alef 1. januar 2007 Prijavi Deli 1. januar 2007 Ampak, še vedno si zapirate oči pred resnico, ki prevladuje danes in to je zakon narave.Dejstvo. Ma sploh nevem kako naj odgovorim na tale bunč of čustev.Očitno sem res na napačnem forumu, kjer se razmišlja z čustvi in ne z pametjo oziroma logiko. Nihče ne bo kupil mene, če si si ogledal vse informacije ki sem jih ponudil bi opazil da ni nikjer navdušenja, mojih veselih zgodbic... itd., ki spada v tehniko navdušenja.Opazil boš da so navedena samo trda resnična dejstva.Ok, dete, razumeš.Kot sem že omenil, to NE DELUJE VEČ!Spremljaj malo razvoj te branže. Očitno nihče ne bere mojih postov pravilno oziroma si jih razlagate kot vam paše medtem pa bistvo izgine, ne.Ja tako je to če razmišljaš z pomočjo čustev in ne izključno z delom telesa ki je namenjen za to. SREČNO! OK, dete... Kot prvo, mrežni marketing, kot tudi noben drug marketing z zakoni narave nima nič skupnega.Kot drugo, če si ti prepričan, da tehnika navduševanja ne deluje več, potem raje takoj pusti MM ker boš samo čas izgubljal... Pa preberi si knjigo Milijonarji o sebi, če že mojemu postu ne verjamešIn kot tretje, v dvoboju čustev in logike VEDNO zmagajo čustva.Odrasti, dete... Citiraj Čeprav nam je veliko vzeto, veliko še ostaja. In čeprav nimamo več tiste moči ki je nekoč premikala nebo in zemljo, smo kakršni smo, istih junaških src od časa in usode oslabljenih,vendar z neomajno voljo boriti se, iskati, najti in ne popustiti.Lord Alfred Tennyson - Ulysses Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
crna_puma 1. januar 2007 Prijavi Deli 1. januar 2007 Ok, megla, duhovnost, notranji mir, in še in še, vse OK. Ampak, še vedno si zapirate oči pred resnico, ki prevladuje danes in to je zakon narave.Dejstvo. Črna puma, z žalitvijo si začela ti, fight fire with fire!Odgovor sem ti že dal.Prosim, manipulacija se uporablja vsepovsod danes in verjetno si v tem trenutku podlegla kakšni, preko TV-ja ali interneta pa še veš ne.Tko je to veš, sprijazni se.Seveda mi je pomembno da se prodaja, to je posel in nič drugega, ampak še bolj pomembno je pa nekaj kar sem že napisal, ne bom se ponavljal.. Ok druge v drek tlačit, ta pa je n....., poglej vse poste nazaj pa ti bo kapnalo, ne mislim se ponavljat. potem pa bi bila zelo vesela, če bi mi pokazal oz me citiral, kje sem navajala da si grd in neumen? ... ker to je namreč je osebna žalitev.(ki je ne jemljem resno vendar je znak na kakšnem nivoju delovanja si) in od kdaj je izraz mnenja o mm osebna žalitev tebe? glede manipulacije: bil bi čas, da se sprijazniš, da manipulacija ni edin način delovanja. in zakon narave, ki ga ti omenjaš (heh kako absurdno da imenuješ to naravno) ... je le odraz tebe in tvojega načina delovanja, ki ti je všeč. Tak napihnjen ego način dojemanja, ki je dosegel vrhunec v zda v 80-tih letih je že zdavnaj mimo in niti ni (bil) edin način delovanja. Ti si ga zbral ker je tebi všeč. In kadar ljudi vprašaš kaj si mislijo, čemu potem jok in stok ter nesramnost, ko dobiš odgovore? