dayo 4. junij 2008 Prijavi Deli 4. junij 2008 Saj je prav, da kritiziraš. Bi bilo pa vmesno kritike tudi sprejeti in temu primerno odgovore na lastno pisarjenje prebrati. In poiskusiti razumeti.Se strinjam in bom vzel na znanje. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mayan 4. junij 2008 Prijavi Deli 4. junij 2008 Nejc iz bb bi rekel, kje pa je fajt in tekmovalnost? Citiraj ~THE LESSON IS ALWAYS LOVE.~ Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 5. junij 2008 Avtor Prijavi Deli 5. junij 2008 Velecenjeni Dayo, morda bi bilo vselej bolj smotrno, če bi ti temo spremljal bolj natančno ?Ne trdim, da Krishna ne obstaja. Ta lik obstaja in to brezdvomno: kot mentalna projekcija.tud to ja, sam jaz ne govorim o tem Krišni, temveč o Vsemogočni, Vsevišnji Božanski Osebnosti, iz katerega vse izhaja. A. To vem, ker mi je jasno, kako se sanje kreirajo, saj sem tudi sam pletilec sanj.Lahko ti napletem marsikaj, a sem prepošten, da bi te pustil v utvari, da so te sanje nekaj samostojnega.To vem tudi zato, ker mi je marsikaj znano o vzdrževanju projekcij v skupni zavesti.Šri Krišna je onkraj vseh tvojih pričakovanj, onkraj tvojih "wildest dreams" B. Sekundarno stoji moja izjava kot protiutež dogmam tu promovirane religije oz. kot njim izziv.za kar se ti zahvaljujem. O dokazovanju sem v tej nadvse zanimivi temi že nekaj napisalin sicer, da je tisti, ki zagovarja obstoj nečesa, dolžan svoje trditve dokazati in ne obratno.a lahko ti nekomu npr. dokažeš obstoj sonca, če ta namenoma drži zaprte oči, zraven pa govori... ja pokaži mi sonce, ne verjamem v sonce, pokaži mi sonce, dokaži mi, da obstaja! P.S. In, da ne bomo površni: Krishna je po besedah njegovih malikovalcev Vsevišnja božanska osebnost, lepo prosim,in glede na njihove izjave ti nimaš, po domače, nikakršne šanse, brez da bi se predal Krishni ; )ja, brez da se popolnoma predaš Šri Krišni nimaš šanse za svoje neomejeno zadovoljstvo, maš pa šanso, da si svoje zadovoljstvo omejiš, če si Mu nenaklonjen . sej tud iz te nenaklonjenosti Šri Krišni se slej k prej naučiš, da to zate, niti za druge ni dobr. moj problem je sam, da sem nepotrpežljiv glede malikovanja sem se pa spomnil še enega odlomka iz že prej omenjene knjige : "Šrila Gurudev (Bhakti Dajita Madhav Gosvami Maharadž) se je po sprejetju sanjasa (meniškega redu), tik pred indijsko neodvisnostjo (1947) in po njej, podal na dolgo pridigarsko turnejo po vsej Indiji in vzhodnem Pakistanu (današnjem Bangladešu). Spremljali so ga Mihir Prabhu, Sankaršan Prabhu, Krišna Kešava Brahmačari, Trajlokja Prabhu, Mahendra Prabhu, Šri Brahma, Pjari Mohan Brahmačari, Jagješvar Das Babadži Maharadž in drugi. Balijati, Navabgandž, vas Kalakopa, Džamurki, Pakula in Čurajn so nekatera izmed pomembnih mest, ki so jih obiskali v okrožjih Dake in Mimensingha. Ko so bili v Džamurki-Pakuli v okrožju Mimensingha, je Šrila Gurudev predaval v pandalu (velik odprti šotor), postavljenem v mestni srednji šoli. Kasneje je večkrat pripovedoval o tem dogodku. V občinstvu se je tistega dne zbralo več kot tisoč ljudi obeh ver, hindujcev in muslimanov. Prišlo je tudi veliko učencev in učiteljev iz srednje šole. Več lokalnih policistov je Šrila Gurudeva prijateljsko opozorilo na napeto situacijo, v kateri so se po ločitvi Indije in Pakistana znašli hindujci v večinski muslimanski državi. Svetovali so mu, naj pazi, kaj govori in dela, ker ga vladni ljudje opazujejo. Če bi se kdo pritožil, da je rekel kaj zoper interese Pakistana, bi lahko končal v zaporu. Ko je prejel to