Skoči na vsebino

Jekleni konjički


Marsa

Recommended Posts

  • Komentarji 2,5k
  • Objavljeno
  • Zadnji komentar

Najbolj aktivni v tej temi

Najbolj aktivni v tej temi

Posted Images

Sicer pa,glede 4x4 pa ne smeš mislit,da lahko počneš kar hočeš.Sem mel enega terranoja na probi dva dni,hja,saj bi ga vzel...samo 12-15 litrov na sto??

 

Porabo moraš vzeti v zakup in počasneje voziti (relacija - 100 km/h, ne več). S Kio sportage mam ob takšni vožnji povprečno porabo 10 l, če nebi pazil, pa bi prišlo na kakih 13. Nisan patrol, ki sem ga vozil v Belorusiji, je žrl 15 l, sam se mi zdi, da ruska nafta tud mal bl not teče.

 

lalala

 

To teoretično sploh ne drži,ker širše gume pomenijo večje trenje na podlago!Seveda ta teorija velja samo če je čisti led,torej brez plundre ali snega,kjer pa tabularčki prav pridejo x;)x

 

 

Vsak traktorist ti bo povedal, da se traktor na ledeni cesti obnaša slabše kot osebni avto. Un, k je mene iz leda vn potegnu, je meu seveda ketne.

In s katro, ki ima tista kurčeva ozka kolesa, se človek na ledu kar dobro znajde. Jebeš teorijo. Širša guma pomeni tudi večjo razporeditev teže in torej manjši pritisk na cm2 gume.

 

lalala

http://tadej-pretner.com

 

Možni posledični izgredi so edini razlog, da poimensko ne navedem forumovca, ki ima železen zob!

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

lalala

Vsak traktorist ti bo povedal, da se traktor na ledeni cesti obnaša slabše kot osebni avto. Un, k je mene iz leda vn potegnu, je meu seveda ketne.

In s katro, ki ima tista kurčeva ozka kolesa, se človek na ledu kar dobro znajde. Jebeš teorijo. Širša guma pomeni tudi večjo razporeditev teže in torej manjši pritisk na cm2 gume.

 

lalala

Traktor ima razmeroma malo aktivne površine gume,ker gre večji del na profil.Da se na ledeni cesti obnaša slabše,je pa kriva tudi sama razporeditev teže,visoko težišče..

Na ledu teorija o razporeditvi teže odpade!Poglej strukturo drsalk in se zadrsaj,potem pa ponovi v čevljih,pa ti bo jasno!

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Danes sem dobil program novosti FIATa,ALFE in LANCIE:

Pa povejte,če je kakšen interesanten tudi za vas?

Alfa Romeo

159 Sportwagon - marec '06

Alfa Spider - maj '06

8C Competizione - 3/4 leta '06

159 automatica - 3/4 leta '06

149 - '08

 

Fiat

16 - marec '06

Punto 1.4 16V - marec '06

Punto 1.9 M-JET 150 cv - 3/4 leta '06

Panda 1.4 Sport - 3/4 leta '06

500 - januar '07

Stilo - januar '07

 

Lancia

Ypsilon facelift - avgust '06

Pangea SUV - september '06

Delta - '08

 

Tehnologija

1.6 Multijet

1.4 turbo od 120 do 150 cv

1.9 M-Jet twin-turbo (to bo mogl met neverjetno velik navora )

Robotiziran menjalnik(80 msec)

Cambi a doppia frizione per segm. C/D(ne znam prevedit )

 

Ti datumi veljajo za IT.odel tudi za vas x:)x

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Na ledu teorija o razporeditvi teže odpade!Poglej strukturo drsalk in se zadrsaj,potem pa ponovi v čevljih,pa ti bo jasno!

 

Kdaj maš več šans, da te odnese vstran (bočno oddrsavanje); če si na drsalkah ali v čevljih?

 

lalala

http://tadej-pretner.com

 

Možni posledični izgredi so edini razlog, da poimensko ne navedem forumovca, ki ima železen zob!

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Kdaj maš več šans, da te odnese vstran (bočno oddrsavanje); če si na drsalkah ali v čevljih?