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mpg 1. januar 2007 Avtor Prijavi Deli 1. januar 2007 OK, dete... Kot prvo, mrežni marketing, kot tudi noben drug marketing z zakoni narave nima nič skupnega.Kot drugo, če si ti prepričan, da tehnika navduševanja ne deluje več, potem raje takoj pusti MM ker boš samo čas izgubljal... Pa preberi si knjigo Milijonarji o sebi, če že mojemu postu ne verjamešIn kot tretje, v dvoboju čustev in logike VEDNO zmagajo čustva.Odrasti, dete... Najprej puma:misliš tebi icon_smile_big.gifali pa si se kr naenkrat v tem tržnem sistemu, kjer so materialne dobrine na prvem mestu, odločil za narodni blagor in boš le pomagal ljudem, da pridejo do denarja. Ti si le pokazatelj luči oz resnice ali kako že ... griny.gif Če preberema med vrsticami sem lažnivc in goljuf ane, nedvomno!Žalitev za mene.Ok pozab, ampak kje sem omenil da si grda, prosim te, tvoj post je bil izkazovanje moči in ne pameti, to je bil moj odgovor. Ok, knjiga iz leta 1989 predvidevam., joke.Ne marketing, ampak današnji način življenja je čedalje bolj podoben zakonu narave, beri previdno!Zakaj bi imel tako pomembno vlogo faktor navdušenja, če izdelek ali sponzor ne funkcionirata kot bi morala?Povej kakšen namen ima potem navdušenje?Kot sem že rekel to je način SCAMOV!!!!Prodajanje megle, kot je že nekdo rekel ne. Dolgoročno je izdelek na prvem mestu z 90%, potem nagrajevalni sistem in pa navdušenje oziroma znanje prodajnega govora ali predstavitve.Kot v klasiki, kaj kompliciraš, mater se morm res ponavljat non-stop .Malo logike pa je! Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mpg 1. januar 2007 Avtor Prijavi Deli 1. januar 2007 Z zakonom narave sem samo hotel ponazoriti dejstvo, da smo vsi danes sredi ene velike bitke za preživetje in potrebna je aktivacija in ne stagnacija.Morm pa tud vse razložt do vsake črke:) Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
crna_puma 1. januar 2007 Prijavi Deli 1. januar 2007 Če preberema med vrsticami sem lažnivc in goljuf ane, nedvomno!Žalitev za mene.Ok pozab, ampak kje sem omenil da si grda, prosim te, tvoj post je bil izkazovanje moči in ne pameti, to je bil moj odgovor. ne, tako ti bereš med vrsticami. in če si ti v tem prepoznal goljufa in lažljivca, je to tvoje dojemanje. In če moj post dojemaš za izkazovanje moči in ne pameti ... le kako bi potem imenoval tvoje poste Ne marketing, ampak današnji način življenja je čedalje bolj podoben zakonu narave, beri previdno! zakon narave je harmonija in harmonično delovanje. Zakaj bi imel tako pomembno vlogo faktor navdušenja, če izdelek ali sponzor ne funkcionirata kot bi morala?Povej kakšen namen ima potem navdušenje? ker se tako manipulira. enostavno. Kot sem že rekel to je način SCAMOV!!!!Prodajanje megle, kot je že nekdo rekel ne. ... lepo da si prišel do bistva, da prodajaš meglo. Ampak čemu potem jamranje, ko ti nekdo pove, da imaš meglo pred seboj in da ne misli nasedat tvojim 'trikom'? Malo logike pa je! dečko ... to je psihologija kupca in ne logika. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mpg 1. januar 2007 Avtor Prijavi Deli 1. januar 2007 potem pa bi bila zelo vesela, če bi mi pokazal oz me citiral, kje sem navajala da si grd in neumen? ... ker to je namreč je osebna žalitev.