opozorilo in opazil veliko število policistov med zbrano množico, je Šrila Gurudev začel zaskrbljeno razmišljati o težavah, s katerimi bi se moral soočiti bhakta, če bi ga zaprli v ječo, kjer se ne bi mogel izogniti nedotakljivi hrani. Da bi se izognil mogočim težavam, je prosil poslušalce, naj vprašanja prihranijo za zadnjih petnajst do dvajset minut na koncu predavanja. Rekel je tudi, da bo na dodatna vprašanja, ki niso v zvezi s predavanjem, odgovarjal v svojih prostorih ob drugem času. Prosil je, naj nihče ne prekinja predavanja z vprašanji, ker bi to zmotilo tok predavanja in druge poslušalce. Kljub temu je po pol ure predavanja neki Mula (muslimanski učenjak) vstal in Šrila Gurudeva vprašal: 'Kako razlagate hindujski običaj čaščenja malikov (but-parasti)?' Prekinitev je vznemirila številne ljudi v občinstvu, ki so Mulo poskušali utišati, Šrila Gurudevu pa so rekli, naj ne odgovori na njegovo vprašanje. Šrila Gurudev pa je Mulovo vprašanje pozdravil in pohvalil, češ da si vprašanje zasluži odgovor, od katerega imajo lahko korist vsi prisotni. S tem se tudi ne bo oddaljil od teme, temveč jo bo samo še obogatil. Nato je začel obravnavati Mulovo vprašanje. Rekel je, da želi, preden mu odgovori, najprej njemu zastaviti eno vprašanje: 'Ali verjamete v Boga (khuda)?' Mula je rekel: 'Seveda verjamem.' Šrila Gurudev je potem vprašal: 'Ali verjamete v Khudovo vsemogočnost?' Mula je glasno izjavil: 'Khuda je vsemogočen!' Šrila Gurudev se je nasmejal in dejal: 'To je odgovor na vaše vprašanje!' Mulo je odgovor sprva zmedel, saj se ni zavedal implikacij besede vsemogočen. Tako je Šrila Gurudev začel pojasnjevati svoje vprašanje z novim vprašanjem, tokrat s pomočjo primera: 'Ali je Bog dovolj mogočen, da lahko potisne mimensigškega slona skozi luknjico najmanjše igle, ne da bi pri tem skrivil eno samo dlako na njegovem telesu?' Mula je molčal, zato je Šrila Gurudev nadaljeval: 'Maulvi Saheb morda ne pozna obsega Khudovih moči. Dejstvo je, da za vsemogočnega Gospoda ni nič nemogoče. kartum akartum anyatha kartum yah samarthah sa eva isvarah – lahko stori karkoli poželi, ne stori česar ne želi, ali pa izniči oziroma spremeni kar je že storil. Vsevišnji Gospod je vsemogočen in ničesar ni, kar bi presegalo njegove sposobnosti. Vsemogočni Gospod ni omejen z močmi, ki mu jih mi pripisujemo. To ni vsemogočnost. Beseda sarva-šaktiman označuje tistega, ki ima vse predstavljive in nepredstavljive moči. Če sprejmemo, da je Gospod vsemogočen, potem ne moremo reči, da nekaj lahko stori, nečesa drugega pa ne. Najmogočnejši Gospod se torej lahko po svoji volji pojavi v katerikoli obliki hoče, ob kateremkoli času, s polno zasedbo svojih moči. Če pravite, da se ne more, potem je vaša trditev o njegovi vsemogočnosti nesmiselna. Vsaka podoba, ki jo človek ustvari iz petih elementov, in vsako bitje, ki si ga zamisli z materialnim umom – z obliko ali brez oblike – so le materialni. To so putul ali maliki. Sanatan Dharma nikjer ne predpisuje čaščenja takih malikov. Predpisuje le služenje obliki Gospodovega Božanstva ali Šri-vigrahi. Vsemogočni Gospod kot odgovor na ljubezen svojih bhakt privzame obliko Šri-vigrahe. Med malikom in obliko Gospodovega Božanstva je bistvena razlika. Čeprav je oblika Gospodovega Božanstva popolnoma duhovna, čid-ananda-maya, ga materialno pogojena duša ne zmore prepoznati, tako kot ne bi mogla prepoznati Gospoda, če bi se ta pojavil neposredno pred njo. Gospodovo božansko obliko lahko vidimo le z očmi čiste predanosti. Kdor še ni razvil takega videnja, ne more videti Gospoda.' Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