 

lalala

Glede bočnega oddrsavanja imaš prav! :palec:

Kje imaš pa daljšo špuro(zavorna razdaljo,speljevanje)? x;)x

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Misterija je rešena. Vse, kar sem rekel čez mojga terenca, preklicujem. KIA sportage - cmok, cmok, cmok, x:Xx :inlove: :inlove: :2src: x:px .

Meu sem napako na sprednjem pogonu. Dons so to na servisu zrihtal, mi spulili sedemdeset čukov, pol smo se šli pa pelat v en zasnežen hrib in vse je blo ql.

 

lalala

http://tadej-pretner.com

 

Možni posledični izgredi so edini razlog, da poimensko ne navedem forumovca, ki ima železen zob!

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Misterija je rešena. Vse, kar sem rekel čez mojga terenca, preklicujem. KIA sportage - cmok, cmok, cmok, x:Xx :inlove: :inlove: :2src: x:px .

Meu sem napako na sprednjem pogonu. Dons so to na servisu zrihtal, mi spulili sedemdeset čukov, pol smo se šli pa pelat v en zasnežen hrib in vse je blo ql.

 

lalala

Kdaj se bosta poročila? x:Dx

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Misterija je rešena. Vse, kar sem rekel čez mojga terenca, preklicujem. KIA sportage - cmok, cmok, cmok, x:Xx :inlove: :inlove: :2src: x:px .

Meu sem napako na sprednjem pogonu. Dons so to na servisu zrihtal, mi spulili sedemdeset čukov, pol smo se šli pa pelat v en zasnežen hrib in vse je blo ql.

 

lalala

xokx

 

no vidis, sem vedla da bo se vse ok! xyesx :palec:

Jaz iščem le eno; da bi izrazil tisto, kar hočem. In ne iščem novih oblik, temveč jih najdem.

Picasso

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Zelo lepa kultura komunikacije!!!Čestitam ti za take kretenske opazke!Pove vse o tvojem egu,kateri je zelo ranjen,škoda,ker znaš razmišljat in tudi veliko znaš,veš o samem avtomobilizmu.

Pri svojih kričečih citiranjih,si namenoma spregledal besedo PREDVSEM-izraža,da je nekaj po pomembnosti na prvem mestu x;)x

Je zdej jasno? :eek:

Vidiš, se lahko tudi prilagodim tvojmu načinu komuniciranja x:Dx (beri - se spustim na tvoj nivo, če se ti ne morš dvignt na mojga :vragec: )

 

Pa tud s "predvsem" se ne strinjam, to je veljal pred leti, sedaj pa ne več!!!

 

To teoretično sploh ne drži,ker širše gume pomenijo večje trenje na podlago!

 

x:o)x

Ja pa ja. Mal ponov fiziko za osnovno šolo. Trenje sploh ni odvisno od širine, ampak od faktorja trenja in sile, ki dva predmeta sili skupaj - v tem primeru od teže.

 

Na ledu teorija o razporeditvi teže odpade!Poglej strukturo drsalk in se zadrsaj,potem pa ponovi v čevljih,pa ti bo jasno!

Daj si na čevlje podplate iz gladkega železa, ki je spredaj lepo zaoblen, tako kot drsalke, pa boš vidu, kako se boš drsu x;)x. Ma nosorog čist prav.

 

To velja za Lado Nivo, za Kio sportage pa ne. Eno kolo sem imel čist na kopnem, pa ni blo šans.

Mogoče pa je kakšna napaka na elektronki, ki uravnava zavorni sistem prot zdrsavanju, ki sam zavira kolo, ki se prehitro zavrti, ker je zgubu podlago; al pa kaj druzga, ki uravnava 4WD.

 

 

Meu sem napako na sprednjem pogonu.

lalala

No, vidiš, saj sem reku x:o)x x:Dx .

 

In kaj konkretno je blo narobe :eek: ?

Prišel bo čas, ko bodo ljudje spoznali,

da je samo ena čreda, in samo en pastir.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Najbrž ima skoraj vsakdo med nami oz. je skoraj v vsaki družini (vsaj) en avto..

