mgd 30. maj 2008 Avtor Prijavi Deli 30. maj 2008 1. V bistvu je mačji kašelj postavljati trditve, katerih se ne da preveriti,a znanstven pristop bi bil tak, da ta, ki trdi, da je pred to "z zlim vplivano dobo" obstajala neka t.i. zlata doba,svojo trditev tudi dokaže.Ker je to vsekakor nemogoče, nam ostane še zadnja slamna bilka oprijema, imenovana "vera".s čim pa ti dokazuješ svojo trditev, da je vsekakor nemogoče dokazati zgoraj citiranih trditev? s svojimi omejenimi materialnimi čutili (oči, nos, ...) in na njih bazirajočemu omejenemu umu, intelektu in popačenemu egu? ja, le z vero/predajo lahko spoznaš/prepoznaš Boga. P.S. Če moje besede neposredno prizadanejo zavest oz. skozi zavest česarkoli že, ne prevzemam za posledice nikakršne odgovornosti.vsak žanje tisto kar je sejal, zato se pametni vedno trudijo delovati v Božje zadovoljstvo. mi lahko izvajamo aktivnosti, ki so nam od Boga v danem trenutku omogočene, a rezultate teh dejanj vedno dodeljuje On. you can run, but you can't hide. Šri Krišna prebiva v tvojem srcu, Njega se ne da, niti Ga ni pametno okol prinašat, ker s tem škoduješ le sebi, On nič ne izgubi, le sočutje do tebe se Mu še poveča. Rad te ima. Njegovo sočutje v vidni obliki je Njegov čisti bhakta. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mako106 30. maj 2008 Prijavi Deli 30. maj 2008 mater...ste pravi duhoviteži...dokazovat stvari...v njihovem nenehnem spreminjanju...svašta Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
xyz 30. maj 2008 Prijavi Deli 30. maj 2008 s čim pa ti dokazuješ svojo trditev, da je vsekakor nemogoče dokazati zgoraj citiranih trditev? Ravno zato sem govoril o znanstvenem pristopu. Kot apel na zdrav razum, s poudarkom na zdrav.Tudi "tvoja" religiozna filozofija se nam "razodeva" skozi razum in izhaja iz razuma,koliko pa je le-ta zdrav, pa naj vsak zase sklepa. A naj bom bolj dosleden, kar se dokazovanja tiče: Ti, Mgd, si navedel trditev oz. dogmo (kali yuga) in prav zaradi tega si ti dolžan to trditev dokazati.Jaz preprosto rečem, da trditev ne drži in tako naj tudi ostane, dokler mi ti ne navedeš vsaj enega smotrnega razloga,ki bi dal težo "tvoji" tezi. s svojimi omejenimi materialnimi čutili (oči, nos, ...) in na njih bazirajočemu omejenemu umu, intelektu in popačenemu egu? ja, le z vero/predajo lahko spoznaš/prepoznaš Boga. Menim, da ni vmesno, da ravno ti govoriš o popačenosti ega.Ego kot jaz je zelo preprosto razložen s strani Unisa, katerega mnenje in pogled v tej smeri tudi delim: Človek (npr. jaz in pa ti) je žival.Edino, kar se lahko popači in skuša prikriti, je to, ravno omenjeno dejstvo in prav tu nastopijo (med drugim) raznorazne religijes svojim besednim žongliranjem in manipulacijo poprej vsaj do neke mere zdravega razuma. Maske. Šri Krišna prebiva v tvojem srcu Če naj bi bila ta izjava urok, potem vedi, da ne deluje : )) Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Antoninus 30. maj 2008 Prijavi Deli 30. maj 2008 Ti, Mgd, si navedel trditev oz. dogmo (kali yuga) in prav zaradi tega si ti dolžan to trditev dokazaDogem se po definiciji ne da dokazovati, drugače ne bi bile dogme, ampak vsaj teorije, če ne dejstva. Citiraj There are well-dressed foolish ideas just like there are well-dressed fools. Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