unis 5. junij 2008 Prijavi Deli 5. junij 2008 v koncu 18 stoletja se je zgodil na japonskem industrijski/duhovni propad za tedanje prebivalce, saj je nevemkakosamuraj premagal nevemkakosamuraje s puškami, ki jih je kupil od špancev-se mi zdi.Napadena elita pa je imela tradicionalno orožje, to se pravi meč proti metku.Trudili so se obdržati tisočletno tradicijo s tem, da so poskušali omejiti in prepovedati vpliv zahoda, tako kot je to bilo v okolici berlinskega zidu, kitajskega zidu, železnega zidu v času hladne vojne in celo v naši domovini so bile prepreke nastavljene tako, da bi en politični sistem lahko preživel naprednost in sladkobnost, ki se izkaže kot prepovedani sadež, za ljudstvo. tukaj so verovali v naravo.In če so zajebavali mater so imeli slabo letino.Verjeli so v fiziko.Verjeli so v svoj prav. mene me pa to moti, da ti uporabljaš izraze, simboliko kulture kateri biološko ne pripadaš.Ne me razumet napačno, ne govorim o tem, da ti ne smeš se ukvarjati s tujimi filozofijami, samo pri sosedu je vedno trava bolj zelena, ker pri nas je že vse znano in dolgočasno.Vendar, četudi govorijo resnico in ti sam pri sebi ugotavljaš kako resnični so ti podatki, naj ti povem, da ti si sprejel izrazoslovje, ki je namenjeno tisti kulturi, in ko pišeš vsem o tvojih opažanjih, ga preprosto nočem prebrati ker mi teži. zdaj veš zakaj si mi všeč in zakaj mi težiš glih tako, ko pišeš v meni tujem jeziku. Citiraj protestno masturbira na marsino sliko. Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 5. junij 2008 Avtor Prijavi Deli 5. junij 2008 ja, različni jeziki... pa dokazovanje... "Šrila Gurudev je med oznanjanjem po Asamu obiskal Bidžani, Bhatiparo, Hauli, Barpeto in druga mesta. V Hauliju so organizirali veliko srečanje, na katerem se je zbralo več tisoč mož in žena obeh ver, hindujske in muslimanske. Kot ponavadi je Šrila Gurudev prosil občinstvo, naj prihrani vprašanja za konec. Tudi tukaj pa je predavanje prekinil muslimanski učenjak, ki je vprašal: 'Ali je že kdo videl dušo ali Boga? Kako lahko dokažete, da zgolj ne zavajate ljudi, ko govorite o duši in Bogu?' Ljudje iz občinstva so Šrila Gurudevu svetovali, naj se ne zmeni za vprašanje, ker je bilo postavljeno v izzivalnem tonu, on pa se je vseeno odločil odgovoriti, sicer bi nevedneži mislili, da nima odgovora. Videl je, da ima Maulvi pri sebi knjigo in ga je vprašal po njenem naslovu. Maulvi je povedal naslov. Šrila Gurudev mu je potem rekel, da zna več jezikov, vključno z bengalščino, asamščino, hindijem in angleščino, in da mu oči dobro služijo, vendar s svojega mesta ne more prebrati naslova knjige. Morda pa ga Maulvi zavaja in mu noče povedati pravega naslova? Kako lahko dokaže, da to ni res? Maulvi je prosil ljudi v njegovi bližini, naj potrdijo, da je povedal pravi naslov knjige. Šrila Gurudev je odgovoril, da se je mogoče cela skupina zarotila, da ga preslepi. Maulvi Saheb je bil presenečen nad Gurudevovo izjavo in ga je vprašal, kaj vidi. Šrila Gurudev je rekel, da vidi nekakšne čačke. Maulvi je odgovoril, da očitno ne zna urdujščine in Šrila Gurudev je priznal, da je to res. Maulvi ga je potem vprašal, kako je lahko pričakoval, da bo znal pravilno prebrati naslov knjige, če pa ne zna urdujščine? Najprej se mora naučiti urdujščine, šele potem se bo lahko prepričal, ali mu je povedal pravilen naslov knjige. Šrila Gurudev je potem uporabil Maulvijeve lastne besede, da mu pojasni, kar je v resnici hotel povedati. 