 

Zanima me, kaj vam pomeni (vaš) avto?

Ali ste z njim zadovoljni?

Na kakšen način skrbite zanj in kaj od njega zahtevate in pričakujete?

Kaj vam je najpomembneje?

Ali vam je pomembno le, da vas prevaža iz kraja v kraj, ali vam je pomembna tudi znamka, zunanjost in to, kakšen vtis naredite z njim?

Ali imate takšnega, kakršnega si tudi želite?

Katerega bi si želeli, če bi za to bila možnost, ki je sedaj na primer nimate?

 

Tema pa je namenjena vsem pogovorom, pripombam, mnenjem, napotkom, nasvetom... s tega področja.

Hm aavto...

 

-Pomeni mi prevoz na delo, na izlet, na dopust in čisto nič več!! No ja ko se peljem kam daleč potem mal telepatije zgaanjam z celotnim avtomobilom in ga v mislih božam, crklam sam, da me nebi kje ob robu pustu x:Dx

-Pač danes je tako, da si zadovoljen s tistim kar imaš. Avtomobili niso več tako poceni- no ja razen kakih starih gar.

-skrb je : redni servis, pa ne norim več tako z njim kot sem včasih. Od njega pričakujem samo da dela

x:Dx

-njapomembnejše je hm... vse bolj varnost, ki jo avto nudi (čeprav moj je glede tega bolj nevaren kot varen), poraba goriva mora biti nizka, pa da dela tko kot mora.

-Znamka: hja do neke mere je pomembna. Znamka konec koncev lahko pomeni tudi kvaliteto avomobila, ki je seveda nato pogojena še s ceno le tega. Pri nakupu novega avtomobila bo igrala po mojem občutku kar precejšno vlogo! :inocent: , zunanjost tudi odigra vlogo sma pri meni, no tko vsaj upam, ne vpliva na končno odločitev.

-Sedaj nimam takšnega kot si ga želim!!! Delam pa na tem da si ga pridobim x;)x

-Me še kar drži da bi kakega športaša nabavu, enkrat me drži da bi terenca kupu, včasih pa- to je predvsem ko je registracija, da bi bil kak skromen avtko čist dovolj. x:)x Ja naslednji bo pa sigurno tak, da bom not sedu komot x:Dx

Nekoga moraš imeti rad,

pa čeprav trave, reko, drevo ali kamen,...

Ivan Minatti (1924)

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Vidiš, se lahko tudi prilagodim tvojmu načinu komuniciranja x:Dx (beri - se spustim na tvoj nivo, če se ti ne morš dvignt na mojga :vragec: )

 

?

Če je to zate komunikacija,potem se pa kar spuščaj globoko,globoko v praznino x;)x

 

Pa tud s "predvsem" se ne strinjam, to je veljal pred leti, sedaj pa ne več!!!

x:o)x

:eek: ?

Se ne strinjaš,kar še ne pomeni,da imaš prav!

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Ja pa ja. Mal ponov fiziko za osnovno šolo. Trenje sploh ni odvisno od širine, ampak od faktorja trenja in sile, ki dva predmeta sili skupaj - v tem primeru od teže.

Daj si na čevlje podplate iz gladkega železa, ki je spredaj lepo zaoblen, tako kot drsalke, pa boš vidu, kako se boš drsu x;)x. Ma nosorog čist prav.

?

 

Ft=kt*N) je res osnovnošolska formula za izračun trenja,vendar ta še zdaleč ni dovolj za izračun trenja izpod avtomobilskih pnevmatiko.

Keficien trenja za pnevmatike pa določijo za kotalno tako da zmerijo silo vlečenja na ravni podlagi in pri konstantnem gibnju (a=0, Fu=0)in potem s pomočje nje po formuli Fk=m*g*k'/r izračunajo koeficien trenja, seveda naredijo malo morje meritev in vzamejo srednjo vrednost, meritev pa poteka v vakumu ali pa upoštevajo zračni pritisk, in gostoto.

prav na isti način določijo koeficienta drsnega trenja in sicer za statično, vzdolžno-prečno merijo silo tik preden se predmet (vozilo z blokiranimi pnevmatikami) premakne vzdolžno-prečno (seveda ga ne smejo vleči ker bi pričlo do različnih sil N, zato si pomagajo z sistemom klanca in v formuli upoštevajo naklonski kot). za koeficient statičnega dinamičnega trenja pa si pomagajo na isti način le da se tu predmet giblje z konstantno hitrostjo.

