mgd 13. december 2007 Prijavi Deli 13. december 2007 Dodal bi le to, da je ta aspekt Boga (glede na Vedsko književnost), neosebni aspekt, lahko v kvalitativni enosti z individualnim delom, z nami samimi. Identiteta pa ostane ločena, vedno. Tako vsaj pravimo tisti, ki ne zagovarjamo advaita filozofije, seveda.Brahman kot tak v bistvu nima identitete (kot ego, osebnost, možnost odločanja, želje itd.), je le materialno nedoločljiva Vseprežemajoča Duhovna Svetloba, ki izhaja iz večnega telesa Bhagavana Šri Krišne. Navadna individualna duša (dživa) se s pomočjo gjana-joge lahko zave le določene kvalitativne enosti z Brahmanom (ne da postane Brahman), to, da ni začasno oz. stalno se spreminjajoča materija, ampak princip večnosti. Brahman kot tak, niti dživa, če se zaveda le svojega aspekta večnosti sploh ne izražata kvalitete svobode izbire. Če praktikant gjana-joge (čiste ali pa nečistih izpeljank) še ni dosegel dokončnega cilja te prakse (celostnega vstopa v Brahman), tj. ko se do neke mere še vedno poistoveča z materijo, z lažnim egom (ahankar) bo poleg občutka svoje večnosti seveda občutu tudi lastnosti svoje osebnosti (da se lahko odloča, da ima specifične želje itd.), izražene skozi materijo (moški si bo želel ženske itd.). Če ne hkrati (če je imel v svojem bidža gjan samadhiju pozornost bolj usmerjeno na svoj princip večnosti) pa kasnej, ko si bo iz svoje nedokončne izpolnjenosti želel še "uspeh" v materialnem smislu. Dokončno realizirani gjani, tj. tisti, ki popolnoma prebiva v Brahmanu, pa se ne zaveda niti svoje prave večne osebnosti, niti popačitve te osebnosti, ki se oz. če se izraža skozi materijo. Ma pa potencial svoje večne osebnosti še vedno v sebi (ta ni nikoli uničen), le zaveda se ga ne. Obstajanje v Brahmanu, brez kakršnekoli aktivnosti je za duše začasno (in tudi še ne dokončno izpolnjujoče, čeprav je ta nedokončnost tuki različna od tiste zgoraj). Če se ne odloč služit Bhagavana (ko se Mu ta v Brahmanu razodene, kot. npr. 4 Kumarjem), bo iz svoje pozicije v Brahmanu padu nazaj dol v materialne aktivnosti. glede ashtanga joge (izvorne ali kasnejših izpeljank) in Paramatme je stvar mal drgačna. Je pa svoboda vsaj delno izražena tudi skozi našo zavest, kot relativna svoboda izbire.Naša svoboda je vedno le relativna, v osvobojenem ali pa pogojenem stanju, ker je vedno do neke mere (oz. v določeni kvaliteti) odvisna od Boga. Tuki praviš, da se svoboda delno izraža skozi našo zavest in je zato relativna. To jz dojemam kot izražanje izvorne relativne svobodne volje pogojene duše, skozi svoje subtilno materialno telo (ki mu nekateri rečejo tud zavest). Duša se v osvobojenem stanju le zaveda (je zavest), ne da izraža kaj "skozi" svojo zavest. Če se duša zmotno poistoveča z materijo in deluje preko nje, je ta njena izvorna relativna svoboda zrelativizirana še na to specifično okoliščino, ja. Če nekdo ni popolnoma osvobojen, lahko v svojih nepopolnih (mešanica materialnega in transcendentalnega videnja) vizijah zamenjuje stvari med seboj. Spomnim se enga učenca, mogoče si ga sreču tud ti, Šrila B.V. Puri Maharadža, ko se mu je zatrdno zdel (in to oznanjal tudi drugim), da je direktno vidu Svarup Šri Krišne, pa je bila to le zmota, ki nam jo vsem Šrila Puri Maharaj takrat milostno razodel. Podobno se dogaja nekaterim z nepopolnim gledanjem na Sai Babo (kot Avatarjem Šri Krišne, popolnoma osvobojenim, itd.). Sej bi ti za tvoje večno dobro povedu tud glede Haidakhan Babe na ZS, če ga boš odblokiru Dokler ne spustiš železa iz roke, ne morš sprejet zlata. Če držiš zlato v roki, ga ne spustiš, da bi sprejel železo. Je pa v vsem možna postopnost in različno razmerje ja. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