'Četudi nek človek zna veliko jezikov, ne more razumeti urdujščine, če se je ni učil. In tudi če ima dober vid, a ne zna urdujščine, ne bo znal prepoznati glasov, ki jih predstavljajo črke v urdujskem besedilu, niti pomena teh glasov. Isto pa velja tudi pri razumevanju duše in Nadduše. Lahko da je nekdo zelo učen in ima veliko izkušenj tega sveta, vendar ne bo mogel videti oziroma zaznati Gospoda, če se za to ni posebej usposobil.Obstajata dve vrsti videnja; eno temelji na vedenju (veda-drik), drugo pa zgolj na čutnih sposobnostih (mamsa-drik). Fizično oko lahko vidi le fizične predmete in nič drugega. Stvari, ki so onkraj materije in čutil, pa ne moremo sami zaznati; vidimo jih lahko le z Gospodovim blagoslovom. Resnica se razkrije v srcu predane duše.' " Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
unis 5. junij 2008 Prijavi Deli 5. junij 2008 eko, glih o tem sem govoru. mam raje naše basni o lisici in kislem grozdju Citiraj protestno masturbira na marsino sliko. Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
The Dude 5. junij 2008 Prijavi Deli 5. junij 2008 Enkrat sem si izpisala tole: NI?SAR NI RAZEN LJUBEZNI.NAJ VAS MASKE IN POZE NE ZAVEDEJO.LJUBEZEN JE LEPILO, KI DRŽI VESOLJE SKUPAJ.NAJVE?A POTREBA DUŠE JE, DA VZLJUBI JAZ TAKO, DA BO DOSEŽENA ENOST, SODBE,KI SO POVZRO?LE TAKO BOLE?NO, PA BODO IZGINILE.PRAVA LJUBEZEN DO SEBE NI EGO.PRAVA LJUBEZEN JE VELIKA PONIŽNOST.LJUBEZEN IN SO?TJE DO DRUGIH NE MORETA OBSTAJATI, DOKLER JU NI DOVOLJ ZA LASTNI JAZ.KAKO LAHKO OB?TIŠ LJUBEZEN BOGA, ? NE LJUBIŠ SEBE?ALI NISTA ISTO? Iz tega še zmeraj ne vem, kako lahko ignoriramo nekaj ali nekoga popolnoma in se hkrati odlo?o zase. Mislim, da je to le trenutna igra, ker druga?ne znamo. Drža je to. Vendar v resnici ne moremo ignorirati sploh. Kot je napisal Lotus nekje, in s čimer se dolgo tud nisem mogla strinjat, da je to zato ker tako zelo potrebujemo darilo najbrž. Mayan, ful dobra "pesmica". Zelo na kratko zapisana modrost in lahko tudi pot.(ne razumem pa tvojega vprašanja glede ignorance). Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 5. junij 2008 Avtor Prijavi Deli 5. junij 2008 eko, glih o tem sem govoru. mam raje naše basni o lisici in kislem grozdjukokr ti paše, vsak ma svoj okus, a ne jz mam rad Šri Krišno, al pa Vseprivlačnega, ki daje najvišje zadovoljstvo vsem, če hočeš. vem, da ni tolk lahko pokukat onkraj materije, tako grobe kot subtilne (psiha), ker za to rabiš blagoslov od tam, pa še pripravljen ga morš bit sprejet. držim pa pesti za vse. Nitai Gouranga. Mayan, ful dobra "pesmica". Zelo na kratko zapisana modrost in lahko tudi pot.(ne razumem pa tvojega vprašanja glede ignorance).ti in Bog nista isto, različno pa tud ne . si Njegova energija, Njegov večni sluga. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
The Dude 5. junij 2008 Prijavi Deli 5. junij 2008 ti in Bog nista isto, različno pa tud ne . si Njegova energija, Njegov večni sluga. Mhm,.ok. samo mi nisi odgovoril. Pesmica mi je lepa in razumljiva, ne razumem pa vprašanja o ignoranci, čeprav se o njej da lepo govorit v smislu pesmice. BTW,..si pa ful zapopadel tale koncept od Krišne Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