(ki je ne jemljem resno vendar je znak na kakšnem nivoju delovanja si) in od kdaj je izraz mnenja o mm osebna žalitev tebe?glede manipulacije: bil bi čas, da se sprijazniš, da manipulacija ni edin način delovanja. in zakon narave, ki ga ti omenjaš (heh kako absurdno da imenuješ to naravno) ... je le odraz tebe in tvojega načina delovanja, ki ti je všeč. Tak napihnjen ego način dojemanja, ki je dosegel vrhunec v zda v 80-tih letih je že zdavnaj mimo in niti ni (bil) edin način delovanja. Ti si ga zbral ker je tebi všeč. In kadar ljudi vprašaš kaj si mislijo, čemu potem jok in stok ter nesramnost, ko dobiš odgovore? Morm bolj pokomentirat tole. Manipulacija ni edini način ampak je prisotna povsod kjer jo potrebujejo, razumeš. To ni moj način dela, ampak način življenja, ki je čedalje bolj prisoten danes, če tega ne opaziš potem pa res nevem kaj je s tabo oziroma z ljudmi ki tega ne vidjo. Beri previdno, ne tolmači si zadev tako kot tebi pašejo, še enkrat! Svoboda govora, tvoja pravica kot moja kajne?Ping Pong:) Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mpg 1. januar 2007 Avtor Prijavi Deli 1. januar 2007 Če preberema med vrsticami sem lažnivc in goljuf ane, nedvomno!Žalitev za mene.Ok pozab, ampak kje sem omenil da si grda, prosim te, tvoj post je bil izkazovanje moči in ne pameti, to je bil moj odgovor. ne, tako ti bereš med vrsticami. in če si ti v tem prepoznal goljufa in lažljivca, je to tvoje dojemanje. In če moj post dojemaš za izkazovanje moči in ne pameti ... le kako bi potem imenoval tvoje poste Ne marketing, ampak današnji način življenja je čedalje bolj podoben zakonu narave, beri previdno! zakon narave je harmonija in harmonično delovanje. Poglej harmonično delovanje >>>>>detomor, ali je to harmonija, ali je to del narave, JE.Prosim če se izogibaš opojnih substanc. Zakaj bi imel tako pomembno vlogo faktor navdušenja, če izdelek ali sponzor ne funkcionirata kot bi morala?Povej kakšen namen ima potem navdušenje? ker se tako manipulira. enostavno.No daj mi odgovori na vprašanje prosim,madona!!!Kot sem že rekel to je način SCAMOV!!!!Prodajanje megle, kot je že nekdo rekel ne. ... lepo da si prišel do bistva, da prodajaš meglo. Ampak čemu potem jamranje, ko ti nekdo pove, da imaš meglo pred seboj in da ne misli nasedat tvojim 'trikom'?Takšno razmišljanje je en sam trik ki ga izvedeš sama, imenuje se pa ZAVRAČANJE.Kako veš da imam meglo, namreč jaz imam v rokah dejstva ti pa ne?Odgovori prosim ne se izogibat zopet! Malo logike pa je! dečko ... to je psihologija kupca in ne logika. Kaj je za tebe logika, prosim?Ne razumem kaj tukaj misliš? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Alan_New 1. januar 2007 Prijavi Deli 1. januar 2007 Dolgoročno je izdelek na prvem mestu z 90%, potem nagrajevalni sistem in pa navdušenje oziroma znanje prodajnega govora ali predstavitve.Kot v klasiki, kaj kompliciraš, mater se morm res ponavljat non-stop .Malo logike pa je!Če se torej dobra roba sama hvali in prodaja in je to, po tvoje, odločujoč dejavnik, kakšno vlogo ima potem mrežni marketing? Citiraj Possible—but highly unlikely. Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
