Skoči na vsebino

Znanje


Alan_New

Recommended Posts

(popravljeno)

Kaj menite o znanju? Kako do znanja, kaj je znanje in kaj ni?

 

---

Tu nadaljujem pogovor iz ene druge teme, ker je (kot je pač običajno na luninem forumu) zašel.

 

V bistvu ne trdim da je z znanjem kaj narobe , ravno nasprotno znanje je popolnoma ok in si sploh nemorem predstavljati kje bi bili brez znanja , pravim samo da je precenjeno kar pa si z svojim odgovorom tudi sam dokazal . Taka je pač psihologija človeka.

Ne razumem. V istem stavku praviš, da "si sploh nemoreš predstavljati kje bi bili brez znanja", hkrati pa praviš, da je precenjeno in da to dokazujem z mojim odgovor.

 

Na kakšen način je precenjeno? Kaj to konkretno pomeni? In kako dokazujem ravno to?

 

Pa tudi jeza ti dela težave , saj jo je res težko premagat .

Čemu ta komentar? A govorimo o znanju ali o moji domnevni jezi?

Popravljeno -> Alan_New
  • Lajkam 1
  • Buuuu 1
Possible—but highly unlikely.
Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Kaj sedaj neveš kaj je znanje ali kaj , neveš kaj pomeni če nekaj precenjuješ.

Saj sem čisto preprosto napisal .

Znanje je uporabno in brez njega seveda nisi preveč pameten , ni pa vse to biti pameten . Obstaja tudi spoznanje ko se nekaj ne samo naučiš ampak spoznaš in preprosto veš ,potem si ponavadi miren in ni potrebe da bi okoli razlagal kaj vse veš .

Verjetno sam precenjuješ znanje , zato tudi jezno in naglo odreagiraš brez da bi stvar v miru pretuhtal . Jeza je močna energija in je zato da jo ti uporabljaš ne ona tebe .

Circumstance has no value. It is how one relates to a situation that has value. All true meaning resides in the personal relationship to a phenomenon....what it means to "

Christopher McCandless

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

:palec:

 

Obstaja tudi spoznanje ko se nekaj ne samo naučiš ampak spoznaš in preprosto veš ,potem si ponavadi miren in ni potrebe da bi okoli razlagal kaj vse veš .

 

“There comes a time when the mind takes a higher plane of knowledge but can never prove how it got there.” ~ Albert Einstein

http://shrani.si/f/3c/LU/qflxJd/ego-eco.jpg
Ne meči svinjam biserov!

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Še vedno nisi odgovoril na vprašanje. Na kakšen način se kaže precenjenost znanja? Sam se namreč nikako ne strinjam, da bi bilo znanje precenjeno.

Ja na kakšen način , saj živima na istem planetu poglej okoli sebe . Živimo v družbi kjer moraš biti diplomiran in doktoriran potem si lahko voditelj in neka avtoriteta drugim ,več znaš več veljaš tako vsaj pravijo . In imamo... voditelje ki so visoko izobraženi a so v večini navadni tepci v šolah učijo doktorji eno in isto čtivo že desetletja , imamo učene uradnike za mizami po ustanovah brez kančka zdrave pameti . Naučiš se vse kar je možno in lahko si glavni v družbi . Kje je tu znanje , je to znanje ? Ni ga ker se ga časti in precenjuje .Če bi šlo na tak način kot gremo bi živeli v harmoniji, pa ne.

Znanje je v možganih zato so da shranjujejo podatke ki istočasno zastarajo , zato je znanje vedno staro um razpolaga z tem znanjem zato je vedno omejen . Saj pravim znanje je ok ni pa vse in nima take vrednote kot mu jo pripisujemo . Življenje nasploh je mnogo bolj čudovito kot si lahko ta stvar ki jo nosiš na ramenih predstavlja tudi v najbolj norih sanjah .

 

 

 

Circumstance has no value. It is how one relates to a situation that has value. All true meaning resides in the personal relationship to a phenomenon....what it means to "

Christopher McCandless

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Ja na kakšen način , saj živima na istem planetu poglej okoli sebe . Živimo v družbi kjer moraš biti diplomiran in doktoriran potem si lahko voditelj in neka avtoriteta drugim ,več znaš več veljaš tako vsaj pravijo . In imamo... voditelje ki so visoko izobraženi a so v večini navadni tepci v šolah učijo doktorji eno in isto čtivo že desetletja , imamo učene uradnike za mizami po ustanovah brez kančka zdrave pameti . Naučiš se vse kar je možno in lahko si glavni v družbi . Kje je tu znanje , je to znanje ? Ni ga ker se ga časti in precenjuje .Če bi šlo na tak način kot gremo bi živeli v harmoniji, pa ne.

Se strinjam, da je to problem, vendar diploma, magisterij ali doktorat niso nujno pokazatelji znanja. Običajno so, a ni nujno. Lahko se je namreč napifplati in če ni strogih preverjanj znanja, dobiš take funkcionalno in življenjsko nepismene domnevne vseznalce. Ampak vse to ne kaže, da je znanje precenjeno, temveč ravno nasprotno: znanja se ne ceni, poveličuje pa se neznanje in druge spretnosti izogibanja trdega dela (če že).