 

Širina pnevmatike je pri trenju sigurno pomembna, ker trenje povzroča tudi upor gume, ki je pa pri širši pnevmatiki večji, saj se guma upira deformaciji. To pomeni če je guma širša je tudi površina gume, ki se deformira večja in posledično je potrebno vlagati več energije za samo deformiranje gume pri kotaljenju, kar pa pomeni večji kotalni upor gume.

Torej ne men o osnovnošolski fiziki!

Pa še praktično vprašanje!Zakaj imajo formule tako široke gume,če izpustimo faktor obrabe?

 

Daj si na čevlje podplate iz gladkega železa, ki je spredaj lepo zaoblen, tako kot drsalke, pa boš vidu, kako se boš drsu x;)x. Ma nosorog čist prav.

:eek: ?

Pozabil si na kinetično energijo! x;)x

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Ne skrbet, nič nism pozabu.

 

Spet hočes z gostobesednostjo prikrit tvojo napako. Pa poglejva, citiram;

 

nosorog: "Tisto - širše gume, bolj si na ledu v riti - drži kot pribito."

 

alf: "To teoretično sploh ne drži,ker širše gume pomenijo večje trenje na podlago!Seveda ta teorija velja samo če je čisti led,torej brez plundre ali snega,kjer pa tabularčki prav pridejo"

 

Po čisti fizikalni teoriji je trenje na ledu neodvisno od širine gume, in širša ne poveča trenja.

 

Pol pa primerjaš drsalke in čevlje, pri čemur majo sevede čevlji večje trenje, AMPAK NE ZARADI ŠIRINE, kot hočeš dokazat, ampak zaradi materialov, ki majo čist drug faktor trenja, in profila, ki je pri drsalkah nabrušen, da je trenje čim manjše, in krivine drsalke, ki služi istemu namenu. Čisto zavajanje.

 

Pri formi pa je stvar mal drugačna. Kot prvo, glede na moč niti nimajo tko širokih gum. pri močnem pospeševanju in zaviranju pa pride do tega, da se na cestišču pojavijo sledi obrabljenih gum, ker guma pač nima absolutne trdnosti. Tega pojava pa čista fizikalna formula ne upošteva, faktor trenja je v tem primeru v resnici manjši, in tukaj imajo pa sevede res prednost širše gume. Na bolj mastni (ledeni) podlagi, ko ne pride do radiranja gume, pa široka guma nič ne pomaga.

Prišel bo čas, ko bodo ljudje spoznali,

da je samo ena čreda, in samo en pastir.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

-Pomeni mi prevoz na delo, na izlet, na dopust in čisto nič več!! No ja ko se peljem kam daleč potem mal telepatije zgaanjam z celotnim avtomobilom in ga v mislih božam, crklam sam, da me nebi kje ob robu pustu x:Dx

-Pač danes je tako, da si zadovoljen s tistim kar imaš. Avtomobili niso več tako poceni- no ja razen kakih starih gar.

-skrb je : redni servis, pa ne norim več tako z njim kot sem včasih. Od njega pričakujem samo da dela

x:Dx

-njapomembnejše je hm... vse bolj varnost, ki jo avto nudi (čeprav moj je glede tega bolj nevaren kot varen), poraba goriva mora biti nizka, pa da dela tko kot mora.

-Znamka: hja do neke mere je pomembna. Znamka konec koncev lahko pomeni tudi kvaliteto avomobila, ki je seveda nato pogojena še s ceno le tega. Pri nakupu novega avtomobila bo igrala po mojem občutku kar precejšno vlogo! :inocent: , zunanjost tudi odigra vlogo sma pri meni, no tko vsaj upam, ne vpliva na končno odločitev.