crna_puma 1. januar 2007 Prijavi Deli 1. januar 2007 Manipulacija ni edini način ampak je prisotna povsod kjer jo potrebujejo, razumeš. torej mm uporablja manipulacijo, ker jo potrebuje... saj drugače ne bi mogel prodati to kar pač prodaja To ni moj način dela, ampak način življenja, ki je čedalje bolj prisoten danes, če tega ne opaziš potem pa res nevem kaj je s tabo oziroma z ljudmi ki tega ne vidjo. ... tvoj način življenja si sam izbral in ti si izbral manipulativen način. To je le tvoje delovanje. Na izbiro imaš celo paleto še ostalih načinov. Zakaj bi bilo potem z mano ali ljudmi, ki niso izbrali manipulacije, kaj narobe? Oz le kaj je s tabo narobe, da verjameš le v en način življenja? Beri previdno, ne tolmači si zadev tako kot tebi pašejo, še enkrat! ampak tako kot tebi paše? ker samo ti veš kaj je resnica Svoboda govora, tvoja pravica kot moja kajne?Ping Pong:) svoboda govora in svoboda žaljenja niti ni eno te isto. Ti si na podlagi tolmačenja mojega odgovora začel z žaljivkami ... mogoče bi moral upoštevati svoj lasten nasvet: Beri previdno, ne tolmači si zadev tako kot tebi pašejo! Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
alef 1. januar 2007 Prijavi Deli 1. januar 2007 Ok, knjiga iz leta 1989 predvidevam., joke.Ne marketing, ampak današnji način življenja je čedalje bolj podoben zakonu narave, beri previdno!Zakaj bi imel tako pomembno vlogo faktor navdušenja, če izdelek ali sponzor ne funkcionirata kot bi morala?Povej kakšen namen ima potem navdušenje?Kot sem že rekel to je način SCAMOV!!!!Prodajanje megle, kot je že nekdo rekel ne. Dolgoročno je izdelek na prvem mestu z 90%, potem nagrajevalni sistem in pa navdušenje oziroma znanje prodajnega govora ali predstavitve.Kot v klasiki, kaj kompliciraš, mater se morm res ponavljat non-stop .Malo logike pa je! Zdaj me je pa vse skupaj začelo malo zabavati... Knjiga ki jo omenjam opisuje pot in uspeh oseb ki jih še dolgo ne bo nihče dosegel, če pogledamo kako so začeli.Če si jo prebral, veš o kom pišem.Če jo še nisi, ti svetujem da jo prebereš.In ko že omenjaš SCAM, upam da veš kaj ta beseda pomeni.Veš kdo je Ray Croc?Ustanovitelj verige restavracij s hitro prehrano McDonalds.Ta prehrana je največje sranje kar se hrane tiče, vendar je Ray Croc s tem postal multimilijonar.Toliko o logiki in kvaliteti proizvoda. Pa da razčistiva še nekaj stvari... Logika, kvaliteta proizvoda, prodajni govor. Logika, kvaliteta proizvoda.Lahko ti veš vse o proizvodu, kako funkcionira, iz česa je narejen, kje in kako je bil testiran... Ampak ponavljam ti še enkrat, to so informacije ki tebi nekaj pomenijo, stranki ki ji proizvod predstavljaš ne pomenijo nič.In ne pozabi na dejstvo da ponujaš ljudem nekaj brez česar so do sedaj prav lepo shajali.Kako jim bo proizvod izboljšal življenje?Ga rabijo?Ne, TI ga moraš prodat če hočeš da ti posel funkcionira.Še eno od pravil marketinga. Prodajni govor. Marsikdo ne bo niti razumel vsega kar mu govoriš.Samo nakladanje nekoga ki bi rad nekaj prodal.To so dejstva ali pa zakonitosti marketinga ki držijo še vedno.Ne odkrivaj tople vode. Zakaj ti to pišem?Ker sem se v tistih osmih letih nagledal zgnancev ki so se stvari lotevali na znanstven in logičen način.In pogoreli, vsi do zadnjega. In še zadnje.Psihologija.Ker se tako vztrajno odzivaš na moje poste, pomeni da nekaj vidiš v njih.Resnico?Morda jo samo slutiš, v podzavesti veš da imam prav.Jaz vem da imam.Ti se pa sprašuješ... Previdno, na terenu kamor si se podal, drsi... Citiraj Čeprav nam je veliko vzeto, veliko še ostaja. In čeprav nimamo več tiste moči ki je nekoč premikala nebo in zemljo, smo kakršni smo, istih junaških src od časa in usode