xyz 30. maj 2008 Prijavi Deli 30. maj 2008 Popravek je v osnovi na mestu, velecenjeni Antoninus, hvala.V aktualnem primeru gre seveda za trditev, ki je skozi prste časa okamenela v dogmo,a je konec koncev še vedno zgolj trditev, ki je v očeh znanosti potrebna dokaza. A počasi se ponavljam ponavljam. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 2. junij 2008 Avtor Prijavi Deli 2. junij 2008 Ravno zato sem govoril o znanstvenem pristopu. Kot apel na zdrav razum, s poudarkom na zdrav.Tudi "tvoja" religiozna filozofija se nam "razodeva" skozi razum in izhaja iz razuma,koliko pa je le-ta zdrav, pa naj vsak zase sklepa. A naj bom bolj dosleden, kar se dokazovanja tiče: Ti, Mgd, si navedel trditev oz. dogmo (kali yuga) in prav zaradi tega si ti dolžan to trditev dokazati.Jaz preprosto rečem, da trditev ne drži in tako naj tudi ostane, dokler mi ti ne navedeš vsaj enega smotrnega razloga,ki bi dal težo "tvoji" tezi.tako kot se sonca ponoči ne da videti, pa magar s pomočjo vseh žarnic, sveč, itd., ker je sonce samo-razsvetljeno, tj. šele ko zjutraj vzide ga lahko vidiš, preko njegovih žarkov, tako tudi Boga in poteka Njegove materialne kreacije (npr. obdobja kali juge) ne morš dokazat oz. prepoznat le s pomočjo omejenih materialnih inštrumentov, tako grobih (oči, nos...) kot subtilnih (um, inteligenca, popačen ego). Bog je samo-razsvetljen, tj. ko se ti po svoji volji razodene, Ga lahko vidiš. ker Bogu nihče ni niti enak, kaj šele višji, Ga nihče izmed nas ne more prisilit v razodetje. pa tudi, če se ti po svoji volji že razodene, Ga ne morš prepoznat, tj. kdo On v resnici je, če Mu nisi predan, tako kot sonca ne morš vidt oz. prepoznat, čeprav sije direktno vate, če imaš zaprte oči. v zvezi s tem, sem se spomnil tudi enega odlomka iz knjige Življenjepis in nauk Gaudija Vajšnavskega svetnika, Šrila Bhakti Dajita Madhav Gosvami Maharadža. "Leta 1930 so v kalkutskem Bagh Bazaar Gaudija Mathu (duhovna inštitucija) ob času Džanmaštamija (obletnici dneva pojavitve Šri Krišne v tem svetu) organizirali mesec dni dolg festival. Vsak večer so povabili drugega dostojanstvenika, da je kot častni predsednik vodil večerno srečanje. Med rednimi obiskovalci predavanj Gaudija Math pridigarjev je bilo tudi nekaj študentov svetovno znanega znanstvenika C. V. Ramana. Nekega dne so ti študentje šli k Šrila Prabhupadu (Bhaktisiddhanta Sarasvati Thakurju) in se pritožili, češ da je bil vsak večer za častnega predsednika izbran drug dostojanstvenik, medtem ko njihov profesor, ki ga je poznal ves svet, ni bil niti povabljen. Šrila Prabhupad je odgovoril, da nima nič proti temu, da se za en večer imenuje dr. Ramana za častnega predsednika. Prosil je Šrila Gurudeva (Bhakti Dajita Madhav Gosvami Maharadž), naj poskrbi za njegovo povabilo. Šrila Gurudev je najprej odšel do hiše dr. Ramana, a ga ni bilo doma. Znanstvenikova žena ga je s kurirjem poslala v doktorjev laboratorij na ulici Circular Road. Tam ga je Šrila Gurudev našel v drugem nadstropju, kjer je sedel v kotu velikega delovnega prostora, zatopljen v svojo raziskovalno dejavnost. Dr. Raman ni govoril niti bengalščine niti hindija, zato sta se pogovarjala v angleščini. Ko je dr. Raman Šrila Gurudeva vprašal za razlog njegovega obiska, mu je ta odgovoril: 'Bagh Bazaar Gaudija Math ob Džanmaštamiju organizira veliko celomesečno versko srečanje. Vsak dan je drug mestni dostojanstvenik povabljen, da počasti sedež predsednika; ponižno vas vabimo, da ga sprejmete tudi vi.' Dr. Raman je odgovoril: 'Jaz ne verujem v vašega Kešto-Bištu (posmehljivo rečeno Krišna-Višnu). Ne verjamem v ničesar, kar se ne da potrditi z neposredno čutno zaznavo. Ne morem zapravljati svojega časa z namišljenimi stvarmi. Z veseljem bi se udeležil vsake znanstvene ali izobraževalne konference, toda ne verske.' Šrila Gurudev je rekel: 'Vaši lastni študentje redno prihajajo poslušat govore svamidžijev iz Matha in oni so izrazili željo, da bi bili tudi vi počaščeni na enak način kot mnogi drugi