E.C. 13. december 2007 Avtor Prijavi Deli 13. december 2007 Naša svoboda je vedno le relativna, v osvobojenem ali pa pogojenem stanju, ker je vedno do neke mere (oz. v določeni kvaliteti) odvisna od Boga. Tuki praviš, da se svoboda delno izraža skozi našo zavest in je zato relativna. To jz dojemam kot izražanje izvorne relativne svobodne volje pogojene duše, skozi svoje subtilno materialno telo (ki mu nekateri rečejo tud zavest). Duša se v osvobojenem stanju le zaveda (je zavest), ne da izraža kaj "skozi" svojo zavest. Kar sem hotel povedati je to, da je svoboda izbire inherentna lastnost zavesti (sat-chit aspektov). Če se duša zmotno poistoveča z materijo in deluje preko nje, je ta njena izvorna relativna svoboda zrelativizirana še na to specifično okoliščino, ja. Yes. LPE.ThetaHealing Portal Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Kabalist 13. december 2007 Prijavi Deli 13. december 2007 Brahman kot tak v bistvu nima identitete (kot ego, osebnost, možnost odločanja, želje itd.), je le materialno nedoločljiva Vseprežemajoča Duhovna Svetloba, ki izhaja iz večnega telesa Bhagavana Šri Krišne.Natanko isto, samo z drugačnimi besedami sem napisal, pa si mi filozofiral o nekakšnih delitvah na zunanje in notranje. Citiraj BODI POZOREN IN PREPOZNAJ. kO PREPOZNAŠ, OČISTI SVOJE OKNO IN DOVOLI BOŽJI VOLJI, DA SIJE SKOZI TVOJO VOLJO. Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
E.C. 13. december 2007 Avtor Prijavi Deli 13. december 2007 Natanko isto, samo z drugačnimi besedami sem napisal, pa si mi filozofiral o nekakšnih delitvah na zunanje in notranje. V kvantni mehaniki temu pravijo Enotno polje. Dr. John Hagelin:"...Kaj je fizika zavesti, kaj je zavest? Dandanes se to lahko vprašamo. Od kod zavest prihaja, kaj je njen izvor? Smo na točki, kjer lahko na ta temeljna vprašanja zadovoljivo odgovorimo. Vsekakor med znanstveniki še ne obstaja nek konsenz glede tega, vendar najnovejše raziskave vseeno ponujajo zanimive odgovore. Z odkritjem t.i. Enotnega Polja, imenovanega tudi "Superstring Field"sedaj lahko razumemo, da je življenje v samih temeljih Eno. Temelj vseh različnosti življenja je Enost. V bistvu ste vi in jaz eno. In ta Enost, ki je v samih temeljih uma in telesa je Zavest, Univerzalna Zavest. Torej s tem globljim razumevanjem, da zavest ni produkt možganov in da ni le rezultat biokemičnih procesov v nevronih, temveč da je Zavest sam temelj obstoja in življenja, imenuje se Enotno polje, lahko razrešimo problem povezanosti telesa in uma. Vidimo lahko tudi, kako Zavest ponikne navzgor skozi našo fiziologijo in tako postane to, kar doživljamo skozi naša čutila. Obstaja torej povezava, ki močno vzporeja nevro znanost in kvantno mehaniko. Napredek fizike zadnjih petindvajset let na področju našega razumevanja vesolja se kaže v raziskovanju globljih nivojev naravnih zakonov. Od makro do mikrokozmosa, od molekul prek atomov in atomskih jeder do subatomskih nivojev. In ugotovili smo, da je v samem temelju vesolja eno samo polje, polje Inteligence. Polje, ki združuje gravitacijo, elektromagnetizem in obe jedrski sili, torej vse obstoječe sile in vse poznane delce, kvarke, protone, nevtrone, elektrone, fotone. Vse te sile in vsi ti delci so Eno. So le različni valovi v enem oceanu Obstoja. Imenuje se Enotno polje, Superstring Field. Iz matematičnega vidika je to tour de force, a vendarle je realizacija dela in odkritja Polja, kateremu je A. Einstein posvetil polovico svojega življenja. In v kontekstu Supersting teorije je to doseženo. Enotno polje, ki temelji na teoriji Supersting polja identificira eno in univerzalno polje Inteligence v oceanu obstoja, ki je v samih temeljih vsega, uma in materije. In vsi tako imenovani delci vesolja so le različni valovi v tem univerzalnem oceanu. Pravzaprav je vse kar obstaja, le različno valovanje v oceanu te