oslabljenih,vendar z neomajno voljo boriti se, iskati, najti in ne popustiti.Lord Alfred Tennyson - Ulysses Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mpg 1. januar 2007 Avtor Prijavi Deli 1. januar 2007 Če se torej dobra roba sama hvali in prodaja in je to, po tvoje, odločujoč dejavnik, kakšno vlogo ima potem mrežni marketing? Evo točno to kar govorim, napačna slika o MM, preberi knjigco spodaj!!!!!MM temelji na prodaji izdelka in ne prodaji samega sebe, torej izdelek je prvi!Hvalevredno da si ugotovil dejstvo da se dobra roba sama hvali:) Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
crna_puma 1. januar 2007 Prijavi Deli 1. januar 2007 Poglej harmonično delovanje >>>>>detomor, ali je to harmonija, ali je to del narave, JE.heh ... ti boš v zamahu kril metulja videl željo po pohlepu. Pa vendar, ne mešat pohlepne narave človeka z naravnim delovanjem. ali celo mešati da pohlep je naravn princip. Prosim če se izogibaš opojnih substanc <-- temu se reče poskus degradacije (seveda neuspešne) Zakaj bi imel tako pomembno vlogo faktor navdušenja, če izdelek ali sponzor ne funkcionirata kot bi morala?Povej kakšen namen ima potem navdušenje? ker se tako manipulira. enostavno.No daj mi odgovori na vprašanje prosim,madona!!! čemu repenčenje? odgovor ti je bil posredovan ---> t.i. faktor navdušenja je manipulativno orodje mm. Takšno razmišljanje je en sam trik ki ga izvedeš sama, imenuje se pa ZAVRAČANJE probaj raje z imenom NENASEDANJE prozornim manipulacijam Kaj je za tebe logika, prosim?Ne razumem kaj tukaj misliš? žalostno, da ne veš kaj je psihologija kupca ter da to imenuješ logika. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
alef 1. januar 2007 Prijavi Deli 1. januar 2007 Evo točno to kar govorim, napačna slika o MM, preberi knjigco spodaj!!!!!MM temelji na prodaji izdelka in ne prodaji samega sebe, torej izdelek je prvi!Hvalevredno da si ugotovil dejstvo da se dobra roba sama hvali:) Bedak!KUPEC je prvi in edini, kupec je bog!Izdelek je le tvoje orodje s katerim služiš.... In ob prvem stiku s stranko nikakor ni najpomembnejši. En primer, upam da ga boš razumel... Pred tridesetimi leti, ne vem če si takrat že bil na svetu, smo prav dobro shajali brez PC-jev.Še telefona ni bilo v vsaki bajti, mobitelov tudi ne... Potem je pa prišel Bill Gates in se odločil da bo naredil računalnik ki ga bo lahko uporabljal vsak.In ga je naredil, oziroma naredil je operacijski sistem ki se ga je lahko naučil vsak, tudi brez znanja programiranja.Zato zdaj sedim pred PC-jem in zajebavam enga navdušenca nad MM... Bill Gates je pa najbogatejši zemljan... Citiraj Čeprav nam je veliko vzeto, veliko še ostaja. In čeprav nimamo več tiste moči ki je nekoč premikala nebo in zemljo, smo kakršni smo, istih junaških src od časa in usode oslabljenih,vendar z neomajno voljo boriti se, iskati, najti in ne popustiti.Lord Alfred Tennyson - Ulysses Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mpg 1. januar 2007 Avtor Prijavi Deli 1. januar 2007 Zdaj me je pa vse skupaj začelo malo zabavati... Knjiga ki jo omenjam opisuje pot in uspeh oseb ki jih še dolgo ne bo nihče dosegel, če pogledamo kako so začeli.Če si jo prebral, veš o kom pišem.