-Sedaj nimam takšnega kot si ga želim!!! Delam pa na tem da si ga pridobim x;)x

-Me še kar drži da bi kakega športaša nabavu, enkrat me drži da bi terenca kupu, včasih pa- to je predvsem ko je registracija, da bi bil kak skromen avtko čist dovolj. x:)x Ja naslednji bo pa sigurno tak, da bom not sedu komot x:Dx

ja valjda da ti pomen sam prevoz in nic vec, ce pravis, da nisi zadovoljen s svojim sedanjim avtom. x;)x xDDx

jaz pa kar komot sedim (pa sem prej visoke kot nizke rasti pa se dost dolgonoga), ceprav mam 'mlincek'. xDDx x:px

(*bobnar pravi malim avtom mlincki xDDx)

Jaz iščem le eno; da bi izrazil tisto, kar hočem. In ne iščem novih oblik, temveč jih najdem.

Picasso

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

ja valjda da ti pomen sam prevoz in nic vec, ce pravis, da nisi zadovoljen s svojim sedanjim avtom. x;)x xDDx

jaz pa kar komot sedim (pa sem prej visoke kot nizke rasti pa se dost dolgonoga), ceprav mam 'mlincek'. xDDx x:px

(*bobnar pravi malim avtom mlincki xDDx)

 

No z mojimi 190 cm v R5 sedet. Dolga relacija pomeni kar nekaj bolečin v križu in mravlincev v nogah x:Dx Ko sem se prvič peljal v Dubrovnik sem bil tako naiven pa tako se mi je tja mudil pridet, da sem kar v enem kosu zdelal magistralo do tja x:Dx x:Dx . V Dubrovniku pa skor ven nisem mogel iz avta. Sem se tja dol voz mislim da 11 ali 12 ur... Blo je tako hudo da sem skor karto za na trajek prepozn kupu, pa za las je šlo da so me še dal na trajekt. x:Dx x:Dx Sem se zaradi bolečin v križu in nogah vlekel ko 300 letnik x:Dx . Sedaj si ogledujem ta novo hondo civic x:px , hja ampak so ji nasolili kar dobro ceno. Tko, da jo bom verjetno spet samo gledal, tko kot mnoge druge x:Dx x:Dx

Nekoga moraš imeti rad,

pa čeprav trave, reko, drevo ali kamen,...

Ivan Minatti (1924)

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

x:Dx uh ta je pa res huda, s petko v enem kosu do dubrovnika! x:Dx x:px (:sori:)

tud za 170. :D

sem mela petko, pa nic rada jo mela....

tko da verjamem, da nisi nadnavdusen. :)

 

hondo=?

jaz sem shizila, pol mi ni bla vec vsec, zdaj se pa spet nagibam mal. :P

mal prevec futuristicna se mi je zdela, zdaj se mi pa spet zdi pa v bistvu posebna...

Jaz iščem le eno; da bi izrazil tisto, kar hočem. In ne iščem novih oblik, temveč jih najdem.

Picasso

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Ne skrbet, nič nism pozabu.

 

Spet hočes z gostobesednostjo prikrit tvojo napako. Pa poglejva, citiram;

 

nosorog: "Tisto - širše gume, bolj si na ledu v riti - drži kot pribito."

 

alf: "To teoretično sploh ne drži,ker širše gume pomenijo večje trenje na podlago!Seveda ta teorija velja samo če je čisti led,torej brez plundre ali snega,kjer pa tabularčki prav pridejo"

 

Po čisti fizikalni teoriji je trenje na ledu neodvisno od širine gume, in širša ne poveča trenja.

 

Pol pa primerjaš drsalke in čevlje, pri čemur majo sevede čevlji večje trenje, AMPAK NE ZARADI ŠIRINE, kot hočeš dokazat, ampak zaradi materialov, ki majo čist drug faktor trenja, in profila, ki je pri drsalkah nabrušen, da je trenje čim manjše, in krivine drsalke, ki služi istemu namenu. Čisto zavajanje.