kalkutski javni voditelji. Meni je moj Gurudev naročil, naj vas povabim, zato vas prosim, da sprejmete naše povabilo.' Dr. Raman je potem izzval Šrila Gurudeva: 'Ali mi lahko pokažete vašega Boga? Če mi ga lahko pokažete, potem pridem.' Ena stran laboratorija, v katerem je tekel pogovor, je bila stena brez oken in vrat, onkraj katere se je razprostirala severna Kalkuta. Šrila Gurudev je vprašal: 'Jaz onkraj tega zidu ne vidim nič, ampak če rečem, da tam ni ničesar, ali je to pravilna trditev?' Dr. Raman je odgovoril: 'Morda ne vidite, kaj je tam, a bi lahko videli s primernimi instrumenti.' Šrila Gurudev ga je potem vprašal: 'Obstaja meja, do koder sežejo vaši instrumenti. Vidite lahko samo tako daleč, kolikor vam oni omogočajo. Ali lahko rečete, da onstran teh meja ni ničesar?' Dr. Raman je odgovoril: 'Ne trudite se. S tem ne mislim zapravljati svojega časa. Ne zanima me nič, kar ni v dometu moje čutne zaznave. Svoj dragoceni čas vam posvetim samo, če mi dejansko pokažete svojega Boga. Ali lahko to storite?' Šrila Gurudev: 'Če bi vam vaši študentje rekli, da bodo študirali vaša znanstvena dognanja samo, če jim lahko pokažete resničnost tistega, kar ste spoznali z vašimi eksperimenti, kaj bi jim rekli?' Dr. Raman: 'Pripravil bi jih do tega spoznanja.' Šrila Gurudev: 'Ali jih lahko pripravite do spoznanja, še preden jih začnete poučevati?' Dr. Raman: 'Ne, najprej bi jim moral pokazati postopek, po katerem sem sam spoznal resnico. Morali bi se držati tega postopka, če bi hoteli priti do enakih spoznanj. Najprej bi morali diplomirati iz naravoslovja, nato magistrirati, potem pa pod mojim vodstvom študirati še pet let. Potem bi jih lahko pripravil do razumevanja.' Šrila Gurudev: 'Če to drži za vas in vaše znanstveno vedenje, mar ne bi potem tudi vidci starodavne Indije mogli reči enako? Držite se njihovega postopka in videli boste, ali lahko izkusite obstoj Boga ali ne. Znanstvenih resnic, ki jih sami zagovarjate, ne morete pokazati vašim študentom, dokler ne sprejmejo vašega postopka. In če hočete izkusiti ali razumeti Boga, se morate prav tako držati postopka, ki to omogoča. Če rezultat izostane, potem lahko zanikate vrednost postopka. Ampak kako lahko zanikate njegovo vrednost, če niste opravili poskusa?' Dr. Raman ni takoj odgovoril. Po nekaj trenutkih tišine je dejal: 'Jaz nič ne vem o Krišni. Kaj lahko povem na takem srečanju? Ali ne bi bilo bolje, da povabite nekoga, ki kaj ve o tej temi'? Šrila Gurudev je bil tako bistroumen in pozoren, da se v njegovi prisotnosti nihče ni mogel izmuzniti z nelogično izjavo. Taka sposobnost ni zgolj rezultat knjižnega znanja. Takšno božansko moč lahko razodene le nekdo, ki se je predal svojemu duhovnemu učitelju in je po njegovi milosti neposredno doživel resnico. Pri taki osebi razkazovanje inteligence, ki ne temelji na spoznanju, ne zdrži dolgo. Menim, da ni vmesno, da ravno ti govoriš o popačenosti ega.Ego kot jaz je zelo preprosto razložen s strani Unisa, katerega mnenje in pogled v tej smeri tudi delim: Človek (npr. jaz in pa ti) je žival.Edino, kar se lahko popači in skuša prikriti, je to, ravno omenjeno dejstvo in prav tu nastopijo (med drugim) raznorazne religijes svojim besednim žongliranjem in manipulacijo poprej vsaj do neke mere zdravega razuma. Maske.človek ima res nekaj skupnih aktivnosti kot živali (jedenje, spanje, razmoževanje, branjenje), a poleg teh ima še sposobnost razlikovanja med dobrim in slabim, večnim in začasnim. če te svoje sposobnosti pravilno ne uporabi, za osvoboditev od materialne eksistence in se ukvarja le z zgoraj omenjemi zadovoljevanji potreb materialnega telesa, pol je v bistvu res le žival (v smislu stopnje zavesti), čeprav v človeškem telesu. Če naj bi bila ta izjava urok, potem vedi, da ne deluje : ))le moja opažanja. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