Če jo še nisi, ti svetujem da jo prebereš.In ko že omenjaš SCAM, upam da veš kaj ta beseda pomeni.Veš kdo je Ray Croc?Ustanovitelj verige restavracij s hitro prehrano McDonalds.Ta prehrana je največje sranje kar se hrane tiče, vendar je Ray Croc s tem postal multimilijonar.Toliko o logiki in kvaliteti proizvoda. Z navdušenjem??????Ha, ha, mene tudi.On je uspel z samo organizacijo in duplikacijo izdelkov, to pa je že drugo poglavje, no ja duplikacija se pojavlja tudi v MM. Kvaliteta je vprašljiva ja.Tud to se dogaja. Pa da razčistiva še nekaj stvari... Logika, kvaliteta proizvoda, prodajni govor. Logika, kvaliteta proizvoda.Lahko ti veš vse o proizvodu, kako funkcionira, iz česa je narejen, kje in kako je bil testiran... Ampak ponavljam ti še enkrat, to so informacije ki tebi nekaj pomenijo, stranki ki ji proizvod predstavljaš ne pomenijo nič.In ne pozabi na dejstvo da ponujaš ljudem nekaj brez česar so do sedaj prav lepo shajali.Kako jim bo proizvod izboljšal življenje?Ga rabijo?Ne, TI ga moraš prodat če hočeš da ti posel funkcionira.Še eno od pravil marketinga. Seveda vse lepo in prav , ampak, kakšna stranka si potem ti če ti je manipulacija prodajnega govora bolj pomembna kot izdelek?Potemtakem priznavaš da se te manipulacija dobro prime Skratka tega danes ni več, ljudje so še 10 krat bolj nezaupljivi, ker so spoznali dejstva manipulacije in se opekli, kaj še preostane, to da jim ponudiš resnično tisto kar potrebujejo in kar deluje in je vredno njihovega denarja ter želja.In kaj je to v mojem primeru:- manjše stroške>>>kvaliteta bivanja- čisto okolje dolgoročno, globalno - možnost dohodka- možnost izobraževanja, osebne rasti- itd.Kaj ne potrebuješ(jejo?Prodajni govor. Marsikdo ne bo niti razumel vsega kar mu govoriš.Samo nakladanje nekoga ki bi rad nekaj prodal.To so dejstva ali pa zakonitosti marketinga ki držijo še vedno.Ne odkrivaj tople vode. Točno, maš prav, nevem pa kje sem omenil kaj v nasprotju s tem? Glej izdelek je dober, kaj je izdlek ni važno, kako ti koristi to je važno! Zakaj ti to pišem?Ker sem se v tistih osmih letih nagledal zgnancev ki so se stvari lotevali na znanstven in logičen način.In pogoreli, vsi do zadnjega.Verjamem, zopet ne vem kje sem omenil kaj takšnega, da bi lahko sklepal da jaz to počnem?In še zadnje.Psihologija.Ker se tako vztrajno odzivaš na moje poste, pomeni da nekaj vidiš v njih.Resnico?Morda jo samo slutiš, v podzavesti veš da imam prav.Jaz vem da imam.Ti se pa sprašuješ... Previdno, na terenu kamor si se podal, drsi... Ok, vidim da obvladaš psihologijo in glej ga zlomka, zgoraj te potrjujem in negiram, delno maš prav ja. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Alan_New 1. januar 2007 Prijavi Deli 1. januar 2007 Hvalevredno da si ugotovil dejstvo da se dobra roba sama hvali:)Hja, recimo, da se. Uporabil sem če. Torej, čemu potem sploh MM? Citiraj Possible—but highly unlikely. Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Alan_New 1. januar 2007 Prijavi Deli 1. januar 2007 Ta prehrana je največje sranje kar se hrane tiče, vendar je Ray Croc s tem postal multimilijonar.Toliko o logiki in kvaliteti proizvoda. Citiraj Possible—but highly unlikely. Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mpg 1. januar 2007 Avtor Prijavi Deli 1. januar 2007 Glej kupec je car, seveda bedak, ampak dolgoročno gledano, prodaj kupcu izdelek ki ni vreden njegovega denarja, potreb, želja, kaj si dosegel, nič, planiran propad.Dober izdelek je hrana dobrega kupca, dolgoročno zmaga.