 

Pri formi pa je stvar mal drugačna. Kot prvo, glede na moč niti nimajo tko širokih gum. pri močnem pospeševanju in zaviranju pa pride do tega, da se na cestišču pojavijo sledi obrabljenih gum, ker guma pač nima absolutne trdnosti. Tega pojava pa čista fizikalna formula ne upošteva, faktor trenja je v tem primeru v resnici manjši, in tukaj imajo pa sevede res prednost širše gume. Na bolj mastni (ledeni) podlagi, ko ne pride do radiranja gume, pa široka guma nič ne pomaga.

Poglej karkoli bom že napisal,torej za ali proti boš ti stal nasproti temu!Zakaj?Ker ne dopuščaš nobenega drugega pogleda,kaj šele,da so tudi drugi v šole hodili.

Vseskozi se držiš fizike,katera nima zveze z avtomobilizmom,tudi tista z formulo,bi iz strokovnjakov,kateri se ukvarjajo z samo telemetrijo dirkalnika,sprožilo velik posmeh.Še enkrat,pa ne bit spet užaljen,preberi vse bolj natančno,ne me pa iz konteksta citirat.Govori se že cel čas o vplivu širine pnevmatik na lego po ledu.

Z drsalkami sem pa hotel povedati,da se zaradi večje sile na cm2 in v začetni fazi sile trenja,še ne pomeni boljšega speljevanja ali ustavljanja.Zakaj?Prav zaradi kinetične energije,katero še vedno ignoriraš!Ignoriraš tudi prilagajanje same gume na podlago,če je ta širša.Ma,sej bi začel malo formule iz telemetrij,katere so bile opravljene pri ogromno testih zimskih gum,tako na ledu,kot na snegu,gor metat,pa vem,da bi spet samo eno tulil:Jez imam vedno prav!

Sem zaključil s teboj,ker se ne mislim ubadati s takimi vasezagledanimi osebki.

Zdej me pa popljuvi,kolikor hočeš x;)x

 

kwa je dobr nov Punto.

prvi po dolgem cajtu k je alternativa Miniju x:)x

:palec: Čakam na HGT turbino x:Dx

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

x:Dx uh ta je pa res huda, s petko v enem kosu do dubrovnika! x:Dx x:px (:sori:)

tud za 170. :D

sem mela petko, pa nic rada jo mela....

tko da verjamem, da nisi nadnavdusen. :)

 

hondo=?

jaz sem shizila, pol mi ni bla vec vsec, zdaj se pa spet nagibam mal. :P

mal prevec futuristicna se mi je zdela, zdaj se mi pa spet zdi pa v bistvu posebna...

 

No sej petka ni tko slab avtoček. Če jo primerjam s kakim italijanom(punto recimo), zdrži 1000 več. Ko sem jo imel še kot "rally" avto

:vio: :vio: je zdržala uf... Kolegov punto pa je bil tedensko na dvigalu pa smo ga "šramfal". Dones ko sem glede norenja umirjen avto še dela, no bil je potreben poseg v motor, ampak zaradi moje krivde pa tudi mehanikove ( kar jezen ratam ko se na to spomnim :V: ), med tem ko puntota ni več na cesti. Pa je bil po letniku mlajši in tudi manj km je imel. No moja petka je 95 letnik in jih ima sedaj prvoženih 203000 km. TKo da me sedaj neki drugega drži. Napraviti s tem avtomobilom še 100 000 km, s čim manj stroški x:Dx x:Dx . No bomo videli a bo šlo x:Dx x:px :vio:

 

Glede honde civic=v tem trenutku predstavlaja zame kar neko sansko žensko ampak zellloooo drago, x:Dx tko, da se ji bom moral po vsej verjetnosti odrečt in jo samo od daleč gledat :inocent:.

Nekoga moraš imeti rad,

pa čeprav trave, reko, drevo ali kamen,...