xyz 5. junij 2008 Prijavi Deli 5. junij 2008 on pa se je vseeno odločil odgovoriti, sicer bi nevedneži mislili, da nima odgovora. Videl je, da ima Maulvi pri sebi knjigo in ga je vprašal po njenem naslovu. Maulvi je povedal naslov. Šrila Gurudev mu je potem rekel, da zna več jezikov, vključno z bengalščino, asamščino, hindijem in angleščino, in da mu oči dobro služijo, vendar s svojega mesta ne more prebrati naslova knjige. Morda pa ga Maulvi zavaja in mu noče povedati pravega naslova? Kako lahko dokaže, da to ni res? Maulvi je prosil ljudi v njegovi bližini, naj potrdijo, da je povedal pravi naslov knjige. Šrila Gurudev je odgovoril, da se je mogoče cela skupina zarotila, da ga preslepi. Maulvi Saheb je bil presenečen nad Gurudevovo izjavo in ga je vprašal, kaj vidi. Šrila Gurudev je rekel, da vidi nekakšne čačke. Maulvi je odgovoril, da očitno ne zna urdujščine in Šrila Gurudev je priznal, da je to res. Maulvi ga je potem vprašal, kako je lahko pričakoval, da bo znal pravilno prebrati naslov knjige, če pa ne zna urdujščine? Najprej se mora naučiti urdujščine, šele potem se bo lahko prepričal, ali mu je povedal pravilen naslov knjige. Luštkana primerjava.In odgovor na uganko je seveda ta, da moraš kot prvo imeti močno željo spoznati Krishnoin se v to smer tudi truditi. In za vsem tem je konec koncev le od milosti Krishne odvisno, če se ti bo razodel. Da ? Tu je kot prvo v primerjavi razlika velika kot prepad, ker v primeru knjige ni odvisno od knjige, temveč od TEBE, če jo boš dojel ali ne. Kot drugo pa je moj odgovor na vse to o želji, trudu in milosti preprost: Samoustvarjena halucinacija. Lepše rečeno: Self fulfilling prophecy V bistvu ni tako težko dobiti vpogled skozi mentalno igračkanje vseh teh gurujev,človek mora samo gledati v svet brez nepotrebnega, popleskanega filtra http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/80/GardenED.jpg/400px-GardenED.jpg Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
seal 6. junij 2008 Prijavi Deli 6. junij 2008 Hm, Bog je ves čas, samo ljudje zaradi hrupa pohlepa, arogance in hitenja za trenutno zadovoljitev ne slišijo božjega šepeta. Bog se ti izmika, dokler nisi pozoren. Vse duhovne poti Vzhoda in Zahoda imajo neke skupne lastnosti, kako slišati tiho šepet božje navzočnosti. jap, vsak ima boga v sebi, samo poiskat ga je treba...na začetku je narava in na koncu je narava..zakaj na sredi tolko hrupa? vse ima smisel lp Citiraj honor and respect Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 6. junij 2008 Avtor Prijavi Deli 6. junij 2008 Mhm,.ok. samo mi nisi odgovoril. Pesmica mi je lepa in razumljiva, ne razumem pa vprašanja o ignoranci, čeprav se o njej da lepo govorit v smislu pesmice. BTW,..si pa ful zapopadel tale koncept od Krišne mayan je tam pisala o ignoriranju (zanikanju, izogibanju, preziranju...). ti pišeš o ignoranci, kar nekateri razumejo kot drug izraz za neznanje. kaj od tega dvojega ali mogoče še česa tretjega te zanima? ko govorim o Krišni, mislim na Vsevišnjo (od vseh je višji, nihče ni višji od Njega) Božansko (večno, duhovno, onkraj materialno, neomejeno) Osebnost (oseba s svojo voljo, Imenom, Obliko, Lastnostmi, Aktivnostmi). Bog. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 6. junij 2008 Avtor Prijavi Deli 6. junij 2008 Luštkana primerjava.In odgovor na uganko je seveda ta, da moraš kot prvo imeti močno željo spoznati Krishnoin se v to smer tudi truditi. In za vsem tem je konec koncev le od milosti Krishne odvisno, če se ti bo razodel. Da ? Tu je kot prvo v primerjavi razlika velika kot prepad, ker v primeru knjige ni odvisno od knjige, temveč od TEBE, če jo boš dojel ali ne.ja, od Šri Krišne je odvisno, če se ti hoče razodet, od tebe, od tvojega odnosa do Njega, pa je odvisno kako Ga dojemaš in kolk prijetno ti je v Njegovi družbi. Kot drugo pa je moj odgovor na vse to o želji, trudu in milosti preprost: Samoustvarjena halucinacija. Lepše rečeno: Self fulfilling prophecy V bistvu ni tako težko dobiti vpogled skozi mentalno igračkanje vseh teh gurujev,človek mora samo gledati v svet brez nepotrebnega, popleskanega filtraja, prijetneje kot mentalno igračkanje je naklonjeno služenje Šri Krišne. hvala, da me na to milostno opominjaš. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