Če ni dobrega izdelka tudi kupca ni, get it?? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mpg 1. januar 2007 Avtor Prijavi Deli 1. januar 2007 Glej kupec je car, seveda bedak, ampak dolgoročno gledano, prodaj kupcu izdelek ki ni vreden njegovega denarja, potreb, želja, kaj si dosegel, nič, planiran propad.Dober izdelek je hrana dobrega kupca, dolgoročno zmaga.Če ni dobrega izdelka tudi kupca ni, get it?? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mpg 1. januar 2007 Avtor Prijavi Deli 1. januar 2007 Seveda je, ampak marsikomu je všeč, očitno večini, ker drugače nebi uspel. A ti poješ tist kar tabi osebno ne odgovarja, NE!In kakšne so možnosti da to počne večina?? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mpg 1. januar 2007 Avtor Prijavi Deli 1. januar 2007 Poglej harmonično delovanje >>>>>detomor, ali je to harmonija, ali je to del narave, JE.heh ... ti boš v zamahu kril metulja videl željo po pohlepu. Pa vendar, ne mešat pohlepne narave človeka z naravnim delovanjem. ali celo mešati da pohlep je naravn princip.Pohlep je del naravnega obnašanja, eni ga kontrolirajo drugi ne.Sploh pa ne govorim samo o človeku ampak o živih bitjih na splošno.Pa zakaj človek ni del naravnega procesa? Prosim če se izogibaš opojnih substanc <-- temu se reče poskus degradacije (seveda neuspešne)Točno tud del naravnega procesa:) Zakaj bi imel tako pomembno vlogo faktor navdušenja, če izdelek ali sponzor ne funkcionirata kot bi morala?Povej kakšen namen ima potem navdušenje? ker se tako manipulira. enostavno.No daj mi odgovori na vprašanje prosim,madona!!! čemu repenčenje? odgovor ti je bil posredovan ---> t.i. faktor navdušenja je manipulativno orodje mm. Ok zdj sm pa utrujen, ni pravi odgovor, razumeš? Takšno razmišljanje je en sam trik ki ga izvedeš sama, imenuje se pa ZAVRAČANJE probaj raje z imenom NENASEDANJE prozornim manipulacijam Ok, kakor hočeš. Kaj je za tebe logika, prosim?Ne razumem kaj tukaj misliš? žalostno, da ne veš kaj je psihologija kupca ter da to imenuješ logika.A ti veš, nisi odgovorila na vprašanje? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
alef 1. januar 2007 Prijavi Deli 1. januar 2007 Ok, vidim da obvladaš psihologijo in glej ga zlomka, zgoraj te potrjujem in negiram, delno maš prav ja. Zanimivo. Tega danes ni več... Manipulacija, pa podobni štosi... In kaj je tu zanimivo?Da sem enake modrosti poslušal leta 1997 ko sem vstopil v MM... In da so jih tisti ki so mi jih servirali poslušali precej let pred mano... In nihče od tistih ki jih je vzel resno ni uspel, žal... Čaka te trd pristanek, ker NE razumeš kako se dela posel ki si se ga lotil.Žal... Aja, še to... Če bi bil jaz tvoja stranka... Kaj rabim od tega kar ponujaš?Nič, dragi moj, vse to že imam.Tvoja naloga je da me PREPRIČAŠ da rabim. Da bom s tistim bolje živel... KAKO boš to storil?Pa ne zdaj mislit da me zanima kaj ponujaš.Ne zanima me niti najmanj.Na moj e-mail ne boš pošiljal ničesar.Samo odgovori na zgornja vprašanja.Če znaš in če se ti da... Citiraj Čeprav nam je veliko vzeto, veliko še ostaja. In čeprav nimamo več tiste moči ki je nekoč premikala nebo in zemljo, smo kakršni smo, istih junaških src od časa in usode oslabljenih,vendar z neomajno voljo boriti se, iskati, najti in ne popustiti.Lord Alfred Tennyson - Ulysses Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