 

Znanje je v možganih zato so da shranjujejo podatke ki istočasno zastarajo , zato je znanje vedno staro um razpolaga z tem znanjem zato je vedno omejen . Saj pravim znanje je ok ni pa vse in nima take vrednote kot mu jo pripisujemo . Življenje nasploh je mnogo bolj čudovito kot si lahko ta stvar ki jo nosiš na ramenih predstavlja tudi v najbolj norih sanjah .

Vse, kar doživimo, je shranjeno v možganih ... in po tvojem sklepanju: zastara, zato je vedno staro in omejeno. A četudi so vsa naša doživetja in spoznanja shranjena, še ne pomeni, da se ne da shraniti novih in se naučiti novih stvari.

 

Brez znanja bi bili še vedno v votlinah in ne bi uživala vseh sadov znanja, ki jih lahko dandanes. No, vsaj del prebivalcev Zemlje; bilo bi lepo, če bi lahko bili vsi deležni te dobrobiti.

Possible—but highly unlikely.
Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Znanje pač ni vse kot sem rekel je še kaj več , to je spoznanje ali samospoznaja .Tega se ne da naučiti zato vsakršna dejavnost vodi v pot ki je v času in umu . Spoznaja je preko uma in je naravno stanje vsakega ,uvidiš lahko kvečemu z nedelanjem in osrediščenjem . Vse kar je od tega zapisano je nekaj malega v Tau večino drugega pa namiguje na nekakšno dejavnost in učenje . Resnica je da ni ničesar za naučit in nič za dosečti v notranjem smislu seveda . Praktično znanje je koristno in je pač ena od mnogih lepot življenja .

Circumstance has no value. It is how one relates to a situation that has value. All true meaning resides in the personal relationship to a phenomenon....what it means to "

Christopher McCandless

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

dobra tema....

jaz mislim da glege učenja v šoli bi mogli učiti čisto drugače, bolj da bi temeljilo da se razširi stvari in ne da se jik pokaže tako ozko. recimo ponavadi se za določene stvari ali dogodke prikaže samo eno plat.

recimo če bi v šoli imeli temo na hitlerja, bi jim jaz če bi seveda lahko to naredila, rekla otrokom poiščite vse mogoče o hitlerju potlej bomo videli kakšen človek je bil.

torej znanje ki ga pridobimo v šoli je zelo ozkogledano in ponavadi tudi neresnično,torej brezvezno.

da ne govorim o današnih študentih ki nimajo časa napisati svoje lastne diplome in najamejo ali prekopirajo iz interneta. profesorji pa kot da nič ne vidijo.

današnje znanje ni niti na ravni sposobnosti šteriletnika.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

dobra tema....

jaz mislim da glege učenja v šoli bi mogli učiti čisto drugače, bolj da bi temeljilo da se razširi stvari in ne da se jik pokaže tako ozko. recimo ponavadi se za določene stvari ali dogodke prikaže samo eno plat.

recimo če bi v šoli imeli temo na hitlerja, bi jim jaz če bi seveda lahko to naredila, rekla otrokom poiščite vse mogoče o hitlerju potlej bomo videli kakšen človek je bil.

torej znanje ki ga pridobimo v šoli je zelo ozkogledano in ponavadi tudi neresnično,torej brezvezno.

da ne govorim o današnih študentih ki nimajo časa napisati svoje lastne diplome in najamejo ali prekopirajo iz interneta. profesorji pa kot da nič ne vidijo.

današnje znanje ni niti na ravni sposobnosti šteriletnika.

Kako pa naj bi bilo drugače. Sistemi, kjer vladajo velike razlike, se ne morejo obdržati, če so množice izobražene. Predstavljaj si, da je vsakdo, ki pri nas diplomira, tudi sposoben razmišljanja. Nekoč so delavci v Angliji sami organizirali izobraževanje svojih otrok, potem pa je to prevzela država, da ne bi bilo kakšnih nevarnosti. Šolski sistem obstaja za reprodukcijo obstoječega.

There are well-dressed foolish ideas just like there are well-dressed fools.

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Kako pa naj bi bilo drugače. Sistemi, kjer vladajo velike razlike, se ne morejo obdržati, če so množice izobražene. Predstavljaj si, da je vsakdo, ki pri nas diplomira, tudi sposoben razmišljanja. Nekoč so delavci v Angliji sami organizirali izobraževanje svojih otrok, potem pa je to prevzela država, da ne bi bilo kakšnih nevarnosti. Šolski sistem obstaja za reprodukcijo obstoječega.

 

 

ja sej kdo bo pa pol suženj drugemu.....

Link to comment
Deli na socialnih omrežjih

Pridruži se debati

Objaviš lahko takoj in se registriraš kasneje. Če si član, se prijavi in objavi pod svojim računom.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Dodaj komentar...

×   Prilepil/a si oblikovano vsebino..   Odstrani oblikovanje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tvoja prejšnja vsebina je povrnjena.   Izprazni urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...


  • Včlani se

    Postani član LN Foruma in se pridruži naši skupnosti.

  • Zadnji obiskovalci

    • Noben član si ne ogleduje te strani.
×
×
  • Objavi novo...