The Dude 6. junij 2008 Prijavi Deli 6. junij 2008 mayan je tam pisala o ignoriranju (zanikanju, izogibanju, preziranju...). ti pišeš o ignoranci, kar nekateri razumejo kot drug izraz za neznanje. kaj od tega dvojega ali mogoče še česa tretjega te zanima? ko govorim o Krišni, mislim na Vsevišnjo (od vseh je višji, nihče ni višji od Njega) Božansko (večno, duhovno, onkraj materialno, neomejeno) Osebnost (oseba s svojo voljo, Imenom, Obliko, Lastnostmi, Aktivnostmi). Bog. Ej, kakorkoli. Sej vseeno kaj je mislila, Pesmica je še vedno dobra. BTW: Ignoriranje in ignoranca nista nepovezana. Velik dobrega na tej tvoji poti s Krišno ti želim, ne glede na to, kako si ga predstavljaš. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 6. junij 2008 Avtor Prijavi Deli 6. junij 2008 Ej, kakorkoli. Sej vseeno kaj je mislila, Pesmica je še vedno dobra. BTW: Ignoriranje in ignoranca nista nepovezana.lahko, da je teb dobra, po mojem mnenju pa izhaja iz ignorance, zaradi ignoriranja Absolutnega znanja, Šri Krišne. Velik dobrega na tej tvoji poti s Krišno ti želim, ne glede na to, kako si ga predstavljaš.hvala za lepe želje. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
xyz 6. junij 2008 Prijavi Deli 6. junij 2008 ja, prijetneje kot mentalno igračkanje je naklonjeno služenje Šri Krišne. hvala, da me na to milostno opominjaš. Saj te ne, ti sam se opominjaš. http://www.smileygarden.de/smilie/Crazy/2.gif Če bi skušal premeditirati, kar sem napisal, bi se prav lahko zgodilo,da bi bila "tvojo" absolutna resnica podvržena dvomu, česar pa ti ne dopustiš. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 6. junij 2008 Avtor Prijavi Deli 6. junij 2008 Saj te ne, ti sam se opominjaš. http://www.smileygarden.de/smilie/Crazy/2.gifja, s tvojo pomočjo med drugim, zato hvala ti. Če bi skušal premeditirati, kar sem napisal, bi se prav lahko zgodilo,da bi bila "tvojo" absolutna resnica podvržena dvomu, česar pa ti ne dopustiš.žal, moja nesreča še sreča, da je Šri Krišna tolk milosten. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
xyz 6. junij 2008 Prijavi Deli 6. junij 2008 še sreča, da je Šri Krišna tolk milosten. Še sreča, da ti je dana možnost skrivanja za kulisami namišljenih bitij.Sicer bi moral biti (ti) nadut in pošteno povedati, da je to izključno tvoja milost. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 6. junij 2008 Avtor Prijavi Deli 6. junij 2008 Še sreča, da ti je dana možnost skrivanja za kulisami namišljenih bitij.Sicer bi moral biti (ti) nadut in pošteno povedati, da je to izključno tvoja milost.ja, vse je odvisn od Krišne. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
vishnu.das 27. oktober 2008 Prijavi Deli 27. oktober 2008 aja, še neki sm pozabu... duša ni vsevedna, tako kot npr. Bog. je pa lahko bolj ali pa manj zavestna same sebe in drugih. Haribol Napaka.Narava nepogojene duše je sat-cid-anandaJe večna, polna vsega znanja in blaženosti. Dokler je utelešena in ne samospoznan (v kateremkoli materialnem telesu, tudi telesu poboga) ni v svoji čisti naravi in ni popolnoma zavedna sebe. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