alef 1. januar 2007 Prijavi Deli 1. januar 2007 Glej kupec je car, seveda bedak, ampak dolgoročno gledano, prodaj kupcu izdelek ki ni vreden njegovega denarja, potreb, želja, kaj si dosegel, nič, planiran propad.Dober izdelek je hrana dobrega kupca, dolgoročno zmaga.Če ni dobrega izdelka tudi kupca ni, get it?? Seveda je, ampak marsikomu je všeč, očitno večini, ker drugače nebi uspel. A ti poješ tist kar tabi osebno ne odgovarja, NE!In kakšne so možnosti da to počne večina?? Malo si zamešal stvari... dolgoročno je jasno da kupca obdržiš s kvaliteto.Ampak ob prvem kontaktu je kvaliteta povsem nepomembna.Prav tako vsa tvoja nakladanja o kvaliteti.Ker kupec ob prvem stiku še ne ve kakšna je kvaliteta tistega kar ponujaš.Ti ga moraš samo pripraviti do tega da ti verjame.Z logiko, s golimi podtki o proizvodu ga ne boš.Za McDonalds so ugotovili da je sranje šele po zelo dolgem času.Ker ta hrana JE okusna in pripravna za uživanje... Psihologija... Citiraj Čeprav nam je veliko vzeto, veliko še ostaja. In čeprav nimamo več tiste moči ki je nekoč premikala nebo in zemljo, smo kakršni smo, istih junaških src od časa in usode oslabljenih,vendar z neomajno voljo boriti se, iskati, najti in ne popustiti.Lord Alfred Tennyson - Ulysses Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mpg 1. januar 2007 Avtor Prijavi Deli 1. januar 2007 Aja, še to... icon_smile_big.gifČe bi bil jaz tvoja stranka... icon_smile_big.gifKaj rabim od tega kar ponujaš?Nič, dragi moj, vse to že imam.Tvoja naloga je da me PREPRIČAŠ da rabim. icon1_eek.gif icon1_question.gifDa bom s tistim bolje živel... icon_smile_big.gifKAKO boš to storil?Pa ne zdaj mislit da me zanima kaj ponujaš.Ne zanima me niti najmanj.Na moj e-mail ne boš pošiljal ničesar.Samo odgovori na zgornja vprašanja.Če znaš in če se ti da... icon_smile_big.gif 1. nimaš izdelka ki ti to ponuja in deluje, definitivno:)2. potrebuješ ga, če ga hočeš imeti je tvoja odločitev...3. BREZPLAČNO TI GA PONUDIM V TEST, prepričan!!>>>> namreč ena od metod s katerimi delam4. Ne laskaj si, ker nisi prava stranka, takšne namreč v trenutku odpišem, tukaj sem si privoščil malo več5. bolje živel, ja bolje bodo živeli tvoji otroci oziroma generacije za tabo in ti6. ne prodajam izdelka direktno ampak možnost dohodka Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
crna_puma 1. januar 2007 Prijavi Deli 1. januar 2007 A ti veš, nisi odgovorila na vprašanje? a veš, da noben (razen tebe) ni tako naiven, da bo verjel in sledil mm Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
santos 1. januar 2007 Prijavi Deli 1. januar 2007 Potem net-a ne bi kupil žvečilne gume, kaj šele kak TV ipd. ! In kaj si mislim o Network Marketingu ? Nič dobrega... Citiraj Bojevnik ima čas le za brezhibnost; vse drugo namreč izčrpava njegovo moč - brezhibnost pa jo povečuje. Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Recommended Posts
Pridruži se debati
Objaviš lahko takoj in se registriraš kasneje. Če si član, se prijavi in objavi pod svojim računom.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.