xyz 2. junij 2008 Prijavi Deli 2. junij 2008 Bog je samo-razsvetljen, tj. ko se ti po svoji volji razodene, Ga lahko vidiš. ker Bogu nihče ni niti enak, kaj šele višji, Ga nihče izmed nas ne more prisilit v razodetje. pa tudi, če se ti po svoji volji že razodene, Ga ne morš prepoznat, tj. kdo On v resnici je, če Mu nisi predan, tako kot sonca ne morš vidt oz. prepoznat, čeprav sije direktno vate, če imaš zaprte oči. Mogoče ti in ostali podobno-verujoči enostavno niste sposobni doumeti, da je um več kot le par misliin ga zaradi tega personificirate in glorificirate. Samosprožena razodetja so celo za psihologe precej dojemljivi fenomeni.Pri verujočem zna biti le problematično, ker on ne ve, da je sam proizvajalec "božjih" znamenj in sporočil.Manjka mu tudi sposobnost analiziranja in kritičnega opazovanja,zatorej sprejme vse, ne da bi v karkoli podvomil oz. skušal doživeto preveriti. Ko opustiš idejo o bogu, ostane svet prav tako skrivnosten in čudežen oz. celo za odtenek več. Dr. Raman je odgovoril: 'Jaz ne verujem v vašega Kešto-Bištu (posmehljivo rečeno Krišna-Višnu). Ne verjamem v ničesar, kar se ne da potrditi z neposredno čutno zaznavo. Ne morem zapravljati svojega časa z namišljenimi stvarmi. Z veseljem bi se udeležil vsake znanstvene ali izobraževalne konference, toda ne verske.' Meni je jasno, da so čuti omejeni, to je konec koncev za premnoge ljudi že samoumevno znanje.Stvar je le v tem, da si jaz tega, česar ne zaznavam oz. tega, kar je preko sposobnosti mojega dojemanja ne razlagam kot modrosivega fantiča s flavto v roki, imenovanega Krishno. V bistvu si dandanes tovrstne interpretacije neznanega razlagam kot zelo človeška sanjarjenja,ustvarjena ravno s človeškostjo omejenimi čutili. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
butl 2. junij 2008 Prijavi Deli 2. junij 2008 Mogoče ti in ostali podobno-verujoči enostavno niste sposobni doumeti, da je um več kot le par misliin ga zaradi tega personificirate in glorificirate. Samosprožena razodetja so celo za psihologe precej dojemljivi fenomeni.Pri verujočem zna biti le problematično, ker on ne ve, da je sam proizvajalec "božjih" znamenj in sporočil.Manjka mu tudi sposobnost analiziranja in kritičnega opazovanja,zatorej sprejme vse, ne da bi v karkoli podvomil oz. skušal doživeto preveriti. Ko opustiš idejo o bogu, ostane svet prav tako skrivnosten in čudežen oz. celo za odtenek več. A lohk ta podčrtan razložiš. Hvala Citiraj Čutim, da čutiš, da čutim, kar čutiš Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
xyz 2. junij 2008 Prijavi Deli 2. junij 2008 Dr. Raman ni takoj odgovoril. Po nekaj trenutkih tišine je dejal: 'Jaz nič ne vem o Krišni. Kaj lahko povem na takem srečanju? Ali ne bi bilo bolje, da povabite nekoga, ki kaj ve o tej temi'? Šrila Gurudev je bil tako bistroumen in pozoren, da se v njegovi prisotnosti nihče ni mogel izmuzniti z nelogično izjavo. Taka sposobnost ni zgolj rezultat knjižnega znanja. Takšno božansko moč lahko razodene le nekdo, ki se je predal svojemu duhovnemu učitelju in je po njegovi milosti neposredno doživel resnico. Pri taki osebi razkazovanje inteligence, ki ne temelji na spoznanju, ne zdrži dolgo. Zanimiva taktika, ja. Najprej zbombandirati sogovornikove argumente in jih popolnoma razvrednotitina podlagi človeške zmotnosti,potem pa na koncu zasaditi obelisk zmage v obliki pravljice, sestavljenje na prav tisti zmotnosti, katero se je poprej tako opljuvalo.Zelo človeško, kaj naj rečem... te taktike se poslužujejo razni vodje in politiki še danes. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
