpostavm to, na kar sem te prijazno opozoru, ti si pa ratu nesramn. ket ti tvoj smrdliv ego .Zelo lepa kultura komunikacije!!!Čestitam ti za take kretenske opazke!Pove vse o tvojem egu,kateri je zelo ranjen,škoda,ker znaš razmišljat in tudi veliko znaš,veš o samem avtomobilizmu. Pri svojih kričečih citiranjih,si namenoma spregledal besedo PREDVSEM-izraža,da je nekaj po pomembnosti na prvem mestu Je zdej jasno? ja, res je, men je bolj važno kaj SE RES skriva pod plehom in dobra oprema ter feeling med vožnjo.v glavnem; "understatement" plus to, da dobiš največ za denar. ne razumem folka ki kupi novega cliota za 3.5 mio....je pa spet res, kot sem tut že povedal, da nikol nočem osnovnih modelov, tisto je za maso...v tem je glih keč, si vsak misli, aha tale pa vozi citroena, al pa fiata, al pa alfo, pa imaš recimo najboljši model pa sploh ne ve da je to dejansko (po mehaniki) čist drug avto, ne pa nek mlinček za babe...ja, vem, alfa malo prej doseže nanjvečji navor, sam tut pol hitreje pada, pr xsari ne narašča zvezno, tam pr 2500 je ene 70% na voljo, pr alfi pa verjetn okol 80%, kasneje pa xsara trga nad 5000, alfa pa bolj zvezno dela kot praviš. heee, 2.0 T ja... ne vem zakaj so opustili razvoj teh mašin... dali bi gor 24v glavo in jo dodelali, plus moderna elektronika, pa malo manjša turbina in bi glih tak dobli 200 zdravih, čistih in malo manj požrešnih cavallov al pa še boljše; tista mašina od Lancie, 5 cilindrov 2.0 20v turbo, to je bil mega izstrelek v Fiat Coupeju... še švabi so ga ocenli kot "schnaepchen Ferrari" to bi bla prava mašina za 147-ko recimo... ker GTA je pretežka v nosu... Matr,zakaj se kar naenkrat popolnoma strinjam s teboj Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
nosorog 6. februar 2006 Prijavi Deli 6. februar 2006 Vsaj en kolo more met dober oprijem. ! To velja za Lado Nivo, za Kio sportage pa ne. Eno kolo sem imel čist na kopnem, pa ni blo šans. Sicer pa - v Belorusiji sem razbil Nissan Patrola; nivo ceste se je dvignil (tricentimetrski poledeneli rob) in fuknilo me je iz ceste v drevo. Tisto - širše gume, bolj si na ledu v riti - drži kot pribito. Mam še vedno otroške bolezni - ko se v nekaj zapičim (beri v Kio sportage), nikogar ne poslušam. Pa mi je en šofer lepo povedal, da se navadni avtomobili s štirikolesnim pogonom po mojih rovtah velik boljš obnesejo. Ampak - o.k. Zdj mam, kar mam. Bom pač po potrebi ketne natikal. lalala Citiraj http://tadej-pretner.com Možni posledični izgredi so edini razlog, da poimensko ne navedem forumovca, ki ima železen zob! Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
alf 6. februar 2006 Prijavi Deli 6. februar 2006 Tisto - širše gume, bolj si na ledu v riti - drži kot pribito. lalalaTo teoretično sploh ne drži,ker širše gume pomenijo večje trenje na podlago!Seveda ta teorija velja samo če je čisti led,torej brez plundre ali snega,kjer pa tabularčki prav pridejo Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
perun 6. februar 2006 Prijavi Deli 6. februar 2006 Ja Marsa,ni me blo,pa me nisi mogla videt ,ker me ziher nebi zgrešla Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Recommended Posts
Pridruži se debati
Objaviš lahko takoj in se registriraš kasneje. Če si član, se prijavi in objavi pod svojim računom.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.