Univerzalne Ravni. To je Enotno polje in to Polje ni materialno. Ultimativno je to Polje Zavesti. In individualne zavesti, moja zavest, vaša zavest, pravzaprav vsakršna zavest kjer koli je zavest le zato, ker je del te Univerzalne zavesti. Celotno vesolje ni ničesar drugega kot To. Ljudje, drevesa in živali smo le valovi različnih frekvenc temeljnega Enotnega Superstirng Polja. V resnici smo združeni v samih temeljih našega obstoja in zavedanje, ki izvira iz tega je, da je v bistvu le ena Zavest, le ena Zavest prisotna v tej sobi. In to ste vi, to sem jaz, to je prav vsak izmed nas. Individualiziramo to Enotno zavest skozi filtre našega živčnega sistema, vendar kljub temu je sama najgloblja subjektivna komponenta zavedanja prav ta Univerzalna zavest. In realizacija tega skozi izkušnjo se imenuje in se je imenovala že na tisoče let, Razsvetljenje..." (Hagelin, 2004) Iz članka:Integracija moderne znanosti in duhovnosti >> LPE.theta healing portal Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 14. december 2007 Prijavi Deli 14. december 2007 Kar sem hotel povedati je to, da je svoboda izbire inherentna lastnost zavesti (sat-chit aspektov).ja, pa ananda aspekta tud. in glede na to, da smo sat-chit-ananda, nas lahko zares izpolni le sat-chit-ananda, ne materija, ki teh kvalitet nima, razen, če je uporabljena za služenje Boga in Njegovih slug (Prasad npr.). kaj oz. kolk materialnega človk ma, za njegovo pravo zadovoljstvo ni pomembn, ampak le kako in komu to daje in sprejema. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Kabalist 14. december 2007 Prijavi Deli 14. december 2007 kaj oz. kolk materialnega človk ma, za njegovo pravo zadovoljstvo ni pomembn, ampak le kako in komu to daje in sprejema.Se strinjam.Generator dobrega ni količina dobrin, temveč količina darovanja. Običajno vse več materialnega samo krepi želje po še več in kmalu nastopi frustracija, ker želje presežejo možnosti. Želje so neskončne, a materialni svet je končen. Vse več materialnega, povezanega s čutnim pretiravanjem pripelje do neravnovesja, ki deluje silno nezdravo za mentalno zdravje. Nenadzorovan seks, obilna uporaba kemije (drog in pijače) ter nasilnost so posledica pretiravanja v pravicah. Povsod se pogovarjajo zgolj o pravicah in takšen odnos pripelje do neravnovesja, ki ni nič kaj zdrava stvar. Samo okoli je treba pogledati recimo vsak petek ali soboto zvečer in vse je jasno. Citiraj BODI POZOREN IN PREPOZNAJ. kO PREPOZNAŠ, OČISTI SVOJE OKNO IN DOVOLI BOŽJI VOLJI, DA SIJE SKOZI TVOJO VOLJO. Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
E.C. 14. december 2007 Avtor Prijavi Deli 14. december 2007 Se strinjam.Generator dobrega ni količina dobrin, temveč količina darovanja. Običajno vse več materialnega samo krepi želje po še več in kmalu nastopi frustracija, ker želje presežejo možnosti. Želje so neskončne, a materialni svet je končen. Vse več materialnega, povezanega s čutnim pretiravanjem pripelje do neravnovesja, ki deluje silno nezdravo za mentalno zdravje. Nenadzorovan seks, obilna uporaba kemije (drog in pijače) ter nasilnost so posledica pretiravanja v pravicah. Povsod se pogovarjajo zgolj o pravicah in takšen odnos pripelje do neravnovesja, ki ni nič kaj zdrava stvar. Samo okoli je treba pogledati recimo vsak petek ali soboto zvečer in vse je jasno. Very, very well said. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
free 2. januar 2008 Prijavi Deli 2. januar 2008 Duhovnost in znanost Vloga razuma. Kaj so žarki? Čemu samodisciplina? Citiraj free Blog Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Recommended Posts
Pridruži se debati
Objaviš lahko takoj in se registriraš kasneje. Če si član, se prijavi in objavi pod svojim računom.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.