xyz 27. oktober 2008 Prijavi Deli 27. oktober 2008 Tako sem tudi jaz dojel sporočilo vedske literature, ja. Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
dayo 27. oktober 2008 Prijavi Deli 27. oktober 2008 Ja, jst tud... Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Antoninus 27. oktober 2008 Prijavi Deli 27. oktober 2008 Haribol Citiraj There are well-dressed foolish ideas just like there are well-dressed fools. Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
mgd 13. maj 2013 Avtor Prijavi Deli 13. maj 2013 Haribol Napaka.Narava nepogojene duše je sat-cid-anandaJe večna, polna vsega znanja in blaženosti. Dokler je utelešena in ne samospoznan (v kateremkoli materialnem telesu, tudi telesu poboga) ni v svoji čisti naravi in ni popolnoma zavedna sebe. Sem šele dons vidu tole http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/smile.png Zgornje se nanaša na mojo izjavo, da duša ni vsevedna tako kot je vseveden Bog. Hotu sem rečt, da tudi ko je duša nepogojena, ni polna vsega znanja tako kot je poln vsega znanja Bog. Duša je v Vedah opisana kot anu-sat-cid-ananda, Bog pa vibhu-sat-cid-ananda. Duša je atomsko majhna saccidananda v primerjavi z neskončnim Bogom saccidananda. Tudi ko je duša nepogojena, je za svojo "vsevednost" (cit) odvisna od Boga. Bog je neodvisen. Vsevednost duše pomen, da po milosti Boga, Krišne, ve tolk kokr rab vedt oz. da ji nič ne manjka znanja. Ni pa nikol na ta način vsevedna kot je to Bog. Je pa popolnoma zadovoljna, če služi Boga. Aja, pa naslov teme bi spremenil v naša največja sreča http://www.lunin.net/forum//public/style_emoticons/default/smile.png Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
jazs 31. maj 2013 Prijavi Deli 31. maj 2013 Pozdrav vsem skupaj! Bratje in sestre . borci te zemlje ali kakor želimo, čav vsem! Osredotočil se bom predvsem na MGD in Conrada! Dragi Mgd - tudi sam sem se pred 20 leti srečal z maha mantro! V teh letih sem večkrat potoval po templjih, tudi živel v njih, bil pa tudi na svetih mestih Indije, velikih, ampak verjetno ti bi sovpadala najbolj Vrindavan in Radha Kunda! Srečal sem se z marsikaterim Babajijem izven ISCON linije""...itd, itd... Zavest Krišne je super stvar, lepa družba, luštne punce, najboljša hrana, luštna praksa itd. Ampak moram povedati, da se moje iskanje in hrepenenje duha ni zadostilo!!! Po srečanju z Mojstrom ali pa zelo izvedenim praktikantom se stvari dokaj spremenijio! Ne bom se poglabljal v teoretiziranje filozofije, kajti še kako dobro vem, da imaš odgovore na VSE! To je problem, tudi sam imam iste odgovore kot ti in mi jih sploh ne rabiš replicirati! In vse religije imajo vsako tančico dvoma lepo razloženo v svojih svetih spisih in noben nikakor ne more pronikniti skozi njihovo " perfektno" vsevednostjo, ki jo imajo zapisano v svetih knjigah!!! Jaz poznam " Krishna " filozofijo dokaj - in v esenci so vse enake - vsaka ima svojega poslanca Chaitanyo, vsaka čaka na svojega " princa na belem konju ", in vsaka govori o svojem odgovoru, ki je najbolj primeren ta to Yugo ali čas. Študiral sem Budizem, Hindi, Islam, Sufizem - z vsemi je enako - odgovore imamo na VSE!!! Povem pa ti zdaj nekaj, da obstaja nivo , ki nima vprašanj in ne odgovorov! Obstaja nivo nad perfekcijonističnim - mentalnim filozofskim - teoretiziranjem!!! Ko je duh utrujen mora odložiti še najbolj SUPER filozofijo in tolmačenje, ki mu vse religije in tudi ti pripisujejo s svojimi neustavljivimi in vsevednimi odgovori toliko vrednost - in s tem tudi alfa