xyz 2. junij 2008 Prijavi Deli 2. junij 2008 A lohk ta podčrtan razložiš. Hvala Jasno. Ena pot do samosproženih razodetij (npr. vizij) je fizična deformacija (npr. preutrujenost, droge, bolezni, skratka vse, kar vodi do cenenih ali bolj prepričljivih halucinacij),druga pa avtosugestija oz. sugestija s strani nekoga drugega.Izvrstni predstavniki drugega primera so ljudje, ki so odrasli in stalno živijo v okolju, pogojenem z neko religijoin so temu primerno konstantno pitani s primernimi religioznimi simboli, prigodami itd. itd.vse do točke, ko jim raznese um in še sami vidijo te simbole "zunaj sebe" oz. v opazovanem svetu. Seveda so tu tudi razni mixi prvih dveh primerov, kot npr. raznorazni narkomani oz. ljudje šibke volje ali labilne psihe,ki pridejo stik z neko religijo, katera dokaj kmalu deluje kot stimulant te njihove psihe, spet do točke,ko jim okoliščine iz "zunanjega" sveta bolj in bolj potrjujejo resničnost te religije. Samouresničena prerokba - self-fulfilling prophecy (link!) Prosim : ) Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 3. junij 2008 Avtor Prijavi Deli 3. junij 2008 Mogoče ti in ostali podobno-verujoči enostavno niste sposobni doumeti, da je um več kot le par misliin ga zaradi tega personificirate in glorificirate. Samosprožena razodetja so celo za psihologe precej dojemljivi fenomeni.Pri verujočem zna biti le problematično, ker on ne ve, da je sam proizvajalec "božjih" znamenj in sporočil.Manjka mu tudi sposobnost analiziranja in kritičnega opazovanja,zatorej sprejme vse, ne da bi v karkoli podvomil oz. skušal doživeto preveriti. Ko opustiš idejo o bogu, ostane svet prav tako skrivnosten in čudežen oz. celo za odtenek več. Meni je jasno, da so čuti omejeni, to je konec koncev za premnoge ljudi že samoumevno znanje.Stvar je le v tem, da si jaz tega, česar ne zaznavam oz. tega, kar je preko sposobnosti mojega dojemanja ne razlagam kot modrosivega fantiča s flavto v roki, imenovanega Krishno. V bistvu si dandanes tovrstne interpretacije neznanega razlagam kot zelo človeška sanjarjenja,ustvarjena ravno s človeškostjo omejenimi čutili.pol pa še sreča, da te razodetje Krišne prebudi iz človeških sanj v ljubezen do Njega. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
xyz 3. junij 2008 Prijavi Deli 3. junij 2008 pol pa še sreča, da te razodetje Krišne prebudi iz človeških sanj v ljubezen do Njega. Hm... očitno citiranega nisi razumel (oz. prebral?), a naj ponovim- ravno Krishna je produkt človeških sanj. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mako106 3. junij 2008 Prijavi Deli 3. junij 2008 pol pa še sreča, da te razodetje Krišne prebudi iz človeških sanj v ljubezen do Njega.za to ne rabiš ne krišne...ne njega...le osvoboditev iz svojega kalupa...na bilo kakšen način nobena pot ni prava...kot tudi nobena ni napačna Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
xyz 3. junij 2008 Prijavi Deli 3. junij 2008 Saj... iz sanj v sanje skakati niti ni nekakšen napredek. A kot praviš, Mako, nobena pot ni napačna (ker je vsaka zaobjeta v življenje(ojoj, poiskusi to razložiti večno sestradanemu brezdomcu)). Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mako106 3. junij 2008 Prijavi Deli 3. junij 2008 (ojoj, poiskusi to razložiti večno sestradanemu brezdomcu)).zakaj Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