Ivan Minatti (1924)

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

ja saj japonci imajo praviloma hude cene... pac, dolg delajo kot urce...

sam... kaj pa vem, men je v nov avto bedast se ufuravat, cist mim...

ampak vsak pac kot njemu sede... enmu je pa lazje kredit odplacvat...

jaz pa raje placam, mam, pa da nimam skoz skrbi, ce je novo, pol rabis vsa ta zavarovanja dodatna, ce mas pa stara jajca, je pa vseen, dve praski gor al pa dol.

 

jaz sem mela tud sportno petko, francosko, 1.4, nekaj posebnega kao, sirse gume, blazoten volan x:o)x, potegnila ko shus... sam je bla vsa taka... 'neartikulirana', cist histericna...

... skladna z registracijo:

 

F777Z. :D :P

Jaz iščem le eno; da bi izrazil tisto, kar hočem. In ne iščem novih oblik, temveč jih najdem.

Picasso

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

No sej petka ni tko slab avtoček. Če jo primerjam s kakim italijanom(punto recimo), zdrži 1000 več. o:inocent:.

:lol:

Z unotom naredil 345000 km,samo redni servisi,pa je bil racing racličica. x;)x

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

:lol:

Z unotom naredil 345000 km,samo redni servisi,pa je bil racing racličica. x;)x

 

 

NO ja glede kilometrov nimam kaj pripomnt, menim da na kvaliteo izdelave in vzdržljivost ne smemo gledat smo za en primer avtomobila. Po moje je smiselno gledat tko na splošno. Tudi sam bi si omislil italjana iz večih razlogov: oblika, motor, poraba, udobje... toda kaj ko praksa in izkušnje drugih dajejo same minuse tej znamki. Pri Fatu me recimo moti da nikoli ne veš kaj imaš oz. če se odločiš za nakup te znamke veliko bolh razkiraš da dobiš živce parajočo zver.

 

Mimo grede, kol ola ti je pokuru na 1000 km, pri petki vsaj moji s tem nimam porblemov, samo na rednih servisih ga menjajo pa spet špila.

x;)x :palec:

Nekoga moraš imeti rad,

pa čeprav trave, reko, drevo ali kamen,...

Ivan Minatti (1924)

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

ja saj japonci imajo praviloma hude cene... pac, dolg delajo kot urce...

sam... kaj pa vem, men je v nov avto bedast se ufuravat, cist mim...

ampak vsak pac kot njemu sede... enmu je pa lazje kredit odplacvat...

jaz pa raje placam, mam, pa da nimam skoz skrbi, ce je novo, pol rabis vsa ta zavarovanja dodatna, ce mas pa stara jajca, je pa vseen, dve praski gor al pa dol.

 

jaz sem mela tud sportno petko, francosko, 1.4, nekaj posebnega kao, sirse gume, blazoten volan x:o)x, potegnila ko shus... sam je bla vsa taka... 'neartikulirana', cist histericna...

... skladna z registracijo:

 

F777Z. :D :P

 

 

Se kar strinjam s teboj glede nakupa novega avtomobila!! Tud men ne diši ravno preveč, ker se mi zdi da pereveč izgubimo z nakupom novega.

Glede lastnosti petke pa ne vem - "neartikulirana", histericna...

Men se zdi no da lega na cesti kar je, mam tud jest 1.4 motor, potegne in pelje dobro, v snegu se obnaša ko "tank"- no pogoj so zimske gume, edinole zavore so malce slabe, predvsem pri višjih hitrostih ali pa pri hitri vožnji skozi ovinke in zaviranju se rade pregrejo za moj občutek prehitro.

Nekoga moraš imeti rad,

pa čeprav trave, reko, drevo ali kamen,...

Ivan Minatti (1924)

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Pridruži se debati

Objaviš lahko takoj in se registriraš kasneje. Če si član, se prijavi in objavi pod svojim računom.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Dodaj komentar...

×   Prilepil/a si oblikovano vsebino..   Odstrani oblikovanje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tvoja prejšnja vsebina je povrnjena.   Izprazni urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...



  • Včlani se

    Postani član LN Foruma in se pridruži naši skupnosti.

  • Zadnji obiskovalci

    • Noben član si ne ogleduje te strani.
×
×
  • Objavi novo...