in omega spoznanja! Povem ti, da sem tudi sam se s tem boril vrsto let - in spoznati, da je na desetine knjig ali pa celo stotine vseh prebranih le prah!!! Da ti uspe svoja prepričanja, ki si jih negoval 10 - 20 - 30 let vstaviti ponovno pod vprašaj? - ampak ne pod vprašaj teoretizirane vsevednosti, ampak pod vprašaj tihega bitja otroka znotraj sebe - Zato rabiš POGUM, PREDRZNOST, ampak moj odgovor je, da za to potrebuješ Daršhan Mojstra - ali visokega izvedenca, da te razbije na tisoče kosev in te sleče, ne samo do spodnjih hlač , ampak do dna duše! Potem se pot, zanimivo , lahka začne... Po posvetitvi v notranjo svetlobo in zvok in seveda prakticiranju lahko rečem, da te maha mantra ne ponese daleč! redko se zgodi, da kateri za moment v prevzetju čustev izgubi zavest in dobi kanček uvida v svetle utrinke višjih vibracij znotraj bitja, drugače pa odkrito povedano te mantra le drži v emocjonalnem primežu, podprtim s zelo pisanim zunanjim dramatiziranjem Indiske " poetike " - Povem ti, da je mantranje - fizična praksa! - izvajana z fizisem - tvojimi usti -grlom -srcem - čustvom, pozabi na dušo!Dokler si vezan na odpiranje ust lahko samo sanjamo o nadtelesnih prostranstvih duha, ki se premika preko vesolja, sliši na kilometre, itd - da o višjih vibracijskih svetovih čistega duha sploh ne govorimo! Dokler boš odpiral usta bomo lahko le prozvajali vibracije na tem nivoju, ga balansirali, se mogoče malo na miselni astral dvignili in tam manipulirali, ampak nikakor zapustili to telo in se združili s svetlobo višjih nivojev - svetov itd. Kot vsaka organizacija je v zavesti Krishne veliko dobre, zanimive družbe in veliko se dogaja na tem svetu! Ampak raketa duha - in vesolje naših notranjih prostranstev , in pogled v regije delovanja Boga Krishne, ali Jezusa, ali Bude - je le sentimentalno nakladanje, podprto z najbolj " starejšimi spisi itd " Ne vem za primer Conrada, ampak to kar piše ne piše iz teoretiziranja nekih filozofij, ampak se je razklenil nad tem. Podobno je z mano! Dosti sem imel knjig in zgodb in odgovorov na vsa vprašanja. Že samo vsevednost ti pove tvojo nevednost! Vprašaj otroka kaj je spontanost - in povem ti, da te bo gledal nevedno kot bilo kdo - a vseeno bo prekosil najboljšega tolmača te besede! Podobno je z izkušenim praktikantom! In, da ti povem po domače! Vsak mojster in tudi Krishna je učil in blagoslavljal z zvokom, besedo itd. Gopije niso bile prevzete z njegovo Gito, ki je tolmačena tako " vsevedno ". Flavta je bila tista, ki je odvzemala zavest njegovim največjim devotijem. Te lile so se dogajale v drugih dobah, v subtilnejših vibracijah, te transcendence tukaj ni več, čeprav se vsi trudimo pa čistimo Amerikanizirano Vrindavano. In vsak nivo ima svojo intenzivnost svetlobe in zvoka. Ah oprostite moji mišici v ustih.Kaj če ti rečem, da te živ Mojster poveže s to flavto, ki ni od tega sveta, in ki seže bolj globje kot naši muzikanti, kaj če ti rečem, da je to piščal tudi Jezus imel, in da je ta zvok simboliziran in skrit za vsako simboliko vseh največjih religij! Kaj če ti rečem, da so vse te parampare linije gurujev, le druga malo bolj pisana različica naših papežov, huh - si si pripravljen razbiti glavo? http://www.slikomat.com/slika/5487728.htm Pozdrav vsem! 1 Citiraj Link to comment Deli na socialnih omrežjih Več možnosti deljenja...
Recommended Posts
Pridruži se debati
Objaviš lahko takoj in se registriraš kasneje. Če si član, se prijavi in objavi pod svojim računom.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.