xyz 3. junij 2008 Prijavi Deli 3. junij 2008 Iz opazovanj bi sklepal, da je tu eden od "začaranih" krogov debatiranja,saj nekdo, ki izredno trpi, težko sprejme/razume/reče, da se dogaja prav to, kar se mora dogajati.Da je na pravem mestu ob pravem času... Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mako106 3. junij 2008 Prijavi Deli 3. junij 2008 Iz opazovanj bi sklepal, da je tu eden od "začaranih" krogov debatiranja,saj nekdo, ki izredno trpi, težko sprejme/razume/reče, da se dogaja prav to, kar se mora dogajati.Da je na pravem mestu ob pravem času...jps...samo ne vem koji faktor sem jaz zdaj...da bi njemu to razlagal...če si sam ne...sorry...malo me je definicija šamanskega egotripizma prevzela Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 3. junij 2008 Avtor Prijavi Deli 3. junij 2008 Hm... očitno citiranega nisi razumel (oz. prebral?), a naj ponovim- ravno Krishna je produkt človeških sanj.ja, to velja za mentalno predstavo o Krišni, bazirani na omejenih materialnih čutilih, a ne za razodetje Šri Krišne, Vsevišnje Božanske Osebnosti, ki te prebudi iz človeških sanj v ljubezen do Njega. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
xyz 3. junij 2008 Prijavi Deli 3. junij 2008 jps...samo ne vem koji faktor sem jaz zdaj...da bi njemu to razlagal...če si sam ne...sorry...malo me je definicija šamanskega egotripizma prevzela hehe. ne, v kaj takega se spuščati je svinjarijain potem po možnosti drugim razlagati, da je njihova karma, da so si s sekiro prst odsekali. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 3. junij 2008 Avtor Prijavi Deli 3. junij 2008 za to ne rabiš ne krišne...ne njega...le osvoboditev iz svojega kalupa...na bilo kakšen način nobena pot ni prava...kot tudi nobena ni napačnabrez milostnega razodetja Šri Krišne, ne morš dosežt dokončne in trajne osvoboditve iz svojega omejenega kalupa. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
xyz 3. junij 2008 Prijavi Deli 3. junij 2008 ja, to velja za mentalno predstavo o Krišni, bazirani na omejenih materialnih čutilih, a ne za razodetje Šri Krišne, Vsevišnje Božanske Osebnosti, ki te prebudi iz človeških sanj v ljubezen do Njega. Misliš -brezumno razodetje ? Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mako106 3. junij 2008 Prijavi Deli 3. junij 2008 brez milostnega razodetja Šri Krišne, ne morš dosežt dokončne in trajne osvoboditve iz svojega omejenega kalupa.daj ne bluzi...in nas ne omejuj...vsak lahko vse...če je sam v sebi dovolj fuknjen za to Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 3. junij 2008 Avtor Prijavi Deli 3. junij 2008 Misliš -brezumno razodetje ?ne brezumno, ampak ko je tvoj um v služenju Šri Krišne. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mako106 3. junij 2008 Prijavi Deli 3. junij 2008 hehe. ne, v kaj takega se spuščati je svinjarijain potem po možnosti drugim razlagati, da je njihova karma, da so si s sekiro prst odsekali. bodo pa zaradi tega v svojem duhu zrastli...če jih bo že materialno manj...vse slabo...zna bit za nekaj dobro...saj veš ne brezumno, ampak ko je tvoj um v služenju Šri Krišne.misliš rečt...ko si eno z vsem...v svoji lastni praznini Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 3. junij 2008 Avtor Prijavi Deli 3. junij 2008 daj ne bluzi...in nas ne omejuj...vsak lahko vse...če je sam v sebi dovolj fuknjen za to vsak se lahko preda Šri Krišni in se tako odreši svojega omejenega kalupa ja. misliš rečt...ko si eno z vsem...v svoji lastni praznini reku sm, da je ob razodetju Šri Krišne tvoj um vključen v Njegovo služenje. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Recommended Posts
Pridruži se debati
Objaviš lahko takoj in se registriraš kasneje. Če si član, se prijavi in objavi pod svojim računom.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.